Mooie menu's dames! Lovely, ik kan bijvorbeeld nog geen harde broodjes op (is te scherp voor de wond). Ondanks de diclofenac stroomt de pijn naar m'n oren, tjah het heet niet voor niks kno (is 1 geheel). Gezellige dag zo te lezen, have fun vanavond in de stad. Ga zo ook ff online shoppen, altijd leuk. Elsie, lekker een schoon huisje. Hier nog 1 warboel sinds mn keuken is gedaan, nog geen puf ervoor. Vandaag: O: 2x vb kaas, groene thee L: uitsmijter, groene thee T: sorbetijs, groene thee A: eenmanspannetje (groenten en vlees), salade. T: fruitsalade, groene thee
hier net het eten op, sam at weer niks... pff moeilijk hoor!! overdag eet ie goed alleen avond eten heel weinig tot niks. ga hem zo lekker in bad doen en dan kan ie bijna naar bed.
@Lovely: Weer een beetje opgeknapt? @Moedertjuh: Misschien wel iets te weinig, maar ben nog steeds niet lekker en heb daardoor geen honger. @Elsie: Hopelijk is het een fase met Sam. @Hier: Druk dagje gehad. Ben op audit geweest, hoefde er niet ver voor te gaan deze keer. Vanochtend niet afgevallen. Ga maar niet meer elke dag op de schaal, want daar wordt ik niet gelukkig van. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T:- L: 2 pistoletjes, 1 filet, 1 kaas T:- A: Worstje met gebakken aardappels en groente. Totaal 1110kcal. Geen fruit gehad vandaag, dus als ik nog trek krijg neem ik dat.
hey meiden Vandaag lekker gewerkt weet nu ook waarom mijn weegschaal omhoog ging van de week.vandaag ongi geworden.hopelijk duurt het niet weer 3 weken. Femke, jee onder de 100 Moedertje, aha.Nog veel last van ? Levi wilde eerst niet naar de basisschool maar nu ziet hij het wel zitten Emma,die 73 komt er echt wel ! Ja Levi heeft er nu wel zin in,vooral omdat hij steeds meer vriendjes van het kdv daarheen ziet vertrekken
Goedemorgen. Kids hebben vannacht doorgeslapen. Gebeurd niet vaak dat ze dat te gelijk doen haha. Krijg straks een vriendin op de koffie. Vanavond van 18.00 tot 20.00 is er een winterfeest op het kdv, incl. sneeuwballen gooien. Als de kids nog energie hebben gaan we wel even kijken. Is precies slaaptijd dus erg handig is het niet
goeiemorgen! ging gisteravond op de weegschaal staan en zat s'avonds ook onder de 70! dat is nog niet gebeurd. vanmorgen was het 69.2, toen ik begon met nieuwe dietist was ik bijna 71 kilo. kleding gaat ook al losser zitten! er gebeurd dus wel wat. zo ff op de fiets naar de winkel, verder rustig aan vanmiddag komt dochter van vriend weer voor het weekend dus weer druk genoeg. hebben ook 2 verjaardagen komend weekend. hoop dat ik het vol kan houden. menu: O: 1 boterham met appelstroop, 2 beschuitjes met gestampte muisjes, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, flesje water fruit. L: 2 boterhammen 1xkaas30+1xfilet american, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: patat. T: kopje thee bakje optimel vla.
@Kaatje: Lekker door kunnen slapen. Veel plezier met je vriendin. @Elsie: Super resultaat @Hier: Myrthe wakke om 0.30, maar daarna lekker geslapen. Zo even een rondje hardlopen en dan naar een vriendinnetje. Vanmiddag een beetje in huis aan de gang. We hebben jonge kuikens die nog niet buiten kunnen, zitten binnen in een bench in de bijkeuken, mar die zorgen voor een hoop rotzooi en stof. Zal blij zijn als ze naar buiten gaan. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: 3 bb met smeerkaas, kip en rookvlees. T: Nectarine A: Sla met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes en een broodje. Totaal 1036 kcal
@femke hier ook wakker vannacht om 2 uur en 5 uur!! pff herinnerde me aan toen sam net geboren was, toen kwam ie echt om de 3 uur voor een flesje en dat waren vaak de tijden. om 5 uur heb ik hem naast me gelegd maar toen nog geslapen tot 6.30 en toen was ie alweer druk aan het bewegen en doen naast me. nu net wilde ie geen broodje eten, dus naar bed gedaan en het is gelijk stil zal wel moe zijn dan! als ie wakker is maar een broodje geven aan hem. waar is iedereen???
Hallo dames, Hier nog steeds niet lekker, vloei leeg en de krampen/weeenstorm zet door (dag 6 vandaag al). Dames die een spiraal hebben, hadden jullie dit ook in het begin? Femke, hopelijk voel je je gauw lekker. Loop ze! Kaatje, lekker doorgeslapen. Veel plezier met je vriendin en vanavond op het feestje. Ivm vorige week wel minder last van gelukkig. Fijn dat Levi de school nu wel ziet zitten, voor jou ook geruststellend. Elsie, fijn dat er beweging is op je weegschaal en in je kleding. Ga zo door!
@Elsie: Zo dt is ook geen goede nacht. @Moedertjuh: Heb zelf geen spiraal gehad, maar wel vaker gehoord dat je menstruatie er veel heftiger van kan worden. @Hier: Lopen ging niet super, had weinig lucht. Was gezellig bij mijn vriendin. nu zijn Myrthe en ik lekker een broodje aan het eten en dan stop ik mevrouw even lekker in bed en dan kan ik een beetje opruimen.
Dag dames... Hier druk druk druk... Esmee haar kamer aan het reorganiseren, kast van Maureen haar kamer naar Esmee haar kamer gezet voor speelgoed. Wordt ie tenminste goed benut...bij Maureen stond ie alleen in de weg met spullen van de baby tijd die we niet meer gebruiken. Vanmorgen moest ik even naar de fysio, de kids even naar oma gebracht en op de terug weg bij de bakker wat lekkers voor de koffie gehaald . Heerlijk een vruchtenkoffiebroodje . De kids zijn vandaag beide dodelijk vermoeiend. Esmee wil van alles niets maar ook weer wel, luistert niet, Maureen piept om de kleinste dingen, wat kunnen ze je dan humeurig maken. Voelde me net een politie agente zeg, dat vind ik niet leuk. Gisteravond flink gesport nog, heerlijk!!! Blijf lekker op 77 kilo hangen, wil er nog wel wat af, maar vind het zo wel even prima. Wat eraf gaat, gaat eraf,maar op gewicht blijven gaat goed en voel me er super bij. Mijn oefeningen in de sportschool zet ze wel om omdat ze vind dat ik die 5 kilo er zo af kan zijn. Streng lijnen doe ik dus minder... blijf wel opletten natuurlijk en geen lekkers, maar het gaat erg goed zo . De kids slapen nu beide... dus even in huis verder. Was allemaal gevouwen, nu in de kasten, dan nog even aardappels schillen voor Harrold en de kids,ik ga de slaapdienst straks in. Dus ook vast tas inpakken. Op het werk een rustige dienst, heb momenteel geen administratie, ben er door heen , nog een plan aanpassen misschien als ik die terug heb, maar anders een rustige dienst met leuke dingen doen dus .
Hallo dames, Ik kom me ook weer even melden. Ik probeer vanaf morgen weer mee te kletsen. We zijn net terug van een week centerparcs en daarvoor had ik het erg druk met mijn werk. Komende periode zal ook wel druk worden. Dane wordt volgende week vrijdag alweer 3 jaar dus het piratenfeest is in volle voorbereiding. Daarnaast gaat het toch wel opschieten met de bruiloft ineens. Ook hebben we vorige week te horen gekregen dat mijn oma baarmoederkanker heeft en zij wordt geopereerd op Dane zijn verjaardag. O ja, heb vanmiddag even (met kleding aan en na eten) op de weegschaal gestaan en ben volgens mij niets aangekomen in die week.
Girls denken jullie morgen aan mij?? Morgen loop ik de afsluitdijk voor de spierziekte ALS....Aan komen moedigen mag ook
@mamarianne succes morgen!!! hier lekker gegeten, kinderen in bed, hoor nu niks meer gelukkig! ze waren weer lekker druk, compleet met gillen
hey meiden hier moe ... weer over gewerkt kids net in bed sjeeee ik hou vocht vast .. auw auw heb echt dikke handen en voeten lijk wel weer hoogzwanger ... verder alles ok ! lijnen gaat ook super ! reageer morgen weer mee nu bankhangen .. wou op de cross trainer maar ow wat doen mijn enkels zeer
Sorry meiden, heb het momenteel erg druk... ben nu al weer toe aan vakantie! Even weinig tijd voor zp dus!
@Butterfly: Het is pittig met twee jonge meiden of niet? Ik heb soms met Myrthe alleen al genoeg te stellen. Werk ze vannacht. @Wendy: wat een naar bericht van je oma, sterkte iig. @MR: Succes! @Emma: Last van het weer? Hier is het het ook heel klef. @Melanie: Rustig aan doen meid. @Hier: Was gezellig bij mijn vriendinnetje. Wel druk met twee kids, je komt niet echt toe aan lekker bijkletsen. Verder een rustig dagje vandaag, de was gedaan en met Myrthe gespeeld en toen was de dag alweer voorbij. Lijnen gaat nog steeds supergoed, heb eigenlijk geen honger Moet er juist goed opletten dat ik voldoende binnen krijg, want anders duik ik zomaar onder de 1000kcal en dat is echt te weinig met een kindje aan de borst.
Femke idd oppassen he !! 1000 met bv is weinig hoor... Ik zonder bv merk dat al !!... Denk.dat 1400/1500 al laag genoeg voor je is ! Ik zit vandaag op 1000 en zit nu met honger ... Je beebje moet wel voedingsstoffen binnen krijgen he ! Melanie neem lekker je tijd !!
Goedemorgen! @Emma: je hebt helemaal gelijk. @Hier: Lekker geslapen. Myrthe werd pas om 5.00 wakker, heerlijk om weer eens door te kunnen slapen. Daarna gedronken en met een beetje moeite doorgeslapen tot 8.00 Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: 2 harde broodjes met mager beleg T: Nectarine A: Stampot andijvie? Moet nog boodschappen doen, dus is nog even lastig te plannen vanochtend. Ook even met mannetje overleggen wat hij wil eten. We hebben al 4 weken geen frietjes meer gehad dus heel misschien doen we dat wel De weegschaal was weer superlief vanochtend! 98,7 Dat betekend dat mijn BMI weer onder de 35 zit