10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@Sporten: pff ik vind het ook veel te warm:) Misschien als het afkoelt vanavond een klein rondje hardlopen.

@Moedertjuh: Als de algehele trend naar beneden is, is het niet erg dat het langzaam gaat toch? Mijn menuutje is 1090, vind het wel prima.

@Shirley: Jeej schrikken zeg, heb je dat wel vaker dat je flauwvalt? Had je wel genoeg gedronken en gegeten? Die kilo's gaan er wel weer af, je lijf heeft ook even tijd nodig om te herstellen en met het warme weer hou je ook vocht vast.

@MvE: Net menuutje. Jammer dat de vakantie er alweer opzit.

@Hier: Nog geen ongi te bekennen, het wordt nu wel spannend! Morgen ga ik weer een testje wagen. Bij Myrthe ook 1 na NOD posi getest.
    Lijnen ging weer goed vandaag, heb nu alleen hoofdpijn (zwschp symptoom?;)) en dan krijg ik zin in zoet. Even volhouden dus. Als het heel erg wordt mag ik van mezelf nog een waterijsje (40 kcal).:)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

vind het ook te warm om te sporten hoor! op vakantie wel lekker gezwommen en veel gelopen dus zal daardoor ook doorkomen dat er niks bij was:) vanmorgen ook even gefietst en weer opletten met eten dan komt het vast weer goed.

vriend is meisje naar huis aan het brengen na een week bij ons te zijn geweest, ze was heel verdrietig en moest huilen:( sam huilen omdat papa weg ging. vriend zal zo wel terug komen ben benieuwd hoe hij eraan toe is.

fijne avond!

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Rianne.. Weegschaal al zakkende? Geen idee. Heb nu 2 weken vakantie en net dorpsfeest achter de rug. Vrijdag gaan we een weekje op vakantie..dus maar zien hoe het dan na de vakantie is. Morgen jarig :D dus ook allemaal weer lekkere dingen... Zolang ik maar blijf drinken

4. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    femke: nee, heb ik nooit eerder gehad. was heel erg raar. Ik had genoeg gedronken, maar alleen water en dat was niet goed zeiden ze daar bij ambulance. moest suikerhoudende dranken drinken.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moedertjuh.. Met de meiden alles oké?

Shirley.. Hoe voel je je nu?

Rianne.. Geen smoesjes verzinnen hoor! Die kilo's gaan er niet vanzelf af!;)

Elsie.. Lijkt me erg lastig. Je kindje weer weg brengen. Leuke week gehad?

Me hier aan mijn menu gehouden! Vanavond worteltjes gesnaaid. Mag nu nog wat rijstzoutjes. Lekker..

Ga mijn menuutje voor morgen plannen, tot morgen meiden!:)

6. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    enorme hoofdpijn van de klap op mijn hoofd.

en ik voel me wat opgeblazen.

maar verder voel ik me vrij goed.

helaas door de hoofdpijn vandaag niet kunnen sporten :(

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha bedoelde die dingen niet als smoes hoor. Heb er al even niet op gestaan,en ook ongi dan vermijdt ik dat liever helemaal ;)...
    We will see...

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Elsie: Zwemmen is de enige sport die nu te doen is idd.

@MvE: Fijn dat de 1e dag weer goed gegaan is.

@Shirley: Heb je geen hersenschudding dan? Als je nu nog hoofdpijn hebt. Even rustig aan doen meid.

@Hier: Weer een nega test vanochtend. Mmh, ik geloof er niet meer zo in, laat de ongi dan ook maar komen.
    Vandaag wordt eindelijk weer eens koeler, kan ik vanavond weer hardlopen:)

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: Broodje brie, broodje beenham
    T: Appel
    A: verse worst met krieltjes en groente

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Balen van de nega test. hopen dat je snel duidelijkheid hebt.

ik ben bij huisarts geweest en die reageerde heel koeltjes van dat trekt wel weer weg.

verd word ik met de dag weer zwaarder :( weer 500 erbij sinds gisteren.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden...

Hier stond de weegschaal op 78.6 kilo, dat betekent, als ik rond de 70 wil wegen er 8 kilo af moet. Laagste gewicht was 77, dus ben nu toch wel wat aangekomen. Voel me een opgeblazen balon en wordt ook niet vrolijk in de spiegel. Gisteren al een goede dag gehad, we gaan dus verder. Ik heb mijn voedingsschema er weer bij gepakt voor komende week. Gisteren wilde ik sporten maar deze bleek nog gesloten, ik heb thuis de buikspieren getraind en gehoepelt.

Vandaag de slaapdienst weer in. Heb een drukke werkweek voor de boeg. Vrijdag een late dienst, zaterdag een late dienst en zondag een late dienst ( 16.00 tot 20.00 ) dus valt mee. Maar goed.... toch werkweekeinde, moet 3 weekeinden achter elkaar ;).

Het weer blijft zo lekker, de was hangt al en de laatste was draait in de wasmachine, ga zo vast worteltjes en aardappels schillen voor manlief en kids, ik eet op het werk, daar koken we de hele week. Ga dus thuis niet meer koken, bereid het voor zodat manlief het op kan zetten. Scheelt mij thuis weer tijd :p.

Dan fruit eten en even lekker met de kids op de fiets weg.

@Shirley, je kunt je menuutjes eens plaatsen? Dan kunnen we met je meedenken. Ik denk dat je te weinig eet en ook dan val je niet af en kun je aankomen.

@Rianne, meis, je hebt het zelf in de hand he? Ik snap wel dat het moeilijk is om al die verleidingen te weerstaan, maar goed, als je op gewicht wilt letten moet je vechten. Dat je de weegschaal liever vermijd zegt toch wel wat. Als ik de weegschaal vermijd weet ik gewoon dat ik ben aangekomen. Rianne, je kunt het echt maar je moet sterk blijven, ook in de vakantie, en ook op verjaardagen. Het is toch doodzonde als je na je vakantie weer bent aangekomen. Je voelt je echt sterkter als je op al die bijzonderheden let op wat je eet. Wat lekkers kan best, maar je moet keuzes maken. Het is OF dat taartje, OF die chipjes. Niet EN de taart EN de chips. Als je op vakantie gaat ook OF uit eten OF wat lekkers bij de koffie. Niet en wat de hele dag lekkers en lekker uit eten. Dat is wat ik heb geleerd. En daarmee ben ik op gewicht gebleven in de vakantie. Ik at in de avond hapjes en dronk breezer, maar overdag gewoon fruit, gewoon zelf koken met veel groente. Je kunt het, maar je moet het zelf doen meis!!!! Laat zien wie sterker is... dat ben jij!!!!

@Mamavesmee, oooh nog lekker vrij tot vrijdag!! En met dat heerlijk weer is dat genieten he? Ik herken het, vriendinnen zeiden ook: wat ben je slank en mooi... maar ik voelde me zo dikkig. Het zit bij mij ook tussen de oren hoor hahaha.

Dames... ik ben weg!!
    Even tijd met de meiden doorbrengen voor ik werken moet!!

Fijne dag, misschien kom ik nog langs waaien ergens om mijn menu te plaatsen.

11. MamavEsmee

Butterfly.. Drukke week zeg!! We kunnen de kilo's er af he?!:) GO Girl!!

Femke.. Vervelend die onzekerheid..:( Net menu vandaag!!

Jeahhhhh.. - 1.2 kg. Voornamenlijk vocht, want moest vannacht 4x plassen.:$

Menu vandaag:

O: 250 gram magere yoghurt met 100 gram aardbeien & koffie
    T: cracker met ham
    L: 1 meergranen boterham met ei, 1 wasa cracker met rookvlees en thee
    T: appel
    A: 100 gram beenham, 150 gram doperwten/wortel & 125 gram gebakken aardappels, wat ketchup.

Mag ik vanavond nog wat fruit en een pakje rijstcrackers ( 75 calorieen)

Zit dan rond de 1100 calorieen.

12. MamavEsmee

Vandaag een drukke dag. Moet een taart maken & wil vanmiddag even met Esmee naar het avonturenpark.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen dames!
    Mamarianne: Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Femke: balen van de nega test! Lekker menu heb je!
    Butterfly: Werkse!
    Mve: Dus even weer goed streng?

Hier vandaag vrij en helemaal geen plannen!

Mijn menu:
    O: krentenbol met halvarine, kop koffie, glas water
    T: meloen
    L: 2bb met zelfgemaakte tonijnsalade
    T: appel
    A: 225gram nasi
    T: niks

14. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Mijn menu van gisteren:

O: 1 snee brood met filet americain
    T: 1 kiwi
    L: 1 snee brood met filet americain
    D: 1 magere beefburger, 1 aardappel, 200 gr worteltjes en doperwten
    T: 1 nectarine 1 waterijsje

15. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    En we hebben eigen gebakken brood dus snij ze wat dikker

16. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    En zo is mijn menu ongveer elke dag maar dan af en toe ander fruit, ander stukje vlees en groenten in de avond. en geen waterijsje. dat was gisteren een uitzondering

17. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik heb een gekeken en ik zat gisteren op ongeveer 825 kcal

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @ shirley: Ik denk dan dat je wat meer moet afwisselen. Dus niet alleen maar brood in de ochtend en middag, maar ook eens een bakje yoghurt. Maar ook wisselen qua beleg. Ook zou ik niet alleen aardappelen eten, daarnaast vind ik 1 aardappel wel erg weinig.

19. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    het probleem is dat ik niet echt van yoghurt hou. wel heb ik zo af en toe een glas melk tussendoor of als nagerecht een bakje 0% yoghurt, maar dan die met vruchtjes.

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames..

Een heel eind gefietst met de kinderen.
    Bij mijn moeder koffie gedronken. Esmee is daar gebleven omdat mijn neefje daar ook was, die is 6 maanden ouder dan Esmee en de twee waren zo leuk aan het spelen. Maureen moest even slapen dus ben met haar naar huis gegaan. Relaxt... nu heb ik 1.5 uur voor mezelf. Moet wat regeldingen doen, dus heb daar nu effies tijd voor :). Maak ik Maureen straks wakker, samen Esmee ophalen, de kids naar de opvang brengen, weer naar huis en dan in de auto naar het werk.

@Shirley, ik persoonlijk vind het heel erg weinig. Ik heb een voedingsschema gevolgd in de sportschool waar ik 13 kilo ben afgevallen. Ik at in de ochtend twee crackers, tussendoor alleen fruit. Er is me vertelt dat dit te weinig was. Veel te weinig.
    Ik moest toen gaan eten in de eerste week, in de ochtend 3 boterhammen, tussen de middag 3 boterhammen, tussendoor fruit en yoghurt en ik viel toen juist af. Ik kon er niet bij!!
    Als ik zie wat jij eet kan ik alleen zeggen: veel te weinig!!
    Je moet wat meer gaan eten meis... doe er eens een boterham bij en varieer met beleg. Ik eet nu veel appelstroop, jam, mager vleesbeleg zoals rookvlees, kipfilet, ham, heel soms mag ik kaas. Als ik fruit eet neem ik er altijd yoghurt bij. Een bakje 0% yoghurt is goed. Ik eeet aarbeienyoghurt ( mager ) gewone yoghurt vind ik ook niet lekker. Ik eet altijd 150 gram aardappelen, maar niet elke dag, ik eet nu veel meer pasta, en dan 100 gram. Weeg het nog altijd af.

@Mamavesmee, we kunnen het!! Jij hebt er zo af joh... ik moet even doorbijten nog om onder de 75 te komen. Ik heb met het voedingsschema wel op 76 gezeten, dat moet ik weer gaan halen en lager :D. Maar daar ben ik niet bang voor, dat lukt me wel.
    We gaan ervoor!!! Inderdaad drukke dag, maar wel een leuke dag!!

Ik ga nog even wat doen!!

Deel Deze Pagina