goeiemiddag! @shirley denk ook dat je te weinig eet, ik ben net zoals butterfly naar een dietist gegaan, ik dan niet in de sportschool maar ik moest ook meer eten. S'morgens 2 boterhammen of 1 boterham en 1x beschuit/cracker met mager beleg tussendoor fruit en 2x een zuivel producht, neem in de middag bij mijn boterham melk of optimel en dan s'avonds rond 20.00 nog een bakje yoghurt of optimel vla, dat vult bij mij goed en heb ik geen trek meer, soms lekkere trek haha. @butterfly werkze straks! vanmorgen geslapen tot 8 uur! zelfs toen was sam nog stil, vriend ging naar zijn kamer en toen lag ie nog lekker rustig in bed, toen wel eruit gegaan. Nu ligt ie ook te slapen, om 14.30 met hem bij de kapper zijn, zijn haar word weer erg lang, kort staat hem ook erg leuk en kan er weer gel in. menu: O: 1 boterham met appelstroop, 2x beschuit met vruchtenhagel, kopje thee, groot glas water. T: kopje koffie, flesje water, appel. L: 2 boterhammen met gebakken ei, glas melk, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: shoarma&sla T: kopje thee bakje yoghurt.
@butterly: je hebt ook helemaal gelijk hoor. Maar dat ik niet wil wegen heeft alleen te maken met dat ik ongi ben en ik dan altijd een stuk zwaarder ben.....
Shirley.. er wordt geadvisieerd om minimaal 1200 calorieen tot je te nemen, daaronder krijg je niet de benodigde bouwstoffen voor je lijf binnen en gaat je lichaam in de spaarstand! Wat ook goed is is eiwitten. Dus een gekookt eitje bij je brood. Eens wat augurkjes met ham tussendoor. butterfly.. lekker, even alleen met Maureen! En we kunnen het i.d! Lovely.. Ja, streng is echt nodig. De laatste maanden zijn de kilo's er aan geslopen. Per maand 1 kilo ongeveer. Die moeten er nu echt weer af! Lekker zeg, een dagje helemaal niets! Elsie.. Sam had het blijkbaar nodig. Mooi menu vandaag! Heeft je vriend nog vakantie? **** Hier de taart klaar. Pffffff.. een kilo marsepein weg kunnen gooien omdat het aan alle kanten scheurde. Nog naar de groothandel gereden voor nieuwe, Niet zo straks als normaal. Maar heb er het beste van gemaakt. Geen weer om te taarten! Net de lunch op, nu richten het avonturenpark.
Hallo dames, Gelukkig wat gekoelde weer vandaag, maar vannacht was het weer zwoelen pfff. Shirley, hoe gaat het nu met je hoofd? Rianne, als je het doet geniet ervan allemaal en fijne vakantie. Butterfly, succes met je drukke werkweek. MvE, met de meisjes gaat het goed dank je. Morgen uitslag van m'n jongste, oudste is bij oma. Femke, balen van je negatieve test. Misschien dat je nog moet ontpillen waardoor je cyclus in de war is? Elsie, aah wat sneu voor je stiefdochtertje en je vriend altijd moeilijk afscheid nemen. Iig wel een leuke vakantie gehad zo te lezen. Succes bij de kapper. Lovely, lekker een vrije dag geniet ervan. Shirely, ik sluit me aan bij de meiden je eet TE weinig meid. MvE, bak ze meid en veel plezier met Esmee straks. Hier, lekker rustig. Eten staat op, m'n jongste slaapt en ik lig lekker op de bank met open deur, heerlijke briesje. Vanavond eten we soep, bbque en salade erbij. Ik ben nog aan het vasten (inhalen). Vandaag: Ontbijt: 2x cb met kaas, 300ml melk, 300ml jus d'orange, dadels, pecannoten Avond: kom groentensoep, vleesspies, salade, 300ml fruitshake Ts: pot (1L) groene thee
@mamavesmee balen dat het marsepein scheurde1 @moedertjuh eenmaal bij haar moeder was er niks meer aan hand gelukkig. en aankomend weekend is ze weer hier.
MvE, is idd geen weer om te bakken. Have fun! Elsie, gelukkig maar. Hoe oud is ze en komt ze elke weekend naar jullie?
Mve: Veel plezier in het avonturenpark! Elsie: Mooi menu! Moedertjuh: spannende dag dus morgen, hoe gaat het nu met je kleine meid? Ik ga zo even met de kleine meid richting plantsoen. Het is nog steeds Noorderzon en vaak zijn er in de middag leuke activiteiten en voorstellingen voor kinderen.
@moedertjuh ze is 4 in december word ze 5, ze komt om het weekend bij ons, en nu is ze een week bij ons geweest, moet vandaag echt weer wennen aan de rust... morgen gaat vriend werken dus dan zal het helemaal stil zijn.
Lovely, ja idd spannend. Het gaat z'n gangetje allemaal, ups en downs. Veel plezier met je meissie. Elsie, ja 2 kinderen is idd geen 1. Leuk voor Sam dat die z'n zus ziet. Zo m'n jongste is wakker, laters allemaal.
Elsie.. Vast ook wel weer lekker, die rust! Moedertjuh.. Vasten inhalen? Vertel? Vind het ontzettend knap. Zou het denk ik niet kunnen. Shirley.. Maar je komt nu ook aan. Dus waar ben je bang voor? Je verbranding en stofwisseling is gewoon van slag nu. Lovely.. Leuke middag gehad? **** Leuke middag gehad, wel warm hoor, slenteren in een pretpark. Naar de excelebar show geweest met paarden en ridders, erg indrukwekkend voor Esmee. Net het eten op, keuke weer schoon. Straks Esmee lekker douchen en naar bed. Rust!!!
@Shirley: 825 kcal is echt veel te weinig meid, je krijgt dan niet meer voldoende voedingstoffen binnen. Probeer rond de 1000-1200 te eten, voel je je ook lekkerder bij, meer energie. @Butterfly: Lekker het ritme weer oppakken. Wanneer begint je school weer? @MvE: 4x plassen? Jeej, zo vaak hoefde ik niet eens toen ik zwanger was. Wel lekker die schaal. Net menuutje vandaag, lekker beenham, je brengt me op ideeën. @Lovely: Fijne dag gehad? Gaat het goed met je zo na de miskraam? @Elsie: Heerlijk zon ochtend uitslapen @Moedertjuh: Slik al 4 jaar geen pil meer, haha. Ah, je bent nog aan het vasten, vond het al zon raar menu. @Hier: Nog geen ongi te bekennen, wel hoofdpijn... Net flinke strijd gevoerd met m'n meisje. Ze heeft aan de mode dat ze met haar handjes in de luier gaat, vooral als ze een poepbroek heeft? Herkennen jullie dat? Wat deden jullie eraan?
vandaag zat ik op 1000 kcal. dus ik ben zeer benieuwd morgen. heb ik wel lekker pizza gehad vanavond. dat was ff lang geleden!
Goedemorgen! Mve:Inderdaad een leuke middag gehad jij en esmee ook zo te lezen! Femke: ja gaat op zich wel goed, voel me lichamelijk prima probleem is dat ik enorm goed ben in het wegstoppen van verdriet terwijl ik weet dat dit er vroeg of laat wel uit moet komen. Gelukkig geen ervaring mee! Heb wel een kindje bij mij op de groep die het in bed deed. Gisteren op Noorderzon blijven eten, waren laat thuis direct maar door gegaan na bed. Zometeen een half dagje werken!
Goedemorgen dames, Weer een nieuw testje gewaagd (die ik had liggen waren eigenlijk al over de datum), maar nee hoor, omowit. Grrr, dan wil ik ook gewoon ongi worden. De weegschaal was wel OK, -300 tov gister. Was vorige week natuurlijk wel aangekomen, dus ben nog +900 tov laagste gewicht. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Aardbeien L: Geitenkaassalade met een broodje T: Appel A: ? eet bij mijn mams Zonder avondeten is dit 750kcal, kom dus ws wel goed uit vandaag.
he balen femke... omo wit is wel erg wit he ! lovley .. ik snap achteraf ook niet hoe ik al het verdriet wegpropte .. maar het komt toch een keer.. je bent een dappere sterke vrouw maar eens gillen of een potje janken hoort er bij hoor.. knuf... shirley ik denk ook dat je te laag zit .. ik zit ook tussen de 1100/1200 dat werkt het beste en minder is niet meer gezond MvE ooooh ik wil ook 4x plassen en er 1.2 kilo af haha hier stomme weegschaal .. sjeeeee ik moet echt ongi zijn hoor dus dat extra gewicht is er straks wel weer af vanmiddag komt vriendje van tim spelen leuk hoor ! nu naar cb met lisa .. rotprikjes ..
Lovely.. Werkse vanmiddag! Emma.. balen van de ongi. Weegschaal is dan nooit lief he? Femke.. De onzekerheid is lastig he? Misschien een langere cyclus? Werkse vandaag!! *** Hier lekker geslapen, eindelijk eens na al die hitte. Straks met Esmee, vriendin en dochter naar de bios. We gaan naar Sammy 2 3D. Leuk!! Weegschaal -300 gram. Kan niet altijd feest zijn he? 74.6 Menu: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel en koffie T: Pakje rice crackertjes ( 75 calorieen) L: 2 boterhammen met rookvlees en een appel T: appel A: 150 gram aardappelpuree, 200 gram boontjes en 125 gram visfilet.