Pfff wat ik doe en hoe ik opruim.... het lijkt of er niets gebeurd. We hebben zoveel spullen.... het verplaatst zich gewoon. Ik zal met Esmee van de week al het speelgoed maar eens uitzoeken, en echt spullen gaan weggooien. Ik word er niet goed van....!! De wasmachine draait even overuren, de ena laatste was zit erin. Stofgezogen.... Gisteravond op vakantieveilingen een kampeerplaats gewonnen, beetje dom, ik dacht dat het ging om een huisje , we hebben helemaal geen caravan of tent, willen wel graag een trouwens. Nu bood mijn schoonzus hun caravan aan. We gaan dus in de zomervakantie een week met hun caravan naar camping drouwenerzand. En als het goed bevalt ook maar eens nadenken over een caravan. Verder nog een lading post en administatie weggewerkt. Ruimt tenminste weer wat op. Daar kwam ik door de drukte ook niet aan toe. Vanavond alle foto's op de laptop goed selecteren en uitzoeken. Dan de boel af laten drukken, dan kan ik verder met de foto albums, en fotolijsten. Kortom: ik hoef me komende tijd niet te vervelen . Er liggen grote en kleine klussen in en rond huis te wachten. Harrold pakt de grote klussen... mijn taak zijn de kleine klussen . Esmee haar kamer wil ik wat anders mee doen, maar nog geen idee wat precies. Zometeen de meiden even naar de opvang... ik heb een gesprek bij het GGZ. Vind het best spannend. Nou, fijne middag . enne... de weegschaal... blijft lief. 77 kilo . Een mini beetje afgevallen... Menu: O: 2 boterhammen met 20+ kaas, groene thee. T: groene thee, fruitsalade ( stukjes banaan, watermeloen, aardbei en ananas ), klein cakeje. L: 2 boterhammen, 1x worst met hazelnoot, 1x philadelphia tomaat en pesto met ham. T: yoghurt en een appel. A: sla met ei, komkommer, ui, en tomaat, aardappelen, biefstukje. T: ?
Hai dames, Hier ben ik ook weer, vandaag weer thuis gekomen met de kids. Vorige week m'n tonsillen verwijderd en daarna een paar dagen met m'n meisjes uitgeziekt bij mama. Heb nog wel pijn maar dat wordt gelukkig steeds minder en Diclofenac doet z'n werk (moet hem nu icm pm innemen voor betere werking). Stond net op de weegschaal en sta nu op 88.5kg met een volle maag, morgenochtend maar eens kijken wat de werkelijke stand is. Ijs, ijswater en vla zijn m'n neus uitgekomen, ben sinds vandaag overgestapt op eten in kleine stapjes (tig x kauwen) en dat gaat goed moet ik zeggen. Vandaag: O: puntje kaas, kop groene koude thee, kom vla T: ijs, koude drank A: weightcare shake, fruitshake
Melanie welkom terug !!!!! Ohhh lekker spammen hier hoor met fotos Geweldig dat je zo super hebt gehad.. En balen dat je al weer moet werken Butterfly haha vakantie gewonnen maar geen caravan !! Lieve schoonzus, ! En druk druk weer Moedertjuh gelukkig dat het wel ok gaat oh meis ik durfde je niet te zeggen hoe veel pijn ik had.. Hihi nu het er op zit kan het wel .. Aaaaaauw ! En hopelijk ben je 10 kilo kwijt hihi Zustertje mag ik aub op jouw weegschaal ? Pleace hihi Kaatje super dat het zo goed gaat op je werk leuk hoor en mooi gewicht Femke jeeeeee veel beter bmi zo Mooi menu ook Rianne.. Tja ik kan ook niet zomaar naar de wv meestal wel... Maar ik beperk ook echt mijn vet.. Dat moet toch als je lijnt !! Juist goede motivatie haha Elsie fijn samen lijnen haha geen koekjes op feestjrs Lovely hoe is het met je oudste ? Agossie diaree.... N kids nog geknipt ? Jep goede ervaring alli maar de meeste willen afvallen en vet eten en dan kom je er wel achter... En aangezien ik mijn vet beperk is het goed te doen en val ik ook goed af! Normaal super sloom en nu zeker twee keer zo snel Kost wel duur hoor potje is 60 euro.. Maar ik neem alleen avondmaal een tablet in de rest bevat bijna geen vet dus geen nut Mve meis alles ok ? Heb je al ff niet gezien ! Zo....ik neem nog een radijs... Ben aan het werk... Heel verhaal zo via foon haha Hier alles ok en weegschaal ook lief ! Vanavond vrij ipv werken gezellig thuis
Butterfly: Super dat de weegschaal lief blijft! Moedertjuh:Gelukkig word de pijn wat minder! Kan me voorstellen dat steeds hetzelfde eten op een gegeven moment je neus uitkomt! Hier even naar de stoffenmarkt geweest. 2 leuke stoffen gekocht. Zometeen patroon tekenen enz en als ik morgenmiddag alleen ben even achter de naaimachine kruipen.
Zo begint eindelijk op zomer te lijken ! Levi kreeg vandaag een kaart van zijn toekomstige juffen. Dat ze het leuk vonden dat hij bij hun in de klas komt, en of we 20/8 even langs willen komen om de wenochtenden af te spreken Melanie, welkom terug Gaaf naar Mexico ! Butterfly, haha zag het op fb. fijn dat je een caravan kan lenen ! Hier werk ik met de verjaardagen nu met verlanglijstjes. Wordt gek van al het speelgoed en vraag dan liever iets aanvullends of nuttigs Moedertje, wat zijn tonsillen ? Emma, ik vind het geen mooi gewicht Kan erger maar ik kom maar niet terug op die 72 die ik voor de zwangerschap woog ( na 12kg te zjn afgevallen ) Lekker een vrije avond !
@Elsie: Mooi menuutje. @Lovely: Met mij gaat het beter, Myrthe blijft een beetje klungelen. Groot gelijk dat je de oudste thuis hebt laten blijven. Is hij weer een beetje opgeknapt? @Kaatje: Jammer van de schaal. @Melanie: Lekker huwelijksreis gehad dus! Fijn. Ook een mooie bruiloft gehad? Ik heb in een ander topic fotos gezien, klopt dat? @Butterfly: Ondankbaar werk is dat, opruimen. Hier ook altijd binnen de kortste keren weer chaos. Hoe ging het bij de GGZ? @Moedertjuh: Fijn dat het alweer wat beter gaat. @Emma: Geniet van je avondje thuis. @Hier: Drukke dag gehad. Net nog les 10 van Evy gelopen, ging iets minder lekker. Ik ben ook erg moe, dat zal er wel mee te maken hebben.
@ Femke: ja, we hebben echt een geweldige dag gehad. Heb inderdaad 2 foto's geplaatst. Morgen krijgen we de foto's van de fotograaf, daar zal ik er ook nog wel een paar van spammen
Goedemorgen, @Melanie: Je zeg er prachtig uit! @Hier: Weer 100 eraf, sta nu op 99,1. Myrthe werd weer wakker vannacht, ze had honger. Daarna wel lekker doorgeslapen. Ik werd uit mezelf om 5.55 wakker terwijl ik tot 6.30 kon blijven liggen. Maar ja, wakker is wakker, dus er maar uit gegaan. Begin ik lekker vroeg met werken. Ben druk zat. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: 2 pistoletjes, 1 kaas, 1 ham T: Nectarine A: ? geen idee, eet bij mijn mams. Zonder avondeten is dit 650.
Goedemorgen dames, Hier met de verkeerde been uit bed gestapt, en dan verrek ik ook nog eens van de weeenstorm (ongie icm spiraal i think). Al een dosis pijnstillers genomen en nog niet ontbeten, nu met een kruik op de bank. Butterfy, lief van je schoonzus. Fijn dat de weegschaal nog lief is voor je. Hoeveel wil je uiteindelijk wegen? Melanie, welkom terug meissie. Heb leuke foto's voorbij zien gaan, echt genoten zo te horen! Dank je voor de felicitatie. Emma, oeff. Nou die 10kg zal ik nu niet meer halen want kan weer normaal eten (zolang het zacht en koud/lauw is), ach we pakken de gezonde tour weer op en nu ervoor zorgen dat wat is afgevallen is ook wegblijft (zal moeilijk gaan want heb me een zoetvreetbui door ongie). Lekker avondje gehad gisteren? Lovely, wat leuk! Wat ga je maken? Kaatje, dat zijn keelamandelen. Ow wat leuk Levi bijna naar school he, wat gaat het hard met die kleintjes. M'n dochtertje staat elke ochtend op van, mama ik ben nu 3 maar als ik 4 ben ga ik naar school haha. Voor haar kan het niet snel genoeg gaan. Femke, ik wou langer erin blijven maar door m'n jongste eruit gemoeten en al gauw werd de oudste daardoor ook wakker. Mooi 100gr eraf! Zodra het lekker weer is ga ik Evy ook weer oppakken, heerlijk lopen met haar he? Werk ze! Elsie, hoe bevalt je nieuwe dieet? MvE, aan het genieten van je vrije tijd meid? Zustertje, hele lieve weegschaal heb je! Zou er ook wel op willen staan.
moedertjuh lekker rustig aan doen vandaag .. gatver ongi ... en zag dat je probeerd te eten ! top hoor ! neem een zuurtje voor je zoetezin ben je wel ff bezig femke weer gebroke nacht dus ! balen .. en erg vermoeiend .. en mooie weegschaal wat super om onder de 100 te zitten ! melanie je kan niet genoeg spammen he !! dus kom maar op !! je zag er idd zoooo mooi uit ! en wat vond je van mexico .. super land he .. nog met dolfijnen gaan zwemmen ? hebben wij toen wel gedaan ! was ik zwanger van tim en die dolfijnen kwamen elke keer naar mij omdat ze zijn hartje konden horen was zooooo speciaal kaatje levi ook al naar school ! spannend hoor ! heeft hij er zin in ? nou .. ik wou dat ik 73 woog haha lovely lekker aan de naaimachine vandaag ? wat ga je maken ? ik wou dat ik zo handig was .. pff kan net een knoop aannaaien nou hier zooooo slecht op de cross trainer .. zou dat door het weer komen .. gister ook nog flinke wandeling gemaakt mss zijn mijn benen gewoon moe .. wel 45 min volgehouden en 400 calorieen eraf ! dus goed gedaan maar ai viel niet mee al in bad geweest was gedaan kids gedaan haar gedaan nu omkleden en optutten komt zo vriendin langs ! gezellig ! jammer dat de zon er nog niet is ...
Emma, gezellig vriendin op bezoek veel plezier! En knap hoor 45min volgehouden, hier nog geen beweging in zicht. Klopt vanochtend groene thee op en roggebrood met kaas, het ging gelukkig goed alleen voel ik me wel misselijk nu. Wendy, alles kits aan die kant?
goeiemorgen! @moedertjuh bevalt goed hoor! vanmorgen lekker gezwommen weer met sam! vanavond ga ik samen met een vriendin baantjes zwemmen, ff lekker bewegen. sam gaat zo lekker naar bed toe die word altijd lekker moe van zwemmen. menu: O: 2 boterhammen met gestampte muisjes, glas geperste sinaasappelsap, kopje thee. T: kopje koffie flesje water appel. L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xham glas optimel kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: chicken tonaight. T: kopje thee bakje optimel vla.
Idd een stilte hier. De kids liggen er in, zo genieten van m'n rust en luisteren naar de pijn. Vandaag: O: 2x rb met kaas, groene thee L: gebakken eitje, vb, groene thee A: witte bonen, drumsticks, salade
@Moedertjuh: Balen van je ongi. Fijn dat je weer kunt eten. @Emma: goed dat je het volgehouden hebt op de crosstrainer! Sommige dagen gaat het gewoon minder. @Elsie: Lekker is dat zwemmen! Mooi menuutje weer. @Hier: Lekker gewerkt vandaag. Vanavond bij mijn moeder nasi gegeten, was lekker. Kom ik vandaag mee op 1050 kcal. Zit nu lekker op de bank en ik kom er niet meer vanaf vandaag, ben moe. Lekker op tijd naar bed vanavond.
Hoi Meiden! Moedertjuh: ik ga een cirkelrokje maken, ben op zich al aardig op weg gekomen vandaag hoop hem het weekend af te hebben.Lukt eten alweer een beetje? Emma: ik ben ook niet handig hoor, maar oefening baart kunst . Vind 45min op de crosstrainer netjes hoor! Elsie: Mooi menu vandaag! Femke: Heerlijk toch een avondje op de bank hangen! Hier een rustige dag gehad. Halve dag gewerkt en toen thuis even geslapen. Voelde me ontzettend misselijk. Toen even achter de naaimachine en op tijd de kids gehaald met de jongste nog een flinke wandeling gemaakt na het eten. Nu op de bank lekker niks. Vandaag geen menu door de misselijkheid niet echt behoefte om te eten. Ben ook nog steeds enorm verkouden.
Femke, lekker nasi. Heb je niet te weinig kcal op vandaag? Lovely, leuk een cirkelrokje ook voor je meissie? Eten gaat stukken beter hier gelukkig, miste het wel. En misselijk, ovulatie? Beterschap meid.
Goedemorgen, Moedertjuh: kan me voorstellen dat je het gemist hebt normaal voedsel! Het doet geen pijn meer? Ovulatie? Geen idee normaal geen last van. Vandaag een drukke dag, zoon al naar school gebracht en nu even aan de koffie. Zometeen richting vriendin en haar zoontje gezellig bijkletsen en de kids kunnen samen spelen. Daarna langs Nana haar toekomstige school de laatste dingen inleveren en dan kan ze maandag proefdraaien. In de middag komt er een vriendin oop visite en ik hoop dat manlief op tijd is zodat ik met een andere vriendin vanavond de stad in kan. Mijn menu: O: maaltijdreep T: ? L: 2bb met smeerkaas T: water, ontbijtkoek A: wrap met kip en groentes T: ?
goeiemiddag!! alweer zo'n rust hier! vanmorgen boodschappen gedaan en huis opgeruimd en stofgezogen enzo. menu: O: 1 boterham met appelstroop, 2 plakjes ontbijtkoek, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, flesje water, nectarine. L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xfilet american, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee, flesje water fruit. A: kipfilet&brocolli uit de oven. (recept uit sonja bakker boekje). T: kopje thee bakje optimel vla.