10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    *zwaai*
    Kom later reageren. levi is niet te genieten, ik ben zwaar ongi en alleen maar lekkere trek. Ferry is mooi met zijn camera het huis ontvlucht haha.

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Mama Rianne: Veel succes vandaag!

Elsie: Is het nog stil gebleven?

Emma: Vervelend dat vocht vasthouden. Kan ik ook zo'n last van hebben. Vooral ook het einde van mijn zwangerschap. Als ik foto's terugkijk herken ik mezelf niet.

Melanie: Heerlijke vakantie gehad las ik tussendoor. Doe je wel beetje rustig aan?

Femke: Haha ik kan vaak al niet eens een normaal gesprek met iemand voeren als alleen Dane erbij is haha. Wel weinig calo's idd. Misschien komt het ook door het weer. Ik heb ook niet heel veel trek nu.

Hier: Vanochtend weer officieel op de weegschaal gestaan. Voor de vakantie woog ik 61.2 en vanochtend 60.9! En ik heb totaal niet opgelet want het is nog steeds vakantie voor mij haha.

Ik ga Dane in bad doen. En mezelf ook afspoelen met koud water. Ik heb overal last van zonne-allergie. Heel mijn lijf jeukt...Verschrikkelijk!

Menu:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek, thee met honing
    T: fruit, wiener melange ?
    L: bruine pistolet met gebakken of gekookt ei
    T: ?
    A: sushi

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: ***zwaait*** Succes!

@Wendy: Fijn die weegschaal.

@Hier: Eten vanavond frietjes, had mannetje zo'n zin in. Hadden ook al broodjes voor de lunch gehaald, dus in totaal kom ik op 1615 vandaag. Ga ook nog hardlopen, dus met alle beweging erbij kom ik vandaag op -700, minder als normaal, maar af en toe moet het kunnen toch?

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    femke ik eet ook 1xd per week friet met een kroketje ! moet gewoon kunnen .. ik wil best lijnen maar eet wel met de pot mee .. sausjes en zout laat ik weg en neem maar 1 snackje .. maar dan moet het gewoon zeker te weten kunnen je je valt super goed af ! lekker hoor onder de 35 ! ik hoop vd week onder de 30 te komen ! zit nu op 30.1 zou moeten lukken haha

kaatje knuf ! bah ongi ... en dan levi ook nog niet meewerken
    zijn van die dagen he..

wendy he gatver dat jeukt als een gekkie zonnealergie ...
    en prachtig gewicht hoor !

mamarianne succes vandaag ! wel topweertje voor ! lekker calorieen verbranden !!

hier vanmorgen al vroeg op de cross trainer tim sliep nog lekker en lisa lag op haar gemak te spelen
    wilde naar de kermis maar tim is zoooo moe .. denk dat we morgen maar gaan !
    heb al veel gedaan vandaag dus nu ff niks

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Emma: Thanks! Ik wil niet standaard 1x per week frietjes eten. Wij hebben nog wel eens dat we heel druk zijn en dan wil ik dat ook als uitwijkmogelijkheid hebben. Jij bijna onder de 30, super hoor! Vandaag naar de Kermis?

@Hier: Weegschaal viel mee vanochtend, 2 ons erbij door de frietjes (en het zout). Viel me heel erg mee.
    Myrthe heeft vannacht weer lekker doorgeslapen, ze werd om 9.00:$ wakker. Heerlijk zo'n nacht.
    Vandaag niet veel bijzonders op de planning, gaan even naar mijn moeder, maar verder niets.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: - (ivm laat ontbijt)
    L: 3 bb met rookvlees, filet en smeerkaas.
    T: Broodstengel en appel
    A: Stamppot rauwe andijvie met worst

Totaal: 1126 kcal.

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier vandaag;) Iedereen aan het genieten van het mooie weer.:)
    Wij ook, we zijn lekker een eind wezen fietsen (zo'n kleine 20km), onderweg lekker een broodje gezind gegeten. Myrthe was zo moe dat ze op het laatst in het fietsstoeltje in slaap viel het arme kind.
    Vanavond bij mijn moeder gebbqed. Niet zoveel gegeten, vooral lekker veel sla. In totaal kom ik vandaag op 1255kcal.

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej, waar is iedereen? Voel me nu wel een beetje Remi in dit topic.:)

Weegschaal niet zo lief vanochtend, maar dat kon ik niet na zo'n weekend. Vandaag er weer lekker aan. Zo nog even Myrthe voeden en dan hop op mijn fietsje naar het werk.

Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Nectarine
    L: Salade met geitenkaas en tomaat, pistolet
    T: Appel
    A: Stamppot rauwe andijvie met worstje

Kom hiermee op 1030. Moet nog wat bij, een toastje met filet vanavond ofzo.

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

Ik wil me hier graag ook aansluiten!
    Ben de afgelopen maanden vanaf april al 12kg afgevallen, nu wil ik er toch nog graag 10 af maar het wordt lastiger. :)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    welkom vinora !
    je bent al veel kwijt
    wat voor dieet volg je ?

Femke .. he balen van je weegschaal.. toch heb je het keurig gedaan hoor in calorieen ! lekker hoor bbq ! en gezellig
    werk ze vandaag !

hier alles al gedaan nog wel ff douchen zweet me kapot ! kids gedaan op de cross trainer huis van boven naar beneden gepoetst .. lisa is wat warm en jammerig ik wou boodschappen doen maar blijven we maar lekker thuis !
    tis maar droevig weer buiten .. ik dacht dat het lekker weer zou woren

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke ik vroeg me ook al af waar iedereen is??
    @vinora welkom!

hier van het weekend druk gehad dus geen tijd om mee te kletsen.

vanmorgen nieuwe id-kaart aangevraagd voor mijzelf en daarna boodschappen gedaan, sam begon in de tweede winkel te huilen en ligt nu dus ook al in bed want die was gewoon moe. hij slaapt nog niet want hoor hem door de babyfone.

menu:
    O: 1 boterham met dun lagje hagelslag, 2 plakjes ontbijtkoek, glas geperste sinaasappels, kopje thee.
    T: kopje koffie, flesje water banaan.
    L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xham, glas optimel, kopje thee.
    T: kopje thee, flesje water fruti.
    A: gebakken aardappels, sla, vlees.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

11. Vinora

Vinora Niet meer actief

@Emma: Ik eet ook gewoon gezonder en sport.
    Geen speciaal dieet :)

12. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hoe gaat ie hier?

Kaatje, knuff meid. I feel u

Butterfly, fijn dat je iig niet aankomt en leuk kamer gereorganiseerd.

Rianne, hoe was het lopen gegaan?

Melanie, take it easy.

Wendy, welkom terug!

Femke, ben het helemaal eens met Emma is te weinig.

MvE, waar zit je meissie?

Elsie, gelukkig gaat het hier iets beter.

Vinora, welkom meid en wat goed van je al 12kg eraf!

Hier vanochtend al langs de fysio geweest, toen de fiets naar de sportschool gepakt. Uurtje gefietst, gebruncht en aan het poetsen. Heb nu zooooooooooooo een slaap, m'n ogen valen zowat dicht. De jongste slaapt en de oudste is aan het spelen, ik wacht ook op de firma voor m'n ketel (heb al 2 dagen geen warm water).

Gisteren met de kids naar de Efteling gegaan en toen een hapje gegeten in Belgie, was een leuke gezellige dag. Kids lagen om 23u geteld in bed en waren pas om 9u wakker (normaal om 6u).

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier een druk maar gezellig weekeinde gehad, zaterdag een BBQ gehad van familie, gisteren familiedag. Naar de kinderboerderij geweest waar de kids zich heerlijk hebben vermaakt. We hadden een picknick mee, genoten van het zonnetje ook al was het winderig.
    Heerlije dag gehad, de kids waren doodop aan het einde van de dag.
    We hebben nog chinees gehaald... al met al dit weekeinde 8 ons aangekomen, dat is minder maar had verwacht meer te zijn aangekomen hoor, dus het valt nog mee voor mij.

Na een slecht eetweekeinde vandaag een weekmenu opgepakt van het voedingdschema wat ik heb gedaan. Even een streng weekje voor mij ;).

Esmee is naar de peuterspeelzaal, ik heb vanmorgen met de meiden al boodschappen gedaan, al flink wat wasgoed weggewerkt. Boven gezogen en gedweild, ook de toiletten zijn schoon, dus productief dagje. Ik moet nog even naar de action, dus ga Maureen wat eerder wakker en dan wandelend Esmee weer ophalen. Dan wandelen we even naar het centrum toe denk ik. Esmee wilde nog even knutselen ook, dus kan dan meteen lijm meenemen voor haar :).

Net het tegelpad voor nog onkruid verwijderd... wilde achter nog even vegen, en de douchecabine deuren poetsen, die liggen nu in de schuur gezien we een muur moesten vervangen i.v.n lekkage, dus kan er nu goed bij. Nog genoeg te doen dus ;).
    Echt zo'n maandag weer......!!

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, net even een boterhammetje gegeten.
    Moet Maureen wakker maken, we gaan niet naar het centrum, ik had nog wel lijm dus heb de knutseltafel maar klaar gemaakt.
    Straks dus even met de meiden wat drinken en dan crea bea zijn... leuk :)

Ik meld me dus weer af nu... fijne zonnige middag.
    Heerlijk :)

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    "zwaai"
    Druk weekend gehad!
    Ik heb goede uitslag uit het ziekenhuis, heb niks engs in mijn borst! Moet helaas wel onder controle blijven dus mag volgend jaar weer het hele traject door, en ga waarschijnlijk genetisch onderzoek laten uitvoeren. Maar voor nu is het goed en dat is het belangrijkste. Nu enorme migraine door de ontlading.

Kom vanavond bij lezen!

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Femke: Lekker menu'tje vandaag hoor.

Vinora: Welkom en succes. 12 kilo vanaf april is echt super!

Emma: Zo, jij bent lekker actief bezig vandaag hihi.

Elsie: O ja...ID kaart. Moet ik voor Dane nog regelen. Goed dat je erover begint.

Moedertjuh: hé bah, al 2 dagen geen warm water. Hoe doe je dat nu dan? Water koken? Lijkt wel kamperen in je eigen huis haha.

Butterlfy: Jij blijft ook zo'n bezig bijtje hé. Wat hebben jullie geknutseld?

Lovely: Wat fijn dat het niets engs was. Kan me voorstellen dat je hoofdpijn hebt.

Hier: Wat een rare dag! Vanochtend Dane naar het kdv gebracht mocht hij vanaf vandaag naar de volgende groep (3-4 jaar). Normaal krijg je eerst een brief en een gesprek maar ze waren het weer eens vergeten ggrrr....

Daarna naar de tandarts. Ben overgestapt naar die van mijn vriend want dat is straks makkelijker als Dane ook moet en het is dichterbij. Zo, heeft ie me toch eens goed te grazen genomen! Had alleen tandsteen en bij mijn oude stond ik dan met 5 min buiten. Nou, deze is 15 min bezig geweest en zat helemaal onder het bloed. Hij heeft zeg maar langs alle randjes tandvlees geragd! Moet zelfs nog terug want hij heeft alleen de onderkant gedaan. (volgens mij is hij ook parodontoloog)

Daarna naar mijn werk, eerste dag naar 1,5 week vakantie. Nou dan weet je het wel.

Pppfff....ben blij dat ik thuis ben haha.

Maar nu even mijn menu. Ben trouwens aangekomen dit weekend sinds ik thuis ben terwijl ik minder heb gegeten dan tijdens de vakantie. Maar ja...

O: 1 beschuitje gestampte muisjes, half beschuitje hagelslag, thee met honing
    T: niets (moest ook nog eens 45 min wachten bij de tandarts)
    L: krentenbol met boter
    T: wiener melange, water, pakje liga, banaan
    A: krieltjes, hamburger, griekse salade, lepel mayo
    T: thee met honing

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Vinora: Welkom!

@Emma: Zo, jij had er al een heel programma op zitten om 10.30.

@Elsie: mooi menuutje weer.

@Moedertjuh: Ketel weer gemaakt? Is zo onhandig om geen heet water te hebben.

@Butterfly: Balen van de schaal, maar na een streng weekje komt het vast weer goed.

@Lovely: Fijn, een goede uitslag:) Lekker rustig aan doen met de migraine.

@Hier: Lekker dagje gewerkt. Toen ik thuis kwam meteen Myrthe in bed gestopt, ligt nu al een half uur te slapen. Ze heeft het nodig blijkbaar. Zelf al gegeten, mannetje had stamppot andijvie gemaakt, maar het was niet helemaal gelukt:) Veel te weinig puree en dus helemaal niet smeuïg. Jammer, maar heb het wel opgegeten. Wel minder dus moet er vanavond echt wat bij eten, kom nu niet eens aan de 1000kcal. Gelukkig nog filet americain in de koelkast staan;)

18. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Butterfly, je blijft bezig. Leuke weekend gehad zo te lezen, gezellig geknutseld.

Lovely, super je nieuws. Begrijpelijk dat je nu hoofdpijn hebt, beterschap ermee. Knuff

Wendy, ja kamperen deel 2 hier in huis. Heb idd water moeten koken voor warm water om te douchen, morgen opgelost hoop ik. Ze zouden vandaag komen maar ik was te moe en slaperig dat ik het verzet heb naar morgen. Balen dat je bent aangekomen ondanks dat je minder at wat wel logisch is want je lichaam heeft op zitten slaan. Bah tandarts, moet hier ook nodig paradontitis behandeling ondergaan maar doe dat aan het eind van het jaar.

19. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier een dutje gedaan van 2.5u, was zooooo moe en kon mijn ogen niet open houden. Ben daarna wel brak opgestaan, net gekookt en de kids eten gegeven. Ze mogen even spelen voordat ze naar bed gaan.

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Een latertje hier... nog van alles gedaan, behalve stil zitten ;).
    Had gesport, kreeg een les persoonlijke training samen met de dochter van de eigenaresse, ze sluit om 20.30 uur maar ik ging pas 21.30 naar huis ;). Eenmaal thuis moest de was nog van lijn gehaald, het was een zandbende in de tuin, leuk, een zandbak en peutertjes. Dus ben nog aan het was vouwen en vegen geslagen.
    De vaatwasser staat aan, zometeen lekker douchen en dan mijn bed maar in. Morgen werken, late dienst en weer naar het GGZ...

Geknutseld: Esmee wil steeds foto's plakken met mij. Ik scrapbook namelijk. Ik geef haar dan een paar foto's en gekleurd papier en dan scrapbookt zij ook :p. Ik heb al diverse pagina's van haar eigen gemaakte album. Ik plak dit in een plakboek. Leuke namiddag gehad dus.

@Lovely, meis, dat is goed nieuws. Gelukkig niets ernstig, wat moet je angstig zijn geweest zeg...

Hier trouwens pijn in mijn mond.
    Ik moest donderdag een gaatje vullen maar heb sindsdien nog pijn aan de kies naast de kies waar is gevuld.
    Ik kan gewoon niet kauwen op de de linkerkiezen. De pijn is heel erg naar. De tandarts morgen maar bellen om te kijken wat te doen .

Deel Deze Pagina