Elsie.. Wat fijn om een compliment te krijgen he? - 1kg is een mooi resultaat! Succes bij de kno arts Femke.. Door hardlopen/ intensief sporten houd je ook vocht vast in je spieren , tel daar de zoute soep bij op. Butterfly.. wat een bak met de autosleutels! ***** Weegschaal was lief.. - 1.1 kg 72.7 Vanmiddag 2 afspraken op het werk. Kon dit mooi combineren zo. Van 13.00-17.00 vanavond lekker vrij. Menu: O: 2 crackers met ham en koffie T: 100 ml griekse yoghurt en een stuk komkommer L: restjes van de ovenschotel van gisteravond T; appel & veel thee & water. A: 2 gebakken eieren, boterham & fruit na. Net al 4,5 km hardgelopen. Poeh wat zweten & het viel niet mee. Des te meer ik voldaan ben dat ik het gedaan heb!
Goedemorgen! Butterfly: wat een super resultaat! Femke: Beterschap voor Myrthe, hopelijk knap ze snel op. Kaatje: Dus lekker geshopt bij de Ikea Ik ben vandaag vrij, gelukkig maar voel me nog steeds wat griepig. Ben even aan het opruimen. Daarna na de stad moet nodig naar de kapper en heb wat leggings nodig. De kids gaan vanmiddag naar de kapper, tenminste als hij tijd heeft. Heb belooft om eind van de dag met ze naar het plantsoen te gaan en daar met ze te picknicken. Mijn menu: O: brinta, kop koffie T: thee, appel L: 2bb met zelfgemaakte tonijnsalade T: thee,water, ontbijtkoek A: maaltijdsalade T
Kaatje goed geslaagd dus. Moet even wennen aan je avatar! Femke.. beterschap voor je meisje! *** Ga mijn flesje water leeg drinken, rondje lopen met de honden & dan lekker douchen en nog even relaxen tot ik moet werken.
Kaatje.. Jij bent een stuk knapper hoor! Of is het je lelijke alterego? Lovely.. mooi menu! Gezellig, met de kids picknicken! Balen dat je niet helemaal lekker bent. Issue met manlief opgelost? ***** Hier alles aan kant, wasje hangt te drogen. Eten voor Erwin & Esmee staat al klaar. Ik eet wat makkelijks vanavond.
vanmorgen dus bij de kno arts geweest, hoef pas over een jaar terug te komen, heb nu een goede neusspray gekregen omdat ik zo verkouden ben en hooikoorts erbij, vanmorgen gelijk gebruikt en moet zeggen neus is al minder verstopt! je word ook gewoon erg moe van het verkouden zijn sam ligt nu op bed dus maar even rust!
Mve: Ja maar hoop wel dat het droog blijft! Met m'n man is het opgelost gelukkig. Hij staat weer met beide benen op de grond. Feit blijft wel dat hij ontzettend druk is en ik heb het daar momenteel enorm moeilijk mee. Heb de laatste paar weken ook enorm het gevoel dat we hierdoor uit elkaar groeien. Werkse vandaag! Kaatje: Wat leuk je avatar! Elsie: Super dat je over een jaar pas weer hoeft!
Dag dames.. Ook hier een lieve weegschaal. Paar ons eraf, 77.3 . Gaat echt super en voel me ook heel goed en fit. Vandaag al druk gehad, Esmee was naar de peuterspeelzaal vanmorgen. Ben toen lekker met Maureen te winkelen gegaan, boodschappen gedaan, moest verder wat spullen hebben waarvoor ik enkele winkels af moest. Maureen lekker in de buggy mee. Voor Harrold en de kinderen alvast de saus voor de nasi gemaakt. Rijst kookt hij zelf maar even. Ik heb een kookdienst dus eet zelf op het werk. Weet nog niet wat we eten. Mijn menu: O: 2 boterhammen met gestampe muisjes, klein glaasje melk. T: schaaltje yoghurt. L: 2 boterhammen met philadelphia ( tomaat/pesto ) en een plakje ham, kop uiensoep. T: groene thee, water, appel en een banaan. A: ?? T: ??
@Lovely, dat gevoel herken ik wel. Neem ook tijd met elkaar, dat is heel belangrijk. Dat hebben wij ook niet altijd omdat ik een studie doe, hij is veel aan het klussen, we leven soms ook echt dagen langs elkaar heen. Leuk is het zeker niet. Maar wij zeggen ook altijd: onze liefde is er wel en die is bij ons krachtig genoeg om door deze perioden heen te komen. Doe zo nu en dan ook leuke dingen samen , echt samen!! Zonder kinderen. Doen wij ook nog te weinig, maar we hebben een oppasmeisje, dus dat maakt het weer makkelijker. Zal snel naar de sprookjesboom cakejes. Was met Esmee even aan het bakken geslagen. Wilde ze graag.
Op het werk gaat alles goed. Ik ben er aardig gewendt en alles gaat wat soepeler en kan meer dingen uit mezelf doen enzo... Komt hopelijk vast allemaal goed. Maar tis lekker om weer aan het werk te zijn iig
Hallo dames, @Kaatje, da's geen lekkere nacht zeg. Gelukkig heb je nog vrij @Lovely: Zag je topic in de lounge, zou het ook niet cool vinden als mijn mannetje dat deed. @MvE: Zo hé, superlieve schaal, gaat weer de goede kant op! Is dat zo, dat je vocht vasthoudt in je spieren? Dat wist ik niet. @Butterfly: Lekker dat er weer een paar ons af is. @Elsie: Fijn dat je pas over een jaar terug hoeft te komen. Waarvoor was je onder behandeling? @Hier: Poehee, werken viel nog niet mee vandaag, maar ik heb me er doorheen gesleept. Mannetje is nog niet thuis en Myrthe was moe, dus die ligt in bed dus ik heb net heel gezellig alleen gegeten. Nou ja, het iig lekker. Vanavond les 6 van Evy lopen, dus ik hoop wel dat mannetje zo thuis komt.
@femke was daar voor allergie, krijg daar 1x per 4 weken injectie voor, en elk jaar op controle bij de kno arts. hier gegeten en sam al in bad gedaan, die is flink aan het uitdagen!! morgen breng ik hem voor het weekend naar mijn ouders even rust
Butterlfy: probleem is dat het niet een periode is. Hij zou de komende jaren enorm druk blijven! We willen dolgraag wel samen weg, maar dan hebben we het probleem oppas. Femke: Gelukkig ben je de dag doorgekomen. Bevalt evy je goed? Ik ben met de kids wezen picknicken, was erg gezellig! Ik heb mijn haar even in de verf zometeen douchen en dan lekker languit op de bank. Moet nog wat voor me werk doen.
Zo, les 6 zit er weer op. Ging weer lekker. Evy bevalt me heel goed, lekkere muziek en motiverend. Kan het elke beginner aanraden.
Meiden hier een drukke dag gehad maar ik ging net op de weegschaal staan en die gaf 3 ons minder aan dan vanmorgen... Het is zo lekker allemaal en heeel goed vol te houden ik denk niet eens aan eten omdat ik dat honger gevoel niet heb echt IDEAAL! Morgen ochtend moet ik werken daarna kom ik kletsen... Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen, @Zustertje: Dat ziet er goed uit voor schaal vanochtend. @Hier: Halve nacht op geweest, deels door Myrthe, maar met name voor mezelf. Heb middenoorontsteking denk ik, heb zo'n oorpijn gehad vannacht. Vanmorgen de HA maar even bellen wat te doen. Weegschaal was redelijk positief vanochtend, -200. Sta nu op 99,6. Menuutje vandaag: O: Kwark T: 1/2 banaan L: 2 BB met kaas T: Nectarine A: Bloemkool met gehaktbal. T: Hapjes? Vanavond een klein feestje, dus dan zal ik wel iets snaaien. Zonder de hapjes kom ik op 916.
Goedemorgen Ga vandaag proberen water te drinken.Leef de laatste tijd een beetje op koffie en melk. Niet goed natuurlijk
Rianne.. Fijn dat je je draai op het werk hebt gevonden! Lovely.. Jammer dat door oppas jullie tijd " samen" lastig is. Je kunt het ook thuis gezellig maken. Lekker koken, filmpje , spelletje, oid. En dan ook echt samen! Zustertje.. Goed bezig!! Elsie.. Vermoeiende periode? ****** Hier de weegschaal weer lief. -600 gram. 72.1 Menu vandaag: O: kommetje griekse yoghurt en een cracker met kaas & kop koffie. De rest van de dag weet ik nog niet. Vanavond BBQ op het werk.