Hey meiden, @ mamamadelon: Welkom en succes met afvallen. Super dat er al 3 kg af is! @ MamavEsmee: Wel een heel leuk weekend inderdaad. Dat maakt het dan weer een beetje goed. Ik zag je hondentaartje op hyves. Leuk! @ Wendy: Beterschap! @ Butterfly: kan me voorstellen dat je boos bent! Belachelijk! Wat voor voordeel heb je met een hoger punt. Kun je daar een eventueel lager punt mee ophalen? Zo ja, zou ik het doen (ligt er trouwens wel aan wat voor punt je in eerste instantie hebt), zo nee, zou ik het zo laten. En hoeveel werk heb je eraan? @ Sitalita: Welkom en succes met afvallen! Hier helaas vandaag de draad nog niet kunnen oppakken. Ik baal van mezelf. Het ging net zo lekker! Liefs
Elin is weer helemaal goed gekeurd bij het CB. Weegt nu 5240 gram en is 60 cm. Prikken vondt ze niet leuk ! wat kan er een hoop geluid uit zo'n kleine baby komen zeg. Mijn menu van vandaag : O: 2 bruine boterhammen met gestampte muisjes. Beker melk T: 1 snijkoek + een toetje L: 4 bruine boterhammen ( gest.muisjes, vruchtenhagel, fricandeu, smeerworst ), beker melk T: 3 crackers met kaas A: Aardappelschotel van Aviko S: Schaaltje magere yoghurt. Als lunch een extra boterham genomen en tussendoor een extra cracker voor de bv. Butterfly, o kan me voorstellen dat je pist bent ! Dat is ook één van de redenen waarom ik aan de deur niets koop of afsluit. En ik zeg, wees blij met je voldoende ( gefeliciteerd trouwens ) en steek je energie in de andere toetsen en je gezin Sitalita, welkom en succes. Ook succes met zwanger worden. Met een normaal bmi is er sowieso meer kans op zwangerschap dus zo sla je mooi twee vliegen in één klap toch.
hoi!! nou zouden dus vandaag naar de zwaluwhoeve gaan komen we daar aan druk!!! echt niet normaal!! zusje is ongesteld en je moest naakt in de sauna ( hadden we kunnen weten) vond ze niet zo prettig dus zijn we doorgereden naar walibie was er 20 min vandaan. @mamavesmee ik kan eigenlijk nu al best weer veel eten, maar idd je mond is heel gevoelig!
Zo, de meisjes liggen schoon in bed, Harrold is naar de sportschool en ik zit even lekker aan kopje senseo. Heb mijn woede kunnen temperen hoor. Ben gewoon zwaar teleurgsteld, in Yarden en in mijn moeder. Ik trap nooit meer in die stomme verzekeringen. Ben bij unive en blij daarbij. Moet woensdag dus alles weer recht gaan breien maar ben de opbouwe vanaf mijn 18e wel kwijt. Al vraag ik me af wat voor meerwaarde het heeft. Nu aan de studie.
ohoh! Heb je chocola in huis? Hier een drukke dag gehad. Nu heerlijk op de bank met de laptop, hoop een beetje te kunnen doen voor de studie. Mijn menu: O: shake T: worteltjes, koffie, glas water L: ontbijtkoek, b.pistolet met boter, komkommer T: thee, flesje water, peer A: ovenschotel met zuurkool,shoarma en aardappelpuree T: thee, handje pepernoten
@mamamadelon: Welkom @W&R: Ik dacht ook toen ik je menuutje zag: beetje karig. Tussen de 1000-1200 kcal is prima om mee af te vallen. @Kaatje: Gefeliciteerd met jullie jubileum. Arme Elin, weer prikjes. @Wendy: Beterschap. @Butterfly: Behoorlijke rotdag zo te horen. Wat raar van je moeder. @sitalita: welkom. @Beschuitje: Goed dat de 1e dag weer lekker ging, nu volhouden @MvE: Huisje weer lekker schoon? Je hebt de smaak goed te pakken met je taarten of niet? @Hier: Leuke dag op het werk, ik zit er zo weer in. Myrthe deed het goed bij de gastouder, had lekker geslapen en gedronken. Toen ik thuis kwam was het wel spitsuur. Myrthe honger, mama honger en allerlei opruimklussen. Was ik eindelijk klaar, ging Myrthe huilen. Heeft ze tot 22.00 gedaan, ze ligt nu te slapen. Tegen 23.00 nog een keer voeden en dan lekker naar bed. Morgen nog een dag werken en dan is het alweer weekend.
@Femke, is even weer wennen he, dat nieuwe ritme. Je zit er snel weer in hoor. Ja, een rot middag gehad, heb me niet te lang boos gemaakt hoor. Dat vond ik het ook niet waard. @Wendyenrichard... oh irritant he, heb je je in kunnen houden??? @Elsie, ja de sauna is meestal naakt . Je hebt bij velen wel eens enkele badpak dagen. Toen ik voor het eerst naar de sauna ging wist ik niet wat me over kwam. Heb er nog altijd wel een raar gevoel bij, zo'n sekte gevoel . Vind het het wel altijd heerlijk, dus zet de knop om en ga niet steeds denken aan de naaktheid. Maar walibi is een leuk alternatief toch??? Lekker een dag voor jezelf gehad dus. Nou dames.... ben weer klaar voor nu. Ga nog even lekker douchen en lekker slapen. Morgen een slaapdienst, uurtje eerder naar het werk . Begeleid een stagiaire en we hebben tussenevaluatie met haar docent erbij. Spannend spannend..... zulke dingen zijn leuk, maar kost me altijd extra tijd zeg. Dat vind ik dan weer jammer. Woensdag weer een uur langer op het werk omdat ik een overdracht moet doen... zucht!!! Net glaasje cola gehad en een handje zoute sticks. Bij de koffie een handje pepernoten. Dag 1 is goed gegaan al zeg ik het zelf
Goedemorgen, @Butterfly: Dat is het nadeel van stagiaires begeleiden. Werk ze vandaag. @Hier: Heerlijk geslapen vannacht en Myrthe ook, die slaapt nog. Kan ik mooi even rustig ontbijten, m'n brood smeren etc. Heerlijk, de dag zo lekker rustig opstarten. Vanavond naar de nagym, dan komen mijn zwager en szusje oppassen, die waren helemaal blij dat ze mogen oppassen.
Hey meiden, Hoop dat alles goed met jullie gaat. Baal ervan dat ik niet mee kan lezen... Laptop is gecrashd! Met lijnen gaat het gelukkig weer oke, zit er weer helemaal in! Liefs
Goedemorgen. Elin zit nog steeds in haar 2x per nacht ritme. Ligt nu nog te slapen maar Levi was om 07.15 al wakker. Gelukkig heeft ze geen last van haar prikjes, gaat net als Levi uren slapen. Heb haar gister amper wakker gezien. Vandaag niets op de planning.Ga straks appelflappen bakken met Levi. Femke, heeft Myrthe wel lekker geslapen vannacht ? ja dus.mooi ! sauna nog nooit geweest.als ik er ooit heen ga is het wel op een badpakdag Kimmetje, balen van de laptop.gelukkig gaat het lijnen weer goed !
dagmenu van vandaag ook erg karig, ben de helft vergeten doordat ik druk was o: special K pure chocolade met melk T: plakje ontbijtkoek L 2 volkorenboterhammen met kipfilet T: liga A: Speklapjes ( ga voor mezelf even kijken voor mager vlees..), aardappels en sperzieboontjes. T ?? ( geen idee nog) Hebben jullie tips voor het ontbijt, boterhammen heb ik echt geen zin in s ochtends. Eet ik echt te weinig? ( als ik mn menu vergelijk met die van jullie..... zie ik wel echt een verschil)Ik heb de angst dat als ik teveel eet ik aankom ( dat is mijn ervaring sinds mijn crash dieet) Ik drink vandaag weer 1,5 l water met 0%ranja en thee zonder suiker. zou iemand mij kunnen helpen met een dagmenu voorbeeld? We hadden geen chocolade in huis dus heb het niet aan toe gegeven
Butterfly.. Vervelend dat je zo " genaaid" bent. I.d. een net menu.. Werkse vandaag! Femke.. Fijn dat de eerste werkdag weer goed ging, begin je eerst met 2 dagen per week? Lovely.. Nog aan school toegekomen? Kim.. Fijn dat je het lijnen weer goed hebt opgepakt! Wendy.. Die speklap kan best in je menu hoor, de rest is vrij mager! Door te chrashen heb je je lijf in de war geschopt, moet je nu even weer rechtbreien.. Kaatje.. Kun je een beetje aan de nachten wennen? Oh.. Lekker appelflappen! Melanie.. Doorzetten hoor, denk aan je trouwjurk! *** Gisteren niet zo'n goede dag gehad.. Hadden van die muizen en kikkers gekocht.. ( DOM) S'middags warme chocomelk gekocht en na het eten aardbeienkwarkpudding van mona. Vanochtend de weegschaal wel lief. - 800 gram 71.4 ***** Vandaag niet zo veel in de planning, even stofzuigen en nu met de honden een flink stuk wandelen.. Verder zien we wel.
Kaatje85, ik sla zeker 2 vliegen in 1 klap hiermee! Ben net alweer lekker naar de sportschool geweest, 2 crackers gegeten voor die tijd en straks even 2 boterhammetjes naar binnen werken. Verder wil ik gewoon veel water gaan drinken ipv sapjes etc. Denk dat ik hier ook al veel mee vooruit kom en minder avondeten. (ben namelijk dol op warm eten!)
Hey meiden, Hier vandaag een keer vroeg op. (voor mijn doen dan ) Vanmorgen even geshopt. Bij de kruidvat hadden ze hardloopspul dus dat heb ik voor mij en mijn zus ingeslagen. (inmiddels ook al een keer terug geweest om maten te ruilen ) En eindelijk geslaagd voor laarzen. Wat een ellende is dat toch altijd bij mij. Alles wat ik mooi vind is te duur of past niet. Maar nu dus toch geslaagd. Dadelijk even wat eten en vanmiddag verjaardag van een vriendin van mij. Die vierde het eigenlijk afgelopen donderdag maar ik moest gewoon werken. Had wel 's avonds kunnen gaan maar dat zag ik niet zitten aangezien het 3 kwartier rijden is daarheen en ik de volgende dag ook weer moest werken. Kon het dus ook niet te laat maken. Dadelijk even cadeautje inpakken. Als ik straks thuiskom nog even strijken en boodschappenlijstje maken, zodat roland vanavond boodschappen kan doen. Hopelijk wordt het vanavond wat droger, zodat ik kan gaan hardlopen. Liefs
Sitalita.. goed bezig zeg!! Melanie.. Veel plezier vandaag.. Je hebt een drukke dag. Het begint hier nu ook te regenen. W & R.. Wat ik zelf altijd aan hield is: O: bijv yoghurt met muesli ( 3 eetlepels) Melk met brinta ( 3 eetlepels) 2 crackers met vleeswaren. T: fruit L: 3 boterhammen met mager beleg. T: fruit A: Maximaal 150 gram pasta/rijst of aardappels, minimaal 200 gram groenten en maximaal 100 gram vis/vlees of kip. T: klein schaaltje met zoutjes/ plakje ontbijtkoek/ zakje snack a jacks oid. Ben hier bijna 20 kilo mee afgevallen! *** Hier een super lekkere taart gebakken.. Cadeautje voor schoonouders omdat ze zo vaak oppassen en leuke dingen doen met Esmee. En omdat ze gek zijn op taart!! Voor foto's zie hyves! Zal ook nog even een menuutje droppen: O: 2 boterhammen met 1x appelstroop & koffie T: mandarijntje, halve appel en een fonant muisje en thee L: 1 krentenbol en 1 boterham met leverworst en thee T: handje m&m's en thee A: klein restje chiliconcarne met rijst.
hoi meiden, vanmorgen gezellig bij een vriendin geweest de kinderen lekker kunnen spelen, sam was bekaf alleen wilde ie thuis niet echt meer slapen! hij moest erg huilen (krijsen) gelukkig wel in slaap gevallen. maar geloof dat ik hem nu alweer hoor! maarja komt wel goed uit want moet nog boodschappen doen. menu: O: 3 beschuitjes met vruchtenhagel kopje thee glas water. T: 2 kopjes thee 2 kleine chocolaatjes L: paar poffertjes 1 boterham met kipfilet kop thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: gebakken aardappels sla en snitzel. T: kopje thee fruit.
Hier inmiddels thuis. Niet meer aan de was toegekomen. Die doe ik vanavond misschien nog wel even. Verjaardag was gezellig Lekker bijgekletst. Qua menu, niet zo'n goede dag, maar in ieder geval beter dan de afgelopen 3 dagen. O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: niks L: 1 meergranenbol met tonijnsalade (van bakker bart) T: 1 tompouce A: zuurkoolschotel uit de oven Geen fruit gehad vandaag. Dat eet ik normaal 's middags waar ik nu een tompouce heb gehad. Er zit wel appel in mijn zuurkoolschotel... telt dat ook? Vanavond nog hardlopen als het niet te hard regent...
vanmiddag geen tussendoortje genomen, toen sam wakker werd boodschappen gaan doen en was pas om 17.00 thuis toen gelijk de boodschappen opgeruimd en eten gekookt en daarna lekker gegeten. straks dus maar wat fruit eten.
Hallo ik doe ook mee! Vandaag heb ik een soesje afgewezen en in plaats daarvan een appel genomen! Ik ben nu 2 weken bezig en ongeveer een kilo kwijt, maar ik schommelde altijd al wat dus als ik zondag onder de 79 zit weet ik zeker dat mijn pogingen zin hebben. Ik heb een profiel op valtaf.nl om bij de houden hoeveel calorieen ik eet....