Goedemorgen, @Wendy: Van harte met Dane. @Kaatje: Lekker bijna vakantie. @Butterfly: Weer drukke dagen zie ik. Leuk dat zusje zo dichtbij komt wonen. Volhouden met lijnen hé! @Hier: Gisteren een leuk dag gehad, was gezellig bij mijn moeder. Niet teveel gesnaaid. Kwam uiteindelijk op een respectabele 1230. Vandaag naar mijn smoeder in Limburg. Gaat de laatste tijd een stuk beter tussen ons. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: - (ivm laat ontbijt) L: 2 BB met ? (eten bij smoeder) T: - A: Friet met zuurvlees
Wendy: Nog gefeliciteerd met Dane! Heeft hij een leuk feestje gehad? Kaatje: Waarom ligt je oma in het ziekenhuis? Heerlijk bijna vakantie! Werk bevalt nog steeds goed? Butterfly: Veel plezier vandaag! Femke: Wat moet ik me bij friet met zuurvlees voorstellen? We hebben afgelopen dagen heerlijk van het mooie weer genoten. Vandaag wat opruimen in huis. En ga samen met mannetje naar de sportschool. We hebben een nieuwe sportschool in de buurt die met een strippenkaart werkt. Ideaal! Mijn menu: O: yoghurt met appel T: kop koffie, 2 glazen water L: geroosterde boterham met zelfgemaakte tonijnsalade. T: water, ontbijtkoek A: krieltjes, roer gebakken spinazie, gegrilde kipfilet T: water, stuk fruit
hey meiden loveley das idd heeeel handig een strippenkaart !! en gezellig samen sporten ! leuk hoor femke veel plezier bij je smoeder .. fijn dat het beter gaat en mooie goede lijdagen hoor ! butterfly fijne dag en wat leuk dat je zusje vlak bij woont ! ook altijd handig kaatje hoe is het met je oma ? wendy hoe was dane zijn piratenfeest ? leuk gehad ? nog van harte ! hier alles ok .. erg druk en tim heeft de waterpokken .. zit wel onder maar moet zeggen het gaat wel .. jeuk moet nog komen vrees ik maar door de zon de afgelopen dagen hoop ik dat het snel ingedroogd is en hij weer de oude is lijnen gaat goed ! gister dacht ik ik zal eens kijken hoe ver ik sta voordat ik mijn spijkerbroek aan kan en hij zat hardstikke goed ! jeeeeej wil terug in een andere spijkerbroek en dat gaat nog heel wat bloed zweet en tranen kosten maar begin is er he !
Butterfly, lekker bezig geweest dus de afgelopen dagen Femke, geloof dat ik ook maar weer eens ga beginnen met calorieën tellen. Let totaal niet op en blijf op gewicht hangen Lovely, ze heeft hartfalen en verder is het wachten op uitslagen van de ct scan O idd handig zo'n strippenkaart ! emma, hoop dat hij snel van de waterpokken af is
Hebben heerlijk gesport! Hopen morgen weer te kunnen. De kipfilet word vervangen door lamsvlees. Hebben net vers vlees thuis gekregen. Vrienden van ons hebben een zoon gekregen!
@Lovely: Zuurvlees is stoofvlees van rund of paard (meestal), wat een nachtje overgestaan heeft in azijn met appelstroop. Daardoor nis het heel mals en zoetig. Erg lekker en niet zoveel kcal. Heerlijk zo'n sportschool met strippenkaart, betaal je ook niet teveel. @Emma: Jeej, in je oude spijkerbroek! Da's een lekker gevoel. Ik heb me ook een broek als doel gesteld @Kaatje: kcal tellen helpt mij altijd goed, anders snoep ik stiekem toch teveel. Ik gebruik valtaf en daar kun je door handig kopiëren en standaard combi's aanmaken veel tijd besparen. @Hier: Leuke dag in Limburg gehad. Smoeder en oma waren blij om Myrthe weer te zien. Nu net ook nog even hard gelopen, ging ook lekker. De snelheid is er (loop al 7 min / km), nu nog lang genoeg volhouden.
Hey meiden, Ben ik ook weer een keertje... heb het op het moment ontzettend druk. Maar wil weet meer proberen mee te kletsen hier. Ik heb vandaag de draad weer opgepakt. Aangezien ik in de vakantie toch wel een paar kilo weer aangekomen ben. Tot nu toe vandaag een goede dag. Weet alleen nog niet wat het avondeten wordt, aangezien roland vanmorgen geen vlees uit de vriezer heeft gehaald, nog op zijn werk zit en we dadelijk zijn auto moeten wegbrengen voor de keuring morgen...
hoi meiden, het is echt rustig hier, waar is iedereen?? hier een druk weekend gehad. weegschaal in de schuur gezet en dat geeft wel rust als je er niet elke keer op gaat staan haha. menu: O: 1 boterham met appelstroop, 2 beschuitjes met aardbeien, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, glas water,appel. L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xkipfilet, glas karnemelk, kopje thee. T: kopje thee flesje water banaan. A: gebakken aardappels, wortels/doperwten, worstje. T: kopje thee bakje optimel vla.
Hi Dames, Had vanochtend geen tijd en ben nu ook nog druk. Vandaag naar het werk gefietst, nu komt zo een vriendin koffie doen. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Nectarine L: Pistoletje brie & pistoletje beenham, karnemelk T: Appel A: Duits biefstuk, krieltje, d&w. Totaal 1225 vandaag.
Hier ook druk gehad. kids hadden vandaag hun laatste dag op het kdv dus vanochtend feestje meegevierd en getrakteerd. vanmiddag onze nieuwe auto gekregen heb er alleen nog niet in kunnen rijden want Ferry is er alweer mee de hort op.
Iedereen heeft het druk!!! Echt typisch iets van deze tijd... om me heen hoor ik iedereen zeggen: 'ik heb het zo druk, ik kom tijd te kort!' Hier vandaag lekker met de kinderen bezig geweest, boodschappen gedaan, toen Esmee naar de psz was heb ik lekker met een boek op de bank gelegen. Nog naar de bibliotheek geweest, gesport vanavond. Dus de avond is hier ook alweer om. Net nog even de nieuwe planning naar de opvang gemaild voor Esmee en Maureen. Vandaag een goede eetdag gehad ook: O: 2 boterhammen met vruchtenhagel. T: banaan en yoghurt. L: 2 boterhammen, 1x rollade en 1x rookvlees, glas melk. T: appel en een opkikker. A: 150 gram aardappelen, 200 gram bloemkool, kleine lepel jus, kleine lepel saus, gegrilde kipfilet, paar hapjes appelmoes. T: koffie, kwark en een plakje ontbijtkoek. Alvast lekker slapen voor straks!!
Hai! Femke: klinkt goed het zuurvlees! Vandaag gewerkt was pas kwart voor 7 thuis met de kids. Toen snel gekookt en gegeten en op de oppas gewacht. Vanavond weer wezen sporten met m'n vent. Menu vandaag: O: 2bb met appelstroop T: appel, flesje water L: 3bb 1x pindakaas 2x vruchtenhagel T: ontbijtkoek 2thee A: stampot spitskool met kipfilet T: yoghurt met banaan
Goedemorgen! Heerlijk geslapen! Nana ligt nog in dromenland en met Delano zit ik aan tafel, die mag zo alleen naar school. Voor vandaag geen plannen, misschien weer even achter de naaimachine. Heb nog een leuk stofje liggen Vanavond vergadering, helemaal geen zin maar moet maar even. Mijn menu O: kop koffie, bakje yoghurt met fruit en klein handje muesli T: water, meloen L: 2bb met appelstroop, kop thee T: water, eierkoek A: krieltjes, sperziebonen en tilapiafilet T: ?
goeiemorgen! net lekker op de fiets geweest, had heen tegenwind was best even zwaar! terug wind mee dus das fijner haha. nu ff wat drinken en dat wat dingen in huis doen. menu: O: 1 boterham met dun laagje hagelslag, 2 beschuitjes met gestampte muisjes, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, glas water schaaltje aardbeien. L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xham, glas optimel. kopje thee. T: kopje thee glas water fruit. A: aardappels, spinazie, gehaktbal. T: kopje thee bakje optimel vla.
Goedemorgen meiden, Na 1 dag lijnen (hoewel ik gisteren nog wel een beetje chips heb gehad, moest op ) alweer 1,1 kg kwijt. Dat geeft de burger moed! Vandaag een dagje in huis. Roland zijn auto is naar de keuring dus hij heeft de mijne mee naar zijn werk. En met dat weer ga ik echt niet op de fiets!!! Is niet erg. Er is genoeg te doen hahaha... straks maar even de was wegvouwen/strijken en daarna aan de poets. Ik had beloofd nog wat foto's te plaatsen van mijn trouwdag dus bij deze:
Moooooooooi wouw wat ben je prachtig !!! Hier op mijn foon even aan het bijlezen ben aan het werk Verder alles ok Baal dat ik stil sta met gewicht doe zo mijn best maar kan morgen zo weer anders zijn natuurlijk ! Vanavond lekker vrij ipv werken .. Gezellig met gezinnetje thuis