Hi Dames, @Elsie: Ik denk er ook over om naar een diëtist te gaan, gewoon voor de motivatie. @Butterfly: Gefeliciteerd met je trouwdag! @Meikie: Wij eten veel aard/groente/vlees omdat de kleine meid ook mee eet en dat gewoon makkelijk is dan. Ik hou erg van rood vlees en dat is natuurlijk ook meteen mager. Weet niet wat jij lekker vind? @Shirley: Top meid @Hier: Ben ziek. Heb al sinds gisterochtend vreselijk hoofdpijn en paracetamol helpt niet. ws teveel stress op het werk. Mannetje heeft Myrthe vanochtend wel naar de gastouder gebracht, zodat ik lekker kan slapen en uitrusten. Ga haar eind van de middag wel ophalen, want ik mis haar.
@Femke... beterschap meis.. het eerst erg!! Ik kan dat ook niet..thuis zijn en de kinderen naar de oppas of naar de opvang. Ik mis de kinderen dan TE er. Maar ja, laatst was ik ziek en heb de tijd voor mezelf genomen en de kids toch bij de oppas gelaten..dat was wel heel fijn. Soms moet je er ook wat van profiteren, maar ik vind dat ook heel moeilijk en doe het dus zelden . Blijft hier toch wel rustig he hahaha. Ik hoop dat het wel goed gaat met iedereen . Ik ga de was zo vouwen, vanmorgen al boodschappen gedaan met Maureen. Ze vond het geweldig omdat ze dan mee mag lopen in de winkels. Als ik Esmee ook bij me heb gaat Maureen gewoon in de kar of in de buggy. Maar madame was zooo moe van het lopen, om 10.30 is ze in slaap gevallen. Het dochtertje van mijn zusje is hier nu te spelen met Esmee. Ze is ook blijven eten. Maureen slaapt nog steeds... al 3 uurtjes bijna. Ga haar zo maar wakker maken denk ik. Nog even was vouwen dus, ben druk met de was bezig. Kom er soms dagen niet echt aan toe, of het is even snel een wasmachine aanzetten tussendoor, maar vouwen... blijft er dan bij. De bedden al verschoond...toiletten en badkamer schoon gemaakt. Vanmiddag even proberen te studeren met de spelende kids om me heen.... maar wilde ook nog evenene drie gangen menu in elkaar zetten. Omdat we 4 jaar getrouwd zijn, en wel uit eten wilde, maar wat met kleine kinderen weinig waard is, ga ik met Esmee lekker de hele middag in de keuken door brengen. We gaan voor papa koken zaterdag. Ben benieuwd . Moet wel wat leuke recepten vinden dus.
@Kind naar de opvang: Ik vind het ook niet leuk en vooral mis ik haar, maar ik heb van 10.00 tot 15.00 geslapen, dus had het gewoon nodig. Ik ga zo ophalen
Hallo allemaal, Hier een teken van leven, erg druk druk hier door omstandigheden. M'n jongste en ik hebben de griep te pakken, afvallen staat op een laag pitje (wel uitgeschakeld voor de buitenwereld want word niet goed van alle opmerkingen en bemoeienis). Doe nog wel sporten, morgenochtend weer weeg/meetmoment ben benieuwd! Verder zijn de uitslagen van alle onderzoeken van m'n dochtertje niks afwijkend, we wachten de MRI af en nog wat andere onderzoeken voor een eind uitslag. Zo te lezen bij velen ook de motivatie ver te zoeken, en drukjes. Hoop dat elk van jullie er weer in rolt en het goed zal blijven gaan. Meikie, welkom en succes met afvallen. Shirely, super joh -20kg netjes! Femke, hoe gaat het zwangeren? Laatste cyclus kort zie ik? Butterfly, gefeliciteerd met jullie huwelijk! Melanie, sterkte met alles hopelijk komt het allemaal goed. Elsie, je doet genoeg beweging zo te lezen! En een sportschool is ook onnodig duur, stom eigenlijk! MvE, alles kits daar? Lovely, succes met je studie en drukte van werk! Al begonnen met SB?
goeiemorgen! @moedertjuh beterschap! @femke een dietist werkt wel voor de motivatie hoor, wel even goed kijken bij je verzekering wat vergoed word. hier gisteravond weer naar aquarobic geweest met een vriendin breng ik haar naar huis doet het licht van mijn auto het niet! haar man er naar gekeken maar die kon het niet maken dus auto daar laten staan en hij heeft mij naar huis gebracht. vanavond bij mijn ouders eten. fijne dag!
Hallo meiden! Wat een rust hier! Hier mijn laatste voorlopige werkdag achter de rug! Eindelijk wat meer rust, kan ik me nu even op de studie storten. Verder gaat alles wel goed, heb een maagzweer waarvoor ik momenteel aan de medicijnen zit, helaas helpen ze niet dus morgen de HA maar weer bellen. Vanaf morgen ook weer streng! Ga proberen trouw elke dag mijn menu te plaatsen.
Goedemorgen! Vandaag eerste dag echt vrij, heerlijk hoor! Wel genoeg voor de studie te doen, heb deze week een presentatie van sociologie moet nog wat samenvatten en ga vanavond met mijn studiemaatje voorbereiden. Daarnaast moet ik de inleiding van mn onderzoek hebben geschreven. Mijn menu vandaag O: 3 beschuitjes met muisje, kop koffie T: 2 glazen water, appel L: bb met zelfgemaakte tonijnsalade, glas melk T: 2 glazen water, kop thee, ontbijtkoek A: 125gr aardappelen, 200gr boontjes, 75gr kipfilet T: ?
goeiemorgen! @lovely succes vandaag! sam is weer naar de psz en ik heb de boodschappen gedaan en nu ff wat drinken en dan nog wat in huis doen en dan is het alweer tijd om sam te halen. menu: O: 2x beschuit met gestampte muisjes, 1 boterham met appelstroop, glas melk, kopje thee. T: kopje koffie, glas water 2xmandarijn. L: 2 boterhammen 1xkaas 1x ? glas melk kopje thee. T: kopje thee glas water fruit. A: gebakken aardappels, broccoli, visticks. T: kopje thee bakje optimel vla.
loveley geniet van je vrije dagen ! en studeer ze ! elsie lekker het even je anden vrij maar idd de tijd is zo om .. hier tim ook naar school .. getraind op de cross trainer toen lisa sliep en hoop zo nog ff wat rust te pakken eten voor vanavond staat klaar. was gisteravond naar de flm met mijn moeder en ineens draaide mijn maag om pfff had fret op mss was dat ff te vet ofzo verder durf ik eindelijk mijn gewicht te plaatsen haha ben van 92 nu naar 78 !!! erg blij en trots en ga nog door tot de 75...
Emma: super resultaat zeg! Elsie: Tijd gaat dan inderdaad snel he! Had ik vandaag ook, voor ik het wist kon ik Nana alweer voor de lunch halen.
Kom me weer melden.. Motivatie is geloof ik op wereld reis haha.. Menuutje voor morgen is gepland, afgelopen donderdag en gisteren weer wezen hardlopen, dat motiveerd wel weer lekker. Verwacht nog steeds rond de 75 te zitten. Kan erger Morgen overdag op het werk, kan ik me altijd wel goed aan mijn menu houden.
Hi Dames, Ik lees nog steeds mee hoor! Lijnen gaat best aardig en ik heb het hardlopen ook weer helemaal opgepakt. Ik ben aan de 2e serie van Evy begonnen, pittig, maar wel lekker. Qua zwanger worden wordt het deze maand niks. Mannetje had nachtdienst in de vruchtbare periode en de enige ochtend dat het nog wat had kunnen worden was Myrthe vroeg wakker Ze wil blijkbaar nog geen brusje, hahaha
Femke.. Jammer. Maar jullie hebben geen haast toch? Stoer dat je de 2e serie van Evy doet. De muziek stond me erg tegen. Volgens mij is iedereen weer lekker bezig met bewegen! Zit weer helemaal in de flow. Geloof dat de knop aardig om is. Menu vandaag: O: 2 boterhammen met 1x vruchtenhagel en koffie T: koffie, klein stukje kwarktaart en flesje water L: 2 boterhammen met 1 smeerkaas, 1 tomaat en 150 gram druifjes, kop thee T; flesje water, appel. A: filetlapje, 150 gram aardappels ( gekookt) en bloemkool 200 gram. Net een schaaltje magere yoghurt op. 30 minuten wezen hardlopen.. Straks mijn menuutje plannen voor morgen.
Goedemorgen! @MvE: Nee we hebben zeker geen haast, het mag nog wel even duren van ons allebei, dus ik vind het ook niet erg. Ik moet ook erg wennen aan de muziek van de 2e serie. Fijn dat de knop weer om is, nu lekker gaan voor die laatste kilo's. @Shirley: Komt vanzelf weer als je ongi over, dan ga je weer als een raket. @Hier: Niet zo best geslapen. Myrthe was wakker en heeft uiteindelijk bij ons is bed geslapen. Ze is nu ook al helemaal wakker en aan het spelen. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: Salade geitenkaas met broodje T: Appel A: Hutspot
Femke.. Brakke nacht dus. Net menu vandaag. Ja, hoop dat de laatste kilo's er nu eindelijk af gaan. Lovely.. Is me even ontschoten welke opleiding je bent gaan doen. Shirley..Je bent al een heel eind met afvallen toch? ***** De eerste kilo is er af 74.4 vanmorgen. Menu vandaag: O: 2 kleine sneetjes grof volkoren 2 plakjes kaas ( zelf geschaaft) en appelstroop. Kopje koffie T: flesje water en 2 mandarijntjes. L: 200 gram kwark met 1 banaantje en 40 gram all bran. T: kackebrodje met smeerkaas. A: 1 pittabroodje, 125 gram shoarma en 200 gram sla ( komkommer, wortelraso, tomaat, ijsbergsla, augurk en dressing) Wil vanmorgen een flink stuk met de honden wandelen.