goeiemorgen! @mamavesmee jeetje dat is vermoeiend idd!! sam was gisteravond ook even wakker maar na een slokje drinken weer lekker geslapen. heb spierpijn van het sporten met de dvd van gister, goed teken! vanavond aquarobic! nu is het 45 min inplaats van 30 min. weegschaal zei 67.2 gister 67.4 dus -200 gram. menu: O: 1 boterham met halvajam, 2x beschuit met gestampte muisjes, glas water kopje thee. T: kopje koffie flesje water fruit. L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xrookvlees, glas melk, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: wraps. T: kopje thee bakje optimel vla.
Goedemorgen. Lekker ochtendje hier... Esmee is naar de peuterspeelzaal. Ik heb maandag al boodschappen voor de hele week gedaan, normaal deed ik dat tot vandaag en nu voor het weekeinde. Maar dit bevalt me wel, nu geen boodschappen hoeven doen. Het beddengoed zit in de wasmachine, boven de boel gestoft en gezogen, badkamer en toiletten zijn gedaan. Nou.... nu zometeen met Maureen naar het CB voor controle. Daarna Esmee weer ophalen. Als Maureen slaapt wil ik de ramen toch gaan wassen. Met de zon erop zie je pas hoe vies ze zijn he . En als Maureen dan wakker is even wandelend naar de bibliotheek. Boekjes voor Esmee inleveren en nieuwe halen. Menu: O: 2 boterhammen met appelstroop, groene thee. T: magere yoghurt, banaan en groene thee. L: 2 boterhammen, 1x schuddebuikjes, 1x kaas en een tomaat, kopje kippensoep. T: fruit en groene thee. A: aardappelen, sperzieboontjes, kip krokant schnitzel. T: 2 cracottes met mager beleg. Vandaag dus wel even 'streng'. En dan streng volgens mijn eetschema... soms pak ik daar eens een dag of een deel van. Als je zelf je tussendoortjes kiest, wat best kan, pak je toch sneller een liga, of een klein ander koekje... dus zo nu en dan pak ik even een dag uit het schema. Vanavond mijn sportavond. Nu ik weer studeer kom ik niet aan twee avonden toe, dus is donderdag mijn avondje. Eerst fitness en dan een uur Sh'bam.... heerlijk, kijk er nu al naar uit . @Mamavesmee, super nieuws betreft de hond meis. Maar vind het wel wat hoor. De eerste arts stuurt je met vreselijk nieuws naar huis en dan moet je bijna een halve week wachten en krijg je juist blij nieuws. Maar goed... er is gelukkig niets aan de hand. Oh en ook al zoveel gewerkt? Komt dat ook door vakantie tijd nog? Meende ook ergens ziekte te hebben gelezen? Ik werd net ook al gebeld of ik morgen een dagdienst kan werken, ook ziekte... iedereen weet dat ik elke vrijdag de hele dag op school zit... en gaan ze toch bellen. @Melanie, mooie foto's van je huisje hoor. Gezellig en knus. @Wendy, getrouwd!!!! En wat zag je er mooi uit. Mooie jurk ook . Ik moet nu weg... kom anders te laat zie ik .
even niet veel mee gelezen. Baal hier enorm! In 2 dagen zit er ineens weer 1,1 kilo aan. Ik had ook al lang ongesteld moeten zijn. Ben al 6 dagen overtijd! Maar hopen dat het daaraan ligt en dat het na de menstruatie er weer af is.
Shirley.. Het is heel normaal om rond je menstruatie te schommelen. Butterfly.. I.d. ziekte en moest al extra werken ivm vakantie van 2 collega's dus deze week 100% aanwezig ipv 50% Mooi menu vandaag!! Je best heftig zo'n misstap van een dierenarts. :x Dacht dat ons hondje dood ging. Elsie.. Esmee had al 3 bekers water op.. Spierpijn geeft altijd wel een lekker gevoel! *** Hier heerlijk gesport!! 15 hardlopen, 2 wandelen, 15 hardlopen.. Lekker gezweet!! Daarna boven gesopt, gestreken en lekker gedouched! Vriendin is vandaag begonnen in een nieuwe kleding winkel. Daar 2 leuke setjes gescoord van Jubel.. Zo leuk!! Net 2 mandarijntjes en koffie op. Ga Esmee van school halen en lekker lunchen!!
Zo, Maureen goed gekeurd.. gaat ook super met haar. Esmee heeft het ook weer leuk gehad op de peuterspeelzaal. De lunch veranderd in een tosti... de meiden wilden graag tosti en daar heb ik ook wel zin in . @Mamavesmee, ja, ik vind het ook een misstap hoor. Inderdaad denk je dat je hond heel ziek is en dood gaat... en dan blijkt het maar iets kleins te zijn. Vind het wel heftig... kan je er ook iets mee doen naar de dierenarts toe? Ik bedoel: als een arts ons zo'n diagnose geeft maar je bent gezond zou ik woest zijn... ik zou dat denk ik ook aanvechten. Maar ja.....
Butterfly.. We gaan er morgenmiddag samen naar toe. WIllen horen wat hij te zeggen heeft, voor het zelfde geld hadden we hem laten opereren en was er niets gevonden. Hadden we dan ook de dikke rekening moeten betalen ? We gaan de rekening die nog komt ook niet betalen..
@mamavesmee nee ik zou dat ook niet doen idd!! vriend eet vanavond weer niet thuis, ben aan het bedenken wat sam en ik zullen eten. om 19.00 komt schoonmoeder op sam passen zodat ik naar aquarobic kan.
groot gelijk! Ik zou ook uitzoeken wat ik zou kunnen doen tegen deze arts hoor. Jij zal dan de enige niet zijn die zo'n diagnose krijgt!
@Mamavesmee, ik kan dus concluderen dat jullie het ook er niet bij laten zitten. Groot gelijk.... ik zou de rekening ook niet gaan betalen. Hij heeft jullie mooi een nare tijd bezorgd wat helemaal niet had gehoeven. Hoe professioneel is men tegenwoordig nog.... begin me dat wel eens af te vragen hoor. @Elsie, ook lekker sportavondje voor jou... heerlijk he. Hier neemt manlief vanavond de meiden onder zijn hoede en ik ga na het eten lekker weg... en dan thuis lekker in bad... heerlijk . Verheug me er nu al op. De kids spelen lekker buiten. Maureen wilde niet op bed, ze waren leuk bezig en ze oogde ook niet moe of slaperig. Dus we kijken het even aan.
"Zwaai" sorry even erg druk! Vandaag gewerkt en toen snel kids van school gehaald. Nu even rustig thuis en dan zo weer weg heb van 17:00 tot 21:00 colleges! Kom morgen tussen het werk door even bijlezen!
Hallo dames, Hier weer terug na een midweekje weg. Ik stond vanochtend op 60,8 dus ben niets aangekomen. En......we hebben besloten voor een 2e te gaan!!! Ik vind het wel heel spannend. Ik heb nu nog voor 2 weken pil dus die maak ik eerst af. Wel gister al een doosje foliumzuur gehaald, daar ga ik alvast mee beginnen. Maar hoe zat het ook alweer? Moest je nu de eerste maand zonder pil even overslaan en eerst wachten op je eerste natuurlijke menstruatie?
Hey dames... Wat een rust hier zeg.. Hier alles goed, veel te veel lekkers gehad vandaag... oepssss. En dan vanavond ook nog naar de bios.... ga me daar wel inhouden, mijn lekkers vandaag al gehad dus tijdens de film maar aan een flesje water . @Wendy, zodra je pil stopt zou ik dan met foliumzuur beginnen...spannend zeg!! Een tweede.. dus lekker aan de klus . @Lovely, ben je al begonnen met je studie? Hier de etensttroep aan de kant, ga nog even de stofzuiger door de tent halen en dan even naar supermarkt om fruit te halen. Fijne avond iedereen.
Wendy.. Spannend zeg, gaan voor een 2e. Ipv zou je de eerste ronde al zwanger kunnen worden. Butterfly.. Leuke film geweest? ***** Geen goed weekend gehad qua eten. Bbq, vandaag dagje uit met Esmee en vanavond naar de wok geweest. Ga de komende week niet op de weegschaal en heel streng doen. Vanmiddag nog wel wezen hardlopen. Menu voor morgen al gepland. O: 200 gram yoghurt en 125 gram frambozen. T; 2 mandarijntjes L: 2 volkorenboterhammen 1x jam en 1x rookvlees, thee T: appel en flesje water A: 150 gram aardappels, 200 gram brocolli en 125 gram visfilet. S'avonds nog een schaaltje optimel kwark.
Ik ben ook paar dagen niet hier geweest. maar ik baal echt enorm. ben nu al een week alleen maar aan het aankomen. hoe hard ik ook mijn best doe. nu inmiddels weer 1,3 kilo erbij! Ik heb het echt helemaal gehad!
Hey meiden. Ben ik weer. Vol met nieuwe motivatie J Vorige week heb ik een bikini twv 119 euro gewonnen.Mijn doel is dus om 5 kg af te vallen, strak in mijn vel te komen en volgend jaar in bikini te durven J Teller staat nu op 75 kg. Vandaag weer serieus begonnen na een weekend vol taart ( Levi zijn verjaardag, mannetje is alweer 4 en gaat nu dus ook naar de basisschool ) Mijn menu van vandaag: Ontbijt : Twee bruine boterhammen,beetje pindakaas, bekertje melk ( 334 cal ) Tussendoor : Kopje koffie, snijkoek, kopje thee ( 88 cal ) Lunch : Klein blikje kippensoep, twee broodjes met kaas, thee ( 317 cal ) Tussendoor : 4 rijstewafels, thee ( 108cal ) Avondeten : 1 ½ tosti ( 453 ! shock ) Avond, twee keer koffie, water ( 22 ) Totaal 1322. Nog best veel. Komt vooral door mijn avondeten geloof ik. (hmm vul het net in op mijn caloriechecker dagboek en dan is het opeens 1287 ) Hoe gaat het met jullie allemaal ?
@ Kaatje: Mooi menuutje... Hier vandaag ook maar weer eens een poging om de draad weer op te pakken. Ben zondag jarig. Vier het vrijdag op het werk, zaterdag voor vrienden en zondag voor familie dus daarvan verwacht ik niet veel qua lijnen... Maar zo is er altijd wel wat, dus we doen maar weer een poging... Vandaag gaat het tot op heden goed in ieder geval. Mijn menu: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 25 gram yorkham 1 appel 1 nectarine T: niks A: Runderreepjes al borgo (maaltijdpakket van Bertolli)