@lovely: Fijn dat het gisteren goed ging. @Butterfly: Klinkt lekker die vakantie van jullie. Je hebt wel gelijk, mannetje kan er ook niets aan doen dat hij moest werken, maar baalde verschrikkelijk. @Emma: Wat goed! Gefeliciteerd met de -10kg! @Elsie: Fijne vakantie @Shirley: Wow, -12kg! Super goed meid. @Hier: Gisteren van 8.30 to 16.30 druk in de weer geweest en nog is het niet helemaal klaar. Gelukkig is mijn moeder even komen helpen met de tuin. Die ligt er weer netjes bij. Mannetje is nu nog even de logeerkamer en de badkamer aan het doen en dat is het hele huis weer tiptop. Beetje te lang laten liggen allemaal, ben zo druk geweest de afgelopen weken. Vanmiddag komt het bezoek pas rond 15.00. Heb dus nog ruim tijd om hapjes te maken en de boel te versieren. We kunnen lekker buiten zitten gelukkig. Snap helemaal niets meer van de weegschaal, was vanochtend weer een kilo bij. Sta nu al meer als week stil en vanochtend dus bijgekomen. Ik doe nu even een paar dagen geen menu en dan begin woensdag weer vol goede moed. Ik ga me ook niet vreselijk te buiten hoor, maar wel even lekker genieten.
Goedemorgen, Shirley: Super de -12 voorbij! Femke: Veel plezier vandaag, enne gewoon lekker genieten van de hapjes enz! Hier heerlijk geslapen! Werd wakker van Nana die lag lekker naast me te knuffelen. Papa heeft weer dienst. Gisteravond even met vriendinnen een coctail gedaan op het terras, was wel even fijn. Vandaag genieten van de zon, denk dat ik even met de kids een eind ga fietsen. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu crackers met vruchtenhagelslag, glas optimel, kop koffie T: flesje water, plakje kruidkoek L: cup a soup, 2 crackers met kipfilet en augurk T: flesje water, fruit A: maaltadsalade met walnoten,geitenkaas en appel/honingdressing en een waldkornbroodje T: klein bakje yoghurt
@ Shirley: Super goed zeg! -12 kg! @ Femke: Drukke dag gehad gisteren. Lief dat je moeder geholpen heeft. Veel plezier vanmiddag. Jullie hebben mooi weer! Hier gisteren gaan kijken voor een nieuwe bank. Iets moois gevonden. We willen eigenlijk heel de indeling in de woonkamer veranderen maar nu ik net gemeten heb, vraag ik me af of dat wel gaat passen (en of dat wel mooi is). Ze hebben bij de bouw van dit huis echt niet nagedacht over de plaats van de achterdeur. Hoogst irritant!!! Nouja... komt wel weer goed. Vandaag lekker genieten van het mooie weer!
Melanie: Altijd leuk de woonkamer veranderen! Genietse van het mooie weer, het is inderdaad heerlijk buiten!
Goedemiddag dames, Hier +300 gram na het etentje gister. Maar op dit gewicht zat mijn jurk het lekkerst dus nu zo houden. Of er mag nog wel iets af. Een dag iets lekkers en het zit er toch weer aan haha. Vriendlief is nu zijn moeder halen, die komt op visite. We zouden eerst naar haar toe gaan maar met dit weer zit ik liever in mijn tuin dan 7 hoog in een flatje. Geniet van deze mooie dag dames.O ja, ik zal vanavond ff een foto'tje maken van mijn nageltjes.
@Lovely: Heel veel sterkte meid! @Butterfly: Welkom terug Hier het weekend weer 10x niks, terwijl het net zo lekker ging. Gister een buiten feestje gehad, super gezellig, maar wel veel gedronken dus niet zo goed voor de lijn. Vandaag bij vriendinnetjes eten, dus morgen maar weer streng!
Voelde me vandaag helemaal schuldig omdat ik een kipnuggut heb opgegeten die mijn zoontje niet meer wilde. vanochtend was ik weer 400 lichter. maar of dat morgen ook nog zo is
Goedemorgen dames, @Lovely: Leuke dag gehad gister? Hoe gaat het nu met je? @Melanie: Leuk, nieuwe meubels uitzoeken. Ben benieuwd naar het resultaat. @Wendy: Foto van je nagels? Heb ik 'm gemist? @Kim: Genieten van het leven moet ook kunnen. @Shirley: Van 1 kipnugget kom je niet meteen kilo's aan hoor Van alle snacks is dat nog 1 van de betere. Niet schuldig voelen maar gewoon doorgaan met lijnen. @Hier: Superleuke dag gehad gister. Best druk, maar Myrthe is heerlijk verwend. Ik heb wel behoorlijk gesnoept, maar ik wil ook kunnen genieten van zo'n dag als gister. Vandaag weer normaal eten.
Vandaag een hele lange werkdag gehad! Leek wel eeuwen te duren, en ben kapot. Ben de dagen aan het aftellen, maar helaas moet ik nog wel eventjes. Net lekker een warm bad genomen, heerlijk!
Hoi, Femke: Groot gelijk op zulke dagen gewoon genieten! Super dat jullie een fijne dag hebben gehad, het was ook heerlijk weer. Kim: Wanneer ga je aan je nieuwe baan beginnen? Vandaag een zware dag gehad, aan het werk geweest maar kon er niet helemaal mijn hoofd bij houden. Eenmaal thuis ook ontzettend emotioneel. Heb donderdag nog controle, zie er erg tegenop hoop dat het allemaal klaar is. Mijn menu: O: 250gram yoghurt met 1 eetlepel muesli, kop koffie T: liga, 3 glazen water L: 2bb 1x kipfilet, 1x vruchtenhagelslag T: plakje ontbijtkoek, 3 glazen water, 2 thee A: 125 gram aardapelen, 200gram bloemkool, 75gram kipfilet 1 juslepel jus T: meloen, kop thee
Hallo allemaal, Dank je dames, ik ben zo benieuwd wat er volgende week uit die EEG komt. Emma, SUPER -10kg netjes! Shirley, knap hoor -12kg. En niet teveel wegen, van die kipnugget kom je niet meteen aan hoor. Lijnen moet wel leuk blijven hè! Butterfly, welkom terug! Lovely, dikke knuff meis heel begrijpelijk dat je emo bent laat het op je afkomen en neem je tijd ervoor! Femke, fijn dat je een leuke dag hebt gehad en je meissie verwend is. Wendy, het komt steeds dichterbij hè! Geniet ervan. Melanie, leuke andere woonkamer. Tikken voor nieuwe leven hier.
Goedemorgen dames, Hoera Myrthe 1 jaar! @Lovely: Logisch dat je emoties eruit komen meid, het is ook heel erg. Succes met de controle donderdag. @Kim: Gefeli met je nieuwe baan. Oktober pas beginnen, dat duurt nog wel even. Heb je vakantiedagen die je op kunt nemen? @Moedertjuh: Hoe gaat het lijnen bij jou meid? @Hier: Vandaag is mijne kleine meisje geen baby meer, maar een dreumes. Hemel wat is dat jaar snel gegaan.
Goedemorgen! Kim: ohh bah vervelend, dus nog echt even je tijd uitzitten...maar die tijd kan zo langzaam gaan als je het ergens niet naar je zin hebt. Moedertjuh: Ik heb gisteren nogmaal het recept via pb verstuurd! Zal vandaag ook nog die van de baklava doen. Heb jij nog lekkere zoete recepten voor aankomend suikerfeest? Femke: Gefeliciteerd met Myrthe! Hier goed geslapen, heerlijk wakker gemaakt door de kids. Vandaag willen ze naar het strand, heeft papa beloofd dus dat gaan we straks maar even doen. Mijn menu: O: 2 volkorencrackers met halvajam T: banaan L: 250gram yoghurt met appel T: plakje kruidkoek A: 125gr aardappelen, 200gram bietjes, 75gr kipfilet T: meloen En probeer 3 kleine flesjes water per dag te nemen.
Lovely.. Wil je even een dikke knuf geven.. Wel het een en ander gelezen op vakantie.. **** Hier een super mooie vakantie gehad. Met veel te veel lekkere dingen!! Vandaag weer knallen. Zo'n 1,5 kg aangekomen op vakantie, viel me nog mee.. Maar ook veel gewandeld/zwommen etc. Anders was het waarschijnlijk nog veel erger geweest! Menu: O: optimel kwark met muesli en koffie T: appel L: 2 boterhammen, light salami & kaas, kop thee T: fruit A: 125 gebakken aardappeltjes, 200 gram worteltjes, stukje tilapiafilet. Vanavond nog wat zoutjes, zit anders wel erg laag.