10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee het gaat wel hoor, heb pijnstilling en goed koelen.

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Pfff mijn energie is erg op :D

Vanmorgen was Nina om 06.00 klaar wakker (sliep gisteren rond 18.45 al) Ik moest er rond 06.30 uit gezellig met zijn 3tjes in bed gelegen ik er op een duur uitgegaan om de fles te maken en mijn man heeft Nina verzorgd en de fles gegeven kon ik even eten en op het gemak naar mijn werk (ik hoef niks te doen aan Nina als ik ochtenddienst heb erg luxe mijn man hoeft pas rond 08.30/09.00 te beginnen)
    Erg lange dienst gehad die heel raar gepland was (cliënten op dezelfde tijd gepland of heel kort en ze moesten gedoucht worden) werkt niet fijn maar ja. Daarna Nina bij onze vrienden opgehaald en nog even gezellig gekletst ik wilde alleen even een rookworst in de supermarkt halen maar daar waren ze kindjes aan het fotograferen en die vrouw had toen niemand en die vroeg of ze foto's van Nina mocht maken ging gelukkig erg vlot want Nina vond het erg leuk en moest elke keer hard lachen :D
    Thuis gekomen als een gek de keuken,bijkeuken,wc,badkamer gaan poetsen en nu ben ik heerlijk klaar! En doe ik helemaal niks meer de was die zo klaar is is voor mijn man en eten is ook zo klaar (hutspot van eergisteren)

Misschien kom ik vanavond nog kletsen als ik puf heb!

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: leuk dagje heb je vandaag. Geniet ze in de sauna vanavond!

@ Kaatje: Jammer dat het slapen momenteel weer wat minder gaat. Hopelijk werkt Elin snel weer wat meer mee… Fijn dat de weegschaal lief is.

@ Femke: Geen idee waarom ik zo moe ben. Herftdip? Ben je dan normaal ook niet “depressief”? Dat ben ik namelijk niet. Ben gewoon moe!

@ mamavEsmee: Fijn dat je niks hebt overgehouden aan het lange hardlopen van gisteren ;)

@ Wendy: Patat is ook moeilijk te weerstaan. Heb er ook al de hele dag zo’n zin in. Jammer dat de weegschaal het je niet vergeven heeft.

@ Elsie: Gelukkig viel het mee bij de kaakchirurg. Hopelijk valt de pijn naderhand ook mee. Hoe is het nu?

@ Zustertje: jeetje wat een drukke dag! Pfff…

Hier vandaag wel weer lekker gewerkt. Het was niet druk en gezellig met collega’s. Ik en 1 collega/vriendin hebben helemaal in een scheur gelegen (om niks). Lekker is dat zeg hahaha!

Hier inmiddels het eten klaar, maar Roland laat op zich wachten. Dat ie dan even belt dat hij laten is!!! *zucht*

Vandaag was een collega jarig, en die trakteerde op taart die er zo lekker uitzag dat ik m niet kon weerstaan. Heb 2 stukken op… echt te erg!!! Ik schaam me dood!

Mijn menu:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 punt kersenvlaai met slagroom

L: 2 krentenbollen

T: ½ punt abrikozenvlaai met slagroom
    ½ punt rijstenvlaai

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (kipfilet/groenten/chickentonightsaus)

Vanavond hardlopen!!! Voor straf ;)

Liefs

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@melanie het gaat wel, ben alleen erg moe van alle spanning die ik er voor had! gelukkig ligt sam nu in bed dus kan ik lekker relaxen en op tijd naar bed.

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Geniet van de sauna!

@Elsie: Fijn dat het meegevallen is.

@MvE: Heb nu Infacol gehaald, ga er morgen mee beginnen, eerst de Sab Simplex opmaken.
    Lieve schaal weer!

@Zustertje: Zo, drukke dag gehad! Lekker hutspot, dat eten wij morgen.

@Melanie: Nee, geen depressie, meer dat je moe wordt van het veranderende weer (heb ik wel eens last van).
    Fijn dat Roland even belt idd (heb er ook zo een).

@Hier: Lekker gegeten (wraps) en nu lekker met mannetje op de bank.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Voor de zoveelste keer ga ik hier maar weer meelezen. ben zelf erg weinig op zw. pagina ( wel steeds meer) omdat onze kinderwens in de ijskast staat. ivm inseminaties hormonen gespoten met als gevolg aangekomen. Tevens door alle tegenslag.

Ik wil beginnen met 10 kg af te vallen, op eigen kracht... maar ik wordt te snel verleid tot slechte dingen..

7. spiffy

spiffy Niet meer actief

Hier een heel rommelig dagje met eten, weinig normaals en veel tussendoor, heb echt behoefte aan regelmaat! Ga morgen beginnen. Weeg nu denk ik (weeg bijna nooit) 59 kilo en wil naar 55.

Volgens mij hebben meer mensen last van alle lekkere dingen die met dit weer nog veel lekkerder zijn, of niet?

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Weer een goede nacht gehad, Myrthe kwam vanochtend om 7.00 en ligt nu alweer een poosje lekker te slapen. Vandaag komt mijn smoeder met oma, de familie is een weekje op vakantie hier in de buurt.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: -
    L: 3 BB met kaas, ham en jam
    T: ?
    A: Hutspot
    T: ?

Tussendoortjes nog even invullen. Vanaf maandag ga ik weer helemaal los met lijnen:)

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier goed geslapen! sam was wel al om 6.15 wakker, na dat ik het eten had gegeven en aangekleed voelde ik de pijn wel weer dus zelf gegeten en pijnstilling genomen dat werkt wel en begonnen met spoelen en weer koelen, wang is dik en kaak stijf. @mamavesmee hoe lang heb jij er last van gehad? en wanneer kon je weer goed eten?

O: bakje yoghurt glas water en kopje thee.

ga zo ff wat fruit prakken.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Prima nacht gehad.
    Elin had om 18.00 laatste voeding, lag om19.00 op bed. Kwam om 03.15 en 07.20.
    Levi begon om 21.15 weer te huilen,dit keer was ik net op tijd om hem op de wc te zetten.
    Weegschaal stond gelijk aan gister

Zustertje, druk dagje dus gister

Melanie,hoe ging het hardlopen gister ?

Wendyenrichard.succes weer !

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Ik heb de eerste keer een dag of 2 last gehad, kon de volgende dag redelijk weer eten. ( zachte dingen) Kon alleen aan de kant kauwen die niet getrokken was ( had ook hechtingen) de 2e keer wil je niet weten.. Heb ik echt wel een week last gehad en tot een maand pijn,;)

Melanie.. Haha.. lekker taartdagje! Wel lekker wezen lopen?

femke.. veel plezier vandaag!;) Vanaf maandag er weer tegenaan? Fijn dat Myrthe weer een lange nacht maakte!

W& R.. Welkom terug!:D

Spiffy.. 55 kilo? Hoe lang ben je?

Gisteravond boodschappen gedaan voor het weekend. Hoefde ik dat vanmorgen niet samen met Esmee..;) Daarna lekker genoten van een back Chocdreams van Mona.. Ohhhhhhh wat was ik vol!!:D

Weegschaal lief vanmorgen.. 71.0

Vanmiddag de slaapdienst in.

O: 2 broodjes met 4 dunne plakjes leverworst en koffie
    T: fruit
    L: ?
    T: fruit
    A: chinese tomatensoep en stokbroodje met kruidenboter ( op het werk)

Straks beneden even stofzuigen en afnemen. En even met Esmee naar de bieb.. Ja, alweer!:D

Oja.. Kreeg vanmorgen een mailje of ik voor een babyshower een taart wil maken!:) Tuurlijk..

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee hum die 2de keer ging niet goed dus!

ik word ook zo moe van de pijn en dan heb ik sam ook nog! gelukkig gaat ie vanmiddag naar mijn schoonmoeder:)

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames.

Het rijk alleen :). Heb herfstvakantie van school, dus vandaag vrij.
    Toch de kinderen naar de opvang gebracht.
    We moeten het concept van een gezamelijke groepsopdracht inleveren. Heb dus wel even wat uurtjes nodig nu.
    Dus lekker de kids naar de opvang gebracht. Zit nu eerst even lekker een bakje mokka senseo. Net snel wat boodschappen gedaan.

De sauna was heeeeerlijk.
    Daar was ik aan toe. Maar na een dag leuke dingen moet ik weer aan de slag.

Weegschaal = stabiel :(. Mooi dat ik niet aangekomen ben na gisteren ;). Toch een ietwat rare week.

@Mamavesmee, wat leuk die opdracht. Hoe maak je trouwens die mooie plaatjes erop?? Ik wil voor Maureen haar verjaardag graag een mooie taart. Misschien leuke opdracht voor jou ;)??? Of ik moet zelf gaan oefenen ;). Moet me er maar eens in gaan verdiepen, lijkt me zo gaaf om te doen. Maar ja, ben al zo druk. Werkse vandaag.

@Elsie, soms heb je ook even tijd voor jezelf nodig toch :).

@Melanie, lekker taart :). Heerlijk he, de slappe lach hebben om niets. Ik had dat gisteren ook. Vriendin van mij en ik lagen dubbel om echt iets belachelijks. Wat heerlijk :D.

@Femke, heerlijk een doorslapertje. Slaapt ze al vaak door?

@Wendyenrichard, welkom weer!!!

@Spiffy, dat heb ik ook, met dit koudere weer smaken veel dingen lekkerder. Warme choco, appeltaart, hahahaha. En denk al die lekkere sinterklaas lekkernijen.
    Koop het allemaal nog niet hoor, ken mezelf. Vreet alles op.

Dames, ik ga aan de slag!!!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly idd tijd voor jezelf is ook belangrijk! en vooral nu heb ik wel even wat rust nodig. voel me net alsof ik half uitgeschakeld ben.

15. spiffy

spiffy Niet meer actief

@mve ik ben 1.63. klein dus!

@butterfly: ja erg he, ik koop ook gewoon niets lekkers meer, kom ik ook niet in de verleiding!

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Goed op tijd de pijnstillers nemen, dat helpt het best. Ik heb er de 2e keer ook een ruime week last van gehad.

@MvE: Mmh, chocodreams. Ja, maandag gaat het weer los, dan ga ik ook aan het werk, dus dan komt er weer wat regelmaat in m'n leven.

@Butterfly: Myrthe slaapt elke nacht door:), minstens van 23.00 tot 7.00, maar meestal nog langer. Studeer ze vandaag.

@Hier: Mannetje naar het werk, dus het rijk alleen, verwacht mijn smoeder over een uurtje ongeveer. Myrthe ligt nog te slapen:$, klein slaapkopje. Ze begint wel een een ritme te krijgen nu. 's ochtends slaapt ze veel, 's middags en 's avonds is ze meer wakker en wil ze vaker eten.

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Elsie, en dan wil je zoveel, en voel je je eigen schuldig naar je kindje toe. Dat heb ik ook. Nu ook, de kinderen naar de opvang, ik zit gewoon thuis.. maar heb even extra tijd nodig voor studiezaken.
    Maar dat neemt mijn schuldgevoel niet weg. Maar ja....

@Femke, maandag aan het werk meis. Wel lekker he, even weer een ander ritme. Dat vond ik erg fijn. Doorslapende kindjes zijn ideaal :). Maureen slaapt van 19.30 tot 07.00 uur. Overdag slaapt ze niet heel erg veel. Tussen de middag op bed en dan 1.5 uur tot 2 uurtjes.

Heb het concept klaar, mijn deel is klaar, maar zit op het werk van de andere dames te wachten. En die sturen het vanavond pas... :x. Daar kan ik weer niets mee, had het nu al willen ronden en het concept willen verzenden.

Uit frustratie 3 mini cakejes gegeten ;):) mag he???
    Volgens mijn voor straf hardlopen vanavond ;).

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly nou precies ik voel me schuldig naar sam toe, maarja kan er niks aan doen, het is gewoon nu ff zo. gelukkig is ie nu ff bij mijn schoonmoeder.

@femke neem de pijnstillig idd op tijd in hoor en af en toe koelen.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Wat een rust hier.
    Hier thuis ook trouwens. Van de opvang waren we naar mijn moeder gefietst. Dit is deze week al de 2e keer dat we komen en ze ons niet gebruiken kan omdat ze net weg zou om boodschappen te doen. Laat ze ons gewoon buiten staan :x. Dan ben ik alweer klaar mee. Zo vaak komen we niet, en vaak zijn we er even een uurtje.
    Maar komt nooit uit.

Dus naar huis gefietst.
    Wederom is Esmee weer in slaap gevallen op de fiets en ligt al 2.5 uur op de bank te slapen ;). Ga haar nu maar wakker maken denk ik.

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Else: Fijn dat de pijnstilling goed werkt!

@ kaatje: Harlopen gisteren ging goed. Was een rotles (8x2 minuten) maar heb het goed vol kunnen houden. Ik heb liever langere loopstukken dan steeds 2 minuten. Maar ging wel goed. Blijf alleen steeds steken krijgen. Das minder.

@ MamavEsmee: Wel lekker gelopen gisteren inderdaad (zie reactie aan kaatje). En lekker taart op, beetje te veel alleen! Oh… chocodreams van mona… heerlijk!

@ Buttferfly: Lekker zo’n dagje alleen thuis. Lekker opgeschoten voor school? Vervelend dat je medestudenten niet meewerken, vervelend is dat! Vervelend van je moeder. Alsof die boodschappen geen uurtje kunnen wachten.

Hier vandaag lekker gewerkt. En WEER taart op… Had me voorgenomen om vandaag niks te nemen. Maar mijn collega (die vandaag jarig was) had zelf taart gebakken dus vond het ook sneu om niks te nemen (zeker aangezien verschillende anderen dat ook deden) Het is toch echt erg… Gelukkig is het voorlopig weer even gedaan met de verjaardagen op het werk. Maarja… binnenkort weer sinterklaas en dan komen er weer van alle kanten pepernoten en chocoladeletters…

Verder goed aan mijn menu gehouden:
    O: 200 gram vanille yoghurt
    25 gram cruesli balans

T: 1 puntje mon-choutaart
    1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    25 gram filet americian
    2 mandarijnen

T: niks

A: 150 gram pipe rigate pasta
    200 gram sausmengsel ( rundergehakt/groenten/hotpastasaus)

Liefs

Deel Deze Pagina