@zustertje ach beter laat dan nooit!! ik ben ook pas gegaan vanaf een maand of 10 maarja ik natuurlijk een pnd en kon niks. nu gaan we wel elke week! hier ook eten op, hoop dat vriend zo thuis is dan kan ik nog even sporten.
Hey meiden, @ Kaatje: Jeetje, na een half jaar een telefoontje over je kat. Kan me wel voorstellen dat je hoopt dat het niet jouw kat is, als ik je verhaal zo lees. Weet je al meer? @ Zustertje: Met mijn enkel gaat het goed. Eigenlijk nergens meer last van. Knie heb ik sinds vanmiddag wel weer flink last van. Heb een verkeerde beweging gemaakt Vanavond dus met het pootje omhoog! Roland doet inderdaad ook weer mee met lijnen. Die was weer een paar kilo aangekomen en gaat in januari voor zijn pak kijken, dus die wil voor die tijd ook weer wat kwijt zijn. Helpt wel mee moet ik zeggen. Sport ze vanavond! @ MamavEsmee: Stoer dat je het hardlopen gaat uitbouwen. Pfff lang is dat hoor, 38 minuten. Ik vind 30 toch wel meer dan genoeg. Volgens mij ligt jou vriezer inmiddels vol taarten of niet? @ MamavEsmee/Elsie: Paracetamol werkt niet bloedverdunnend hoor. Die mag je na de behandeling gewoon gebruiken. De vraag is alleen of het voldoende helpt. Waarschijnlijk krijg je inderdaad een recept voor ibuprofen. Je zou (in het ergste geval) de ibuprofen en paracetamol zelfs morgen combineren. @ Femke: Ben inderdaad nog steeds moe. Als een blok geslapen vannacht. Kon ook moeilijk mijn bed uit vanmorgen. Lekker geshopt vandaag. Fijn is dat inderdaad als je nog cadeaubonnen hebt Hier vandaag lekker gewerkt. Lang geleden dat ik zo lekker gewerkt heb. Alleen weinig pauze gehad doordat een vertegenwoordiger midden in mijn pauze binnenkwam. Die kun je ook moeilijk een half uur laten wachten. Qua eten ging het weer goed. O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 2 mandarijnen L: 3 meergranenboterhammen; 15 gram kip-kerriesalade 20 gram ham 1 sinaasappel T: niks A: 1 portie pastagratin met champignons, spinazie en salami Liefs
Melanie.Nee weet nog niets. Tuurlijk kan je die wel laten wachten haha. bakkie koffie erbij Levi en Elin zijn even alle prikkels van het kdv aan het verwerken. Elin huilt steeds even in haar slaap en Levi is heen en weer aan het springen op zijn bed.
Melanie.. Van de 6 taartjes die ik heb gemaakt heb ik er 2 voor opdracht gemaakt. 1 weggeven en de andere 2 ook beiden een helft weggeten. Dus valt mee. Zit nu 2/3 janneke taart in de vriezer.. Balen dat je knie nu weer opspeeld. Ze zeiden mij in het ziekenhuis dat dat de reden was dat pcm niet mocht.. Vreemd he? Jij bent apotheker & zal het wel weten. Elsie.. Nog kunnen sporten? **** Hier lekker gelopen. 5.92 km gelopen in 37.34 minuten. Best fris buiten zeg brrr.. Nu een grote mok thee en klein stukje taart & hij is lekker!!
@mamavesmee nee vriend is wel thuis maar allemaal stress dus even tijd om te praten. ik zal het morgen wel even na vragen hoe of wat met de pijnstilling, hoop dat ik de zorg voor sam nog ga redden vrijdagmiddag gaat ie zoiezo naar mijn schoonmoeder, maarja wat morgenmiddag en vrijdagochtend?
@ mamavEsmee: apothekersASSISTENTE he Fijn dat de taart lekker is. Waarmee heb je m gevuld? Kun je niet een stukje per postduif hierheen sturen? Heb ook zin in taart!
Even een vraagje: als ik ongeveer 1200 kcal per dag eet, hoeveel val je dan per week ongeveer af? Als ik 3 à 4 kilo wil afvallen, en mij er aan houd-, lukt het dan in een maand denken jullie? Of hangt dat ook van je lengte/gewicht af?
Elsie.. Komt wel goed hoor.. Pijnstilling nemen! Melanie.. Jij weet wel waarover je praat toch?! En de taart is gevuld met banketbakkers room & jam.
@ Spiffy: Hoeveel je per week afvalt is van heel veel dingen afhankelijk en van te voren niet te voorspellen. 4 kg in een maand kan wel haalbaar zijn. 1 kg per week is wel het gemiddelde wat ik in een week afval bij ong 1200 kcal. De ene week wat meer, de andere week wat minder. @ MamavEsmee: Jawel, ik weet waar ik over praat. Als ik ergens niet zeker van ben, zeg ik het niet! Lekker die taart! mmm!
Dag meiden. Wat een drukke dagen gehad. Gister ziekenhuis, de slaapdienst en overwerken tot 12.00 uur. Vanmiddag lekker tijd aan de meiden besteed. We hebben ook koekjes gebakken. Mijn schoonzus is morgen jarig, heb een leuke koektrommel gekocht en die hebben we gevuld met zelf gebakken koekjes. Ook nog cakejes gebakken ( van die sprookjes efteling paddestoeltjes ). Esmee vond het geweldig. Vanavond nog een vergadering van de OR gehad. Net nog een start gemaakt aan een verslag wat ingeleverd moet. Ben er klaar mee. Morgenvroeg naar mijn zusje om een bakkie te doen en lekker bij te praten. De meiden kunnen lekker spelen. Morgenmiddag verjaardag van mijn schoonzus. Morgenavond lekker naar de sauna met vriendinnen . Heerlijk.....!!! Weegschaal, niet gewogen omdat ik werken moest. Maat vanavond was de weegschaal toch wel lief. Slaap lekker allemaal.
Goedemorgen Nou ik maak Elin niet meer wakker voor ik naar bed gaat. Heeft toch geen zin. 22.00-01.00-04.30 en nu slaapt ze nog Weegschaal was vanochtend 76.5. Gaat dus de goede kant op Spiffy, toen ik druk bezig was met afvallen at ik 1000 tot 1200 kg per dag. Viel toen een kilo per week af. soms iets meer. Butterfly,gefeliciteerd met schoonzus.Heb die paddestoelcakejes toen voor Levi zijn verjaardag gemaakt.lekker
@Zustertje: maar een carrière in de zorg? De timmerman heb je vaker nodig dan de professor, toch? Ik ben wel heel benieuwd hoe het me gaat bevallen hoor, ik ken maar 1 iemand die zoveel werkt, en die heeft het wel zwaar. Zij heeft dezelfde opleiding als ik, en doet ongeveer hetzelfde werk. Dat ik zoveel blijf werken heeft ook een financiële reden, Met 1 dag minder vallen wij 700 euro terug in inkomen (mijn salaris + opvang), meer zouden we echt niet kunnen missen. @MvE: Mijn moeder kan niet wachten tot Myrthe komt. @Melanie: Lekker kan werken soms zijn he? Enig idee waardoor het komt dat je zo moe bent? Last van een herfstdip? @Kaatje: Is de rust gister nog teruggekeerd bij jullie in huis? @Spiffy: Hangt er helemaal vanaf hoeveel overgewicht je hebt, wat voor bouw, wat voor beweging etc. Een halve kilo tot een kilo is normaal per week. @Butterfly: Leuk idee, dat kadootje. @Elsie: Hoe is het gegaan bij de kaakchirurg? @Hier: Lekker geslapen. Myrthe was om 5.00 even onrustig, maar ging snel weer slapen. Om 7.00 had ze echt honger, dat mocht ook wel, vanaf gister 21.00 uur! Vandaag niets op de planning, even naar de drogist en naar de supermarkt, maar verder niets. Oh en ik kwam ergens achter: Sab simplex en Infacol hebben dezelfde werkzame stof, simeticon. Sab simplex heeft alleen een frambozensmaakje en Infacol een sinaasappelsmaakje.
Kaatje.. Elin heeft dus weer een voeding toegevoegd aan de nacht? Fijn dat de weegschaal weer lekker zakt! Butterfly.. Drukke dag morgen & wat een leuk cadeautje voor je schoonzus. Heb dat laatst aan schoonmoeder gedaan met zelfgemaakte jamkoekjes. Viel goed in de smaak. Spiffy.. Denk ook wel dat het ligt aan hoe zwaar je nu bent. Meestal val je sneller af als je ook echt veel te zwaar bent. Maar in 2 maanden moet toch wel lukken hoor! ***** Stond vanmorgen op met zware benen.. Gisteren iets verder hardgelopen dan normaal. Gelukkig geen zere enkel of knie dus dat is positief! Weeschaal was lief.. 71.1. O: 2 boterhammen 1x 2 dunne plakjes leverworst en 1x appelstroop en koffie T: fruit en flesje water. L: ? T: fruit A: Gekookte aardappels, tuinboontjes met spekjes er door en een rundergehaktballetje. *** Straks de Carstaart wegbrengen.. Beneden is de boel al weer schoon en boven de bedden afgehaald en de was draait. Straks de bedden weer opmaken en boven even stofzuigen/soppen. Is alles weer lekker schoon voor het weekend.
Een rustig dagje dus voor je. Hier slaapt Elin nog steeds Ja rust keerder terug gister,maar werd eerst wat erger. Levi huilen, ik naar boven.huilde in zijn slaap.meestal een droom, enige dat dan helpt is hem uit bed tillen en blijven praten tot hij wakker wordt.Deed ik gister dus. plast hij opeens in zijn broek (gelukkig was hij al uit bed ) daarna 10 min. bij me op de bank gehad, even bij komen en toen is hij weer gaan slapen.
Goedemorgen dames, Hier weer op het werk....weegschaal was weer +200 gram dus sta op 62,6. Eigen schuld hoor. Vriendlief wilde gisteren patat eten en ik zei natuurlijk ja. Vandaag gelukkig een goed menu en daar moet ik me streng aan houden. Dane zit trouwens ineens weer in de plakfase....huilen als iemand weggaat en heel de tijd aan de been hangen. Ik kon vanochtend niet eens mijn tanden poetsen. Ach ja, ik vind dat plakken wel fijn want dat komt nu maar weinig voor. Menu: O: 1 beschuitje met vruchtenhagel, glas magere melk T: 2 wiener melanges, 1 smoeltje (van Dane hih) L: rauwkostsalade T: appel, 1 wasa sandwich A: gekookte aardappels, doperwten/wortels, slavink
Dag meiden. Leuke ochtend gehad, gezellig gekletst met mijn zusje. De meiden hebben leuk gespeeld en zijn beide op de fiets in slaap gevallen. Esmee ligt op de bank te slapen en Maureen kon ik zo in bed leggen. Net een tosti gegeten. Mijn andere zusje komt zo even schoenen brengen. Mijn moeder had schoenen die ze niet mee draagt en ze dachten dat ik ze mooi zou vinden. Ben benieuwd. De weegschaal, heb niet eens gewogen. Stiekem denk ik omdat ik na de vergadering gisteravond nog een paar koekjes heb gegeten . Maar de spiegel laat zien dat ik tevreden ben dus ja... een koekje meer of minder . Morgen weer even wegen hoor. Al is de dag niet zo heeeeel goed. O: 2 boterhammen met schuddebuikjes, melk. T: muffin ( zelf gebakken ), 2 koffie L: 3 boterhammen met ham en kaas in de tosti ijzer. T: thee en denk taart...... A: frietjes. T: fruit in de sauna De frietjes.... is makkelijk vanavond. Ik ga om 18.30 al weg en aangezien ik denk ik pas 17.00 thuis ben moeten we wel makkelijk eten. En dan zou ik nu het eten klaar moeten zetten en daar heb ik geen zin in . Ga even een was vouwen denk ik. Als de meiden wakker zijn stappen we weer op de fiets, op naar de verjaardag. Drukke, maar wel leuke dag. Even bij kletsen met iedereen. Zie mijn zusjes en familie een stuk minder. Gewoon omdat ik geen tijd voor ze heb... erg!!!!
hoi meiden! vanmorgen naar de kaakchirurg geweest om verstandskiezen eruit te laten halen. het viel mee maar nu wel pijn dus net pap gegeten en pijnstilling genomen. hoop dat ik niet al te veel last ga krijgen.
Femke.. Je moeder gaat 1 dag oppassen toch? Grappig dat Sab simplex de zelfde samenstelling heeft als infacol, wat helpt Myrthe beter dan? Wendy.. Prima menu vandaag! Oh.. frietjes zeg ik ook geen nee tegen! Elsie.. Hoe is het nu? Butterfly.. I.d. een lekker menu Kaatje.. arme levi. *** Hier de hele bovenverdieping gesopt, bedden zijn weer opgemaakt en de was is weg, nog even naar de kruidvat geweest & de rest van de middag lekker aan het freubelen geweest met Esmee. Net mandarijntjes op en een blikje light redbull..