10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Femke ik zit rond de 34....

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elsie kijk dat gaat goed !

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Femke: Balen van de schaal… :( Mijn rug gaat nu wel iets beter (voor zolang het duurt), maar heb afgezien op het werk vandaag. Was vanmorgen echt niet leuk! Bah… kon wel janken!

@ Wendy: Is het nog vol te houden?

@ Kaatje: Lekker he BBQ… hebben wij van het weekend ook gedaan. Slim om even de schaal te laten voor wat hij is.

@ Elsie: Super… jij bent echt goed bezig! :D

Hier vandaag een goede dag. Vandaag begonnen met ontbijt en lunch vervangen door een shake en een reep. Niet gezondigd tot nu toe. Laten we hopen dat het zo blijft ;) Ik ga dit in ieder geval een week doen, en dan kijk ik wel of ik het nog langer doe.

Mijn menu:
    O: 1 weightcare vanille shake

T: 1 appel

L: 1 weightcare reep choco-crisp

A: taco’s

Nu mag ik NIKS meer!

Liefs

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Melanie: Nee, heb het niet vol kunnen houden haha. Maar.....ik heb wel dingen genomen die zelfs minder calorien waren als de shakes.

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: Nog minder dan de shakes... heb je dan uberhaupt wel gegeten vandaag? Het is niet de bedoeling dat je van je stokje gaat he ;)

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nee hoor, valt wel mee. Maar wel lief dat je bezorgd om me bent hi.

En ik ben best trots op mezelf. Ik had vanavond nog vreselijke honger en heb ik een meergranen craccotte met appelstroop genomen. Dat is iets van 40 calorietjes.

Menu is dus geworden
    O: shake, thee
    T: paar aardbeien, olijven
    L: thee met 1 melkchocoladebiscuit (soort liga)
    T: niets....o nee, een latte koffie :)
    A: halve krop ijsbergsla met 2 gekookte eitjes, 1 plakje salami
    T: thee, 1 meergranen craccotte met appelstroop

O ja, ik drink mijn thee wel altijd met honing dus dat tikt misschien wel weer aan.

Raar menu eigenlijk nu ik het opschrijf haha.

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MR: Mijn BMI staat op 33,6.... Veels te hoog dus.

@Wendy: Ben benieuwd of de shakedag geholpen heeft. Raar menuutje idd.

@Kaatje: Myrthe loopt juist nog niet mee aan de hand, maar wel de box rond. Kruipen vind ze leuker, kan ze zelf bepalen waar ze heen gaat, hahaha.

@Elsie: Dat gaat lekker bij jou!

@Melanie: Vol kunnen houden gisteravond? Lijkt me wel pittig met die shakes, zo weinig maagvulling.

@Hier: Weer geen lieve schaal:( Ik snap niet waarom, hou me zo netjes aan mijn menuutjes. Wou gisteravond lopen, maar was te warm, ik hoop dat het vanavond beter is.
    Zo in de auto, ga naar een leverancier, een klein auditje doen.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: -
    L: Broodje langs de weg
    T: Aardbeien
    A: Lasagne

Heb nog niet uitgerekend hoeveel, maar dat zit wel goed.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames.

Femke: Werkse vandaag.

Hier: - 500 gram 61,7. Ik wil voor mijn trouwen in ieder geval onder de 61 zitten.

Verder vanochtend met Dane even langs de huisarts geweest. Hij is nu bijna volledig zindelijk maar sinds een week ongeveer staat hij iedere keer gek te springen en lijkt het erop alsof hij zijn plas of iets op wilt houden. Hij plast ook veel vind ik. Gister ruim 20x. Maar zijn plas was goed en ze voelde ook geen gekke dingen aan zijn buik. Misschien toch een psychisch dingetje met zindelijk ofzo....

Nou, ik zit op mijn werk dus ga maar proberen wat te doen haha.

Menu:
    O: 1 wit bolletje chocopasta, thee
    T: 2 koffie, 1 liga
    L: 1 wit bolletje smeerworst
    T: banaan, 1 liga, flesje kindercola
    A: 1 pitabroodje shoarma, 1 pitabroodje kaas, sla

Shoarma zou ik van de week eten met patatjes erbij maar vriendlief had het verkeerde vlees eruit gehaald. Dus vanavond shoarma.

Bolletjes kunnen beter bruin zijn maar ik ben al blij dat het voor me gemaakt werd. Dan ga ik natuurlijk niet klagen hihi.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

gaat idd goed hier, heb ook niet zo erg meer de behoefte om te gaan zitten snaaien, ja soms is een keertje maar niet meer zo vaak als eerst! nu met het warme weer merk ik dat ik vocht vast houd... vriendinnen zeiden al ben je zwanger?? haha nee hoor!

gisteravond met vriendinnen naar circus renz geweest, was echt super!

vanmorgen met sam naar het ziekenhuis voor een echo van zijn hartje omdat de huisarts en kinderarts een hartruisje gehoord hadden maar de echo zag er goed uit gelukkig en sam bleef goed liggen. dinsdag belt de kinderarts of we nog verdere controles gaan krijgen.

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai meiden!
    Wij zijn heerlijk op vakantie! Was voor die tijd erg druk met werk.
    Dus al een tijdje niet gereageerd.

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Geniet ervan!!!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lovely fijne vakantie!!

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames..

Tussen de zonnestralen even tijd voor jullie ;).
    Ben zelf momenteel niet fit, de hele week ben ik al erg moe, hoofd voelt zwaar. Harrold was het weekeinde al ziek geweest dus ik hing er steeds tegen aan. Gisteravond nog de BBQ aangestoken met mijn ouders, was gezellig maar ik kakte na de tijd helemaal in.
    Gisteravond ineens ijskoud, na een douche nog wat gedronken en naar bed gegaan. Vanmorgen doodziek. Rillingen, koud, misselijk, hoofdpijn, heb geslapen tot 11.00 uur, Harrold kwam rond 09.30 nog een paracetemol brengen waar ik 1.5 uur op heb geslapen. Ik was zo moe, die extra uren slapen deden wonderen. Ik werd 11.00 uur wakker met een rammelende maag. Heb wat gegeten en ben gaa douchen, toen nog even op de bank liggen lezen en ik begon aardig op te knappen. Ben langzaam aan maar wat dingen gaan doen, mt Esmee nog even gefietst, t-shirtjes gekocht en een ijsje gegeten, ben nog wel moe en suf, maar minder erg dan gisteren.

Nu eerst koken, we eten zilverliesrijst, met stukjes in olie gewokte varkenslapjes, peultjes en erwtjes, met een kerriesausje :).
    Heb wel eetlust gelukkig.

Vanavond even met mijn mannetje en de meiden het centrum in, de laatste spullen voor de vakantie scoren. We gaan maandag weg.
    Hopen dat het weer goed blijft ;).

De weegschaal blijft lief :D.
    Afvallen lukt me niet, maar blijf wel op 77 zitten, ik vind het dikke prima :). We hebben nu ook vakantie hoor.. na de vakantie maar weer afvallen, nu ook genieten.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Wendy: Pfff… dat je dat volgehouden hebt gisteren. Je lunch is wel erg karig! Wel mooi een halve kilo eraf :D

@ Femke: Gisterenavond nog goed volgehouden gelukkig :D Die shakes en repen zijn goed te doen hoor. Het is inderdaad niet veel, maar je krijgt er wel echt een vol gevoel van. Vervelend dat de schaal niet meewerkt. Misschien houd je vocht vast door de warmte?!

@ Elsie: Fijn dat de echo van sam’s hartje goed was! Toch een hele opluchting lijkt me…

@ Lovely: Geniet maar lekker van je vakantie! Jullie hebben het verdient!

@ Butterfly: Vervelend dat je zo beroerd was. Gelukkig weer een beetje opgeknapt inmiddels. Lekker bijna op vakantie.

Hier vandaag weer een goede dag. :D Gelukkig is de pijn in mijn rug ook een stuk minder. En vandaag ons digitale fotoambum binnen gekregen wat ik van de huwelijksreis gemaakt heb. Alleen maar positief nieuws dus ;) :D

Mijn menu vandaag:
    O: 1 drinkmaaltijd yoghurt/bosvruchten

L: 1 reep caramel

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram chickentonightsaus/kipfilet/groenten

Liefs

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

@Wendy: Mmh, lekker shoarma en wit brood. Wij hebben het nooit in huis, ik kan er niet tegen, raak er helemaal verstopt van.

@Elsie: Dat is schrikken, hopen dat alles goed is met Sam.

@Lovely: Heerlijk vakantie, geniet ervan.

@Butterfly: Balen dat je ziek bent in je vakantie. En ik zou ook niet lijnen nu, op gewicht blijven is al heel mooi:)

@Melanie: Supergoed dat het lukt met de shakes en repen. En fijn ook dat het met je rug beter gaat. Mooi menuutje gister.

@All: Kun je vocht vast houden door warmte? IK had daar eigenlijk nooit zo'n last van dacht ik, maar ik ben echt veel zwaarder dan aan het begin van de week, terwijl ik de hele week maar zo'n 1200 kcal heb gegeten.

@Hier: De weegschaal was dus weer niet lief, wel -1 tov gister, maar nog altijd +1 tov van maandag. Heb gister niet meer hard gelopen, vond het veel te warm. Hopelijk lukt het vandaag. Gisteravond gebbqed. Niet overdreven veel gegeten, maar wel meer als normaal.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Aardbeien
    L: Lasagne
    T: -
    A: 2 BB met kaas en jam

Heb nog niet uitgerekend hoeveel dit bij elkaar is.

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Pppfff wat is het al warm. Was vanochtend +200 gram, beetje jammer. Maar volgens mij komt het ook door de warmte. En ik drink gewoon te weinig.

Ik ga vanmiddag vanaf 15.00 uur naar Blijdorp. We hadden gratis kaarten voor de zomeravond. Alleen werd ik niet zo vrolijk van de weerberichten.

Geen menu vandaag want ik weet niet wat ik ga eten.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@melanie zeker een hele opluchting hoor, ookal dacht de kinderarts dat het ruisje onschuldig was.

sam is vanmorgen erg huilerig dus die ligt op tijd in bed voor zijn middagdutje;) ik verkouden dus niet helemaal fit helaas! maar evengoed de was doen enzo net al een berg gevauwen en straks weer ophangen en net een afwas gedaan, vaatwasser helaas nog stuk.

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Fijn alles goed is met Sam.

@Wendy: Hier is nog goed weer, hopelijk bij jullie in Blijdorp ook. Is een geweldige dierentuin.

@Hier: Vanmorgen met Myrthe naar het cb geweest, ze waren niet helemaal tevreden. Ze was maar 170 gram aangekomen sinds 2 maanden terug en dat was wel weinig. Maar, ze is 2 weken ziek geweest en toen heeft ze heel slecht gegeten. Over een paar weekjes extra gaan wegen. Ze eet verder wel heel goed. Ook de prikjes weer gehad, ze ligt nu met koorts in haar bedje. Wil alleen maar slapen.
    Vanavond heb ik nog een verjaardag, maar ik ben alleen thuis, dus ik denk dat ik niet ga, Myrthe ligt nu het liefst in haar bedje. Vind het anders zo zielig voor d'r.
    Vanochtend ook nog hardgelopen. Niet grappig met dit weer:$ Ik dacht dat ik kapot ging van de warmte. Uiteindelijk best goed gelopen en het vol kunnen houden.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Femke: Je kunt zeker vocht vasthouden door het warme weer. De plastabletten in de apotheek (waar ik werk) zijn met dit weer niet aan te slepen…

@ Wendy: Hoe was het in blijdorp?

Hier vandaag weer een goede dag. Kan het “shaken” goed volhouden! :D Helaas wel weer meer last van mijn rug gehad vandaag. Hopelijk doet een weekend rust goed. We liepen vandaag met de helft van het personeel waar we normaal mee lopen, dus was flink aanpoten. Gelukkig is het goed te merken dat het vakantie is. Dus dat scheelt. Maar dan nog… even zitten tussendoor was er niet bij. Dat helpt natuurlijk ook niet echt mee…

Mijn menu vandaag:
    O: 1 weightcare drinkmaaltijd mokka
    L: 1 weightcare reep pinda/nougat
    A: 1 bruine (afbak)pistolet met dun magere leverpastei
    1 kom tomatensoep

Liefs

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Elsie: Je gaat toch niet ziek worden hé. Hoe is het met Sam?

Femke: Ik zou lekker thuisblijven met je meisje als ik jou was. Hoe is het nu met haar?

Melanie: Ik vind het knap hoor. Ik hield die ene dag niet eens vol. Ik moet echt iets tussen mijn kiezen voelen denk ik haha. Heb je je al gewogen?

Hier: We zijn net terug. Wel regen gehad, maar het was eigenlijk best lekker. Het was wel vreselijk druk.

Vandaag niet zo'n goed menu dus.

O: Volkoren cracotte met dun laagje chocopasta, cracotte met appelstroop, thee met honing
    T: wiener melange, stroopwafel
    L: 1 witte boterham met smeerworst, glas magere melk
    A: patat, frikandel, cola light, softijsje
    T: wiener melange met cappucinoschuim

Normaal maak ik een boodschappenlijstje en haalt vriendlief het maar morgen ga ik weer eens een keertje mee. Kan ik er zelf voor zorgen dat er wat gezondere dingen gekocht worden.

Deel Deze Pagina