10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Jullie weer helemaal opgeknapt?! De weegschaal gaat hard naar beneden of niet! Super goed hoor.

Elsie.. Knap dat je nu bijna op je streef zit. Jullie nog met vakantie?

kaatje.. Balen zeg! BV helemaal gestopt? Bevalt het bij de Zeeman?

Nieuwelingen welkom!!

Butterfly.. Op eigen houtje verder? Lukt het goed? Wanneer hebben jullie vakantie? Nog plannen?

Lovely.. Zag de foto op FB. Echt hilarische!!:D Lastige keuzes te maken zeg..

Poeh.. drukke ochtend gehad!!

Eerst alle weekboodschappen, daarna boven en beneden alles gesopt/gezogen. 2 wassen gevouwen en bezig voor decoratie voor cupcakes voor mijn vriendinnetje die dit weekend bevallen is.

Net op de bank met drinken en fruit.

Drukke week, wel allemaal leuke dingen ( gelukkig) maar zal blij zijn als ik vakantie heb. Dit weekend en volgend weekend slaapdienst en dan vakantie.. Kreta here we come!!:cool:

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee oh lekker naar kreta! wij gaan naar belgie met de 2 kids, en gaan dan ook een dagje naar plopsaland de panne!

nog 8 kilo er af! maar komt goed.

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier ook zo druk ! heb een week vakantie gister gezellig naar de efteling geweest .. was niet te druk en zelfs de zon kwam nog langs !
    wilde vandaag op de cross trainer maar ai .. had al spierpijn en na gister nog meer en aangezien we morgen een dag naar de beekse bergen gaan heb ik het huis van boven naar beneden gedaan de wassen de kids de ramen zo nog ff mezelf haha vind ik het wel ok zo voor vandaag
    is ook weer begonnen met regenen pfff zooo saai
    tim sleept zijn zus je mee de gang in om met tweetjes te spelen haha ze willen alleen zijn:cool:

MvE balen van je gewicht maar nog meer dat je ook last hebt van je darmen .. ohhh lekker op vakantie ! aftellen maar

lovely whahahaha wat zag je er mooi uit na je modderbadje ! gave foto ! en stoer dat je dat deed

elsie wouw wat een prachtig gewicht !! en balen dat je geen auto hebt idd met dit weer niet handig

kaatje elin daarna wel weer gaan slapen of was het zo vroeg dag ??

femke wat een drukke week .. veel werken .. en dan met weinig slaap dat hakt er wel in !

spannend je kan gewoon gaan lijnen hoor .. pas als je zwanger bent moet je op je voeding letten .. Succes en welkom !

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@emma vind het niet zo handig omdat ik op maandag altijd de weekboodschappen doe met de auto! nu heb ik maar lopend het avond eten en brood gehaald en dan doe ik de rest morgen maar...

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Elsie: Mooi menu!
    Mve: Het was ook zo gaaf om mee te doen! In het begin doe je nog ontzettend je best niet teveel in de sloten uit te glijden, maar op een gegeven moment maakte het me niks meer uit! Gleed gewoon de sloten en blubber in alsof het een glijbaan was. Wat heerlijk dat jullie naar Kreta gaan!
    Emma: Heerlijk een week vakantie! En volgens mij allemaal leuke dingen op de planning. Veel plezier morgen!

Vandaag vrij,ben alvast een beetje aan het inpakken voor de vakantie. We gaan zaterdag een week kamperen heb kunnen boeken via vakantieveilingen voor 15 euro.

Mijn menu:
    O: yoghurt met meloen
    T: thee
    L: bruine pistolet met kipfilet en rauwkost
    T: kop koffie, bakje meloen
    A: lasangette met rauwkost
    T: yoghurt

Vanavond sporten!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Ik heb vandaag weer een nieuwe start gemaakt. Hopelijk deze keer voor langere duur. (ben bang van niet want de motivatie is ver te zoeken)...

Mijn menu:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L:3 meergranenboterhammen met;
    1,5 plak yorkham
    1 appel
    1 peer

T: niks

A: 150 gram krieltjes uit de oven
    1 schaaltje sla met ei, komkommer, croutons en een beetje dressing
    3 vissticks uit de oven
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

Nu mag ik NIKS meer! (Moeilijk!)

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

@MvE: Balen van de schaal! Waarom ga je door met kha als je het idee hebt dat je lijf er niet goed tegen kan? Of denk je dat het na een tijdje beter gaat?
    Hier zijn we wel weer opgeknapt, maar bij Myrthe heeft het wel 2 weken geduurd, ze had echt alles tegelijk.
    Bij mij gaat de schaal idd heel goed, maar ik moet ook nog heel veel kilo's...

@Kaatje: Jammer van zo'n nacht.

@Elsie: Jeej, jij gaat ook goed met lijnen.

@Emma: Leuk de Efteling, ik verheug me er nu al op om dat met Myrthe te doen.

@Lovely: Da's goedkoop kamperen! Waar gaan jullie naartoe?

@Melanie: Kom op meid, je kunt het! Mooi menuutje vandaag.

@Hier: Pff, ik ga ECHT niet meer naar Mcdonalds, heb er de hele dag last van gehad en nu nog. Zit helemaal vol, kan niet naar de wc en mijn maag heeft constant kramp. Kan ook niet lekker eten. Blegh.
    Ga vroeg naar bed vanavond, moet een beetje slaap inhalen.

8. MamavEsmee

Lovely.. Kan me voorstellen dat het ontzettend gaaf is om mee te maken. Net menu vandaag! En dat is een koopje.

Femke.. je meid had het goed te makken dan. Ik eet nu wel meer koolhydraten hoor. Maar wil zo min mogelijk zoet op brood etc.

Melanie.. is het lastig meid! We kunnen elkaar de hand schudden, helaas.;) Maar WE KUNNEN HET!!:D

Elsie.. Nog 8 kilo? Dacht dat 65 je streef was.

Emma.. hebben jullie al vakantie? Leuk hoor, naar de dierentuin! Lees het al 1 weekje.

Hier vanavond een spandoek voor mijn moeder wezen maken, nu thuis een beschuitje bij de thee. Toch weer wennen hoor, het anders eten.

Nu niks meer!!:)

Tot morgen !

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee nee 60 is mijn streefgewicht:)

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Spandoek voor je moeder? Wordt ze 50 ofzo?

@Hier: Weer een lieve weegschaal:$ Vanochtend stond ik op 95,9, 500 eraf sinds de laatste keer. Nog 900 gram en dan heb ik weer een doel bereikt!

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Nectarine
    L: 2 pistoletjes, 1 brie, 1 filet. Karnemelk
    T: Appel
    A: ? Geen idee nog

Fijne dag allemaal!

11. MamavEsmee

Femke.. Ja, mijn moeder wordt 50. Zondagmiddag bord + een opblaasbare sarah zetten. :D

Vannacht heerlijk geslapen, was ook wel nodig na gisternacht.;)

Weegschaal werkt helaas niet zo mee. Slechts 200 gram er af. We gaan stug door.:D

O: 125 ml volle yoghurt met 25 gram bio muesli & 5 aardbeien en kopje koffie
    T: theeeeeeeeeeeee en appel.
    L: 2 boterhammen met vleeswaren.
    T: cracker met kaas.
    A: 2 kleine wraps met rundergehakt, courgette, champignons, ui & paprika en wat geraspte kaas. Jummie!!

Straks even door de beneden verdieping heen, wasje aanzetten etc. Dan ga ik bij een collega op visite. Ze heeft een nest berner sennen pups ( 3 weken) leuk!!:)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@mamavesmee veel plezier!!

hier vanmorgen boodschappen gedaan, zijn net weer terug en nu ff zitten met wat te drinken en fruit.

menu:
    O: 2 boterhammen met appelstroop, glas geperste sinaasappelsap, kopje thee.
    T: kopje koffie glas water nectarine.
    L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xkipfilet, glas optimel, kopje thee.
    T: kopje thee glas water fruit.
    A: lasgnette.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Jij gaat echt lekker! Super meid!

@ MamavEsmee: Veel plezier! Een nestje pups is altijd leuk! :D

Hier gisteren de eerste dag goed doorgekomen. Begin is dus weer gemaakt. Hopelijk kan ik het nu doorzetten. We doen ons best!

Vandaag beetje poetsen, was vouwen en strijken. Straks nog even naar de winkel. En ik wil vandaag beslissen welke foto's we in het album willen hebben van de fotograaf. Anders komt het nooit af.

Ik kom straks even mijn menu droppen, want ik heb nog geen idee wat ik vandaag eet!

Succes vandaag allemaal!

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: niks

L: 3 meergranenboterhammen met;
    dun filet americain met uitjes
    1 beker optimel drink
    1 appel

T: 1 peer

A: burrito's

15. MamavEsmee

Mooi menu!! Melanie.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

@MvE: Mooi menu. Berner Sennen pups zijn leuk! Mijn moeder heeft ook een Berner Sennen:)

@Elsie: Ook een mooi menu. Is dat lekker Lasagnette? Heb ik nog nooit gehad?

@Melanie: Goed zo meid, het begin is er.

@Hier: Kom vandaag op 1187kcal. Ga zo nog even hardlopen, ik kom al een aardig eind richting de 5km. :)

17. MamavEsmee

Femke. Goede vrienden van ons hebben ook een Berner.. Echt zulke lieve honden!:) Net menu, lekker gelopen?

Femke heeft me op ideeën gebracht. Net ook een klein rondje gelopen 4.7 km ;)

Nu lekker douchen, even kijken op hoeveel calorieen ik kom.;)

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vanavond alweer gezondigd... heb een witte minimagnum op! Roland zijn schuld... ik wist niet eens dat we die dingen nog hadden.

Het ergste is nog wel... smaakt naar meer! :(

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi!
    Melanie: Mooi en lekker menu! Ohhh een magnum! Heerlijk!
    Mve: Jij ook een mooi menu vandaag. Lekker geknuffeld met de pups?
    Femke: We gaan naar Limburg. Wow lijnen gaat super bij jou!

Hier vanochtend onverwachts wezen werken, was een collega ziek.
    Daarna vergadering gehad tot half 3. Toen even snel naar de stad op zoek naar sandalen voor de kids. Niet kunnen slagen.
    Nu nog even wat voor m'n werk doen. En dan op tijd naar bed.

Mijn menu:
    O: mueslibol kop koffie
    T: Kop thee, appel
    L: volkorenpistolet met kipfilet en veel rauwkost
    T: -
    A: Vis uit de oven, bietensalade en een paar krieltjes
    T: thee, meloen, bakje yoghurt

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Ben helemaal stuk gegaan, liep les 21 van Evy, 10-2-10-2-12-1. Wel uitgelopen, maar poehé dat viel niet mee. Jij wel lekker gelopen?

@Melanie: Volhouden! 1x zondigen is niet erg, gewoon de draad weer oppakken.;)

@Lovely: Limburg is mooi, mijn sfamilie woont er. Mooi menuutje vandaag.

Deel Deze Pagina