10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Femke: Mooi menu! Myrthe is al bijna jarig toch? Tijd vliegt voorbij!
    Elsie: Vroeg wakker dus, maar je hebt al een hoop kunnen doen!
    Moedertjuh: Ik gebruik voor zowel de baklava als basbousa een familierecept van mijn schoonmoeder, zou ik je ze even toesturen? Blotevoetenpad is een pad wat je met je blote voeten moet bewandelen :D je gaat dan met je voeten over zand,gras, modder, blubber en door het water. Hoe gaat het bij jou met de ramadan?

Hier net een half uur wakker, hoop dat ik vrijdag nog om half 6 op kan staan :D.
    Vandaag beetje in huis doen, moet even de woonkamer stofzuigen en dweilen en onze slaapkamer en wat wasjes erdoor doen. Ondertussen ook nog naar mijn moeder haar huis daar het huis schoonmaken, haar schoonmaakster is op vakantie en morgen is haar enige vrije dag en dan gaat ze juist met mij en de kids naar de dierentuin.

Vanavond sporten!

Mijn menu:
    O: 2crackers met appelstroop, kop koffie
    T: -
    L: 2bb met kipfilet
    T: thee, fruit
    A: ?
    T: bakje yoghurt

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    @MvE: Ik blijf steken op 100.2 en dat begint me aardig te frustreren..:$
    Manlief had gevulde koeken mee genomen en daar ben ik keurig vanaf gebleven,das wel een plus punt ;)
    Misschien beweeg ik ook wel te weinig ouzo hoor. Maar ja die hiel spoor is nog niet weg,maar heb niet veel last ervan ofzo. Anders maar weer op de Wii bezig ofzo hihi die staat er ook nog. En we hebben ook nog een soort step op zolder staan maar dat zal ook niet bevorderlijk zijn voor de hiel spoor omdat je voet dan half omhoog staat....

3. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elsie, ow ok. Ja begrijpelijk het is toch je wederhelft. Aaah Sam een sprongetje? Hopelijk waait deze fase gauw over.

Lovely, lekker uitgeslapen! Ja als je dat zou willen graag! Klinkt leuk en vooral fun zo een blote voetenbad, hopelijk met hele voetjes eruit gekomen? Hier gaat het goed, ben sinds vrijdag ongie dus doe even niet mee.

Rianne, als je minder beweegt kan het idd daardoor komen dat je blijft haken. Wel voorzichtig met je hielspoor! Hoest met je jongens? En bevalt je baan nog?

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@moedertjuh ik hoop idd dat deze fase snel voorbij is! het is erg vermoeiend... gisteravond lag ie in bed ook een half uur te krijsen en om mij te roepen. het is nu ook dat we niet naar buiten kunnen, ja net ff 2 min en toen alweer regen....:(

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Er is ook iemand die denkt dat ik teveel drink dus daardoor vocht vast houdt. Ik drink altijd 2 liter water en dan nog thee over de hele dag maar dat is dan misschien wel teveel?!
    Maar eens zien als ik 1,5 ga drinken hoe het dan is op de weegschaal.

Jongens alles ok. Jurre zo goed als zindelijk overdag of kan je dat niet zeggen na 10 dagen en weinig tot geen ongelukjes ;)
    Als we weg gaan doe ik wel wat voor hoor,straks de autostoel nat.
    Werken bevalt nog prima. Moet wel wennen dat ik maar 2 week zomervakantie heb hihi

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamarianne ik drink 2 flesjes water per dag, en daarnaast 3 kopjes thee ofzo en nog 2 glazen crystal clear, dietist zei dat dit genoeg was.

vriend is weer thuis! ligt nu te slapen op de bank:) net even naar de winkel geweest voor avond eten, hoef ik de deur niet meer uit.

menu:
    O: 2 boterhammen 1xhagelslag 1xpindkaas, kopje thee.
    T: 2 kopjes koffie, flesje water appel.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xham, glas optimel, kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: gebakken aardappels, sla, vlees.
    T: kopje thee ?

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik drink 4 flesjes van 0,5 cl. En haast de hele dag door thee. En vaak bij het warm eten wat fris of limo.

Zou ik dan echt teveel drinken??

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb ook flesjes van 0,5 liter en daar drink ik er 2 van, en daarnaast thee, volgens mij dietist genoeg!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Moedertjuh; ik stuur je het vanavond even!
    Elsie: mooi menu! Super dat je vent weer thuis is.
    Mamarianne: ik dacht dat veel drinken juist goed is, je kunt natuurlijk kijken wat iets minder met je gewicht doet.

Ik ben nu bij m'n moeder, blijf slapen wel zo handig en gezellig aangezien we morgen toch samen weg gaan. Kids helemaal blij.

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hm altijd moeilijk wat het dan doet natuurlijk.
    Ik volg gewoon wat er in het boek van Sonja staat.. Toen ik in Jan begon ging het er zomaar af ook met dat vele drinken.
    Zit 8 dagen voor mijn ongi zou dat wat uitmaken?

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden hier een hele drukke tijd door extra werken enz... Ga proberen mee te schrijven...

Grip op koolhydraten werkt goed maar die salades enz was ik zo beu... Ga gewoon weer normaal eten en wel erg in koolhydraten houden.
    De 4 kilo die er af waren zijn er nog af ga dus gewoon zo verder.

Haak hier even in is teveel terug lezen...

@Lovely GEFELICITEERD met je zwangerschap super leuk...

@Femke Gaaf dat jullie voor een 2de kindje gaan hopelijk hoef je niet zo lang te wachten als de vorige keer bij jullie duurde het toch ook langer als een jaar als ik het goed heb?

@mamavesmee Fijne vakantie geniet er lekker van...

@Melanie Echt prachtige foto's van jullie huwelijk!

@Mama Rianne Ik drink nog veel meer als jou en hou geen vocht vast... Ik drink over een dag genomen zeker 4 liter (water,groene thee,spa rood) Volgens de HA geen probleem als je het maar niet in een keer achterover giet die liters :D

Mijn menu voor vandaag
    ontbijt
    2 Volkoren crackers met slankie
    tussendoor
    pruimen uit de tuin van mijn schoonouders (die zijn zo lekker)
    lunch
    3 volkoren boterhammen
    makreel
    tussendoor kwart watermeloen
    Diner
    stukje worst
    gekookte aardappels
    spinazie

Wie gebruikt caloriechecker nog? Die is helemaal veranderd vind het niet zo fijn werken iemand een andere optie?

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
  13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hm daar kwam ik ook wel op idd 4 liter haha drink eigenlijk de hele dag door. Maar wel frusty dat je in een week totaal maar 3 ons kwijt bent. Begin ging niet zo maar daarna toch zeker wel. Dus valt wat tegen....

14. zustertje

misschien te veel/te weinig gegeten... Of veel zout? Kan van alles zijn... Geen idee eigenlijk...
    Ga eens op die site kijken

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Gister wel kippensoep gehad. Maar sta nu al paar dagen op dat gewicht....

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

@Elsie: Fijn dat je vent weer thuis is.

@MR: Hielspoor helpt niet echt bij bewegen... Hopelijk knapt het snel weer op. Van veel drinken kom je niet aan denk ik.

@Lovely: Gezellig zo'n nachtje bij je moeder. Myrthe is volgende week dinsdag jarig.

@Zustertje: Hoe gaat met je meid? En met je dochter. Bij Myrthe duurde het 8 maanden. Niet superlang, maar we willen niet teveel tijd tussen twee kids, dus als het weer 8 maanden duurt...
    Ik gebruik valtaf.nl

@Moedertjuh: Zijn jullie allemaal weer uit de ziekenboeg?

@hier: Lekker gewerkt en nu weer lekker thuis:p Mannetje aan het koken en nu even wachten tot de kleine meid thuis gebracht wordt.

17. zustertje

MamaRianne Ik las dat je hielspoor hebt daar helpt een steunzool goed voor... Erg pijnlijk weet ik uit ervaring...

Femke Hier gaat het SUPER goed wel veel aan het werk (afgelopen week meer dan 32 uur gewerkt terwijl ik eigenlijk 16 uur werk) Met Nina ook alles goed ze is heel erg ondernemend (overal bovenop klimmen enz) Lopen doet ze sinds vaderdag ook erg leuk.
    Jullie meisje ook al weer bijna 1 jaar gaat zo vlug! Hopelijk ben je snel zwanger! spannende tijd weer...

Nog 10 min en dan kunnen wij eten ik heb TREK!! ;)

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik had een zooltje voor onder mijn hak,maar hielp niet echt. Ik heb in juni de afsluitdijk gelopen en geen last ervan gehad. Ik ben voor het lopen 4x bij de osteopaat geweest en die heeft het zo goed als weg gekregen,daardoor kon ik ook dus de afsluitdijk helemaal uit lopen ;)
    Het is nu niet pijnlijk ofzo maar ben bang dat ik door intensieve beweging het weer erger ga maken. Dan zou ik moeten gaan fietsen ofzo. Zou graag willen wandelen of hardlopen maar ben dus bang dat ik het daar door erger ga maken.

Zal van de week weer eens wegen,morgen maar ff overslaan.

Zustertje nog op die site gekeken??

19. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elsie, ja Kids moeten hun energie ergens kwijt waardoor ze moe worden en in slaap vallen. Succes ermee meis en fijn dat je manneke weer thuis is.

Rianne, ik denk eerder dat het door het minder bewegen komt. Ik zou zeggen drink minder (teveel drinken is zowiezo niet goed voor je nieren) en beweeg meer en kijk dan na een week weer. Lijnen is gwn uitzoeken wat bij wie werkt. Succes en fijn dat het goed gaat met je jongens en wat goed van Jurre, grote jongen! Hier m'n oudste ook zindelijk overdag, snachts wil nog niet lukken.

Lovely, is goed meis! Bvbd en gezellig bij je moeke ouderwets slapen, fijne avond met haar.

Zustertje, druk druk. Fijn dat de afgevallen kilo's er nog af zijn. Ik gebruik ook valtaf.nl

Femke, ja gelukkig wel dank je meid voor het vragen. Slaapt Myrthe nog door? Spannend voor een 2e gaan, succes!

Hier de kids liggen in dromenland, ik kijk mission impossible 2 in m'n uppie. Heb buikkrampen door ongie, hoop zo dat het morgen afgelopen is.

Ga maar eens een zak chips opentrekken

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Fijn dat het zo goed gaat bij jullie. Nina loopt al, vlotte meid!

@MR: Hardlopen met hielspoor is niet echt verstandig, hoe ben je er aan gekomen?

@Moedertjuh: Genoten van chips?;) Succes vandaag alleen.

@Hier: Lekker geslapen. Myrthe slaapt weer door en is weer helemaal vrolijk. Toch een sprongetje ws, want ze loopt nu langs en kan kruipen op handjes en knietjes.
    Weegschaal een stuk liever dan gisterochtend, maar nog niet helemaal op het oude niveau.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Nectarine
    L: Broodje filet en salade
    T: Appel
    A: Biefstuk met ovenfrites en groente.

Totaal 1090 vandaag.

Deel Deze Pagina