10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    heel veel sterkte!

Maar ik kon eindelijk een klein beetje naar toilet en was dus toch nog lichter dan gisteren haha.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mve: Sterkte meid! Vreselijk :( helemaal om zo keuze te moeten maken.

Kom vanavond verder lezen!

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mve: Hé bah wat naar. Sterkte met het nemen van een beslissing.

@Shirley: Ja, dat is lastig, je kunt dan geen kant op voor je gevoel. Wat heb jij voor opleiding? Wat voor werk zou je willen doen?

@Elsie: Balen van de schaal. Zout gegeten? Moet je ongi worden?

@Hier: Jay! Ik kan eindelijk weer naar de wc, wat een opluchting. Voel me meteen een stuk beter. Vandaag weer lekker gewerkt. Morgen nog een paar uurtjes en dan is het vakantie:D
    Zo nog even hardlopen, heb een vast rondje gevonden wat me goed bevalt. Kan ik ook mooi zien of ik vooruit ga.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke ben net ongesteld geweest, gister wel macaroni gegeten dat zet ook wel wat aan geloof ik. vandaag lekker bewogen gewandeld en een half uurtje wii fit.

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE meis wat verschrikkelijk voor jou en je hond ... knuffel

poepen .. blijft lekker opluchten .. als ik niet kan drink ik een thee die ik heb en dan kan ik ook rennen ook haha is thee om af te vallen nou ik geloof het ja !

6. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik heb dierenartsassistente gedaan maar niet af kunnen maken door zwangerschap. ik heb wel dierverzorging.

het maakt me niet uit wat ik zou moeten gaan doen, ik weet namelijk dat de dierenverzorging moeilijk is om iets in te vinden

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

SHirley... Misschien is een trim cursus iets voor je?

Bedankt voor jullie sterkte wensen. Was vanmorgen erg emotioneel. We hebben vanavond goed gesproken over wat we willen.

De hond mag geen pijn hebben, dat lijkt hij nu niet te hebben. Hij eet en drinkt goed, is vrolijk etc.

De tumoren zijn weg te halen, maar kans op uitzaaiing is erg groot. Ook kans op terugkomen is erg groot. Eigenlijk is blaaskanker dus niet te genezen. Met medicatie kun je de ontstekingen tegen gaan en evt pijn bestrijden.

Dinsdag hebben we een second opinion bij een andere dierenarts.

Heftige dag vandaag!

Me wel goed aan mijn menu gehouden.:D

Femke.. Gaan jullie zaterdag weg? Alvast een fijne vakantie toegewenst. En steeds het zelfde rondje lopen is lekker he? Houd de tijd bij via een appje op de telefoon. Ben altijd blij als ik weer wat seconden sneller ben.:)

Emma.. Lekker uitgerust?

Lovely.. Goed geslaagd voor de kids?

8. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik mag het eigenlijk niet zeggen maar ik vind dat jullie er goed over denken. Het laatste wat je wil is dat je dier pijn heeft. Inderdaad is blaaskanker zo goed als niet te genezen. Dus is het waarschijnlijk alleen maar uitstellen als je zou kiezen voor behandeling.

Ik vind het goed van jullie dat jullie ingrijpen wanneer jullie merken dat hij pijn gaat krijgen.

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    er zijn genoeg mensen die wat dat betreft aan zichzelf denken om het beestje maar zo lang mogelijk bij zich te houden. maar dat is niet ten goede van de beestjes. Zo erg om ooit te zien

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Elsie: Komt vast goed met de weegschaal dan.

@Emma: Ja hé:)

@Shirley: Leuk, maar wel een moeilijk vak om werk in te krijgen idd.

@MvE: Naar van jullie hondje. Ik kan jullie redenatie ook heel goed volgen, dikke knuff meid.
    Ik heb idd ook een app op m'n telefoon en vind het super om te zien of ik het dan beter of slechter doe.

@Hier: Lekker geslapen en Myrthe slaapt nog! Helemaal verbaasd, normaal is ze echt wel wakker nu. Nou ik geniet er even van.
    De weegschaal iets liever, maar ben nog steeds een kilo zwaarder als zondag terwijl ik me netjes aan mijn menu hou?
    Wij gaan aanstaande maandag pas weg naar Madeira, scheelde 250 euro pp op het ticket;) Net iets teveel. Heb het weekend nog mooi om spullen te pakken en te wassen.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: Salade geitenkaas met broodje
    T: Appel
    A: Puree met visstick uit de oven.

Fijne dag allemaal!

11. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Lekker hoor... nog ff weg...

gisteren was iknog ff bij mijn moeder... resultaat zie je hieronder... vandaag heb ik bij mijn moeder wekelijkse moment. hier thuis was ik 200 minder. dus ik hoop dat de weegschaal daar net zo lief is. dan zit ik op 15 kilo!

12. MamavEsmee

Shirley.. bedank voor je lieve woorden. We zijn heel gek met onze beestjes maar pijn gun je ze geen van allen. Laten we eerlijk zijn. Vind dat ook gevaarlijk naar kinderen toen. Ze willen dan nogal eens gaan bijten als je ze aait..:( Maar we wachten eerst de second opionion af.

Femke.. ZO, wat een verschil. Zou dat dan ook doen!:D Lekker rustig de tassen etc inpakken is ook wel prettig. Wat lekker dat Myrthe uitsliep.

Gisteren nog wat zoutjes gesnoept.( klein schaaltje) maar toch nog 200 gram er af. Weer op 73.3

Menu vandaag:

O: 200 gram optimel kwark en koffie.
    T: mineola, flesje water & koffie
    L: 2 crackers met rookvlees en thee.
    T: 2 pruimen en thee
    A: frietjes met een frikandel en tomaten/komkommer salade.

Esmee vanmorgen tot half 10 geslapen. :D Had het blijkbaar nodig na 2 nachten spoken. En ik ook!;)

13. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Weegschaal was niet zo lief als gehoopt,maar zit nu wel op 15 kilo!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

gister gezellig bij schoonmoeder gegeten die waren weer terug van vakantie na 3 weken, lekker patat gegeten.

de weegschaal zakt alweer wat gelukkig. zometeen weer even op de wii fit maar eerst een broodje eten sam ligt net lekker op bed.

menu:
    O: 1 boterham met hageslag 2xbeschuit met vruchtenhagel, glas sinaasappelsap, kopje thee.
    T: kopje koffie flesje water mandarijn.
    L: 2x boterham 1xkaas 1xsalami glas melk kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: geen idee nog.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag meiden,

@Mamavesmee, een dikke knuffel voor jou.... jeetje, wat verschrikkelijk voor jullie en jullie hond. Lijkt me ook erg moeilijk om een beslissing te maken. Nog een second opinion lees ik... sterkte meis, met wat je ook beslist. Ik denk aan je!!

Druk druk... lekker in huis bezig vandaag, de was zo goed als weggwerkt, de laatste was hangt te drogen. Boven flink bezig geweest vanmorgen, met de meiden nog lekker gewandeld en boodschapjes gedaan. Gisteren weer naar school geweest... poeh!!! Wel weer afzien hoor als je in de banken zit en de opdrachten in kijkt. Helemaal de theoretische toetsen weer...had gisteren even een dip. Moet ik dit allemaal willen nu? Is dat het waard.. en dan kijk ik maar weer naar mijn toekomst plannen en dan weet ik dat ik dit papiertje moet gaan halen... nu! Een ander moment komt er niet. Dus we bikkelen weer voort ;).

Weegschaal - 0.5 kilo, had meer kunnen zijn maar donderdag een roze koek gehad en gisteren lekkere hapjes bij ons filmavondje..! Ik vind dat het gewoon moet kunnen hoor. Ben blij me met 0.5 kilo eraf..!

Ik ga nog even bezig hier... zo de slaapdienst in!

Ik klets vanavond of morgen weer verder mee!!!

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly lekker bezig dus!

hier ook in huis wat dingen gedaan en net ff gewandeld en avond eten gehaald, we gaan afbakstokbrood eten met satestokjes en salade.

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Lieverds,

Hier snel even een foto van mij als bruidje...de profesionele foto´s zijn er natuurlijk nog niet. Maar hier alvast een voorproefje.

Bekijk bijlage 271430

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
  19. MamavEsmee

Wow wendy wat ben je mooi!! :D

Kom vanavond verder reageren.. Moe van een lange dag werken!

Deel Deze Pagina