ik zit met esmee lekker op de bank... ze kijkt pietje bell.... maar ik moet wel een arm om haar heen hebben dus moet typen met 1 hand.... vanmorgen lekker met de kids te fietsen geweest, hertjes brood gevoerd, nog langs de eenden geweest en ook de ganzen hebben stukjes brood gehad. Toen nog bootjes gekeken in het kanaal, de brug ging open en nog wat boodschapjes gedaan. lekkere ochtend gehad dus. zo nog een was opvouwen... tassen inpakken, vanmiddag de slaapdienst in, wel even lekker na 5 dagen vij. Maar er ligt vast wel een en ander te wachten op mij. De weegschaal..... was lief.. weer 77.3 kilo . Was het weekeinde wat zwaarder gezien we toch wel wat lekkere dingen op hadden. Menu vandaag: O: 2 boterhammen, 1x gestampte muisjes, 1x rollade, groene thee. T: groene thee, schaaltje meloen en een kommetje yoghurt. L: 2 boterhammen, 1x chorizoworst, 1x rollade, cracotte met gekookt ei, glas melk. T: groene thee, druiven. A: aardappelen, groente en vlees ( eet op het werk, dus wat precies? ) T: 2 cracottes met ?
@melanie wow mooie foto's!! vriendin van mij is afgelopen vrijdag getrouwd ben ook erg benieuwd hoe haar foto's zullen zijn.
Wow Mel wat ben je mooi Oh ja Afsluitdijk helemaal gelopen tot Kornwernerzand. Toen in de auto naar Zurich gebracht,lijf wou niet zo meer en kreeg last van mijn enkels door de hoogte van mijn schoenen. Vergeten in te smeren en dat werd beloond met verbrande armen en een kreeften rood hoofd nu alles aan het vervellen dus niet veel over van het bruine maar snel weer bij bakken hihi. Volgend jaar misschien weer iets maar niet weer de afsluitdijk wat een pokke end is dat toch
Goedemorgen, Hier was de weegschaal weel lief, 97,3, dat is 500 eraf. Loon naar werken zeggen we dan. Nog 2,3 en dan is het volgende doel in de pocket. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Nectarine L: Salade met geitenkaas en een broodje T: Appel A: ? eet bij mijn moeder.
goeiemorgen! hier ook leuke weegschaal! vorige week was ik 69.4 en nu 68.9, wil eerst naar de 68 en dan steeds 2 kilo eraf dan lijkt het minder zwaar. aan de menu's houden gaat goed, soms s'avonds nog wat moeite om niks extra's te pakken. zou vanmorgen zwemmen met sam maar die is helaas ziek vannacht werd ie rond 3 uur wakker hij wilde drinken maar daarna kwam alles er weer uit, ik zat er onder en sam heel erg huilen van de schrik natuurlijk. daarna mocht ie naast me verder slapen. gistermiddag was zijn temp 39.5 en net 37.8. menu: O: 2 boterhammen met appelstroop, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, glas water schaaltje aardbeien. L: 2 boterhammen 1xkaas 30+ 1xpindakaas, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee glas water fruit. A: macaroni. T: kopje thee bakje optimel vla.
Hallo allemaal, Ik wil me graag bij jullie toevoegen. Inmiddels ben ik bijna 7 weken geleden bevallen van mijn kleine meid. En was ik de in 1,5 week al 10 kilo kwijt, maar nu gaat het toch wel heel langzaam en moeizaam. Hoop door met jullie mee te lezen en te kletsen dat ik de drive krijg om door te gaan... Bij mijn oudste dochter zat ik in mum van tijd weer op mijn oude gewicht en ook vrij snel zonder er iets voor te doen er 5 kilo onder. Hoopte dat het nu ook zo zou gaan, maar nee... Helaas....
@evelien welkom en succes!! wat ga je voor dieet doen? had van de dietist een meetlint gekregen; nu 3x gemeten in totaal, resultaat; 5 juni: borst (tepelhoogst) 90.5 cm bovenarm: 32.5 cm navel:80 cm breedste deel heupen: 103 cm bovenbeen: 63 cm. 27 juni: borst: 87.5 cm bovenarm: cm navel: 77.5 cm heupen: 102 cm. bovenbeen: 60 cm vandaag 11 juli: borst: 86 cm. bovenarm: 31.5 cm navel: 75 cm heupen: 100 cm bovenbeen: 57 cm.
Goedemiddag! Evelien: Welkom! Elsie: zoo super er zijn cm's af! Femke: super een lieve weegschaal, krijg je alleen maar meer motivatie van! Hier een ochtend gewerkt, daarna gesprek gehad er is me aangeboden pedagogiek te gaan studeren! Lijkt me erg leuk en de opleiding is prima te doen, 1 avond college ga dan een halve dag minder werken. Heb nog niks besloten ga er eerst nog eens goed over nadenken. Zometeen raport gesprek van de oudste en daarna naar de sportschool heb een afspraak om een plan op te stellen. Daarna sporten en de kids halen.
Mijn Menu: O: 2bb met appelstroop, kop koffie T: appel, 3 koppen thee L: 2bb met smeerkaas, glas melk T: flesje water, ontbijtkoek A: krieltjes, roergebakken spinazie, vis T: schaaltje yoghurt met meloen Sporten ging goed, hebben een programma opgesteld komende 4 weken daarmee bezig en daarna gaan we het trainingsprogramma ophogen .
Hoi Elsie, beterschap voor Sam Dat gaat goed ! Evelien, welkom en nog gefeliciteerd met jullie kleine meid.
@Elsie: Sam weer opgeknapt? Super, al die cm eraf. @Evelien: Welkom @Lovely: Da's een mooi aanbod. Wat zou je tegen houden? @Kaate: alles goed? @Hier: Weer een drukke dag gehad, maar wel opgeschoten. Nu lekker op de bank. Menuutje bij mijn moeder was OK. Rauwkost met krieltjes, hamburger en koolrabi. Totaal 1116 vandaag.
@femke sam zijn temp zakte gelukkig vanavond al wat! hij was gewoon vrolijk aan het spelen vandaag maar wel sneller moe, om 19.00 lag ie dan ook al te slapen. ga lekker film kijken op rtl4
@Lovely: Ja dat kan ik me voorstellen, zeker met een gezin (en misschien de nieuwe beeb straks). Wat zegt je man? @Elsie: Fijn dat hij weer opgeknapt is. @Hier: Myrthe werd wakker vannacht Gedronken en toen weer verder geslapen, maar nu ben ik wel hartstikke brak. Vandaag weer werken, mannetje is wel thuis, die kookt vanavond, dus da's fijn. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: Salade geitenkaas T: Appel A: Tortilla's met kip en sla. Totaal kom ik op 1079, kan vanavond dus nog wel wat bij. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Hier vroeg wakker, heb het huis als aan de kant. Voor vandaag geen plannen, zie wel wat de dag ons brengt. O: yoghurt met meloen T: thee, eierkoek L: 2bb met tonijnsalade T: water, ? A: lasangette, salade T: bakje yoghurt
hoi meiden! pff wat een regen en onweer vanmorgen!! het leek wel nacht zo donker was het. vermoeiend ochtendje met sam die flink aan het uitdagen was/is... zit nu een broodje eten en hij gaat gewoon door... constant waarschuwen en hij lacht gewoon... nu word ie ook moe en gaat ie om alles huilen... ben blij als ie er zo in ligt vanavond aquarobic doen, het is ook geen weer om te gaat fietsen of wandelen helaas. gisteravond het eten veranderd is gebakken aardappels, sla en een speklapje. menu: O: 1 boterham met een dun laagje hagelslag, 2 plakje ontbijtkoek, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, glas water appel. L: 2 boterhammen 1xkaas 30+ 1xham, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee glas water fruit. A: macaroni. T: kopje thee bakje optimel vla.
Femke, de dag doorgekomen ? Hier moe ! Lekker gewerkt de afgelopen twee dagen,maar wel constant bezig geweest dus nu geen voetjes meer over.Gelukkig twee weken vakantie
Goedemorgen meiden, @Kaatje: Ja, uiteindelijk de dag wel doorgekomen gisteren. Lekker, vakantie, gaan jullie nog weg? @Elsie: vermoeiend is dat zeg, hopelijk gaat het vandaag beter. @Lovely: Lekker menuutje! @Hier: Superlieve weegschaal, weer 500 eraf. Sta nu op 96,8, da's weer een punt van mijn bmi Gaat echt lekker dat lijnen. Ben 10 juli begonnen op 104 Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: 2 pistoletjes met brie en kipfilet T: - A: Gebakken aardappels met curryworst en sla. Ites meer kcal dan normaal: 1275. Moet een keertje kunnen. Vandaag bij uitzondering werken, een collega is op vakantie en ik ben zo druk dat ik wel even moet gaan. Ach, kan die dag later wel weer compenseren.