goeiemorgen! @mamavesmee heerlijk he dat het wat afkoelt, wij konden ook niet goed slapen ervan! was gister wel erg raar dat dochter van vriend er niet was, erg stil! veel plezier bij de film! @shirley gelukkig dat er weer wat af is! @femke balen van de negatieve test. hier weer lekker gezwommen met sam vanmorgen! nog 1x op woensdag met vriendinnen en dan gaan we op vrijdag zwemmen want vanaf 3 september gaat sam op maandag en woensdagochtend naar de psz menu: O: 1 boterham met appelstroop 2x beschuit 1xhalvajam 1xgestampte muisjes, glas water, kopje thee. T: kopje koffie flesje water appel. L: 2 boterhammen 1xkaas 1xsmeerkaas, glas melk, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: chicken tonaight. T: kopje thee bakje optimel vla.
Dag dames... Hier een lieve weegschaal..... 1 kilo eraf . Fijne dienst gehad, nu weer lekker vrij. Mijn nichtjes zijn er dus, dus de kids kunnen lekker spelen. De oudste is 5 jaar en de jongste 2. Drukke boel dus hier, Esmee wordt er alleen vervelend van. Die zit even op het strafkrukje. Geen planning vandaag... zometeen alleen even de toiletten schoonmaken, lunchen met het spul, vanavond sporten . Lekker dagje dus.
Hallo dames, Finally niet meer zo warm, heerlijk! Shirley, je komt toch aan dus je hebt niks te vrezen. Probeer wat meer te eten en kijk wat het doet met je lichaam, val je af hou je het aan en zo niet dan minder je. Hoe gaat het nu met je hoofd? MvE, leuke middagje gehad met Esmee zo te lezen. Yep inhalen omdat ik een paar dagen niet heb gevast ivm ongie, dat dien je dan later in te halen (zo ook als je ziek bent geweest of zwanger of bv geeft). Het klinkt moeilijker dan het is. Femke, balen van je witte test. Misschien heb je dit x een langere cyclus. Ow ja sorry dat vertelde je! En Myrthe lekker bezig hihi, nee geen ervaring mee. Lovely, zo herkenbaar dat wegproppen. Wanneer het eruit komt laat je gaan zou ik zeggen. Knuff Emma, je weet iig waar die extra grammen door komen. Gerum je meissie, prikjes zijn nooit leuk en zo sneu voor die kleintjes. Hoe gaat het nu met haar? MvE, leuk naar de bios veel plezier. Uitslapen lekker, ik kon vannacht niet slapen door benauwdheid en de spanning van het zh. Elsie, lekker zwemmen met dit weer. Spannend je kleine bijna naar psz, hopelijk vindt die het leuk. Butterfly, drukke boel zo te horen. Geniet van je dagje rust en super een kilo eraf! Sport ze vanavond! Melanie, de draad weer op kunnen pakken? Wendy, moet je nog veel voor je bruiloft doen? Hier, vanochtend naar het zh gegaan. Gelukkig geen epilepsie, maar verdere onderzoeken waren wel nodig zei ze. Nu afwachten op een oproep, moet dan weer overnachten met haar in het zh voor 3 a 4 dagen. Ze ligt nu te tukken en ik even bijkomen, huis aan kant en het eten is klaar.
Ik heb nog steeds hoofdpijn maar ik hoop dat dat snel minder gaat worden. Het enige dat de ha zegt: dat zakt nog wel verder ben ik inderdaad bezig om het iets op te krikken dus ik ben heel benieuwd ik hoop alleen dat ik het red om bij het wekelijkse moment hetzelfde te wegen als afgelopen keer.
Moedertjuh.. Zijn er vermoedens wat het wel is? Succes nog even met vasten dan. Shirley.. Goed zeg. En dat ondanks de pizza. Elsie.. Mooi menu vandaag! Gaat de weegschaal nog steeds omlaag? Butterfly.. Lekker zeg, een kilo er af!! Drukke boel bij jou. Oh lekker sporten, ben jaloers. *** Gisteren me verstapt en ontzettende last van mijn knie. Baalde gisteren al dat ik niet kon lopen, maar vandaag gaat het nog niet lekker. Leuke dag gehad met Esmee. FIlm was leuk, al duurt het toch nog wel wat lang voor de kids om stil te zitten. Maar ze deden het goed. Me niet laten verleiden door wat lekkers te nemen! Zelfs het pakje rijstcrackers niet genomen. Dus mag vanavond lekker kwark met vriesfruit. Vanmiddag met Esmee een pakketje weg gebracht, langs de bieb en wat boodschappen gehaald. Zitten nu een barbiefilm te kijken. *** Werk belde vanmorgen, ze hebben ziekte, of ik vanavond een slaapdienst kon draaien. Maar heb nog vakantie. Dus nee gezegt, Werk nu morgen een late dienst. Was ik eigenlijk ook nog vrij. Maar goed. Vakantie dus al weer voorbij! Ga alvast mijn menuutje plannen voor morgen.
@mamavesmee vanmorgen was er 200 gram af, het gaat langzaam maar ga gewoon zo door, zal straks als sam naar de psz gaat en vriend weer werken ook weer wat meer bewegen dan kom je weer in het dagelijkse ritme. vanmiddag de boodschappen gedaan, wasje opgehangen, nu nog ff wat rust en straks eten maken.
Shirely, nou beterschap ermee en doe het rustig aan! Goed van je, en ondanks de pizza toch afgevallen netjes. Laat je vriend de weegschaal verbergen en het je 1x per week geven? MvE, klinkt gezellig allemaal en netjes van je dat je je hebt ingehouden. Geniet van je kwark met vriesfruit! Auch verstapt, doe het rustig aan. En groot gelijk vakantie is vakantie, werk ze morgen. Ze kon niks specifiek erover zeggen, na de onderzoeken weten we meer. Dank je meis! Hier een dutje gedaan, ben moe en heb hoofdpijn gekregen door m'n dutje. Nu met de kleine tekenfilms kijken.
@Emma: Die prikjes zijn rot hé? Heeft Lisa ze goed doorstaan? @MvE: Fijn die schaal van jou Mag ik 'm lenen? @Shirley: Fijn meid. @Elsie: Net menuutje vandaag en de weegschaal blijft lekker zakken. @Butterfly: Ook een fijne weegschaal. Sport ze! @Moedertjuh: Geeft niet, ik onthou ook niet alles wat hier vertelt wordt Spannend met je dochter. Hebben ze wel een richting waarin ze zoeken? @Hier: Ik ben onig geworden geloof ik. Zet nog niet echt door, maar dat zal morgen dan wel zo zijn. Iig duidelijkheid nu. Op naar ronde 2. Ik heb normaal een heel regelmatige cyclus, 28 of 29 dagen, vandaar dat ik suf getest heb. Vanavond weer eens hardgelopen, dat viel even tegen, maar heb het wel volgehouden
dat is ook een goeie haha. maar ik heb al een wekelijks weegmoment wanneer ik het ook opschrijf. En dat is ook het gewicht van mijn banner. dat is ook het gewicht dat ik het meeste in de gaten hou.
Hier had de dag een onverwachte wending.... mijn nichtjes werder later opgehaald dan de bedoeling was. De kinderen speelden lekker, ik heb lekker even kunnen lezen in het zonnetje. Om 15.15 was de boel rustig hier.. bleek dat ik was vergeten dat mijn zwager en neefje hun verjaardag vandaag vierden. Op facebook had ik een reactie van mijn schoonzus of ik een bakje thee wilde halen, las het om 16.00 uur. Dus snel op de fiets naar de verjaardag. Wel taart gegeten en wat stukjes worst. Vanavond 1 griekse pita met shoarma en een kommetje soep. Nu net thuis, lekker weer gesport.. heerlijk, voel me weer lekker nu. Merkte dat mijn lichaam het trainen weer nodig had. De sportschool was drie weken dicht, heb dus echt een dikke maand niet gesport. Alles ging weer slap hangen voor mijn gevoel , kan ook tussen de oren zitten. Dus weer lekker bezig geweest vanavond . @Mamavesmee... jeetje, bellen ze je dan in de vakantie? Dan is de nood hoog geweest. Ik had ook nee gezegd hoor. Ik was pas vrijdag weer gaan werken. Ik ben op dat soort dingen altijd vel. Oef lekker..vries fruit. Heb je het al op? @Elsie, lekker, de kleine man ook naar de peuterspeelzaal... Maureen mag in septeber, kijk er wel een beetje naar uit hoor . Gaat hij meteen na de zomervakantie? hmm ik kwam het antwoord al tegen ma en wo ochtend. @Shirley, dan is meer eten toch wat je even nodig hebt gehad meis. Mijn voedingsschema is op mij gebasseerd. Ik werd wekelijke gewogen en gemeten en daar werd dan de voeding op gepland. Ik wil je best eens een weekschema toe mailen maar het wil niet zeggen dat het werkt voor jou. Mijn collega deed het namelijk ook, en die kwam er 2 kilo in een week van aan whahahaha. Moest wel stiekem lachen hoor. Als je het wilt bekijken moet je me even je mail sturen. Ik ga lekker even dobberen in bad..... manlief is even naar zijn broer, de kids slapen dus even rust in huize hoekstra, en dat is aangenaam. Vind het heerlijk even helemaal alleen te zijn. Dames... slaap lekker allemaal!!
Haha dan ga ik het maar niet proberen. haha. nu gaat het zo ook weer even goed. hoop dat dat zo blijft
Hallo, ik spring er ook ff in ik ben Daphne, in maart bevallen en eigenlijk wil ik ook nog wel zo'n 8 kilo afvallen. Hebben jullie wat tips voor me?
Goedemorgen dames, @Shirley: wel eens overwogen om naar een dietist te gaan? Die kan je ook helpen met het maken van dagmenu's. En bij overgewicht vergoed de verzekeraar het vaak ook (of deels). @Butterfly: Sporten kan je zo'n lekker gevoel geven hé? @Daphiezz: Welkom. Weet je al welke methode je wilt gaan volgen? @Hier: Heerlijk geslapen, kleine meid werd gelijk met mij wakker (ws van van mijn wekker). Nog 1 dag werken en dan heb ik al weer weekend, lekker. De weegschaal was ook superlief! 93.3, het laagste wat ik sinds lang tijd heb gewogen Ongi nog steeds niet doorgebroken Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: Salade geitenkaas en een broodje T: Appel A: Pasta met vis & rode saus Totaal 1083, dus als ik erge honger heb vanavond kan ik nog een cracker nemen.
Goedemorgen! Daphiezz: welkom! Femke: Werkse vandaag!, mooi menu! Wat raar dar ongi nog niet helemaal doorgebroken is, normaal wel echt op tijd? Hier lekker geslapen, beetje te laat op bed. Gisteren gewacht op manlief die is het gisteren eens geworden over zijn contractvoorwaarden en loon. 1 deze dagen komt het contract binnen! Ben zo trots! Geen plannen vast staan voor vandaag, wil eigenlijk even winkelen en met de kids naar Noorderzon. Nana wil haar knuffelbeer een parachute diploma laten halen . Mijn menu: O: kop koffie, glas water, glas jus d'orange T: bakje fruit L: 2 volkorencrackers met kipfilet en augurk T: bakje fruit A: 125gr aardappelen, 200gram boontjes, visburger, 1 lepel jus T: streng!
daar ben ik geweest voor ik zwanger werd van de 2e. Zij stelde alleen helemaal niks samen. Het enige dat ik kon doen was een boek kopen en me daaraan houden. En eens in de 2 weken kwam ik daar om te vertellen hoe het ging en een keer op de weegschaal te staan. hier was de weegschaal weer even een goede vriend. -500 vandaag! Het gaat dus weer de betere kant op en de extra kilo's van het infuus enzo zijn er weer af. Morgen weer mijn wekelijkse weegmoment, dus ik ben benieuwd. Dit doe ik altijd bij mijn moeder. Die heeft een betere weegschaal.
Butterfly.. Oeps, verjaardag vergeten is altijd lullig. En weer lekker gesport, heerlijk! Ik ga vanavond denk ik weer hardlopen.. Shirley.. Fijn dat het weer wat beter gaat. En merk je nu je wat meer eet dat het ook beter gaat? Rare dieetiste.. Mocht je hulp nodig hebben bij een dag menu/ weekmenu. Hoor ik het wel. Lovely.. Kan me voorstellen dat je onwijs trots bent. De toekomst ziet er goed uit voor jullie. Femke.. Nog geen ongi. Je maakt het spannend! Net menu vandaag! En je bent mijn weegschaal niet meer nodig. haha.. Kaatje.. Hoe bevalt het werken? ******* Hier een redelijke nacht gehad. Was verkouden en hoofdpijn. De ochtend lekker rustig aan gedaan. Zijn net pas beneden. Weegschaal lief. -500 gram 74.1 in 3 dagen al 2 kilo er af! Menu: O: 200 gram optimel kwark en 1 beschuit met iets hagelslag, koffie en glas water. T: appel L: 2 meergranenboterhammen met rookvlees en augurk. Thee en glas water. T: 1/2 galiameloen en blikje light fris. A: aardappels, groente ( weet nog niet wat) met een tartaartje, ui & champignons. Vanavond nog een beker met yoghurt/kwark en wat zoutjes. +/- 1100 calorieen.
gisteren heb ik over de hele dag al tussendoortjes gehad en gewoon gegeten. begon ik 's avonds kcal te tellen, kwam ik maar aan de 600! En voor mijn gevoel had ik al zo veel gegeten! heb ik nog maar wat meloen, en snack-a-jacks enzo gegeten. maar er zaten voor ik ging tellen dus wel eens dagen tussen van maar 500 of 600 kcal.
Middag dames, Hier gebeld door het zh, maandag zal de opname plaats vinden. Spannend dus! Femke, je maakt het wel spannend meis. Misschien nog een test doen morgen als het niet doorzet? Shirley, fijn dat er beweging in de weegschaal komt. Ben benieuwd wat je gewicht morgen is bij je ma. MvE, lekker hoor 2kg in 3 dagen afgevallen. Wil ik ook wel! Daphiez, welkom en succes! Lovely, leuk joh goede toekomst voor jullie! Veel plezier met Nana.