Goedemorgen, Femke: Ga je de paella zelf maken? Butterfly: Werkse vandaag! 5 kilo moet lukken toch? Hier heerlijk geslapen. Nu even ontbijten en dan zien we wel wat de dag ons brengt. Moet alleen even werken van 16:00 tot 18:30 en dan ben ik weer vrij tot vrijdag. Mijn menu vandaag O: vb met vruchtenhagelslag, glas jus d'orange, kop koffie T: Appel, 2 glazen water L: 3volkorencrackers 1x kipfilet,1x filet americain, 1xkomkommer, glas optimel T: 1 liga A: 225gr spaghetti T: 1 plakje ontbijtkoek Kom uit op 894kcal
hier weer hetzelfde gewicht als gisteren. ik weet nog niet wat we vanavond zullen eten. Ik heb geen zin in weer normale hollandse pot. Heeft iemand een leuk en gezond recept? en natuurlijk ook lekker haha. Liefst geen vis.
hey meiden hier tim weer op school lisa in bed ik ga ff niks doen gister alles al gedaan ! alleen een wasje .. ook al gesport ! rust is eens nodig hier ik ben veeeeel te druk op het moment shirley je moet ook per week kijken he .. ik kijk ook wel even smorgens maar komt uiteindelijk altijd wel goed ! mss een overschotel ?? lovley lekker zo kort werken en dan vrijdag pas ! haha ik teken er voor .. en niet lang op de kermis geweest dus .. butterfly die 5 kilo lukken je zeker nog !! werk ze vandaag MvE hoe is het met mannetje ? weer beter ? Femke lekker hoor op vakantie !! mag vast niet mee in je rugdrager .. maar denk dat ik ook iets te zwaar daar voor ben haha melanie gezellig feest op het werk ! en nee zeggen tegen dat gebak !! je kan het joh !!
ik vind het ook niet erg dat er vandaag niets af was haha. laatst in een dag al bijna een kilo. Dus dat is nu toch 300 gemiddeld per dag
en daarbij heb ik gisteren ook een schaaltje chips gehad. we hebben die nieuwe van lays een keertje geprobeerd.
Shirley: Misschien veel groentes roerbakken met kipfilet en serveren met rijst? Emma: Heb nogal wat overuren staan, werk elke week wel standaard 4 uur meer dan op contract staat dus heb hele zomer beetje relax rooster gehad. Heerlijk toch een dagje niks! Mijn telefoon is kapot, baal echt ben nu niet bereikbaar en daar hou ik absoluut niet van. Gelukkig loopt abbonement net af van vriend heeft hij direct een goede reden omstraks langs de telefoonwinkel te gaan krijg ik zijn nieuwe telefoon en hij in december de mijne hij heeft nu de samsungS2 en die doet het nog prima. Die van mij maar doorverkopen aan een vriend die weet altijd wel raad met kapotte telefoons.
goeiemorgen! was het weekend weg met familie omdat mijn opa&oma 60 jaar getrouwd waren! ondanks niet super gezond eten zei de weegschaal 67.9 vanmorgen en ben ook nog ongesteld. nu weer in het gewone ritme, vriend werken en vanaf volgende week gaat sam naar de psz. menu: O: 1 boterham met appelstroop, 2 beschuiten met gestampte muisjes, groot glas water kopje thee. t: kopje koffie, flesje water, mandarijn. L: 2 boterhammen 1xkaas 1xsmeerworst, glas melk kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: aardappels, rode kool en een gehaktbal. T: kopje thee bakje optimel vla.
Butterfly.. lekker gewerkt?? De boterkoek zag er heerlijk uit! Lovely.. Wat lekker dat je de hele zomer een relaxed werk rooster had. Esmee moet volgende week weer naar school! Welke telefoon ga je nemen? Shirley, welke smaak heb je geprobeerd? Elsie.. Mooi menu vandaag! Spannend, Sam naar de psz. Heeft hij er zin in? En jij? Emma.. Ja, Erwin voelt zich weer beter. Gaat morgen weer werken. Jij hebt een crosstrainer toch? Bevalt het goed? Femke.. lekker menu. En het kan niet altijd feest zijn op de weegschaal! ****** Hier een drukke dag. Erwin was nog niet lekker maar wel beneden dus dan houd je toch rekening met. Was er wel klaar mee aan het eind van de dag. Menu: O: 2 volkoren/zonnepit boterhammen geroosterd met appelstroop en koffie T: flesje water en niets. L: 3 volkorencrackers met filet, muisjes en paturain light en een mineola, kop thee T: flesje water, 3 hapjes appeltaart & een mineola. A: 100 gram krieltjes, peultjes en een filetlapje Net nog een pruim op. Vanavond een schaaltje zelf gemaakte popcorn. Zit dan op 1150. *** Oja. Vandaag een week aan het lijnen en ongesteld. Vanmorgen 74.3 Dat is - 1.8 kg. Joehoe..
@mamavesmee sam heeft er nog niks van door haha ik vind het wel spannend! maar denk dat hij het wel leuk gaat vinden. vriend belde rond 4 uur dat zijn auto stuk was, pech hulp gebeld en die hebben hem opgehaald en auto naar garage en vriend met taxi naar huis.
Hai dames, hier een berichtje vanuit het zh. Dag 1 zit er op gelukkig, ze hebben bloed geprikt, gekatheteriseerd, ruggeprik gehad. Morgen verdere onderzoeken, oa mri. Zodra ik weer thuis ben ga ik uitgebreid reageren, was een zware dag vandaag. Succes verder met de kilootjes dames! Liefs Moedertjuh
Moedertjuh: poeh wat ingrijpend zeg voor je meisje! Maar ook voor jou! Mve: Ik heb een samsung s3 gekregen , super -1,8! Elsie: mooi menu! Hier even lekker gewerkt, Nana was gezellig mee. Nu beetje bezig uit te zoeken hoe de nieuwe telefoon werkt.
Kom net terug van sporten en heb verder een hele drukke dag gehad. vanavond lasagne gehad dus dacht wel aan mijn kcal te komen vandaag... net even geteld: 857 Nu is te laat om nog iets te eten. is niet erg voor dagje toch?
goeiemorgen! weegschaal zei -300 gram vanmorgen! nu dus 67.6 gaat weer goed helaas wel keelpijn vandaag, voel me ook niet helemaal fit, beetje moe sam was 6.40 al wakker. geen plannen vandaag, lekker rustig aan fijne dag!
Beterschap, elsie. mijn oudste was ook al om 6:45 wakker. heb hem nog even neergelegd met zijn speen en knuf en gezegd dat hij echt nog even kon gaan slapen. heeft hij toch nog tot 8:10 geslapen hier toch weer hetzelfde gewicht vandaag.
Shirley.. Ik zou toch echt wat meer eten hoor! Elsie.. Lekker dat de weegschaal weer zakt! Lekker rustig aan doen vandaag!! Moedertjuh.. Heftig zeg! Goede nacht gehad? **** Hier de weegschaal super lief.. - 1 kg! 73.3 Vanmorgen een vriendinnetje met haar 2 zoontjes op visite. Vanmiddag de slaapdienst in.. Voor die tijd wil ik nog even naar de groothandel voor marsepein. Menu: O: 1 boterham 1/2 met appelstroop en 1/2 met light salami en koffie T: thee en 100 gram appeltaart. L: 2 volkorencrackers met filet, ham en appelstroop, thee T: flesje water, mineola A: roerbakschotel met krieltjes, sperzieboontjes, paprika, champignons en reepjes vlees. Totaal 1050.. Dus mag vanavond nog wat.
Goede morgen.... Lekker uitgeslapen met de meiden in het grote bed. Ben net op gang eigenlijk... bovenverdieping en zolder even gezogen, de wasmachine draait inmiddels. Wat opruimen, straks fruit eten en even naar de hertjes met de meiden. Vanmiddag even een gesprekje op het werk, moet toch naar het GGZ, dus heb het gekoppeld aan elkaar. Vrije dag, maar toch weer even weg. Kids dus even een paar uur naar de opvang. Wij gaan de opvang uren ook minderen. De vrijdagen dat ik studeer gaan mijn zusjes de meiden opvangen. De kinderopvang wordt TE duur, net als Kaatje eerder deze keuze heeft moeten maken moeten wij dat nu ook. Het is belachelijk duur zeg. Gelukkig komen we beide uit een groot gezin en vinden mijn zusjes het leuk om te doen. Waarom ze er niet eerder mee zijn gekomen ? Had ik maar moeten vragen he whahaha. De weegschaal, aan aangekomen halve kilo is er weer af....nu weer verder zakken. Vanavond weer naar de sportschool . Even goed aan de water ook... gaat helemaal goed komen. De planning betreft eten: O: 2 boterhammen, 1x pindakaas, 1x smeerkaas slankie, groene thee. T: ananas, yoghurt en groene thee + water. L: 2 boterhammen met jam, glas melk. T: appel en yoghurt, water, groene thee. A: Surinaamse Roti. T: boterham met gestampte muisjes, kiwi, veeeeeel water.
Goedemorgen! Shirley: balen vd weegschaal Mve: super -1kg! Mooi menu ook. Werkse voor straks! Butterfly:Wat lief dat je zusjes gaan oppassen! Hier feest in de stad vandaag, als manlief vrij is even heen met de kids. Kom zo menu plaatsen ga eerst even aan de poets .