Kaatje.. Oh. 10 minuten kun je geen sporten noemen nee! Emma.. Fijn dat je al resultaat merkt op de crosstrainer. @ voetbal.. Ben lekker vroeg naar bed gegaan. Vind het voor de fans wel jammer. Femke..Mooi menu vandaag! bevalt het 4 dagen werken? Hoe vind Myrthe het bij de gastouder? Moedertjuh.. Wat fijn dat je moeder op de kids wil passen. Succes met het spiraal en donderdag met de amandelen! **** Hier een druk maar gezellig weekend gehad. Eten was gisteren pet ivm dagje uit naar Slagharen. Vandaag weer knallen. Menu: O: bakje Griekse Yoghurt en koffie T: flesje water, koffie , snack paprikaatje en 2 stukjes kaas L: kha boterham met eiersalade & een rauwkostsalade met ham & ei. T; cracker met pindakaas A: sperzieboontjes, hamburger en krielaardappeltjes. Toetje, aardbeien, kersen & banaantje en een beetje yoghurt.
Dag dames.... En ja.. weer maandag!! Boodschappen doen, wasjes draaien, schoonmaken, en zo de slaapdienst in. Dat zijn de maandagen hier meestal. Heb nu net mijn tussendoortje genomen, nog even aan een glas water en dan tassen inpakken, en Maureen wakker maken. Hier druk weekeinde gehad, zaterdag de hele dag met de kids want Harrold moest met de douche bezig, zit een lekkage. Zondag de hele dag gewerkt aan de laatste opdrachten, moet nog 1 verslag schrijven en dat ga ik morgen doen. Dan vrijdag nog school en afsluiting van het jaar . Dieet gaat goed, de kilo van na de verjaardag is er weer af en iets meer. Morgen weer wegen. Dit was de laatste week van het programma en zit nog in dubio of ik verder ga. Aan de ene kant wil ik het zelf nu wel proberen, 5 weken verlengen kan, maar kost ook weer 75 euro. En ik weet nu heel goed hoe ik dit moet gaan aanpakken dus ik kan het zelf. Aan de andere kant, dat steuntje in de rug is prettig. Maar ook na de komende 5 weken moet ik zelf verder. He, ik ga me voorbereiden op mijn slaapdiest. Tot laterssss
hoi meiden! hier leuk maar druk weekend gehad met de verjaardag van sam en vriend, het was echt heel erg druk dus ik was blij dat we lekker buiten konden zitten! de cakejes waren erg lekker! heb wel gelezen maar niet echt onthouden ben nog best wel moe haha! vandaag rustig gedaan, vanmorgen naar de tandarts en net boodschappen gedaan, beetje opruimen in huis! wat een cadeautjes heeft sam gekregen. menu: O: 2 boterhammen met appelstroop, glas water kopje thee. T: kopje koffie glas water banaan. L: 2 boterhammen 1xkaas 30+ 1xkalkoekfilet, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee glas water appel. A: krieltjes, worteltjes/doperwten stukje vlees. T: kopje thee bakje optimel vla.
@Moedertjuh: hoe is het gegaan vandaag? @Emma: Gaat best snel hé dat conditie opbouwen? Ik heb persoonlijk een enorme hekel aan de crosstrainer, dus respect dat je er 35 minuten op kunt staan. @MvE: 4 dagen is wel pittig, maar minder kan gewoon echt niet in mijn functie. Ben nu vaak vrijdags ook wel even bezig voor het werk. Myrthe vind het superfijn bij de go. Ze is helemaal blij als ik haar 's ochtends breng. Wel fijn hoor, hoef ik me daar iig geen zorgen over te maken. Lekker en mooi menu heb jij vandaag! Hopelijk is de weegschaal weer OK morgen. @Butterfly: welk dieet volg jij nu? Soms is het wel moeilijk volhouden zonder extra steuntje. Werk ze vanavond/vannacht. @Elsie: Fijn dat weekend leuk was. Mooi menuutje vandaag. @Hier: Voel me nog beroerd, ik hoop dat ik me morgen weer beter voel, ik wil weer gaan werken. Ben best druk en ik wil niet verder achterop raken. Vandaag goed aan mijn menu kunnen houden. Heb weinig last gehad van honger, zoals de andere keren dat ik aan het lijnen was. De knop moet deze keer echt om blijven. Ik wil een beter eetpatroon, ook voor Myrthe, die straks on eetgedrag gaat kopiëren en ik wil niet dat zij overgewicht krijgt.
@Emma, thnx voor de tip. Ik zal denk ik ook niks anders binnen kunnen krijgen dan ijswater. Oef! @Spiraal, was nogal een getrek (zonder ongie geplaats en bm zat te ver dus naar voren getrokken). Was niet pijn en even pijnlijk maar wel te doen. Ik zit met een kruik op de bank dus een rustig avondje. @MvE, dank je meid.
Oh meiden ik wordt echt gek van mezelf. Ben zo aan het schommelen qua gewicht. Dacht dat Kha eten de oplossing was. Merk wel dat ik minder snaai heb. Maar als ik eenmaal snaai denk ik. Ach de dag is toch verpest en ga dus helemaal los. Je mag dingen NIET hebben.. En ik kan daar niet mee omgaan. Ook kon ik niet hardlopen. Ging na 1 km van mijn graatje. Je lichaam verbrand eiwitten en vetten ( kh heb je nauwlijks in je lijf) hierop reageerde ik heel gek, Vandaag dus wel lettend op de kh inname maar ook voldoende fruit en vezels. Heb dat echt gemist de afgelopen weken. Menu vandaag: O: griekse yoghurt met 3 aardbeien, 3 kersen en een eetlepel muesli. straks hardlopen ( 5-8 km even kijken wat ik volhoud) T: fruit en een cracker kaas L: 2 kha boterhammen met ei en 1 met ham. T: schaaltje aardbeitjes A: Gekookte aardappeltjes, bietjes en verse worst.
goeiemorgen!! @mamavesmee wat vervelend dat je zo'n last er van hebt!! @femke hoe gaat het vandaag? JOEPIE sam is 2 jaar vandaag!! straks even een stukje fietsen. menu: O: 1 boterham met pindakaas, 2 beschuitjes met een dun laagje gestampte muisjes, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, flesje water fruit. L: 2 boterhammen met 1xkaas30+ 1xham, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: gekookte aardappels, sperzibonen, stukje vlees. T: kopje thee bakje optimel vla.
Butterfly, van je stokje gaan is natuurlijk niet de bedoeling he. Moet zeggen dat ik het wel een karig menu vind hoor ( zeker op een werkdag ). Elsie,gefeliciteerd met Sam !
Goedemorgen, @moedertjuh: fijn dat het meeviel. Nu op naar donderdag... @kaatje: beroerd... @mve: rot dat je zo'n last hebt van dit dieet. Dat hardlopen niet lekker gaat snap ik wel. Normaal heb suikers in je lichaam om te verbranden en nu niet, je lijf moet meteen vetten gaan verbranden en dat gaat moeilijker. Ga je het wel volhouden? @elsie: van harte gefeliciteerd! @hier: voel me hondsberoerd, heb echt de griep te pakken inclusief spierpijn, koude rillingen etc. Voor de weegschaal is het wel goed, want er was vanochtend weer 4 ons af. Met een beetje geluk kom ik morgen onder de 100 Menu voor vandaag: O: kwark met muesli T: - L: 3 bb met filet, smeerkaas, ham T: appel A: kombino, aardappelpuree, groente. Daarmee kom ik op 1096, te weinig maar ik heb helemaal geen honger.
Goedemorgen! Elsie: gefeliciteerd met Sam! Mve: Hardlopen gelukt? Femke: beterschap! Moedertjuh: Oeh amandelen eruit? Succes alvast donderdag! Hier gisteren een drukke werkdag gehad. Vandaag vrij. Was al vroeg wakker en had dus al op tijd het huis netjes. Net buiten het terras wat aangeveegd en nu even lekker met m'n meissie op de bank. Vanmiddag naar een nieuwe fiets voor haar kijken. Mijn menu: O: yoghurt met muesli, kop koffie T: kop thee, banaan L: 2bb met tonijnsalade T: kop thee, plakje ontbijkoek A: gegrilde groentes (paprika,champ,courgette,wortel) vis uit de over en krieltjes T: kop thee en een stuk fruit Hopelijk vanavond energie om te hardlopen, ben enorm verkouden waardoor ik hoofdpijn heb.
Lovely.. Wat leuk dat je meisje een nieuwe fiets krijgt. Lopen ging wel lekker.. bijna 5 km in 31.17 minuten. Ben blij! Femke.. Beterschap. Goed uitzieken hoor!! **** Hier alles aankant, ga even wasje ophangen en douchen. Eerst even lekker koffie en tussendoortje gedaan.
Super! Ja ze kan sinds kort sinds zijwieletjes en het fietsje is nu toch echt te klein dus maar een nieuwe aanschaffen
o haha dacht dat butterfly het gepost had. Ja bedoel dus de jouwe. Zou daar echt niet op kunnen leven geloof ik als ik aan het werk zou zijn iig.
Meiden als het goed is krijg ik zo het boekje grip op koolhydraten binnen... Van het weekend een heel gesprek gehad met een cliënt die altijd calorieen tellen gedaan heeft. Ze was ook leidster van de slankclub op hun dorp. Ze had het boekje van iemand te leen en heeft het gelezen en staat hier heel erg achter ik heb het zondag gelezen en het lijkt mij wel wat wel even heel erg omschakelen maar het spreekt mij erg aan. Moet het nu nog wel een beetje gaan uitvogelen wat voor mij werkt maar komt best goed ga ook proberen mee te schrijven (al schiet dat er snel bij in )