10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ben pas 3,5 kg afgevallen.... Kan me meniet voorstellen...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi.
    Zo Elin heeft echt ff een rotritme. Vannacht weer. 00.00-04.00-06.00
    Was 's ochtends dus zo moe dat ik Levi niet hoorde roepen met als gevolg dat hij in zijn bed heeft geplast.
    Vanochtend met zijn allen naar het hondenstrand/bos geweest. Iedereen weer voldaan.Hond blij, Levi leuke tijd. Daarna naar de mac geweest. Heb een klein patatje en een cheeseburger op.

Butterfly,goed geshopt dus ! Super dat je de motivatie weer hebt gevonden.

Wendyenrichard. Misschien toch te veel of te weinig calorieën.Misschien te weinig vocht ? Plaats anders even een dagmenu van je.dan kunnen we even kijken

Darcy,welkom en succes

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden,

Hier aan het genieten van de laatste dag van mijn verlof. Vanochtend is Myrthe gedoopt, was een hele mooie dienst, ze was gewoon aan het slapen... Hihihi.
    Nu lekker met z'n 2en op de bank in de pyjama. Vanavond bestellen we pizza en dan gaan we vanaf morgen flink aan de lijn.

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Kom alleen ff zwaaien vandaag. Zit aan de neuspray en hoestdrankjes. Het snot blijft maar komen en het lijkt wel of ik scheermesjes in mijn keel hebt. Love & Merriage beurs gister was leuk, heel veel boekjes en folders meegekregen.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

vandaag naar artis geweest met mijn moeder zusje en sam. was erg leuk!

morgen een dagje naar de zwaluwhoeve met mijn zusje en sam gaat naar mijn ouders toe. met de pijn in mijn mond gaat het steeds beter en kan al weer redelijk eten.

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Hier een heel slecht weekend gehad. Nichtje van Roland was komen logeren. Dus natuurlijk weer veel te veel lekkers in huis gehaald. Vanmiddag toen we haar naar huis gingen brengen, daar mee blijven eten... frietjes!!! Ik zal blij zijn als ik dinsdag niet aangekomen ben.

Morgen weer de draad oppakken.

Liefs

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Hoi meiden,mag ik hier ook aansluiten? Ben begonnen met hardlopen en wil ook 10 kilo kwijt. Ben nu 3 kilo kwijt. Weeg nu 79 en wil uit de 70.
    doel is in januari 75 te wegen en april 70.

Iedereen succes!

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Mijn dagend vandaag:
    O; 1kommetje special k met halfvolle melk (mager komt me even mijn neus uit)

T:1 stuk liga milkbreak
    L: 2 grof volkomen boterhammen, 1 met linera smeerworst en 1 met Philadelphia light.
    T: 1appel
    À: 3 kleine gekookte aardappeltjes, bloemkool en een tartaartje

Ben benieuwt wat jullie ervan vinden. Op werk drink ik water met o% ranja en thee zonder suiker (voornamelijk groene thee) vanavond stap ik over op cola zero.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goede morgen meiden!!

Werk weekend weer voorbij, nu dus een lekker rustig weekje. Alleen vrijdag een vroege dienst en dan lekker een weekje vakantie.:D

Femke.. Fijn dat de doop mooi was. Wat klinkt dat heerlijk, in Pyama op de bank & Pizza bestellen! Werkse vandaag!

Lovely.. Vandaag er ook weer tegen aan?

Butterfly.. Moet altijd wel lachen om jou. Je voornemens om weer te knallen zijn zo groot maar de verleiding om te snoepen ook. Lastig he?? Vervelend dat het nooit uitkomt om op visite te gaan bij je ouders. :(

W&R.. 3,5 kilo in 3 weken is prima hoor! En ik denk dat je misschien te weinig eet. Minimaal 200 gram groenten en 2 stuks fruit en daarnaast als tussendoortje evt nog een cracker met beleg of een beschuit oid.

Darcy.. Je houd van een wijntje en de bijhorende lekkers?;) Succes met afvallen! Hoeveel moet er af?

Melanie.. duim met je mee dat dinsdag de weegschaal stabiel is. Wel een leuk weekend gehad?

Elsie.. Fijn dat het met je mond beter gaat. Rot behandeling he? En je mond is zo gevoelig. Veel plezier vandaag!

Wendy.. Beterschap!

Beschuitje.. Leuk dat je even wat van je laat horen.

Hier een druk weekend gehad! Gewerkt, zaterdagmiddag een taart voor vrienden gemaakt, ze hebben een nest puppys gehad dus daar hoort een taartje bij he?:D

Zondag een relaxed dagje gehad en s' middags 6.3 km hardgelopen.. :D

Daarna de late dienst in, lekker gewerkt.

Weegschaal redelijk lief zo na het weekend.. 72.2

Menu vandaag:

O: yoghurt met muesli en koffie
    T: 3 glazen water, thee en een stuk fruit.
    L: 3 broodjes met mager beleg & thee.
    T: water/thee en fruit
    A: Gekookte aardappeltjes, sperzieboontjes en kipdrumsticks uit de braadzak uit de oven.

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    inmiddels is het 4 kg!
    Te weinig ja? jeetje... nooit verwacht. Ik heb hiervoor sonja bakker gedaan en met dit dagmenu kwam ik gewoon aan ( bedankt crash dieet...) Ik heb trouwens een extra boterhammetje meegenomen met light pindakaas voor de lekkere trek...

kreeg net een flesje gewone cola in mijn handen gedrukt van 1 of andere promotiemiep bij het tankstation.. oh dat vind ik zo lekker...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Zo kids zijn op het kdv. Levi zelfs bij de coole kikkers ( 3+ ) moest er wel even bij blijven maar zat nu lekker te spelen.
    Elin kwam om 00.15 en 03.45. Rest van de nacht droomde ik over grote vogelspinnen. Lekker brak dus.
    Vandaag zijn Ferry en ik alweer 13 jaar bij elkaar. Gaat hard.
    Ik lag gisteravond om 19.30 in bed.viel letterlijk om van vermoeidheid.Daar tot 22.00 uur tv gekeken en toen was ik zo vertrokken
    Weegschaal was lief trouwens. 76 kg. nog 4 kg te gaan voor mijn oude gewicht

Femke,gefeliciteerd met Myrthe haar doop.Jeetje laatste dag verlof alweer

Mamamadelon,welkom en succes

MVE, je hebt de smaak van het bakken te pakken he

Wendy,je mag heus wel eens wat lekkers. Neem je vandaag gewoon een half flesje cola en bewaar je de rest voor morgen ofzo

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mamamadelon.. Jij ook welkom! Zit je ook in het hardlooptopic?

W&R.. Met te weinig eten komt je lijf in de spaarstand.;)

Kaatje.. Stoer dat Levi bij de grote jongens wou spelen! Fijn dat je nog 4 kilo moet tot je streef.. Lekker idee zeg! Ja, heb het bakken te pakken.. Is ook zo leuk!!:D Leuke banner heb je!

Hier het hele huis gesopt, wasje 2 zit in de machine. Nu tijd voor thee en ben Obese aan het terugkijken.

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Kom even zwaaien vanaf mijn werk. Ik voel me nog steeds super beroerd. Het zit nu ook op mijn longen. Zo in mijn pauze even langs de Etos om wat in te slaan.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, thanx :)

Wendy. beterschap

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dus ik moet meer eten.. hmmm hoe dan?

Ik heb trouwens nu alweer 1,5 l water op ( met 0%ranja) en ben dr behoorlijk klaar mee nu al :p

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    3.5 kg in 3 weken is idd netjes.
    Idd wat mve zegt. Genoeg groente en meer fruit. ( uitkijken met bananen en druiven ).
    Je zou 'savonds eventueel ook nog een schaaltje magere yoghurt ofzo kunnen nemen.

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, whahaha, je erg he. Gaat weken goed en dan eet ik alles er weer aan. Ben niet zo streng als jou. Maaar nu ga ik er echt voor hoor, en geef me een flinke trap onder de kont als het weer mis gaat ;).

Hier kan ik wel schreeuwen, heel hard :x.
    Enkele weken geleden kwam Yarden ( levensverzekering ) aan mijn deur, klonk mooi en voor zover leek waren voor minder geld beter verzekerd. Toen de polissen waren overgeschreven kreeg ik een drukkend gevoel, het leek te mooi, er klopte iets niet voor mijn gevoel. Maar heb het zo gelaten. Vandaag belde unive, daar was ik verzekerd. Die wilden weten waarom ik het over wilde zetten, mijn kinderen moesten namelijk nog. Maar omdat Maureen op Harrold zijn naam stond en ook Harrold moest tekenen kon dit niet afgesloten worden met mijn krabbel. Dit heeft ons gered denk ik ;).

Yarden heeft bij ons niet op de officieële manier gewerkt die verplicht is volgens de wetgeving. Hij heeft ons verkeerde informatie gegeven zoals unive zegt. Echter zou de adviseur van Yarden zijn gegevens sturen en heb niets van hem gekregen. Alles wat we voorheen hebben betaald is weg, foetsie.
    Hij was zelfs verplicht om bij een polisoverschrijving mee te delen wat hij eraan verdiende en daar had ik voor moeten tekenen.
    Dit heeft hiet niet gezegd, de man heeft voor onze overschrijving 270 euro verdiend :x:x. En wij betalen in feite meer nu.
    Bij unive hadden we voordeliger gekunt met een gezinspakket. Ben ook boos geworden op die man van unive, wat we nu bij hun kunnen zijn we ook niet van op de hoogte gebracht. Ik betaalde bij unive voor de kinderen namelijk ook. Bij iedereen draait het om geld.

Ga woensdag naar het hoofdkantoor van unive toe toe en eis uitleg.
    Omdat mijn ouders ook werden benaderd belde ik mijn moeder.
    Heb uitgelegd hoe en wat.... zegt ze ineens: 'ik moet ophangen, de bel gaat, de bakker is er'. Die komt nooit op maandag en als ze bel gegaan was had ik die gehoord. :x:x:x:xAAAHHHHHHH
    En dan te bedenken dat ze ons vorige week 2 x min of meer heeft weggestuurd :x:x:x:x:x Ik kook dus :(
    Ben het even kwijt, de tijd gaat ineens snel, eten staat nog niet klaar, de kamer vol speelgoed, blegh!!!!
    Als Maureen wakker wordt heb ik alles zo veer klaar en opgeruimd.... en nu niet. Dat is die perfectionisme weer hoor. LOS LATEN.

Eerst een kopje koffie en Maureen uit bed halen.
    Oh, vanmorgen een mega eind gewandeld, dus wel een leuke morgen gehad. Lijnen gaat ook goed hoor :D

O: kom yoghurt met banaan, sesam cracker met 20+ smeerkaas.
    T: sinaasappel, thee.
    L: 3 boterhammen, 1/2 plak kaas, 1x chorizoworst, rundvleessoep.
    T: water, senseo, appel.
    A: prei, gekookte aardappelen, cordonbleu
    T: thee en ontbijtkoek.

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou, positief puntje..... ik heb mijn eerste voldoende binnen voor een opdracht van school :D:D:D. Dat is toch weer erg fijn.
    Alleen, ik kan het verbeteren voor een hogere voldoende in punten.
    Het hoeft niet, ik heb al een voldoende.
    Mijn perfectionisme zeg: verbeteren voor een hogere score.
    Maar mijn gevoel zegt: wees blij met een voldoende en steek de energie in de andere opdrachten en de kinderen.

Wat jullie???

19. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Dag meiden, mag ik me ook aansluiten?

Ook ik wil graag 10 kilootjes kwijt. Zit nu op 89,5 en wil t liefst onder de 80 weer komen. Ben inmiddels al 4 kilo kwijt geraakt, maar goed.. nu de overige 10 nog.
    We zijn bezig voor onze eerste kleine, en wil t liefst zo gezond mogelijk de zwangerschap in gaan. Ik weet dat het nu ook goed kan gaan, maar dit is meer voor m'n eigen gevoel, plus dat ik dan weer lekkerder in mn vel zit en die oude spijkerbroeken weer aan kan!

Een doel heb ik dus wel, nu nog altijd de motivatie/doorzettingsvermogen vinden. ;)

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi allemaal, mijn eerste dag lijnen zit er bijna op. Heb heel goed mijn best gedaan en ook weer lekker gemotiveerd. Heftig dagje gehad na een vrije week. Direct schoolfotograaf en kijkmiddag bij schoolzwemmen. Ben gesloopt hi hi. Straks nog wel even op de hometrainer want ik wil er echt weer vol tegenaan.
    Nieuwe leden zijn altijd welkom!
    Mve heb je een mooie foto van je taartje? ( of mag dat hier niet;)
    Butterfly wat een ellende met Yarden zeg! Kan me voorstellen dat je er van baalt. Ze weten je altijd zo te vinden als ze geld ruiken maar als je geld terug krijgt kan je er maanden op wachten pfff...
    Kan je het nu niet meer terug draaien?

Deel Deze Pagina