Goedemorgen, @Lovely: 600 gram is toch prima? Hoeveel wil jij eigenlijk nog afvallen? @Hier: De weegschaal was weer lief -400, en ik sta nu op 92,2. Kom nu echt in de buurt van de 90 Ben helemaal blij, ik zit er weer lekker in. Mannetje is werken vandaag, ik ga zo met Myrthe naar mijn moeder om wat gezelligs te doen. Huishouden en de was is klaar, dus het kan ook Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: - ivm laat ontbijt L: ? Bij mijn moeder T: ? A: Biefstuk met gebakken aardappels en komkommer
hey meiden wat een lieve weegschalen ! ik ben vd week niks afgevallen .. lekker dan .. maar goed dat hoort er ook wel eens bij .. vanmorgen was hij wel lief maar weegmoment is op vrijdag bij mijn ouders he heb gisteravond nog lekker getraind op mijn cross trainer en voor vandaag weer gezond gekookt ! vandaag rustig dagje hier .. geen zin in moeilijk doen ook ben moe
Goedemorgen, Femke: ik ben nu 81 kilo en zou met 77 kilo een gezonde bmi hebben maar wil dan het liefst naar de 75 kilo. Gisteren een leuke dag bij je moeder gehad? Emma: wie weet volgende week dan wel weer wat meer afgevallen?
Goedemorgen, Butterfly: Super de vakantiekilo eraf! Hoeveel wil je nog afvallen? Femke: ik ben nu 81 kilo en zou met 77 kilo een gezonde bmi hebben maar wil dan het liefst naar de 75 kilo. Gisteren een leuke dag bij je moeder gehad? Emma: wie weet volgende week dan wel weer wat meer afgevallen? Gisteren na een prachtige dansvoorstelling geweest. Voor vandaag nog geen plannen, we zouden wat met de kinderen doen ze willen graag na de kermis. Mijn menu vandaag: O: 1 volkorenpistolet met 30+ kaas en een glas jus d'orange T: niets L: 1 volkorenpistolet met halvajam T: eierkoek A: 125gr geb. aard bakje rauwkost, 100gram vis T: Fruit
Emma.. Jammer, niets afgevallen. Hier ook erg moe. Kan de hele dag wel slapen. Lovely.. Hoe is het nu met je schaafplekken/blauwe plekken? 600 gram is toch prima? Femke.. Net menu.. Gezellig gehad met je mams? Oei, gevallen met hardlopen. Hoe gaat het nu met je knie? Butterfly.. Vond het heerlijk weer te werken. Zag er wel een beetje tegen op. Maar viel me 100% mee. Vaak is er veel agressie en onrust in de vakantie periode. Dat viel gelukkig mee. Druk weekend. Super, 1kg afgevallen. Shirley.. Super zeg!! ****** Hier een goede slaapdiens gehad, eenmaal thuis de tas gepakt en vertrokken naar het veluwemeer. Heerlijke middag gehad. Gisteren ongesteld geworden dus de weegschaal is dan nooit zo lief. Maar viel me mee. Vandaag een streng dagje. Menu: O: 2 wasa crackers met ham en vruchtenhagel en koffie T: thee en water, aardbeien. L: 250 gram optimel, 25 gram cruesli en 1 banaantje T: appel A: 2 zonnebloempit, volkoren boterhammen met filet, sla en komkommer, kop tomatensoep, schaaltje worteltjes. Veel water drinken vandaag. Als de spierpijn weg trekt misschien vanavond hardlopen. Vrijdag in de tuin gewerkt en nog spierpijn in mijn bovenbenen. Pffff.
Goedemorgen, @Shirley: Dat is een lekker meevaller. @Emma: Idd, dat gebeurd soms ook. Super dat je vol goede moed blijft, volgende week vrijdag wordt je vast beloond. @Lovely: Nog een paar kilo dus, gaat helemaal goed komen meid. Mooi menuutje vandaag. @Hier: Wij gaan even de stad in vanmiddag, nog even een paar dingen halen voor de vakantie. Vanavond nog een stuk hardlopen. De weegschaal was al weer superlief! -600, 91,6! Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: - L: We eten in de stad T: ? A: Paella met kip en garnalen
@MvE: Zo hard in de tuin gewerkt? Of ongewoon werk haha. Met m'n knie is het goed, heb er geen last meer van.
Onkruid trekken, dus steeds bukken en weer opstaan, geveegd en daarna alle ramen gelappen. Niet bewegingen die ik alle dagen doe. Fijn dat je knie goed voelt Femke.. Waar gaat de reis heen?
Oeps! Zie dat ik. 2 berichten geplaatst, zat op mn mobiel vannochtend. Mve: de schaafplekken doen geen pijn meer gelukkig! Mooi menu heb je! Femke: shopse! Waar gaan jullie heen op vakantie? Wij hebben besloten straks te gaan sporten en dan vanavond na de kermis te gaan.
@MvE: Dat is rotwerk, ondankbaar ook, een paar weken later staat het er weer. @Lovely: Veel plezier op de kermis. @Vakantie: We gaan naar Madeira, 4 verschillende accommodaties in 14 dagen, een autootje gehuurd. We willen lekker gaan wandelen
Lovely.. lekker gesport? Leuk, naar de kermis. Heerlijk is dat.. femke.. Oh, lekker zeg!! Mirthe in de buik/rugdrager mee? *** Hier een drukke dag. Erwin was ziek. Lag met barstende koppijn en koorts in bed. Inmiddels het bed verschoond was draait en het huis ook aan kant. Honden zijn uitgeweest en de vaatwasser draait. Nog genoeg te doen vanavond dus. En dan nog Esmee vermaken vanmiddag. Lekker spelletjes gedaan en gepuzzeld. Best vermoeiend zo'n middag. Me goed aan mijn menu gehouden, zit nu nog maar op 850 calorieen. Even bedenken wat ik straks nog neem.
Hey meiden, Sorry... ik verwaarloos jullie. Hier van het weekend de woonkamer geschilderd. 2 dagen hard gewerkt, maar het resultaat is ernaar. Ik ben tevreden! Qua eten zal ik jullie niet vermoeien. Niks dan lekkers. Probeer morgen de draad weer op te pakken. Hoewel we morgen een jarige sarah op het werk hebben dus dat gaat m waarschijnlijk ook niet helemaal worden...
@MvE: Idd, we hebben een rugdrager gekregen van mannetjes broer, vandaag een vliegtuigtas voor gekocht. We kijken nog even of we de babybjörnn nog mee nemen. Beterschap voor Erwin, pittig als je alles alleen moet doen! Netjes aan je menu gehouden, maar neem er nog maar wat lekkers bij @Melanie: Mooi geworden dus? Wil je een foto delen? @Hier: Nog lekker een rondje hardgelopen (zonder te vallen, hihi). Ging lekker Menuutje ging wat minder lekker, had geen zin in koken, dus mannetje het tuinhuisje in gestuurd (daar staat de frituurpan). Kom totaal op 1592 kcal vandaag.
Melanie.. Je ging zo goed meid!! Femke.. Haha.. Het tuinhuisje in! Wel lekker.. *** Hier nog 2 snack a jacks choco gehad en straks nog een handje zoute pepsels. Zit dan rond 1100. prima dacht ik!
Femke: Heerlijk Portugal! Mmm lekker frituren! Mve: Beterschap voor Erwin! Wanneer begint school weer voor Esmee? Vanmiddag een uur gesport. Na het eten even de kermis over geweest, kids wouden nergens in. Ze zijn niet zo dol op de kermis...dus waarom ze zo graag heen wouden?? Zou vanavond eigenlijk nog laatste avond noorderzonnen met vrienden, maar heb afgezegd lig nu lekker op de bank tv te kijken met het poesje bij me op schoot.
Goedemorgen, @MvE: Netjes hoor, rond de 1100. @Lovely: Heerlijk toch zo'n avondje op de bank. @Hier: De weegschaal was niet lief, maar ja, dat was te verwachten. Het is ook 3,5 uur eerder wegen dan gisteren, dus dat geeft ook al een verschil. Morgen gaat het hopelijk weer beter. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Watermeloen L: Salade met geitenkaas en een broodje T: Appel A: Paella
Dag dames... hier alweer op. Ik heb een dagdienst, dus beginnen om 09.00 uur tot 15.00 uur. Ga zo de kids wakker maken. Hun ontbijtje staat al klaar. Hier een goed weekeinde gehad, gewerkt maar leuke diensten gehad. Administratieve zaken zijn allemaal op orde, dus in de diensten tijd voor leuke dingen en verdieping in de clienten. Leuk, maakt het werken ook leuker dan alleen achter die laptop te zitten hoor. Weegschaal... hmm 0.5 kilo zwaarder. Gisteren een stukje teveel boterkoek op, en ook zaterdagavond lekkers gehad. Vandaag weer streng en dan is het er weer af. @Mamavesmee, na vakantie zie ik ook altijd op tegen de eerste dienst. Als je die door bent is het ook altijd wel weer goed. @Lovely, wil nog 5 kilo kwijt. Ronde 72 ben ik happy, liefst 70. Zit nu op 77.5, schommelt nu even weer naar de 78 door gesnoep . Maar op zich geen ramp als ik vandaag weer streng verder ga. Ik ga naar de kids.. ze worden wakker!