@ MamavEsmee: Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben! En 1,5 kg is te overzien toch?! @ Kim: Pfff... duurt nog lang, dat aftellen van jou. Maar kan het me wel voorstellen! @ Femke: Gefeliciteerd met Myrthe!
Mve: Welkom terug! Heerlijke vakantie gehad dus? Mamarianne: Ohh how come? Hier een heerlijke dag gehad, samen met manlief en kids naar het strand geweest. Nu lekker aan het niksen, moet even wat dingen voor het werk doen straks. Zo eerst maar even de kids op bed doen. Habib heeft avond dienst doe die zal pas rond middennacht er weer zijn.
Tja wist ik maar hoe het kwam zucht... Manlief vakantie en dan leuke dingen doen,met mooi weer een ijsje.. Ben de draad even kwijt denk ik. Nog 3 dagen werken en dan lekker vakantie. Weekend dorpsfeest hier.... Maar goed water blijven drinken..
Goedemorgen dames, Hier al vroeg uit de veren, huisje opgeruimd, gedweild, was opgehangen en gekookt. Vanavond was opvouwen als ik zit, nu ga ik even boodschappen doen. Femke, lijnen staat op een laag pitje nu ik vast. Maar ben wel wat afgevallen, alleen nu sta ik stil. Lovely, dank je meid. Ik pb je het eea! Fijn zo een leuke dagje strand, ga ik 1 deze dagen ook doen lekker vroeggggg een wandeling maken heerlijk. MvE, welkom thuis.
Heey dames.. Weinig online, ondanks ik deze week weer moest werken toch ook wel veeel vrij, dus gistermiddag lekker naar het strand geweest met Harrold, de kids, zwager en nichtje, en een vriendin van zwager. Heerlijke dag gehad....!! Maandag de eerste slaapdienst weer gehad, vandaag een late dienst en dan donderdag en vrijdag weer lekker vrij. Harrold is dan ook vrij, en dan moet ik het hele weekeinde werken en het wordt erg warm . Ach ja... niets aan te doen toch. Lijnen lukt nog niet zo goed, blijf wel op gewicht. Ben deze week wel weer begonnen met een week van het voedingsschema, maar de tussendoortjes veranderen, gisteren pizza gegeten. Ik merk dat ik weer sporten moet, maar de sportschool is vanaf maandag weer open. Ga nu even fietsen met de meiden, Harrold is de te klussen bij zijn broer. Dus even een ochtend lekker met de meiden samen. Even op de bouw kijken ( zwager bouwt een huis ), even bij mijn mams om het hoekje kijken en dan zorgen voor een lekkere lunch. Lekkere broodjes en wat mager beleg ( rosbief en filet ).
Oh meiden, ik verwaarloos jullie. Sorry sorry sorry. Ik ben wat minder aanwezig hier want het is gewoon erg druk. Vooral met de voorbereidingen voor het huwelijk (en dan daarnaast ook gewoon je werk, huishouden, gezin en andere privéverplichtingen). Ik heb iedere dag wel iets volgens mij. Vanmiddag ga ik eerder weg van mijn werk voor mijn bruidsboeket, morgen komt mijn vriendin (onze fotograaf) en dan gaan we naar de locatie om alvast te kijken waar we foto's kunnen maken en morgenmiddag ga ik op jacht voor mijn bedankjes, die wil ik zelf maken. Normaal zouden we dat allemaal zaterdag doen maar we hebben besloten dat we naar het strand gaan. Dane is nog nooit naar het "grote" strand geweest en voor ons is het ook heel lang geleden. Ik kijk er echt naar uit. Gewicht is redelijk stabiel. Vanochtend 61.0. Mijn jurk werd opgenomen toen ik 61.5 was maar hij zat het lekkerst toen ik 60.8 woog. het zijn een paar onsjes maar dat merk ik al snel aan mijn lijf.
Goedemorgen Shirley; Super hoor! Wendy: geen probleem toch! Helemaal logisch dat je daar nu druk mee bent! Hier gisteren weer genoten van een lekker dagje strand. Ben nu op zoek naar een leuke fietsroute, heb zin in fietsen. Eind vd dag controle, man is aan het werk moet wel in het martini zijn dus hoop dat hij tussendoor even snel weg kan. Ik ben sinds vrijdag streng aan de sonja gegaan, gevolg dat ik tot vandaag al 2,1 kilo ben afgevallen! Ondanks dat ik gisteren rosé heb gehad. Mijn streef is om voor 1 september 5 kilo kwijt te zijn. Mijn menu vandaag O: 1 glas optimel, kiwi, kop koffie T: 1 liga evergo L: 1 italiaanse bol met kaas en komkommer T: 1 plakje kruidkoek A: 125gr aardappelen, 200gram broccoli, 4stuks zelfgemaakte falafel, 1 juslepel jus, 1 juslepel magere kaassaus T: Niets!
Oohhh ik ben zo blij. Ik heb iets heel leuks voor in de voortuin als we gaan trouwen. Ik wilde eerst een ballonnenboog maar die zijn vreselijk duur. Nu hebben we dit, en nog veel leuker ook. Moet het ff delen hoor. Bekijk bijlage 268129
En geslaagd voor mijn boeket. Het wordt deze maar dan met een paar zachtroze bloemen erdoorheen. En een houder met zachtroze lint. Corsage man en zoon wordt ook met witte calla en zachtroze roos en wat frutsels eromheen. Versiering, bloemen auto en bruidstaart is ook met zachtroze en calla´s. Bekijk bijlage 268133
Oh en deze heb ik ook besteld. We wilden iets anders dan een gastenboek. Dus heb ik zelf hele mooie wenskaarten ontworpen en hier kunnen de gasten hun wens voor het bruidspaar op schrijven en in deze wensput doen. Hij 80cm hoog en 40cm breed. Heb er zin in!! Bekijk bijlage 268136
Wendy: Wat een super leuke dingen! Hier vanmiddag wezen vissen met de kids en alvast wat koekjes voor het suikerfeest gebakken. Controle was goed, nou ja wat je goed kan noemen er hoeft in ieder geval geen curretage plaats te vinden en dat is voor mij zo'n enorme opluchting!
@Wendy: Wat leuk die wensput! Super! @Lovely: Dikke knuffel! Vandaag weer hard gesport, ben op! Morgen gelukkig lekker een dagje vrij
Mooi hoor Wendy.. Die boog/hart is ook geweldig. Hier zo weer werken tot 12 en dan lekker vakantie....