Hey dames... Ik ben dit weer toch wel zat aan het worden. Weer een dag binnen zitten... de kinderen waren al vroeg wakker. We zijn dus lekker boterkoekjes gaan bakken. Wat zijn ze lekker . De eerste baksels zijn al op.. en nee, dat heb ik niet alleen gedaan, Esmee wist zich er ook wel raad mee. De rest gaan in de koektrommel hoor. Zometeen een kop thee maken en lekker met een schaal fruit op de bank. Nog even een wasje vouwen, droger aan, was gaat wel door he. @Lovely... pedagogiek, gaaf!!!! Maar betreft de tijd die er in gaan zitten, dat is een punt. Daar moet je bewust voor kiezen. Het is HBO en ik doe dat ook, ik ben eigenlijk mijn vrije tijd kwijt. Het is altijd plannen, het is altijd puzzelen met tijd wil je voor alles en iedereen tijd hebben en ook je huishouden op orde houden. Met een strakke planning lukt het wel. Jij hebt de kinderen op school toch? Dat is een voordeel. Inderdaad, wat zegt je man? Hier wilde ik dat Harrold er ook achter stond, als hij dit niet stond was ik dit niet gaan doen. De studie is een stukje van mezelf, voor mijn toekomst... dus vind ik het wel belangrijk. En je krijgt de kans..... lastig he om dan een keuze te maken. Hoe lang moet je dan? ook 4 jaar? @Femke.. de weegschaal gaat goed meis. Goed zeg!!! @Kaatje, lekker vakantie, ik moet nog een weekje, dan ook wij vakantie. Zo, de laatste koekjes zitten in de oven. De kinderen maken een vloerpuzzel, gezellig . Hoop dat het vanmiddag beter weer wordt, dan kunnen we even naar buiten. De weegschaal..... ben niet bewust aan het afvallen, gezond eten doet wonderen, 76.9 kilo . Ik probeer nu toch wel op de 75 te komen. Gisteren gesport en kreeg complimenten van de trainster... ze ziet me ook nog steeds afvallen en mijn figuur wordt zo mooi en strak.... zandlopertje noemt ze me. Nou... dat is toch wel heel stimulerend hoor .
hey meiden hier een leuke dag gehad bij een vrienden ( ook een mede september mama ). Lekker gekletst en geluncht.Kids heerlijk gespeeld Op de terugweg vertraging dus de mac even binnen geweest Femke,nee gaan niet weg.Geen geld.beetje jammer. En jullie ? Wauw gaat goed je weegschaal ! Butterfly,wauw gaat ook echt super bij jou zeg
Zo een hele lap getypt op m'n foon en dan druk ik per ongeluk op de andere pagina zonder te plaatsen grrrrr, nu maar even de korte versie ervan. Hier al een week goed ziek op bed, 2x naar de hap geweest en naar de kno in het zh. M'n ab 3x verhoogd en m'n pijnstiller 2x verdubbeld. Het gaat nu de betere kant op, sinds gisteren ook kindloos zodat ik goed kan uitzieken deze dagen. De weegschaal is hierdoor wel gekelderd, stond zondag op 90.1 en gisteren op 86.5kg ben ook 8cm bij m'n taille geslonken! Melanie, prachtige foto's! Eveline, welkom en gefeliciteerd met je kleine. Kaatje, fijn dat je zwager terecht is. Hoe gaat het nu met je oma? Heerlijk vakantie nu, geniet ervan! Elsie, Sam weer de oude? Dat uitdaagfase is zo vermoeiend, hier ook erg last van met de oudste. En heerlijk al die cm's, netjes! Femke, lekker die weegschaal meid. In 4 dagen 5kg eraf netjes! Lovely, leuk pedagogie! Dr gaat zeker tijd in zitten maar met een strakke tijdsplanning/taakverdeling moet dat lukken! Ideaal samen sporten met een strippenkaart, betaal je je ook niet blauw! Wendy, drukjes zo te lezen. Leuk je manneke al 3jr geworden. Ik mis MvE en Zustertje hier!
Butterfly, dit is ook depri-weer. Hopelijk gauw weer lekker weer, kan je meer mee. Fijn dat de weegschaal lief is, en die complimentjes zitten altijd goed. MvR, balen van het ontvellen/ontbruinen hopelijk alweer hersteld inmiddels. Netjes gelopen iig!
Zometeen werken, vanavond uit eten met mijn lieverd. Gisteravond zijn we te winkelen geweest, ik mocht een nieuewe telefoon uitzoeken, abbo liep af.. nu bezitter van een Samsung Galaxy SII.. toch wel een erg leuk speeltje. Ik ga ontbijten en weg,, dag meiden!!
Goedemorgen, @Butterfly: Ja het is echt zeldzaam K*tweer hé, ik ben het ook zat. SII is idd een leuk speeltje, heb je een witte of een zwarte? @Moedertjuh: Jeej, je zit goed in de lappenmand. Nog de nasleep van het verwijderen van je amandelen? @Kaatje: Balen dat jullie niet weg kunnen. Met dit weer is Tuinesië niet zo heel leuk. Wij gaan in september naar Madeira. @Hier: Lekker geslapen en Myrthe ook Werden wakker van mannetje die terug kwam van nachtdienst. Net allemaal gedoucht en de kleine weer op bed gelegd. Als ze straks wakker wordt gaan we even de stad in om hardloopschoenen te kopen.
Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: - ivm laat ontbijyt L: In de stad T: Hangt van de lunch af A: Pannekoeken bij mijn mams
Goedemorgen, Butterfly: Mijn man zegt doen! Hij vind dat ik het moet gaan proberen. De opleiding duurt voor mij dan 3 jaar dit omdat ik zelf ook ooit al spw heb gedaan. Mijn man zegt zelfs dat ik moet kijken of het op het werk mogelijks is dat ik dan nog 2 dagen kan gaan werken dit is ook financieel mogelijk vanaf September omdat hij dan echt als arts in dienst is. Ik ga het dus ook proberen! Moedertjuh: jeetje wat naar dat je er nog zoveel last van hebt! Hopelijk word je snel beter. Wel weer een voordeel dat het afvallen dan wel lukt! Maarja leuk is anders! Femke: Veel plezier in de stad! Weer: Is inderdaad niks! Hoop dat we toch nog een paar weken mooi zomers weer zullen gaan krijgen! Hier heerlijk geslapen! Man en dochter liggen er nog in, zijn samen echt twee luilakken. Straks even de stad in, wil een leuk cobert hebben. Vanavond ga ik naar m'n geboortedorp. Bbq-en met vrienden en daarna naar het dorpsfeest. Voor vandaag geen menu! Morgen gaan we weer sporten. Hoop het vol te houden 3x in de week te sporten. Voordeel van deze sportschool is dat het wat voor alternatieve mensen is, er lopen geen macho's rond...kan ik heel slecht tegen!
Hallo dames, Alleen ff de laatste pagina erbij gepakt. Kaatje: Mmmm Mac! Ze hebben nu een mcflurry met witte chocola....die wil ik toch wel graag proberen haha. Moedertjuh: Jeetje, jij hebt het flink te pakken. Beterschap! Femke: Ik zou ook zo graag willen hardlopen. Het zou ook goed zijn voor mijn astma om een beetje conditie te kweken. Maar ik heb altijd heel erg last van mijn gewrichten dus ik ben bang dat het dan erger wordt. Butterlfy: Haha wij hebben gisteren ook mogen verlengen. En aangezien onze laptop kapot was gegaan en we nu een bakbeest van 15 jaar oud op de eettafel hebben staan, hebben wij een laptop met een simpel telefoontje (voor reserve). Lovely: Veel plezier. Ik hoop dat het weer een beetje meezit voor de BBQ. Hier: Tja, ik val in herhaling....druk! Ben ook nog eens zwaar ongesteld en mijn weerstand ik ook bagger. *rent ondertussen met zoonlief naar de wc want die heeft een plas in zijn piep. Hij is zindelijk aan het worden. Alleen poepen wil hij nog niet op de wc en als we weg zijn van huis dan wil het nog niet* Vriendlief is nu boodschappen aan het halen en straks gaan we even naar winkelcentrum. En vanmiddag hebben we een verjaardag van mijn opa. Gaat toch door ondanks dat mijn oma net uit het ziekenhuis is. Zij stond erop haha! Weegschaal: Blijft rond de 61,5. Ik doe eerlijk gezegd ook niet heel streng maar let wel op. Wil er voor de bruiloft het liefst 1 kilootje af, maar dat kan best binnen een week. Na de bruiloft wil ik echt proberen eens onder die 60 te komen. En te gaan sporten om gewoon wat gespierder te worden. Geen menu vandaag. Verjaardagen bij mijn opa en oma zijn vreetdagen!
@Lovely: Dan moet je de opleiding gaan doen, is nooit weg en 3 jr is te overzien. @Wendy: Ik zag er ook heel erg tegenop om te beginnen, maar met Evy is het echt goed te doen. In het begin is het gewoon heel makkelijk en het bouwt heel geleidelijk op. @Hier: schoenen zijn binnen en ze lopen fijn Meteen even uitgeprobeerd, hahaha. Verder in de stad niets gekocht, alleen even lekker geluncht bij de V&D. Vandaag kom ik in totaal op 1190 kcal.
Goedemorgen, Zo, hier weer een lieve schaal. 96,4, dat is -400 sinds de laatste weging. In totaal ben ik nu 7,6 afgevallen sinds ik begonnen ben op 10 juni. Gaat lekker dus. Zal binnenkort toch wel wat afzwakken. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: - ivm laat ontbijt L: Iets ongezonds, ben vergeten boodschappen te doen. T: Niets A: 2 bb met jam en ham. Nog geen idee van het aantal kcal, gezien de lunch.
Supergoed Femke! Gaat lekker zo he Hier deze week echt bagger. Was maandag weer begonnen maar dat was helaas voor korte duur. Morgen een nieuwe poging. Moet echt afvallen. Mijn fijnste broeken zitten niet zo fijn meer namelijk
hey meiden, ik wil ook heel graag afvallen. ben 1.65m en 96 kg momenteel...vindt het echt veel te zwaar en wil minstens naar 90 kg... heb het er dit weekend ff moeilijk mee en weet me al 1,5 week niet goed te motiveren....ik zit nu net in mn wachttijd tot mn menstruatie of zwangerschap, dus kan moeilijk een dieet gaan volgen maar wil echt graag afvallen. hoe doen jullie het? nog tips voor mij? en mag ik hier mee praten?
Zwaai! Kom morgen bijlezen! Heb een geweldige avond/nacht gehad. En als hoogtepunt vandaag mee gedaan aan een bragggeltocht! Oftewel lekker door de sloten en modder rennen. Niemand had dit ooit van mij gedacht, ik zelf ook niet. Wat was het gaaf! Volgend jaar doe ik weer mee. Wou vandaag sporten, maar een braggelrace is best zwaar! Morgenavond dus maar weer.
Hi Dames, Zo, hier een leuke dag achter de rug. Kleine ligt in bed en hopelijk blijft ze daar ook tot morgenvroeg Vanmiddag naar de mac geweest, heb een sensation met een 3/4 portie medium frietjes op. En daar heb ik spijt van! Niet van het zondigen, maar ik heb me toch een potje last van me maag! Voor mij een hele tijd geen mac meer. Dan eet ik wel een keer gewone patatjes, lekkerder, goedkoper en beter voor mijn maag. Omdat ik het toch rustig aan gedaan had bij de mac, kom ik vandaag op 1190 kcal. De weegschaal zorgen morgen wel niet lief zijn, want we eten normaal zoutloos en hier zit veel zout in. @Melanie: Ik geef je even een schop onder je kont - aan de gang meid! Je kunt het, je bent al zoveel afgevallen! Hier gaat het idd heel erg lekker. Kan het heel goed volhouden en heb eigenlijk geen honger. @Spannend: Welkom! Lijnen als je zwanger bent is niet verstandig idd, maar je kunt wel opletten wat je eet. Ik ben de eerste 12 weken van mijn zwangerschap 10 kilo afgevallen en uiteindelijk op mijn startgewicht van voor de zwangerschap (110) geëindigd. De meeste meiden hier posten elke dag of af en toe een menuutje, waar de rest commentaar oplevert. Een aantal telt kcal, een aantal volgt zijn eigen methode. Je moet doen wat het best bij jou past. Succes iig. @Lovely: Braggeltocht. Nog nooit van gehoord idd. Maar zo te horen is het wel intensief, compenseert voor het sporten.
Hey Spannend. Welkom en alvast succes Een dieet als je zwanger bent is idd niet handig,maar op zich kan je nu natuurlijk wel heel goed opletten en alles wat je dan afvalt voor een zwangerschap is meegenomen. Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was van Elin, was ik net twaalf kilo kwijt.Daarna heel bewust blijven eten waardoor ik de eerste 18 weken totaal maar 0.5kg aankwam ( helaas werden dat er uiteindelijk nog wel 12.5 hoor )
Goedemorgen, Myrthe meldde zich om 5.15, kreun. Even gedronken en toen weer verder slapen. Maar goed, ik was wel wakker. Vandaag weer aan het weer, deze week 4 dagen. Ik trek het echt niet om nog een week van 5 dagen te werken Schaal niet lief vanochtend, maar dat kon ook niet met die mcdonalds nog in mijn lijf. Mijn menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: Salade met geitenkaas en een broodje T: Appel A: Sla, hamburger, gebakken aardappels. Totaal 1212 vandaag.
Ik meld me weer.. Met een gewicht van 73.7 De laatste weken weer gegokt ( koolhydraat beperkt) ging eigenlijk best goed maar mijn lijf raakt er erg van de in de war. Tussentijdse bloedingen, darmen die hun werk niet doen. Met als gevolg emo-eetbuien. Die de weegschaal niet goed doen. Wil wel het " gokprincipe" aanhouden ( vleeswaren/eiwitten tijdens de maaltijden) maar tussendoor weer fruit. Menu: O: 2 wasa met pindakaas en kaas en koffie T: fruit L: 2 boterhamen met 2x vleeswaren. T: fruit A: Visfilet met verse groente ( straks in de winkel even kijken) en een opscheplepeltje aardappeltjes.
MVE, jouw kennende zijn die kilo's er zo weer af Hier stond de weegschaal gister op 75.2. Beetje jammer. Probeer nu wat meer water te drinken.Zou makkelijker gaan als het wat warmer zou worden. Verder een k*t nacht gehad.Kwam er gister achter dat ik geen flesvoeding meer in huis had.Elin was het niet eens met alleen maar halfvolle melk en pap op waterbasis.Veel gegilt dus vannacht.Uiteindelijk is Ferry om 5 uur een boterham met haar gaan eten.
goeiemorgen! net al lekker naar de winkel gewandeld! vriend heeft zijn auto voor mijn auto staan en hij is werken, met collega mee gereden dus kan er niet uit met mijn auto om de weekboodschappen te halen, niet echt handig dus! afvallen gaat goed! weegschaal zegt nu 68.4! nog niet zo laag geweest, dus ga mooi zo door. menu: O: 1 boterham met pindakaas, 2 beschuitjes met dun laagje hagelslag, glas geperste sinaasappelsap, kopje thee. T: kopje koffie, glas water nectarine. L: 2 boterhammen 1xkaas 30+ 1xham, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee, glas water, appel. A: aardappels, rode kool, visticks. T: kopje thee bakje optimel vla.