10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@Moedertjuh: Hoop dat ze de ketel vandaag kunnen maken.

@Butterfly: Drukke dag zo te lezen. Leuk om met Emma te scrapbooken.

@Hier: Lekker geslapen al kwam Myrthe om 5.00. Ze heeft lekker gedronken en ligt nu nog te slapen.
    De weegschaal was superlief vanochtend. -600 sinds zaterdag, zit nu op 98,1. Had mijn streef op 31 augustus op 95 gezet, maar dat ga ik zo wel halen:D

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Nectarine
    L: 2 pistoletjes, 1x brie, 1x filet, karnemelk
    T: Appel
    A: Wraps

In totaal 1217 kcal.

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Wat een rust hier.

Menuutje voor vandaag
    L: Salade met kip
    T: Peer
    A: Panga met aardappelpuree en sla.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen...

Zeker rustig hier... jeetje!!
    Hier nog steeds pijn in mijn linker onderkaak, ik moet straks naar e tandarts om te kijken wat er aan de hand is.
    De pijn wordt steeds erger. Verschrikkelijk zeg.

Mijn laatste cijfers komen druppelen allemaal binnen... en jeetje, ben ik zo'n studiebol. Mijn cijfers in het laatste moduul van het jaar zijn nog hoger dan anders... 9.2 en een 9.8 :$. Wel mooi.
    Hiermee kan ik wel zeggen dat ik mijn propedeuse heb gehaald :).

De meiden worden nu langzaam wakker.
    Werk aan de winkel dus.
    Zometeen dus tandarts, dan naar het werk om een herindicatie te doen en vergadering... tsja, wanneer eens niet ;).
    en dan ben ik vijf dagen vrij en dus lekker genieten van mijn gezinnetje.

Gister me misselijk gegeten in chocolade.
    De kilo van het weekeinde was er ruim af na 1 dag het schema weer te hebben opgepakt. Maar de therapie was confronterend, last van mijn mond ( ondanks dit kon ik wel chocolade eten in de vorm van bon bon bloc ), ik was doodmoe, het kon me even niet schelen.
    Vandaag dus wel weer wat extra opletten maar dat gaat me goed af :D.

@Femke, fijn dat het goed gaat en je streef haalbaar is :).

Fijne dag allemaal.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

nou idd wat een rust hier!! waar is iedereen??

wij gaan zo zwemmen, kom vanmiddag wel weer schrijven!:)

gister bij de dietist geweest, weer 1.2 kilo afgevallen!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zo vanmorgen lekker gezwommen met sam! daarna nog met een vriendin even over de markt geweest, 3 bakjes aardbeien voor 3 euro!!

gister dus bij de dietist 1.2 kilo afgevallen! vorige keer 900 gram.

begin 5 juni was: 72.4, 20 juni was het 71.5 en gister 70.3!

menu:
    O: 1 boterham met ham, 2 beschuitjes met gestampte muisjes, glas geperste sinaasappels, kopje thee.
    T: kopje koffie, flesje water, appel.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 30+ 1xaardbeien, glas optimel, kopje thee.
    T: kopje thee, flesje water, fruit.
    A: BBQ.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Zo hier vandaag super chagrijnig. Ben ik bijna nooit, maar was nu echt met het verkeerde been uit bed gestapt. Mannetje heeft nachtdienst deze week en het valt me best zwaar om het 's avonds alleen te doen met Myrthe. Vooral omdat ze steeds niet wil slapen en dan helemaal overstuur raakt omdat ze wel heel moe is.

@Butterfly: Wat een mooie cijfers zeg. Goed gedaan hoor! Een gezin en een studie goed combineren, vind het heel knap.

@Elsie: Mooi resultaat bij de dietist.:)

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke oh dat is idd erg vermoeiend! hier ook een tijdje gehad, heel vervelend en idd zwaar als je het alleen moet doen.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    femke dat is idd erg vermoeiend hier werken we ook erg om en om dus sta je er alleen voor met de kids maar dat heeft man hier dus ook ! lekker op tijd naar bed .. is de dag snel voorbij

elsie mmmmm aardbeien niet duur ! hier vandaag ook gekocht maar dubbel zo duur en mooi resultaat hoor in gewicht

butterfly stuudje ! knap hoor
    en hoe was het bij de tandarts ? alles ok of de reden gevonden

hier gisteravond met man samen een avond op stap geweest naar de kermis ! was zooo leuk en gezellig en van 6 tot half 12 op teras gezeten en gegeten .. mss niet goed voor de lijn maar voor een keer moet dat kunnen ! ik heb er echt van genoten en vandaag weer streng .. voor mijn geen olibollen !

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Meiden ik kom ff zwaaien.

Hier erg druk. Ben nu bezig met de traktaties voor Dane zijn verjaardag. Maar goed ook want ik heb veel aan mijn hoofd. Mijn oma heeft vrijdag op Dane zijn verjaardag een risicovolle operatie (baarmoederkanker en ze is hartpatiënt en zwaarlijvig). En mijn zwager hebben we als vermist op moeten geven want die is sinds maandag weer spoorloos en zonder zijn medicijnen.....ppfff.

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Emma: Mijn mannetje hoeft het eigenlijk nooit alleen te doen, dus die snapt het ook gewoon niet. :)
    Heerlijk zeg een avondje op stap. Het is zulk lekker weer om op een terras te zitten. En, als je lijnt wag je ook nog welk genieten van het leven toch?

@Wendy: Jeej wat heftig allemaal. Met je zwager ging het al een tijdje niet zo goed toch? Sterkte met je oma morgen. Hoop voor jullie dat alles goed gaat.

@Hier: Vannacht werd er (weer) vuurwerk afgestoken. Dit keer werd Myrthe er wakker van, grr. Weten jullie waar en hoe ik daarover kan klagen? Moet ik de gemeente of de politie bellen? Gebeurd hier echt zeker 4x in de maand dat er vuurwerk afgestoken werd en dan altijd op de meest waanzinnige tijden. Ben het zat.

Menuutje vandaag:
    T: Aardbeien
    L: Salade met zalm en een broodje.
    A: Tomatensoep met een broodje.

Totaal 1130.

Laatste dagje alweer vandaag, ben blij als het weekend is, was niet zo'n beste week:)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zo ik laat mijn gezicht ook even zien :)
    Druk met werken en kids. Dinsdag wilde ik boodschappen doen,start de auto niet.
    Opgehaald door een vriend met auto garage. Blijkt er iets met de ontsteking te zijn.Kost een paar honderd euro.Gaan we dus niet doen want dat ding krijgt steeds meer kuren.
    Nu had hij nog wel een ford focus staan. Is hij vanmiddag komen laten zien, pracht ding, rijd lekker. Dus gekocht.Wordt nu nog even schoongemaakt etc en dan krijgen we hem maandag.
    http://i47.tinypic.com/34nipe9.jpg

Wendy,heerlijk toch zo'n weegschaal na de vakantie
    O jee succes voor oma. zwager alweer terecht ?

Vinora, hey jij ook hier :D gezellig

Butterfly, is je strenge weekje vol te houden met dit weer ?
    O jee klinkt niet best die pijn.Hopelijk heeft de tandarts wat kunnen doen. Super man die cijfers !

Wendy, even goed onderhanden genomen dus door de tandarts. Hoe vond Dane de grote groep ?

Femke, vandaag wel met je goede been uit bed gestapt ?
    Denk dat je het beste de politie kan bellen.zeker als het vaker gebeurd. Mooiste zou zijn als je weet waar ze het doen zodat de politie er af en toe langs kan rijden

Emma, af en toe genieten moet kunnen toch

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Mooie auto, mooie kleur ook. Ik dacht zelf ook aan de politie, het is niet altijd dezelfde buur. Schijnbaar "cultuur" in dit dorp...

@Hier: Vandaag iets beter dan gister, maar ik heb mijn week niet ofzo. Ben gewoon de hele tijd boos en chagrijnig. Gelukkig is het weekend.

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kaatje: Mooie auto! Wij hebben zelf ook een zwarte ford focus station haha.

Hier: Zwager is weer terecht. Hij kwam vanochtend aankakken met een smoes dat hij weer was opgepakt voor openstaande boetes. Maar mijn schoonmoeder had hem gistermiddag als vermist opgegeven bij de politie en dan had het daar bekend moeten zijn. Ach ja, we raken eraan gewend. Wat een leven voor een man van bijna 50...woont bij zijn moeder, werkt al sinds zijn 18e niet en zijn zoon van 16 wil geen contact meer.

Ik ga zo mijn oma even bellen om sterkte te wensen voor morgen.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje. Lekker figuur zeg

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai!

Sorry meiden erg drukjes, hoop morgenmiddag even tijd te hebben.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Wendy: lekker type die zwager van jou.

@Lovely: ***zwaai***

@Hier: Lekker geslapen en een beter humeur:) Vandaag niets op de planning staan.

Menuutje vandaag:
    T: - (ivm laat ontbijt)
    L: 3 BB met smeerkaas en ham.
    A: Pannenkoeken

Totaal 1120, heb nog de mogelijkheid om ergens iets bij te nemen.

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Menuutje vandaag:
    T: -
    L: 2 BB met kip, smeerkaas
    T: -
    A: Feestje van mijn moeder, dus krijgen we wel het eea.

Vanochtend was de weegschaal eindelijk weer eens lief, 2 ons eraf tov dinsdag, ik sta nu op 97,9.

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    *zwaai*

Druk hier. Gister is Dane 3 jaar geworden en vandaag is zijn piratenfeest!!!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog gefeliciteerd met dane :)

Hier heeft Ferry vakantie. Moet volgende week nog twee dagen werken en dan heb ik ook twee weken vakantie
    Werd vanochtend gebeld of ik kon werken want was iemand ziek.heb nee gezegt. Oma ligt weer in het ziekenhuis dus ga straks even bij haar op bezoek.

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

Hier vanaf woensdag vrij gehad en heerlijke dagen gehad.
    Lekker veel tijd met de kinderen doorgebracht, het was heerlijk weer, wat wil je nog meer. Toch ook druk gehad.
    Mijn zusje en zwager hebben een huis gekocht waar veel aan moet gebeuren, dus ben ook veel in hun huisje geweest om toch te helpen. Gisteren de mannen verhuizen, ik heb met de kids een kwarktaart gemaakt en ben rond koffie tijd naar hun toe gegaan.
    Leuk, ze wonen een straat verder, Esmee en Maureen zijn dol op hen :).

Ook hier thuis zijn we bezig met grondig opruimen en klussen doen.
    De douche cabine is klaar, gisteren hier de ramen gewassen, nieuwe rolgordijnen voor de ramen in de woonkamer voor gehaald, wat nieuwe spullen voor voor de ramen. Doet allemaal weer heel anders aan.

Vandaag ook drukke maar leuke dag.
    Zometeen naar mijn tantezeggertje, ze is jarig.
    Vanmiddag met de meisjes naar mijn zusje toe, kunnen ze mooi spelen met hun nichtjes. Tussendoor nog verder met opruimen en ordenen als ik daar zin in heb ;).

Weegschaal.... gisteren teveel gegeten, pannekoeken, met Esmee als lunch een frietje bij de snackbar gegeten met een toetje na. Een lekker bolletje chocolade ijs :). Kwarktaart.. dus vandaag echt een dag streng weer ;). Maar dat komt wel goed. Straks geen taart op de verjaardag :p.

Fijne zondag allemaal en hopen dat het nog lang droog blijft ;).
    Maar buienradar te geloven zijn er fikse buien onderweg :(.

Deel Deze Pagina