Ik kom me even weer melden! Sorry heb het enorm druk! Laatste werkweek en er moet ineens van alles gebeuren pff. Vanaf volgende weel weer streng aan de Sonja heb nu even geen motivatie!
Sorry meiden... hier ook ontzettend druk en daarnaast wat problemen rondom ons (familie en vrienden). Zit momenteel totaal niet lekker in mijn vel. En kan me ook totaal niet tot lijnen zetten. Sorry meiden... ik hoop me snel weer te kunnen melden als het allemaal wat rustiger is hier. Hoewel dat wel heel ver weg lijkt nu!
hier is de motivatie ook weg probeer wel te bewegen en gezond te eten maar snaaien doe ik wel... gewoon te veel lekkers op het moment.
Hi dames, Ik ben er nog hoor, lees alleen meer mee dan ik schrijf op het moment. Hier gaat het lijnen ook niet super goed. Sta stil en kan me niet tot hardlopen zetten. Ik ben soms zo druk. Smoesjes, smoesjes smoesjes. @Elsie: Jij gaat al langer naar een dietist he? Helpt dat in de motivatie? @Meikie: Welkom, welke methode volg je? @Butterfly: Da's balen meid. Maar je kunt het! Die laatste 5 gaan er gewoon af! @Lovely: Sterkte! @Melanie: Knuff meid!
@ Femke, ik volg niet echt een methode. Het is bij mij meer verkeerd eten en snoepen. Ik ben nogal een makkelijke koker, en dat is vaak vet. Dit vind ik ook het lekkerst, groente vind ik gewoon niet lekker. Maar goed ik moet het toch echt meer gaan eten en lekker gaan vinden want heb het toch echt nodig he..... Dus methode is minder snoepen en meer gezonder eten...
Kom op meiden. jullie vinden de motivatie wel weer! Hier ben ik sinds vandaag al over de 20 kilo grens heen! Ben er nog lang niet... maar voel me steeds beter
Ik zie nu ook dat er nog maar 0,1 van mijn bmi af moet en dan heb ik geen obesitas meer. dat geeft ook wel een goed gevoel
Hi Dames, @Meikie: Makkelijk koken en gezond gaan gelukkig ook prima samen. Wij aten ook relatief vaak vet, tot mijn dochter met de pot de meeging eten. Nu kook ik elke dag en ik sta zelden langer dan 20-25 minuten in de keuken. @Shirley: Thanks meid. Wat ga jij toch goed, al 20 kg eraf. @Hier: Ik ga maar weer aan de bak. We hebben nu ook niks te snoepen meer in huis, dus dat maakt het weer makkelijk. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: 3 kleine mandarijntjes L: Salade geitenkaas met een broodje T: Appel A: ? We eten bij mijn moeder, dus het zal sowieso gezond zijn. Fijne dag allemaal!
hey meiden ook ik doe nog mee maar ik sta stil .. bah bah maar nu dus weer fanatiek aan het sporten en spieren zijn zwaarder dan vet dus gaan we door alle complimenten die ik krijg er maar vanuit dat het wel ok zit !! heb het alleen erg druk dus reageren zit er vaak net ff niet in zoon zit op school dochter gaat zo naar bed dan ga ik weer sporten !
Hallo lieve dames, Ik lees ook nog steeds mee hoor. Maar ook hetzelfde....druk. Ik sta nog steeds op 60,7 en daar ben ik heel blij mee. Maar ik zou nog steeds zo graag die 5 willen zien. Vandaag lekker mijn vaste vrije dag. Voel me niet helemaal fit want ik zit aan de antibiotica omdat ik een voorhoofd- en bijholteontsteking heb. Maar ach, er zijn ergere dingen natuurlijk. Jullie nog leuke plannen deze week?
goeiemorgen! @femke ik ga idd naar een dietist maar hoef er nu een hele tijd niet heen, omdat het goed ging maar nu is de motivatie weer even wat weg helaas. blijf wel mijn best doen hoor, merkte gister gewoon aan mezelf dat ik niet afval en iets aankom. menu: O: 2 boterhammen met appelstroop, glas melk kopje thee. T: kopje koffie, flesje water, 2 mandarijnen. L: 2 boterhammen 1x kaas 1xrookvlees glas melk, kopje thee. T: kopje thee, flesje water yoghurt&fruit. A: hutspot T: kopje thee bakje optimel vla sam is op de psz, net ff wat gedronken en nu ff wat in huis doen, bedden al lekker verschoont!
Hey dames... Vandaag is mijn trouwdag, vier jaar geleden getrouwd. Dus ja.. wel wat lekkere dingen vandaag. Heb voor mijn liever en mij voor vanavond twee slagroomgebakjes gehaald. Straks vergadering op het werk, dus heb koeken gehaald en mooi opgemaakt op een bord. Net samen met de kids wel een koek gegeten dus ik mag vanmiddag niet meer . Dus yoghurt en fruit mee naar het werk. De slaapdienst uit gekomen, ben net thuis, Maureen was zo moe, die slaapt eventjes. Kan straks weer naar het werk sjeesen. Vanavond sporten.... fitness en dan een uurtje dansen. Ik deed SH'Bam maar er is wat anders voor in de plaats gekomen. Body rocking ofzow? Combi van Zumba, SH'Bam geloof ik. Ben benieuwd. Niet kunnen wegen vanmorgen. Dus geen idee hoeveel ik nu weeg. Gisteravond nog wat kaasblokjes gegeten..... maar niet noemenswaardig veel.... gister verder wel een goede dag gehad.
butterfly:gefeliciteerd! de weegschaal was erg lief en ik ben officieel obesitas af! zit eindelijk weer sinds jaaaaren onder de 80 kilo.
Hey meiden, hier gaat het best aardig, moet zeggen dat het wel motiveerd hoor om hier mee te kletsen Gisteravond lekker naar de zumba geweest, was jammer genoeg niet een hele pittige les, maar goed we hebben weer wat aan beweging gedaan. Ik had me voorgenomen vandaag op mijn fiets mijn werk te doen. Maar ik had weer eens een nachtbraker.... Dus ben best wel gaar eigenlijk..... Er komen momenteel heel veel tandjes door en volgens mij ook een kiesje.... @ Femke, heb jij misschien nog tips om lekker te eten en toch gezond? @ Butterfly, gefeliciteerd meid!!! Af en toe een dagje spijbelen moet kunnen toch? @ Shirley1987, Goed zeg!!! Vind het echt heel knap van je!!!
Ik heb vanavond weer zumba. en een uur krachttraining. en heb er zin in. nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen over sport.
ik sport voornamelijk thuis, heb zo'n dvd maarja sportschool hier is erg duur! heb ook nog een wii fit, ga wel 1xper week aquarobicen met een vriendin. en fiets op en neer naar de psz van mijn zoontje 2xper week en wandelen doen we ook nog.
Zo weer thuis....kwam vanmorgen de slaapdienst uit en kon 12.30 dus weer naar het werk voor een vergadering. Maar weer lekker thuis nu. Met de kids pannenkoeken gaan bakken... zouden aardappelen eten maaaaaar trouwdag he ? Esmee koos voor pannekoeken, lekker met appel en 30+ kaas, manlief krijgt met spek. @Meikie..ook aan de Zumba? Leuk he? En met kids kun je niets plannen he haha. @Elsie, ik vind de sportschool ook wel duur hoor...eigenlijk belachelijk dat alle gezonde en goede dingen duurder zijn . @Shirley, goed gedaan meis.... fijn gevoel he?? Ik bak de laatste pannekoek en dan SMULLEN......
goeiemorgen! gister is het veel beter gegaan, net echt gesnaait, wel een koekje gehad en een snoepje. vanavond naar aquarobic.