Hey meiden, @ MamavEsmee: Wij kunnen elkaar een hand geven geloof ik... Wij hebben net een frietje gehaald! @ Wendy: Nu je jurk al ophalen?! Dat is snel... Heel veel plezier in ieder geval! Begint voor jou nu ook echt op te schieten. @ Kaatje: Gefeliciteerd met Elin... wat gaat dat snel inderdaad! Meiden... ik zal jullie mijn menu besparen. Is niet echt om over naar huis te schrijven. Kan me er echt NIET toe zetten! Vandaag hebben we de fotocanvassen ontvangen die we besteld hadden! Super mooi!!! Nu nog zorgen dat Roland ze gaat ophangen
Hier ook niet zo goed hoor.....voel me niet zo lekker, moe, hoofdpijn en zit even niet zo lekker in mijn vel. Zit aan de koffie en ben aan mijn 5e brinkie koekje bezig.... Heerlijk, en ik geniet er ook maar van. Kan me nu ook even niets schelen . Moet proberen nog wat overdrachten te schrijven voor mijn werk, hoef ik morgen niet zo lang op het werk te zijn.
Goedemorgen dames! Volhouden hé! Jullie kunnen het, denk er maar eens even aan hoeveel kilo jullie al kwijt zijn, die laatste paar lukt ook nog wel! @Kaatje: Nog van harte met Elin! 1 jaar alweer.... @Hier: Ben Myrthe even helemaal zat. Het is de hele week al alleen maar zeiken, zaniken, zeuren en huilen. Zo ook vanochtend. Ik kan daar echt niet tegen. Weegschaal was wel lieg, weer een ons eraf, sta nu op 95,7. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Aardbeien L: ? Moet nog naar de winkel T: - A: Pasta met gehakt, groente en porcinisaus
goeiemorgen! @femke ja dat is vermoeiend idd!! heel herkenbaar hier ook van die dagen. gisteravond weer aquarobic gedaan, vind het erg leuk om te doen. menu vandaag: O: 2 boterhammen met appelstroop, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, flesje water nectarine. L: 2 boterhammen 1xkaas 1x ham, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: patat. T: kopje thee bakje optimel vla.
Femke.. Balen he? Van die dagen! Soms lijkt het wel of er storm op komst is zo jengelig als ze kunnen zijn! Weegschaal is lief voor je. Er is al flink wat af he? Elsie.. net menu! Melanie... Zag de foto's! Gaaf zeg!! *** weegschaal.. Menu: O: 2 boterhammen, 1x appelstroop en 1x vruchtenhagel en koffie T: 2 rijstewafels, 1/2 plakje kaas en 1/2 appel ,koffie & water L: 1 volkorenbol met filet en appelstroop en thee. T: meloen en aardbei A: uiteten! Vanmiddag wil ik eigenlijk nog even hardlopen!
Van het hardlopen niets gekomen.. Wel druk geweest in huis. Erwin heeft een nieuw plafond geplaatst in Esmee haar slaapkamer. Je kunt je wel voorstellen wat voor stofbende dat gaf. Dus ben ruim 1,5 uur aan het schoonmaken etc geweest. Resultaat is wel mooi! Daarna lekker uiteten.. Heb een twentse snitzel ( kleine portie) gehad met lekker veel groenten en wat vlaamse frietjes. De rest van de dag netjes gedaan. Hoop dat er morgen weer wat af is. Woog vanmorgen net geen 75 kilo. Voor dat we op vakantie gaan 70 kilo wegen gaat hem niet meer worden. Vliegen over 2 weken.
Gezond eten wat is dat? Pff, kilo aangekomen hier. Motivatie is hier foetsie ineens, ben het 'lijnen' zat!
Weegschaal gaf - 700 gram aan. Dat motiveerd ineens weer. Menu vandaag: O: 100 gram optimelkwark met appel en 1 eetlepel mueslit T: water L: 2 boterhammen en een gekookt ei en appelstroop, thee T: Fruit A: ovenschotel ( boontjes met gehakt en aardappels) Voor vanavond wat rijstewafels en wortels mee.
Goedemorgen, @MvE: Er is ruim 8 kg af, het gaat snel, maar ik moet ook nog heel veel kilo. Jij gaat ook weer lekker. Poetsen is ook een goede kcal verbrander @Moedertjuh: Balen zeg. Maar: je kunt het meid! @Hier: Gister liep het allemaal anders dan gedacht. Mannetje moest overwerken, dus die was pas om 19.00 uur thuis. Ik had om 17.00 uur voor Myrthe gekookt, maar zelf niet gegeten. Uiteindelijk frietjes gehad. Kwam gister in totaal op 1566kcal Maar... Blijkbaar kon het, want de weegschaal zei vanochtend -300, 95.4! Helemaal verbaasd. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: - ivm laat ontbijt L: 2 BB met filet en kaas T: Meloen A: Pasta met porcinisaus Totaal 912 kcal, moet nog wat bij, maar ik heb Martini en iets voor op een toastje vanavond.
Gelukkig jullie zijn ook slecht bezig hier even rust. Om 14.00 uur komt de volgende lading visite. Elin vond het vanochtend erg leuk al die aandacht. Uiteindelijk even buiten gezeten tot het begon te regenen,maar ja Elin wil alleen maar stappen en op de grond. Niet handig buiten in haar mooie jurk. Zo dus maar buiten een kleed neer leggen en kijken of ze daar op blijft.
hoi meiden! hier weer een druk weekend met 2 kinderen gehad! gistermiddag naar het circus geweest met ze, was erg leuk! en vanmorgen bijna anderhalf uur gefietst, genoeg beweging dus. gezond eten ging eigenlijk goed, vanmorgen wel een ijsje gehad.
Hier een redelijk goed weekend gehad. Vanavond frietjes maar ook ruim 15 km gefietst. Kon vanmorgen niet wegen ( slaapdienst gehad) dus ben benieuwd naar de weegschaal morgenvroeg.
Hallo dames, Hier even snel een berichtje. Ben nogal brak want we zijn gister verrast met ons vrijgezellefeest. Ik werd om 8.45 uur opgehaald en gingen met de helft van de vrouwen naar een studio en hebben we een cd´tje opgenomen. Daarna gingen we terug naar mijn huis en zag ik daar op de hoek van de straat de rest van de vrouwenposse, maar ook alle mannen. Huh??? Dacht ik meteen. Toen liepen we naar mijn huis en werd mijn vriend ook verrast. Ze hadden broodjes en drank bij zich en hebben we met zijn allen gelunched. De mannen zijn daarna weggegaan en zijn gaan lasergamen, sumoworstelen en bowlen. De vrouwen bleven bij mij thuis en hadden een party met sexspeeltjes. Ik heb zo gelachen. Daarna zijn ook de vrouwen naar het partycentrum gereden waar de mannen waren en hebben we ge-bbq. Daar was een dansvloer met een dj en aangezien er verder niemand was hadden we de hele zaal voor ons zelf. We hebben heerlijk gedanst. Als laatste zijn we met de limo naar huis gebracht. Het was een topdag! Ik zal tijdelijk ff 2 (gepaste haha) foto's plaatsen.
@Kaatje: Verjaardag leuk gevierd? @Elsie: af en toe snoepen moet kunnen toch? @MvE: En wat zei de schaal? @Wendy: Leuke dag gehad dus, jullie zijn een leuk stel samen. @Hier: Gister naar de Floriade geweest. Was wel leuk, maar ik zou er geen 25 voor betalen. Was helemaal kapot aan het einde van de dag en lag om 9.00 in bed. Wel heerlijk geslapen tot vanochtend. Weegschaal was weer lief 94.9, was ik wel blij mee, zeker aangezien ik ongi ben. Doel behaalt! Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Meloen L: Salade met geitenkaas T: Appel A: Pangafilet met puree en groente. Totaal 950 kcal. Kan nog wel wat bij dus.
wendy wat een leuk feest !! en wat een leuke foto's !! idd jullie zijn een super leuk stel Femke wouw wat val jij toch goed af zeg ! ben beetje jaloers hoor .. k blijf maar hangen ... mve wat zei de weegschaal ! was hij lief ? hier terug van een nachtje weg met man.. gister al hoor maar zijn nog gaan shoppen en kids opgehaald was gesloopt ! lisa zit onder de waterpokken sjee ik schrok er van ... ze heeft het erger dan tim had dus nu kind twee in de zomervakantie onder .. wilde vandaag weggaan maar dat kan zo dus niet dan maar thuis zet straks zwembadje wel op ...
Ik heb de foto's helaas gemist . Maar fijn dat je een leuke dag hebt gehad...!!! Dames.. een vraag, zijn er hier mensen die zin hebben naar het dolfinarium te gaan? Ik heb twee kaarten via vakantie veilingen gewonnen maar voor 30 juli moeten ze gebruikt worden. Ik kan ze morgen aan iemand sturen? Ik heb er 30 euro voor betaald, dus voor 30 euro mogen ze over genomen worden. Normaal betaal je 26 euro entree voor 1 persoon. Mijn zusje is geweest zondag en die kon me vertellen dat de wachttijden lang zijn, wil je en show zien moet je dus lang wachten en dat met Maureen???? Nee, dat komt niet goed, ze is er gewoon te jong voor. Dus als iemand er belang bij heeft?