10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. Lief dat jij extra kon blijven! Nog 1 dagje en dan lekker weekend! Goed dat je niet snaait!

Femke.. Ik eet i.d koolhydraat beperkt. De avondmaaltijd mag ik evt aardappels/pasta en eet dan ook mijn fruit. Heb eigenlijk totaal geen trek. Werkt voor mij nu erg goed!

Elsie.. ALles klaar voor het feest morgen?

Weegschaal + 100 gram. Nadeel van elke dag wegen. Gisteren toch niets apparts gehad. Vandaag weer vol goede moed verder!

O: bakje Griekse Yoghurt en koffie
    T: gekookt eitje
    L: 1 boterham met pindakaas en een gebakken ei.
    T: komkommerplakjes
    A: Frietjes met een frikandel en rauwkost salade. Fruit na.

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@mve: dat is idd het nadeel van elke dag wegen. Wil je nog meer afvallen?

@emma: lange dag dus op het werk.

@hier: lekker geslapen, Myrthe was wel een paar x wakker, maar ze ging ook zo weer slapen. Hoefde er niet uit. Weegschaal weer superlief, 700 eraf. Gaat heel snel deze week. Komt ws doordat het de 1e week is.

Menu:
    O: kwark met muesli.
    T: banaan
    L: 2 broodjes met filet americain, kaas, ham.
    T: 2 appeltjes
    A: salade met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes

Totaal: 1215 kcal

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Kaatje: Wel even lekker dat je een weekje vrij bent voor je aan je nieuwe baan begint. Super dat je schoonouders willen oppassen.
    Mve: Mooi menu weer vandaag!
    Femke: Super dat het lijnen zo goed gaat!

Ben vandaag lekker vrij en ga ook helemaal niks doen. Even een dag voor mezelf. Vanavond hebben we etentje op mijn werk dus hoef ook niet te koken :D. Ga hooguit een les hardlopen.

Ik ben gestopt met de shakes, ben na ongeveer 2 weken 4kilo kwijt en vind het prima. Wil nu gewoon gezond eten en blijven hardlopen.

Mijn menu:
    O: 3 crackers 2x smeerkaas 1x kipfilet
    T: flesje water, appel
    L: 2bb met zelfgemaakte tonijnsalade
    T: thee, plakje ontbijtkoek
    A: we gaan eten op mijn werk volgens mij chinees
    T: ?

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@mamavesmee alles is zo goed als klaar! ga straks als sam slaapt nog even wat cakejes maken, en zo even de taart uit de vriezer in de koelkast leggen kan die ontdooien voor morgen.

sam werd om 5.45 wakker van vriend die weg ging:( gelukkig nog wel even kunnen slapen tot 7 uur...

menu:
    O: 1 boterham met ham, 2 beschuitjes met halvajam, glas geperste sinaasappels, kopje thee.
    T: kopje koffie, flesje water necatarine.
    L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xappelstroop, glas optimel, kopje thee.
    T: kopje thee, flesje water fruit.
    A: patat.
    T: kopje thee bakje kwark.

5. MamavEsmee

Elsie.. Succes met de voorbereidingen!

Lovely.. Mooi resultaat toch? Geniet van je niets doen dagje!;)

Femke.. Het zou mooi zijn als ik rond de 71 kilo zou wegen. Zat nu steeds rond de 73. Zitten mijn broeken net niet lekker.. Net menu vandaag!

Hier al druk geweest. Hele keuken uitgesopt. Beneden alles schoongemaakt. Al naar de bakkersgroothandel geweest om inkopen te doen voor nieuwe bestellingen. Leuk!!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE oh kan je ook bestellen bij jou !! wat leuk !! alles ziet er ook zo super leuk uit ... en goed gepoetst ik mag morgen alles nog doen bleeeeh ..

elsie vroeg dagje ! hier ook vaak .. begin er een beetje aan te wennen maar om eerlijk te zijn blijf ik het niet leuk vinden ..
    fijne dag morgen he ! feest ze !

loveley veel plezier vanaaf !! gezellig !!
    bevallen de shakes .. pff ik moet toch echt eten hoor .. anders mis ik het kauwen !

femke wouw lieve weegschaal !! lekker hoor !! en top van je goede nacht !!

zo .. hier weer gewerkt kids halen en brengen bij opa en oma en die hadden super lief en lekker gezond gekookt !!
    gaat heel goed met dieet maar ik merk dat ik veel dingen toch ff schrap .. en dan vrij laag uitkom in calorieen .. ik heb ook moeite om mezelf wat te gunnen en aangezien ik het nog maanden vol zou moeten houden moet ik dat wel doen maar ik ben te koppig om toch wat te pakken ...
    morgen weer lekker op de cross trainer ! ik ga voor 30 min !
    merk al wel dat ik afgevallen ben ! dus alle moeite is niet voor niks :D

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Lovely: Genoten van je dag vrij gisteren? 4 kilo in 2 weken is wel lekker idd.

@Elsie: Mmh, lekker patat. Alle cakejes voor het grote feest klaar?

@MvE: Oh, maar dan is het doel ook bijna in zicht:) Ben je nog steeds van die mooie taarten aan het maken?

@Emma: Welk dieet volg je? Ik heb dat ook hoor, in het begin hou je het makkelijk vol en dan schrap je snel dingen uit je menu. Al veel afgevallen?

@Hier: De nacht was minder, Myrthe is verkouden en kon moeilijk slapen. Hoefde er maar 1x uit, maar ze is wel 7-8 wakker geweest geloof ik.
    Weegschaal was weer superlief, -400, kom nu op 101,6. De magische grens van 100 komt alweer in zicht:)
    Vandaag niets bijzonders op het programma staan. Als het weer een beetje beter wordt wil ik nog een stuk gaan fietsen met Myrthe.

Menu vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: Zelfgemaakte pizza
    T: banaan of yoghurt
    A: 3 BB met filet americain, smeerkaas en ham.

Totaal kom ik dan op 1192 kcal.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !!!

hier al 31 !!!!! minuten op de cross trainer gestaan ... jeeeej weg 277 calorieen !!
    ging goed ook eigenlijk
    kids al in bad gedaan .. mezlelf... nu ff was doen en tim zijn kamer uitmesten en de rest van de dag kijken we maar weer !!

Femke ik volg geen dieet ik doe het helemaal zelf .. ik eet max 1200 calorieen per dag en op zaterdag mag ik iets meer van mezelf dan mag ik nl een glas rose en een bakje chips

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemiddag

Emma,goed bezig op de crosstrainer. Twijfel ook wel eens of ik er niet een via mp moet scoren maar ben bang dat als hij hier is ik er al snel niets meer mee doe. Wou ook gaan skeeleren deze zomer.dingen liggen nog op zolder :S. Nou ja straks ga ik iig 4x per week op de fiets naar mijn werk.

10. MamavEsmee

Kaatje.. Fietsen is i.d. ook erg goed. Of lekker stevig wandelen!

Femke.. Oei.. beterschap voor Myrthe. Lastig dat ze steeds wakker is. Je gaat er op liggen he?

Emma.. Gelukt met poetsen? Knap hoor. Voor 10 uur al 2 kids en jezelf gedouched & al gesport. Ja, ik bak, als ik zin en tijd heb ook wel eens wat voor andere.;)

Vanmorgen weer zwaarder + 300 gram. Komt door de frieten ;). Vandaag weer streng. Was 72.00

Menu:

O: bakje griekse yoghurt en een gekookt ei, kop koffie
    T: koffie en water
    L: 1 kha boterham met pindakaas. 2 gebakken eieren met ham & kaas, glas water.
    T: plakje ham en blikje 7up light.
    A: Kom groentesoep met 2 tartaartjes, gebakken uitjes en cocktailsaus. Glas karnemelk.
    Toetje, kinderbanaan en een appeltje.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi Dames,
    Femke: Mijn dagje niks doen was heerlijk! Mooi menu vandaag. Nog gewandelt? Het was er wel lekker weer voor!
    Emma: Knap hoor dat je thuis op de hometrainer gaat!
    Mve: mooi menu heb je vandaag! Balen van de weegschaal, als de patatjes maar lekker waren :D.

Mijn menu:
    O: 2 beschuitjes met kaas, kop koffie
    T: thee, appel
    L: 2bb met kipfilet en augurk
    T: thee
    A: lasagne
    T: thee, glaasje prosecco, klein bakje chips

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Emma: Respect idd voor 10 uur al gesport en gedoucht etc. In het weekend zijn wij meestal niet zo snel.

@kaatje: fietsen is ook gezond, moet je ver?

@MvE: Idd, je verwacht dat ze wakker wordt, dus let je er meer op. Mannetje heeft nachtdienst, dus ben alleen dan hoor je het nog beter.
    Komt goed met de schaal morgen als ik jou menuutje zie.

@Lovely: hier was het weer pet, bijna de hele dag regen, nu schijnt de zon. Helaas dus niet op pad geweest.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Femke: ohh dat is jammer! We hebbens snel zomer nodig!

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    femke lisa hoest ook zo de laatste tijddan slaap je toch slechter .. en mvr is vroeger wakker ! hopelijk heb je vannacht een goede nacht

lovely mooi menu !! haha en net als ik wat lekkers voor de zaterdagavond ! zalig hoor

MvE wouw super foto's weer op FB mmm krijg honger van jou hoor :D
    en ik heb expres geen digitale weegschaal .. zodat ik de kleine schommelingen eigenlijk ook niet zie

kaatje dat fietsen zal ook zeker helpen hoor ! is toch ook bewegen
    ik had hem voor 40 euro en een abbo sportschool is dat al per maand met twee kids geen doen vind ik dus dit is echt ideaal .. en later zal hij ook wel verstoffen maar dan verkoop ik hem zelf wel weer via mp !!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Nee hoef niet ver te fietsen.Het is nog geen 10 minuten haha. Als Levi in september naar de bs gaat moet ik dus eerst omfietsen om hem te brengen en dan zit ik in de ochtend wel 20 min. op de fiets

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Idd, ben het slecht weer nu wel zat.

@Emma: sportschool is duur hé, hier in de buurt zit nu een basiqfit, dat kost 15,95 voor een onbeperkt abbo, da's nog te doen.

@Kaatje: alle beweging is mooi meegenomen toch?

@All: vieren jullie vaderdag?

@Hier: Slechte nacht... Myrthe was om 2.30 wakker en heeft toen eigenlijk niet meer geslapen tot 8.00. Toen nog een uurtje bij mij op de borst geslapen.
    Net al wel hardgelopen, les 4 en een stukje les 5 van Evy. Ging supergoed. Merk nu al verbetering in mijn conditie, ben minder snel buiten adem, vind het bizar hoe snel dat gaat. Lekker gedoucht en voor de rest niet veel op de planning vandaag.

Menu:
    T: - (ivm laat ontbijt)
    L: Pasta met italiaanse vissaus (recept AH)
    A: 3 BB met smeerkaas, ham, filet americain, 5 radijsjes, 5 plakjes komkommer.
    T: Aardbeien

Daarmee kom ik op 1095 voor vandaag. Een beetje te weinig, dus misschien dat ik vanavond bij het voetbal een toastje met smeerkaas/filet neem.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    kaatje nou 2x 20 min straks is ook 40min op een dag en dat 4x per week !! heel goed !!

femke wat een nacht ! hopelijk vannacht beter .. en goed bezig met hartlopen ik heb daar al meer van gehoord .. lijkt me ook wel wat !

hier leuke papa dag .. en natuurlijk ook langs de papa's
    verder de hele middag druk bezig geweest .. veel gedaan
    ik hou vocht vast .. bah de weegschaal liet het wel zien ook ... volgensmij moet ik ongi zijn ( heb de prikpil maar ik sputter nogal wat )
    en nu op naar de voetbal !!! hup holland hup !!!

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Emma: Hardlopen bevalt tot nu toe goed. Met de lessen van Evy is het ook goed vol te houden. Jammer dat de schaal niet meewerkt.

@Hier: Ben ziek:(. Het hele weekend mannetje en Myrthe ziek geweest en nu mag ik. Keelpijn, hoofdpijn en de rest. Vandaag blijf ik thuis en hopelijk voel ik me morgen beter.

Menu voor vandaag:
    L: 3 bb met filet, ham, smeerkaas
    T: Banaan
    A: Verse worst met gebakken aardappels en groente.

Samen komt dit op 1215.

Zo, nu ga ik terug mijn bedje in.

19. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hoe gaat ie? Wat een weer hè? Hier vanuit de wk in het zh, krijg vandaag 't spiraal en ben best zenuwachtig.

Alle zieken beterschap!

MvE en Emma gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie zusjes.

Butterfly en Lovely, studie alles goed?

Elsie, de cakejes gelukt?

Gefeliciteerd met alle kleintjes, m'n oudste is maandag ook 3jr geworden en wat gaat het hard!

Qua eten daar zal ik maar over zwijgen, ik geniet deze dagen. Donderdag gaan m'n keelamandelen eruit dus kan dan toch niet eten. M'n Kids zijn voor een weekje bij mams, en m'n man komt overmorgen terug van zn zakenreis.
    Kortom drukke boel hier.

Ben aan de beurt, laters!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    en viel het mee moedertjuh ??
    en komt helemaal goed met het verwijderen van je amandelen ! als je maar goed dat ijswater blijft drinken .. de eerste 12 uur echt doen hoor ! dat voel je wat maar helpt echt !

Femke he bah beterschap ... dat is niet fijn hopelijk snel weer beter

nou ik heb weer mezelf uitgeleefd op de cross trainer ! 35 minuuten en 300 calorieen ! das weer top !
    merk echt dat mijn conditie vooruit gaat ! lekker hoor!
    ik heb al het oranje maar opgeruimd in huis.. man mag morgen de vlaggen buiten doen
    jammer hoor ik vind het altijd wel gezellig dat hele oranje gevoel

Deel Deze Pagina