10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: Mooie versieringen hoor. Wordt een prachtig huwelijk.

@Lovely: Fijn dat alles goed was bij de vk en geen curretage nodig is ook fijn.

@Shirley: 200 variëren is niks meid, is er vast morgen weer af. ***zegt ze tegen een ander, terwijl ze het zelf ook niet kan hebben***

@Hier: Al een week niet op de schaal gestaan, lekker genoten van mijn week vrij, had het even nodig. Ga nu weer goed opletten en maandag weer wegen. Vanwege het weer al de hele week niet gelopen, veel te warm.
    Ben ook verschrikkelijk moe, herken een aantal dingen van de zwangerschap van Myrthe. Aanstaande maandag mijn NOD, ik durf niet te hopen dat het meteen de 1e ronde gelukt zou zijn. Je lijf kan je soms zo voor de gek houden.;)

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Haha dank je...

Ik heb net mijn wekelijkse weeg moment gehad en er is deze week 1,4 kg af.

3. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Femke... ik zal voor je duimen. ga je tot maandag wachten met test?

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shirley: Mooi resultaat deze week:D
    Moet nog met mannetje overleggen of we zondag of maandag testen. De vorige keer testte ik 1 voor NOD nega en 1 na NOD posi. Moet er nog even goed over na denken.:)

5. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Met welke heb je getest?

ik testte met beiden 4 dagen voor nod posi

met kv 2v5

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    lovley meis nog een dikke knuf ! gelukkig is alles "goed" en geen curretage dat is nog ff een extra rot ervaring ..
    je bent echt enorm sterk meis

wendy wat een leuke dingen !! je bent er helemaal klaar voor zie ik .. lekker aftellen

femke ik hoop voor je dat het gelijk raak is ! zou geweldig zijn ..
    ik train nu ook niet te warm zelfs met ventilator op standje vliegtuig ..

shirley daarom heb ik nu geen digitale weegschaal sjee wordt je gek van .. ik weeg me wel maar zie het toch niet echt .. en 1x per week ga ik op de digitale van mijn ouders staan .. mss is dat een beter idee voor wat meer rust voor jezelf want je bent super afgevallen

mve super leuke vakantiefoto's op fb.. lekker aan het genieten ?

hier mijn kledingkasten opgeruimd .. te groot er uit .. wat past er in en wat nog niet past kwijlend aangekeken en op stapel gelegd
    ik had verwacht niet afgevallen te zijn want merk dat ik vocht vast hou en ongi moet zijn maar valt alles mee
    en van die kasten opruimen ben ik ook wel een kilo afgevallen pfff
    volgensmij weer 4/5 zakken voor de "arme" mensen maar dat doe ik morgen wel ff

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

terug van vakantie! was leuk maar een midweek is wel wat kort, volgende keer langer. plopsaland was erg leuk! we zaten in een huisje van sunparks.

weegschaal zei 68.4:D gewoon niet aangekomen!! en dat terwijl het nou niet echt gezond eten was, nu thuis weer normaal! dochter van vriend blijft nog tot en met maandag dus gezellig nog en ook lekker weer!!

fijn weekend!

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden,

Femke: Spannend! Ik ga voor je duimen.
    Shirley: Mooi resultaat!
    Emma: Dank je, ontzettend lief van je. Heerlijk hé om te grote kleding weg te doen!
    Elsie: Welkom terug! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!

Hier gisteren een mega drukke dag op het werk gehad, ben bij Nana in bed in slaap gevallen :D.

Mijn menu vandaag:
    O: 2vitalu crackers met jam, kop koffie
    T: veel water, stuk fruit
    L: volkorenpistolet met kipfilet en rauwkost
    T: veel water, eierkoek
    A: 175gr ovenfrites, rauwkost ( twijfel over de patat, ga liever voor een gevulde salade met dit weer)
    T: veel water, glaasje wijn

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@Shirley: Ik had bij Myrthe ook getest met KV2v5. Heb nu nog testen liggen van testjezelf, die schijnen ook wel OK te zijn.

@Emma: Mooie reden om even lekker te gaan shoppen toch!

@Elsie: Super dat je niet aangekomen bent op vakantie.

@Hier: Druk dagje voor de boeg, even boodschappen doen en dan naar de vrijtijdsmarkt voor een aantal vakantie benodigdheden. Ze hebben daar van alles, dus wil ook even kijken voor hardloopkleding.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames...

Weinig achter de laptop momenteel....komt door het mooie weer.
    We zitten nu lekker buiten. Moest vandaag werken, een dagdienst, thuis de BBQ aangestoken. Zometeen een spelletje doen denk ik, en een mixje drinken :). Vanaf morgen ga ik echt weer streng op mijn eten letten, ik kom niet aan ondanks ik lekker eet ;). Blijf echt mooi op gewicht, maar ik wil nog 5 kilo kwijt. Voor de zomervakantie wilde ik dat al maar ja..in je vakantie lijnen is niet zo leuk ;):p.
    Morgen hebben we geen bijzonderheden, dus start ik morgen maar weer ;).

Ik geniet zo van het mooie weer, was deze week ook nog twee dagen vrij dus lekker met de kids en Harrold naar het strand geweest. Morgen misschien een halve dag strand, en dan de slaapdienst in. Vind het heerlijk....de zomer!!!! :D

@Femke, ik was bij Maureen in de eerste ronde zwanger.. het is mogelijk hoor :).

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen dames!

Butterfly: Heerlijk dit weer hé!

Hier heerlijk geslapen, vroeg wakker man is naar de moskee en ik ben aan de poets. Het is suikerfeest en dat betekend veel mensen over de vloer. Hoop dat we het uit kunnen stellen tot eind vd middag wil het liefst vanmiddag nog even met de kinderen zwemmen. Vanavond ga ik samen met vriendinnen naar een performing arts festival in het park waar we naast wonen. Noorderzon 2012 Is altijd zo gezellig, helemaal met dit mooie weer.

Mijn menu
    O: beschuitje met halvajam, glas jus d'orange, kop koffie
    T: Liga
    L: volkorenpistolet met kipfilet
    T: fruit
    A: spinazie omelet met volkorenpistolet
    T: ?

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Butterfly: Fijn dat de weegschaal zo lief. Hat kan idd in de 1e ronde, maar daar ga ik maar niet vanuit.

@Lovely: Fijn suikerfeest en veel plezier op Noorderzon, heb ik veel leuke dingen over gehoord.

@Hier: Gisteren de dag van decepties, pff. Ik was op zoek naar een nieuw zwempak en hardloopkleding. Van alles gepast, maar alles was te klein:) Was even flink balen, val je 11 kilo af, pas je nog geen leuke kleding.
    Vanochtend een testje gewaagd (1 voor NOD), maar helaas geen streepje.

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    balen van je witte test femke .. kan nog he ! ik duim voor je en pfff heb ik ook hoor .. ben je zoveel afgevallen kijk ik in de spiegel kan ik nog wel janken ...

lovley fijn suikerfeest !!! geniet er van ... lijkt me allemaal zalig eten

butterfly wat een hoop genieten zie ik ! lekker hoor
    en lekker dat je eens wat kon smullen zonder aan te komen

elsie super van je vakantie ! is helaast altijd te snel voorbij he

hier .. warm.. ik ga niet klagen .. maar dit weer is niks voor mij
    mijn pa heeft vandaag een slibcursus zijn ff gaan kijken maar op dat asvalt smolten we bijna
    straks bbq nog gezellig aan .. lekker thuis met gezinnetje vandaag
    weegschaal was lief ! maar wat eet je nog ook met dit weer:cool:

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vanaf morgen kom ik weer meekletsen. Heb mijn menu voor morgen al ingevuld op de eetmeter. Gaat echt afzien worden.

Moet er zo'n 5 kilo af.:)

Vandaag met mijn ouders en broertje en zusje + aanhang en kids wezen zwemmen bij een groot buitenzwembad. Kreeg een comlimentje van mijn schoonzusje dat ik er zo goed uit zag. Moest wel lachen. Was vorig jaar na de vakantie 73 kilo. Nu schat ik 76 kilo :)

Femke.. Spannend zeg! Helemaal om dat je de dingen herkent die je bij de zwangerschap van Myrthe ook had.

Melanie.. nog aan de WC?

Lovely.. Fijn suikerfeest!

Emma.. Je ziet er goed uit na 2 kinderen. Niet zo negatief meid!!

Rianne.. Weegschaal al zakkende?

Tot morgen meiden!!:D

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Emma: Wat een warmte hé? Helemaal als je op circuit staat idd. Ik wodt ook nog niet blij als ik in de spiegel kijk.:)

@MvE: Balen van de extra kilo's, maar meid: je kunt het!

@Hier: Ook weer stevig aan de gang. Hopen dat het vanavond een beetje fatsoenlijk weer is zodat ik weer kan lopen.
    Nog steeds geen ongi te bespeuren hier, ik hou nog even moed.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Nectarine
    L: Salade geitenkaas
    T: Appel
    A: Chicken tonight

Heb nog niet uitgerekend hoeveel dit is, maar dit zit wel OK.

16. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Hier loom door het weer op de bank, pfff benauwd!

Shirely, je gaat de goede kant op -13kg alweer goedzo!

Wendy, je gaat bijna trouwen dus logisch dat je het daar druk mee hebt. Leuke pica's meid, spannend allemaal.

Lovely, hoe gaat het nu met je meis? Gelukkig was een curettage niet nodig, neem je tijd! Hoe was je dagje gisteren, veel koekjes gebakken?

Elsie, welkom terug en super dat je niks aangekomen bent. Heerlijk toch.

Butterfly, geniet ze van het weer. Niks voor mij deze hitte (is ook niet echt gezond deze zon).

Emma, lekker als je onverwachts afvalt. Lekker genoten lees ik, hier ook wel zin in bbque jumjum.

MvE, nog steeds bezig met je koolhydraatbeperking dieet? Altijd leuk complimentjes, geloof het ook best.

Femke, spannend meid. Ik duim voor je! Balen dat het niet paste, geloof best dat je dan teleurgesteld bent. Je menu klinkt magertjes?

Ik ga na gisteren (al dat gesnoep/gekoek) niet op de weeggschaal staan, stel het uit naar vrijdag ofzo.

17. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oefff wat gaat het afvallen traag hier zeg, nu 5 maanden later pas 8kg afgevallen -_-' (tussendoor ge-jojo-d)

Nieuwe streef is eind november 10kg lichter zijn, dus 75kg wegen!!!

18. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Femke: wanneer ga je weer testje wagen?

Ik baal echt enorm. heb zaterdag een festival gehad en heb enorm goed opgelet dat ik gezond heb gedaan.

dat gng goed. tot ik flauwviel. heb infuus gekregen en in de ambukance gelegen tot het weer goed ging. heb 2,5 liter vocht bij gekregen. daarna mochg ik terug op voorwaarde dat ik gewone cola zou drinken ipv water.

toen ik thuis vertrok zaterdag heb ik gewogen. we zijn bij vrienden blijven slapen en gisteren bij thuiskomst weer meteen gewogen. resultaat: + 3,3 kilo!

Vandaag toch nog even bij huisarts geweest omdat ik hoofdpijn blijf houden doordat ik met mijn hoofd op de grond terecht ben gekomen. hij zegt dat die kilo's komen door het infuus. en dat ik dat nog wel zal uitplassen. maar ik ben er bang voor

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Shirley.. je bent wel erg focust op de weegschaal meid. Maakt het niet ongezond he?

Moedertje.. Is ipv netjes toch! Je hebt het er ook niet in 1 week aangegeten.:D Nee niet koolhydraat beperkt. Let wel goed op dat ik niet te veel brood/ aardappels etc eet. Krijg daar honger van.

Femke.. Spannend zeg! Net menu vandaag!

Vandaag de grote dag haha.. 76.1 vanmorgen op de weegschaal.:) Dus er moet 5.1 kg af. Zit dan op 71 kilo. Dan zitten mijn kleren het fijnst.

Menu:

O: 1 meergranen boterham met 3 plakjes rookvlees en boter. Kop koffie.
    T: schaaltje aardbeien en 2 flesjes water.
    L: 2 wasa vezelcrackers, ham, kaas & een beschuit met muisjes, beker optimel drink.
    T: 2 flesjes water en een appel.
    A: 1 bolletje met 1 runderhamburger, gebakken ui, champignons en courgette.

Vanavond worteltjes snaaien en mag een pakje met 3 rijstrepen smaak, kaas.

De vakantie zit er op. Erwin moest vandaag weer beginnen, ik vrijdag.

Vandaag boven alle kasten uitgeruimd, uitgezocht en heringepakt. 5 vuilniszakken voor het leger. 1 voor een vriendin met kleren, schoenen etc van Esmee. en 3 vuilniszakken vuilstort. Heerlijk, alles weer opgeruimd.

Boven en beneden alles gezogen en de bedden verschoond, douche gesopt. Wasje 2 draait.

Moet nog boodschappen halen, maar doe dat vanavond als Esmee in bed ligt wel. Vind het te warm om te sporten. Pfffffff..

Straks even naar mijn ouders, zijn 30 jaar getrouwd. Vanmiddag lekker in het zwembadje achter thuis.:D

20. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Shirely, jeetje wat schrikken zeg. En idd zoals MvE al zei, je bent te gefocust op de weegschaal. Je gezondheid gaat voor en gelukkig dat het goed is afgelopen zaterdag. Beterscha met je hoofdpijn.

MvE, ja dat klopt wel (het zijn ook nog zwkilo's). Hopelijk lukt het me om m'n doel nu wel te bereiken. Klopt van zetmeel krijg je extra honger, heb dat ook. Veel plezier bij je ouders en gefeliciteerd ermee! Lekker een schoon huisje, geniet nog van je vrije dagen.
    Ik wou vandaag ook sporten maar TE benauwd pff.

Deel Deze Pagina