Met Elin alles goed. Is vandaag alweer 11 maanden ! En (helaas) ook toos tempoloos Ze rolt, tijgert,gaat op knieeën zitten ... en daar houd het een beetje bij op.Als ik haar vast heb dan zet ze wel kracht met haar beentjes om te gaan staan. Heel anders dan Levi. Die stond met 7 maanden in de box. Maar goed merk dat Elin weer veel pittiger is in andere dingen. Dit is een filmpje van vandaag Elin is nu al gek op dansen. - YouTube Met jullie kids ook alles goed ?
@mama Rianne Ik heb het boek en daar staan ook menu's in maar het beste kun je het boek lezen interessant om te lezen en leerzaam. Alleen menu's geven werkt denk ik niet want je moet de rest er rond heen ook weten denk ik. @Kaatje Wat een leuk filmpje! en wat lijkt ze op haar broer Nina was ook zeer snel met gaan staan enz (7/8 maanden) maar todat ze ging lopen vond ik lang duren (is niet erg hoor) nu loopt ze sinds zondag elke keer een aantal meter los zo schattig al is het echt een boefje die de gekste dingen verzint (overal op klimmen enz) Maar wel erg leuk! Het is echt genieten!
Wat gaat je meisje snel kaatje. Wordt ineens wel heel groot Met mijn kiddies gaat het goed. Nog wel twijfel of Lukas door mag naar gr 3.....hebben volgende week woensdag gesprek...
Kippiekip: Welkom! Zustertje: hopelijk is dit dieet wat voor je, hoor er wel goede verhalen over. Kaatje: wat een prachtig meisje is Elin! Mamarianne: Wat is de twijfel dat lukas niet door zou gaan naar groep 3? Vanmiddag met mijn moeder wezen lunchen, een te lekker broodje gehad! Volkorenbol met geitenkaas,honing en pijmboompitten. Nu even op de bank met een kopje thee. Kids kijken tv straks even een rondje park wandelen.
Hey meiden ... Hier alles ok .. Weegschaal blijft hangen ik hou ook vocht vast bleeeh .. Nu nog aan her werk en vergaderen tot zeker 8 uur... Rianne zet hem op weer he Elsie gefeliciteerd met sam !! Hiep hiep hoeraaa Mve oei van je graatje gaan is niet ok he... Lekker fruit eten dus Femke sjee nog zo beroerd beterschap !! Lovely wouwwww nieuwe fiets kopen leuk en knap van je meissie zonder zijwieltjes Kippiekip van harte welkom jee al goed bezig geweesr zeg !! Kaatje filmpje kijken lukt ff niet via foon ik kijk later thuis ! Ben benieuwd Zustertje dus jij heb boeken vol recepten ! Altijd handig ! Zo... Ik ga vergaderen .. Doeiiiii
Hangt ook ervan af hoe hij de citotoets heeft gedaan,en ze is bang dat hij er niet aan toe is. Is soms erg langzaam en in gr 3 komt het er wel op aan...Dan moet hij echt heel veel leren. Twijfelgeval is hij echt. Ziet de dingen soms niet en doet dan maar wat,of hij is te snel en maakt fouten. Even zien of hij deze toets beter heeft gemaakt dan een half jaar terug. Wij hebben zoiets gewoon naar gr 3 en anders nog een jaartje gr 3 doen. Eerst maar gesprek afwachten. Hij moet dan leren schrijven dat gaat op zich wel aardig,vindt het moeilijk thuis als je een letter zegt hoe die dan eruit ziet of als het ergens genoemd wordt. We zullen het zien en rustig afwachten. Jurre komt volgend jaar dan als hij in 2 zou blijven bij Lukas in de klas en of dat wel samen gaat dan betwijfelen wij dan ook weer
@Lovely klinkt goed je lunch! Alles goed voor de rest? @mamarianne Het heet grip op koolhydraten @kaatje begin je volgende week met je nieuwe baan? Heb je er zin in? Vanavond moet ik werken en ik was eigenlijk net aan het bedenken wat ik ga koken voor Arnold en Nina maar mijn schoonzusje redde mij ze mogen daar gaan eten kunnen ze daarna gelijk door naar mijn schoonouders (schoonvader is jarig) Ik ga spitskool met kruiden en spekjes eten ben benieuwd of ik er heel de avond op kan werken (neem nog wat komkommer mee) Tot nu toe vind ik het goed vol te houden...
Emma vergader ze.... Zou ik mij vast moeten houden aan die 1300 kcal of gewoon kijken hoe mijn lich daar op reageerd!? Of er dan wel kilo's afgaan?? Heb wel een nieuwe weegschaal gekocht vorige week en daar was ik zelfs lichter op
Spitskool heb ik ook gehad vorige week was dat geloof ik heb het eerder nog nooit gehad maar het smaakte lekker met een sausje erbij
Ze heeft 3 boeken die zo heten maar dan zal het wel het boek zijn met de groene letters en heet dan volgens mij Op Gewicht..
Bedankt voor de reacties. ja het gaat hard en ja ze lijkt op haar broer haha. Vind het aan de ene kant jammer dat ze zo sloompie is maar aan de andere kant heb ik zoiets van. Ze is waarschijnlijk mijn laatste, laat nog maar even klein blijven. Hier nog een filmpje van Levi vandaag ( ja zwart wit haha, maar Ferry had met de instellingen lopen knoeien ) Levi is Gers Pardoel fan ! - YouTube Zustertje, schattig he als ze net gaan los lopen. Nog zo heerlijk onstabiel Ik begin zaterdag bij mijn nieuwe baan. Ja heb er zin in maar toch ook wel weer spannend hoor na 2 jaar de winkel weer in. Zeker met die paniekaanvallen duurt het soms even voor ik mijn plekje gevonden heb.Is gelukkig een kleine rustige winkel dus komt wel goed. Rianne, soms is het beter om een jaartje extra te kleuteren. Ben benieuwd of hij uiteindelijk door mag.
Ja I know Kaatje maar we zouden het voor hem ook prettig vinden als hij met zijn vriendjes mee kan naar gr 3 en ja tuurlijk moet dat kunnen en mogelijk zijn,hij moet niet achterblijven dan natuurlijk..Maar ja moeilijk om daarin dan beste keus te maken die voor hem de beste is... Ik las op FB ook iets van een meisje die ook gr 2 nog een x moest doen de ouders stonden erop dat ze naar 3 zou gaan en het gekke het ging als een trein met haar ze zit nu zelfs in gr 4.... We zullen het zien...
Mamarianne: Gewoon je gevoel daarin volgen! Cito toets vind ik zelf persoonlijk dat je daar niet teveel op af moet gaan omdat het een moment opname is. Inderdaad zoals je zegt als het in groep 3 toch niet gaat kan hij die altijd nog overdoen. Emma: vergader ze! Zustertje: Hier gaat alles verder zijn gangetje hoor bij jullie ook? Trendy kindercruiser fiets direct online bestellen | Prijskiller.nl Dit word de nieuwe fiets, we zijn zo straks even wezen passen hoeveel inch ze zou moeten hebben. Bestel hem online, is goedkoper .