10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb met het eten nog 2 paracetemol genomen gelukkig werkt het nu ook! heb sam gewoon in bad kunnen doen en naar bed en nog wat in huis. nu wel rustig weer op de bank, het is echt weer even kijken hoe het gaat.

menu van vandaag:
    O: bakje yoghurt glas water kopje thee.
    T: kopje thee peer&kiwi gepureerd.
    L: 2 boterhammen 1xsmeerkaas 1xpindakaas opkikker kip kopje thee.
    T: kopje thee.
    A: 2 boterhammen 1xsmeerkaas 1xpindakaas.
    T: kopje thee bakje vla.

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Heerlijk idd een doorslapertje, ze slaapt nu ook nog.:) Zeker als ik maandag moet beginnen, ik kan nl heel slecht tegen te weinig slaap.
    Uiteindelijk de stukken van de anderen nog gekregen?
    Je moeder laat haar kleinkinderen gewoon op de stoep staan? Raar en ook niet netjes van d’r.;)

@Elsie: Koelen helpt idd ook goed. Hoe is het nu?

@Melanie: 1 klein stukje moet kunnen toch, de rest van je menu ziet er heel netjes uit.

@Hier: Al vroeg uit de veren, heb vandaag reünie van de gym, leuk. Al die kleine baby’s. Dan naar mijn moeder, boodschappen doen voor de doop van Myrthe morgen. Ik kerk nog steeds in de kerk van mijn vorige woonplaats, waar mijn moeder woont, dus de koffie na de kerk doen we bij mijn moeder. Druk dagje weer.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke nu wel pijn maar pijnstiller moet nog even gaan werken dan gaat het wel. maar ben blij als het over is hoor.

goed geslapen gelukkig, maar wakker worden met pijn is niet leuk! vraag of mijn moeder vanmiddag komt.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, na weken even niet met zo bezig zijn bedacht ik me vanmorgen dat ik toch wel heel nieuwsgierig ben hoe het met jullie is?! Ik ga eens even een beetje bijlezen...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    23.00-02.00-05.30-09.30
    Levi werd ook om 05.30 wakker van Elin.Gelukkig geloofde hij dat het nog midden in de nacht was en sliep door tot 08.45
    Elin pakt nu dingetjes aan als je het haar geeft. Zo schattig

Vanochtend ff boodschappen gedaan bij de Jumbo.Dit keer was het wel de moeite waard om die zak voor 5 euro te vullen.
    Had nu 4 komkommers, 2 netten mandarijnen, een bak druiven en een stuk of 10 appels voor 5 euro
    ook vers gevulde koeken mee genomen. 5 stuks voor 2 euro.kan ik ze natuurlijk niet voor laten liggen

Butterfly,irritant als je zelf alles af hebt en dan moet wachten op de inbreng van anderen.goede reden voor mini cakejes hoor

Melanie, die steeds 2 min. vondt Ferry idd ook pittig om te doen
    Ach ja weer taart moet kunnen toch haha. Loop je er wel weer af

Femke, veel plezier vandaag

Beschuitje, leuk dat je weer even komt spieken. Hier alles goed. Elin is inmiddels alweer 3 maanden en doet het goed.
    Afvallen gaat met kleine stapjes de goede kant op.Nog een kilo of 5 te gaan. En met jou ?

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou gaat de goede kant op met de pijn, vanmorgen een pijnstiller genomen en daarna nog niet. net 3 broodjes gegeten met korst! het ging wel heel langzaam hoor, maar het ging. denk dat ik straks nog wel een pijnstiller nodig heb maar het gaat dus al wel iets beter.

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: He meid! Hoe is het ermee?

@Kaatje: Leuk om die ontwikkeling te zien.

@Elsie: Fijn dat het beter gaat.

@Hier: Vermoeiende ochtend achter de rug, 13 baby’s in 1 ruimte, poeh. Was wel heel leuk om iedereen weer even te zien en alle verhalen te horen.

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leuk dat ik weer enthousiast ontvangen wordt! Afvallen was de laatste maanden een drama. Ik ben nu de laatste restjes aan het opmaken en dan gaat de knop weer om! Als je niet lekker in je vel zit gaat het ook niet hè? Afgelopen week lekker vakantie gehad, zijn naar Parijs geweest. Dat heeft ons samen ook wel goed gedaan hi hi... Ik ga me steeds beter voelen en ook het werken in mijn nieuwe klas gaat ietsje beter gelukkig. Kost veel energie! Hoe is het met jullie, ik heb de laatste tien pagina's globaal doorgelezen. Heb ik nog dingen gemist die ik echt moet weten ? Een zwangere erbij of zoiets? ;)

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lieve dames.. Vanuit hier een zwaai..

Drukke dag gehad, morgen ook weer werken en dan wat daagjes vrij!;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beschuitje, goed te horen dat je weer wat beter in je vel zit. Zag idd een foto van parijs langs komen.
    Ben er geweest toen ik een jaar of 18 was. Helaas verliep het allemaal niet zo lekker.KLM had onze koffers in Nederland laten staan,dus daar van 09.00 tot 16.00 op de koffers staan wachten.Waren er maar een weekend,dus dat was zo om.
    Wil er ooit nog wel eens een keer naar terug dus.
    Geen nieuwe zwangere erbij trouwens. Jullie nog steeds pauze ? of wel aan de klus ?

Zwaait terug naar MVE

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    "zwaai"

Zou maar niet zeggen wat ik allemaal gegeten heb vandaag! Schaam me kapot. Ben ongi en heb enorme drang tot lekker eten!

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Eten gaat hier ook schandalig.
    Hoe het deze week gaat, dat kan ech niet :$.
    Vanmiddag bij de MC Donalds gegeten en veel te veel gegeten.
    Bleef vrijdag op gewicht, maar dat is nu niet meer zo ben ik bang.

Vanavond gaan we nog lekker verder met schandalig vreten, doritos chipsjes, m&m's... safari cola.

Morgen ga ik starten met streng lijnen.
    Wil echt wel onder de 80 komen, en op deze maniet gaat dat echt niet lukken. En ik word steeds makkelijker... hmmm, is niet de bedoeling. Ik moet even de knop weer omzetten.

Morgen kom ik weer actief met jullie mee doen.
    En dan geen gedoe meer, en geen lekkere dingen komende week.
    Zal moeilijk worden, maar MOET. Dus straf me als ik wel snoep ;).

tot morgen...
    Ga nu heeerlijk genieten.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

vanmiddag normaal brood kunnen eten met korst!! en het avond eten ging ook goed, wel raar hoor aan 1 kant kauwen, maarja is ff niet anders. ben al blij dat ik weer een beetje normaal kan eten:)

vanavond patat gegeten:)

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: Heerlijk parijs, ben ik ooit ook geweest, mooie stad. En ik ben ook benieuwd hoe het staat met jullie pauze.

@MvE: ***zwaai***

@Lovely: ***zwaai***

@Butterfly: Mmh, mac... Altijd lekker.

@Elsie: Fijn dat het beter gaat. Wij hadden ook frietjes:)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier vandaag een zak oranje doritos op.oeps

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!

Pff stond op met hoofdpijn, direct maar een aspirine genomen.
    Delano is uit logeren, en man aan het werk. Nana en ik gaan zo even richting het park. Nana op de fiets en ik hardlopend :D. Ben benieuwd hoe het gaat heb het al in tijden niet gedaan.
    Vanmiddag lekker bezig in huis en verder zie ik het wel, wou zoiezo even onder de zonnebank.

Mijn menu:
    O: 2bb met hagelslag,kop koffie
    T: flesje water
    L: yoghurt met banaan
    T: flesje water, stukje ontbijtkoek
    A: 125gram aardappelen, 200gram boontjes, 75gram tilapiafilet

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Al het ongezonde lekkers is op, en ik ben klaar een nieuwe start.
    Ga nu voor eens en altijd afscheid nemen van het gewicht boven de 80. De weegschaal viel me nog mee. Blijf hangen op 84 kilo, maar ik wil nu beslist onder de 80 komen. Nu heb ik de motivatie ook weer gevonden, omdat ik het nu echt wil.

Beloning voor het moment dat ik onder de 80 kom is een mooi kledingsetje in een lekkere dure winkel ;).Of eerst super gafe laarsen en dan kleding als ik de 75 heb gehaald ;). Dat is mijn eerste streef, en dan zien we wel verder.

Harrold is met de kinderen weg en ik ga starten met het uitwerken van mijn ontwikkelplan. Baal wel, ik was graag meegegaan naar de hertjes en schoonmams, maar ik moet tijd in de studie steken omdat de inleverdatum nadert en ik nog een flinke weg te gaan heb.

Gisteren zijn we heerlijk te shoppen geweest.
    Geslaagd voor een winterjas voor Harrold en voor mij, de kinderen zijn al voorzien van een nieuwe jas. Maureen heeft een lading shirtjes en broekjes gekregen, Esmee heeft al nieuwe spullen gekregen. Verder nog wat winterleggings voor mij, leuke rokjes bij de action, oh ja, toch nog een onwijs leuk shirtje voor Esmee. Met roosjes, zo lief!!!! Ze heeft het aan vandaag, als ik er aan denk kom ik haar showen :).

Nu echt aan de slag.
    Vanmiddag een lading was vouwen, dan is alles er door hoop ik.
    De was kan lekker buiten hangen vandaag :).

Mijn menu:
    O: 1.5 meuslibol met 1 plak beemsterkaas, thee.
    T: senseo mokka met een peer.
    L: 2 sesamcrackers met smeerkaas, plakjes tomaat, kom mexicaanse tomatensoep.
    T: thee en 2 mandarijntjes
    A: Lasagne met boontjes, paprika en champignons.
    T: koffie/thee met ontbijtkoek.
    T: handje zoute sticks, blokje cola light.

Ga dadelijk de kcal even berekenen.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, ik snap jullie nieuwsgierigheid hoor haha.. Wij zijn nu heel langzaam aan weer aan het denken verder te gaan met onze kinderwens. Mijn mannetje zei van de week dar hij er wel weer aan toe is en dat hij blij was dat we de afgelopen weken even tijd aan elkaar besteed hadden. Mijn mannetje krijgt komende maand een operatie dus dan zullen we wel een poosje rustig aan moeten doen maar daarna gaan we weer net zo positief verder als waar we gebleven waren hi hi. Parijs is inderdaad erg romantisch en mooi! Wel heel druk hoor, ik kan niet zo goed tegen mensenmassa s dus had het af en toe te kwaad.. Maar ik ben wel trots op mezelf dat ik het gedaan heb. We hebben het er fijn gehad en dat doet weer goed voor je relatie toch?

Ik lees hier weer dat er flink tegenaan gegaan wordt wat betreft lijnen. Vandaag is mijn laatste dagje zondigen dus ik neem het er nog even van en dan gaan we er weer voor. Ik ga nu nog even wat voorbereiden voor school, morgen zit de vakantie er Helaas weer op :(

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden,
    Ik ben 3weken aan het opletten, maar afvallen wil maar niet.... Geen idee wat het kan zijn?

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Een plateau bereikt?

Ik ben vrijdag begonnen, wil 8 kilo afvallen. Geen dieet, gewoon eten, maar geen snoep en alcohol. Pittig ;)

Deel Deze Pagina