10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nvt

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh haha ik wou net zeggen IK

ik ben er de vorige keer 17 kilo mee afgevallen en gebruik het nu ook weer
    dus als je vragen hebt...

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ah ik zie het al !! topic is al gesloten
    wilde je idd waarschuwen dat je niet te veel vet kan eten dat komt er vervelend uit .. andere kant eet ik nu dus bijna geen vet !
    werkt dus wel haha
    gister frietjes op hoor .. je kan er wel mee eten maar geen uitspatters .. anders krijg je die zelf hihi

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oh hihi hmmmm nou ja heb het al terug gebracht naar de apotheek
    als ik wist dat jij het gebruikte had ik het misschien niet terug gebracht.
    Meningen zijn verdeeld over dit spul.

Mooi dat het bij jou lkkr gaat.

Nu wat anders zien te verzinnen...

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey,

Hier alles ok met afvallen. kom hier niet teveel anders wordt ik zo panisch dat het volgens mij te langzaam zou gaan...
    alleen die banner loopt ni mee... lastig...
    Nu in iedergeval op de 76... nog 11 te gaan...

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou het is ook rotspul hoor ali ! ik was begonnen en gestopt toen lisa kleiner was .. als je naar de wc moet dan MOET je .. dat moet ook kunnen natuurlijk !
    maar nu ik goed op mijn vet let gaat het goed .. dat moet je toch als je lijnt .. dus tja extra stimulans
    ik val heeeeel moeilijk af en met dit spul gaat het goed !

Lady mooi dat het goed gaat !!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

vanmorgen lekker gesport! ging lekker. daarna thuis gedoucht broodje gegeten sam op bed en ik boodschappen gaan doen, vriend was thuis dus dat was wel even lekker.

net een berg was gevauwen en nog wat was opgehangen.

menu:
    O: 1 boterham met appelstroop 2 plakjes ontbijtkoek, glas geperste sinaasappels, kopje thee.
    T: kopje koffie bidon water necatrine.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xcasselrib, glas optimel, kopje thee.
    T: kopje thee, flesje water, appel.
    A: gebakken aardappels, sla stukje vlees.
    T: kopje thee bakje optime vla.

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: mmh klinkt goed.

@Kaatje: Ook vroeg op.

@Emma: Ik moest werken vandaag, dus liggen zat er niet in;) 45 minuten op de crosstrainer, poehé da's echt lang.

@MR: Ik heb lang geleden ook Alli gebruikt. Sluit me aan bij Emma. Heel goed letten op je vetinnname en dan gaat het goed. Nadeel is dat je nooit kunt zondigen. Waarom heb je het terug gebracht?

@Lady: fijn dat het goed gaat.

@Elsie: Wat voor sport doe je?

@Hier: Les 9 van Evy gelopen, met max 5 minuten aan 1 stuk hardlopen en dat ging me toch lekker:) Krijg er helemaal energie van. Gemiddeld met lopen en wandelen 9.44 minuten per kilometer. Voor een respectabele 5km moet dat 7 min/km worden. Dat gaat me wel lukken denk ik.
    Verder gaat het echt super met lijnen, kan het zo makkelijk volhouden. Ik weet ook waarom ik stil stond, ik ben ongi geworden vandaag.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke ik doe fitness

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Omdat ik niet zo blij werd van de bijwerkingen. En ik heb niet altijd de tijd op het werk om naar de wc te gaan als het moet,en als ik moet dan moet ik al rennen want hij zit een eindje bij de clienten vandaan!

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden hier hele drukke dagen gehad maar morgen kom ik weer kletsen weegschaal is in die 5 dagen wel erg lief bijna -4 kg (terwijl ik 1 dag niets afgevallen was :$)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    *Zwaai*

zustertje, lief zo'n weegschaal !

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MR: OK, ik vond het wel mee vallen met het rennen naar de WC, alleen als je te vet gegeten had;)

@Zustertje: Lekker die schaal!

@Kaatje: ***zwaai***

@Hier: weer een lieve schaal sinds zaterdag:), -400 sinds het vorig laagste gewicht, kom nu op 99,2. Nog 500 gram tot een BMI van 35:).
    Myrthe was vannacht wéér wakker, dus ben nog zo duf als een konijn. Ze kan er niets aan doen, maar op een gegeven moment kost het me wel moeite om nog lief tegen haar te doen:)

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: 3 BB met smeerkaas, kip en rookvlees
    T: Nectarine
    A: Kombino met puree en groente.

Totaal 952. Beetje weinig, dus ik denk dat ik er vanavond na het rennen nog iets bij neem.

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja maar als het onbewust gebeurd en het overkomt je dan,dan ben je wel de
    pineut....
    Mijn darmen zijn nu soms al van slag als ik al teveel heb gegeten..

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke heel herkbaar hoor!! sam heeft ook wel van die periodes dat ie s'nachts wakker word en dan s'morgens tussen 6 en 7 weer wakker! dat is gewoon erg vermoeiend. sam is het afgelopen weekend gaat logeren bij mijn ouders, wel even lekker hoor zo zonder kind dan! maar ook fijn als ie er weer is.

ga straks bij een vriendin op visite, nog voor haar zoontjes 1ste verjaardag:) gelukkig is zij ook aan het afvallen dus geen lekkere koekjes enzo:)

menu:
    O: 1 boterham met smeerkaas, 2 beschuitjes met gestampte muisjes, glas geperste sinaasappels, kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xham, glas optimel, kopje thee.
    T: kopje thee, flesje water, fruit.
    A: aardappels, sperziebonen, gehaktbal.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Zustertje: Lieve weegschaal!
    Femke: Mooi menu hoor, zijn jij en Myrthe alweer wat opgeknapt?
    Elsie: mooi menu, veel plezier met de visite!
    Emma: ik grill de groentes inderdaad dan in een grillpan, vaak ook een stukje vlees. Jij hebt goede ervaringen met Alli?
    Kaatje: hoe gaat he met je nieuwe baan?

Vandaag mijn vrije dag, heb in de middag eigenlijk vergadering maar de oudste mag thuis blijven. Hij heeft al dagen buikpijn en is in de diarree dus kreeg het niet over me hart om hem naar school te sturen. Direct een goede reden om niet naar de vergadering te moeten, baalde al dat het weer op mijn vrije dag was.

Jongste ligt nog lekker te slapen die komt er vast pas weer om 9uur uit. Als ze wakker is wil ik even naar de markt wat stofjes halen, wil weer eens aan de slag met de naaimachine. Hopelijk kunnen de kids vandaag eindelijk geknipt en gevlochten worden.

Mijn menu:
    O: shake, kop koffie
    T: 2glazen water, fruit
    L: shake, kop thee
    T: 2 glazen water, ?
    A: wrap met kipfilet,spitskool, kerriekruiden, creme fraishe, sla komkommer en tomaat ( recept sonja)
    T:(

Vanavond weer eens hardlopen :)

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Zo geen lieve weegschaap ! 75.8. Maar weer proberen wat meer op te letten.

Lovely, ja gaat goed met mijn baan ! Zaterdag heerlijke eerste dag gedraaid. Gister mijn tweede dag. Was wel even omschakelen.Pas om 11.00 beginnen, maar kids waren al om 06.00 wakker.Had er dus al een halve dag op zitten.Moest werken met de assistent bedrijfleidster en die is nogal van het doorgaan dus moest twee keer zelf om pauze vragen. Morgen weer werken.
    Groot gelijk hoor dat je je oudste thuis houd. Met diaree naar school is ook niet alles. HOpelijk knapt hij snel weer op

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zustertje wat een super lieve weegschaal zeg...

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, en die van Esmee! Super dat je zoveel bent afgevallen!

@ Kaatje: Welkom terug meid. Fijn dat je een nieuwe baan hebt. Fijn dat het goed bevalt!

@ Femke: ook voor jou een welkom terug meid! Lekker de draad weer oppakken en dan komt het vast weer goed…

@ MamavEsmee: leuk dat je zusje weer zwanger is… gefeliciteerd!

@ Emma: wat een schattige foto van emma in oranje-outfit! Lief! Jij ook een zusje die zwanger is… leuk! Gefeliciteerd!

@ Elsie: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Sam.

@ Moedertjuh: Ook jij nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter

@ Kippiekip: Welkom en succes met afvallen!

@ Kaatje: Wat schattig die filmpjes van Elin en Levi… Elin lijkt echt veel op Levi zeg!!!

@ Femke: leuk zeg die foto van Myrthe! :D

Zo… ik ben weer redelijk bij geloof ik…

Hier afgelopen zaterdag thuisgekomen van een heerlijke huwelijksreis. We hebben echt enorm genoten!

Gisteren ook weer de eerste dag gewerkt. Viel behoorlijk tegen. We hadden terug een nachtvlucht en praktisch niet geslapen. Nacht daarna een (te) lange nacht gemaakt en zondag op maandag bleek dat ik nog in mijn mexicoritme zat (7 uur vroeger). Viel dus pas rond 4:30 uur in slaap en moest er om 6:30 weer uit… Vannacht gelukkig goed geslapen en ben mijn bed uitgegaan toen Roland ging werken. Was bang dat ik anders weer te lang zou slapen… Hoop dat ik nu weer een beetje in het goede ritme zit.

Deze week een rare week. Gisteren gewerkt. Vandaag vrij (zoals altijd op dinsdag), morgen hele dag cursus. Donderdagochtend intercollegiale toetsing, en donderdagmiddag en vrijdag gewoon weer werken. Moet zeggen dat ik nu al blij ben als de week erop zit.

Morgenavond krijgen we de trouwfoto’s (op DVD) van de fotograaf. Ben heel erg benieuwd.

Ik zal zo maar eens gaan douchen en aankleden. Heb nog een hoop vakantiewas liggen die gestreken moet worden, dus daar ben ik ook nog wel even zoet mee. Verder wil ik vandaag een begin maken aan het vakantiealbum. Is ook nog een hele klus, aangezien we ruim 1100 foto’s gemaakt hebben…

Kom straks weer even kletsen!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@melanie fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben!

vanmorgen gezellig bij een vriendin geweest met sam samen. sam ligt nu lekker in bed dus even rust voor mij haha.

Deel Deze Pagina