10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Femke: knap hoor de 2de serie van evy! Hoe gaat het met je kleine meid?
    Mve: ik doe pedagogiek via de universiteit, erg leuk maar ook best zwaar. Super, de eerste kilo eraf! Mooi menu ook :).

Hier de kids naar school gebracht, Nana had opening van het thema herfst dus ben even blijven kijken was erg leuk en zo schattig haar op het podium te laten zien.
    Nu thuis even uurtje relaxen en dan weer aan de studie. Vanmiddag snel wat in huis doen en dan rond 2uur Nana van de bso halen. Ga met mn werk naar een voorstelling en Nana mocht mee dus toch nog een beetje werken! Dit gaat nog wel meer voorkomen de komende maanden werd al gevraagd of ik zoiezo wil invallen.

Mijn menu:
    O: yoghurt met verse stukjes meloen, kop koffie
    T: 2 glazen water, schaaltje meloen
    L: volkorenpistolet met zelfgemaakte tonijnsalade ( maak ik zonder mayonaise)
    T: 2 glazen water, eierkoek
    A: voor de kids maak ik poffertjes en voor mezelf haal ik een maaltijdsalade
    T: ?

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

ik ga ook echt mijn best weer doen om af te vallen. blijf anders maar snaaien:)

sam is weer op de psz en ik heb ff de bedden verschoont wasmachine aan en vaatwasser aan wat opgeruimd en zo ff naar kruidvat en de bieb toe.

fijne dag!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ook weer getraind op mijn cross trainer
    train nu 3x per week 50 min .. in iedergeval tot de 500 calorieen
    weegschaal is lief
    gister frustratie zitten snaaien ( waarom doe ik dat toch ) we hebben een gaslek in huis.. net waterlek opgelost na 8 mnd drama en nu dit en wss moet er nog flink gebroken worden ook ! nu noodoplossing morgenvroeg komen ze breken en kijken waar het zit

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier lekker een rondje gefietst, moest naar kruidvat en naar de bieb, ben een uurtje weggeweest, lekker fietsen het is heerlijk weer! zo sam weer ophalen en vanmiddag weer ff op de fiets naar de kapper voor sam.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Leuke opleiding!! Succes met de studie. Veel plezier bij de voorstelling.

Elsie.. Goedzo, weer knallen!!

Emma.. Snaaien kon je blijkbaar hebben!;) Knap zeg, 50 minuten en dat 3x per week. Je hebt veel discipline!! :)

Hier een lekker relaxed ochtendje, beetje aangerommeld in huis, wat dingetjes gehaald bij de action. FLink stuk gewandeld met de honden.

Vanmiddag gaat Esmee voor het eerst naar gym. Leuk!!:)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee spannend hoor voor esmee!

sam weer opgehaald, hij vind het echt leuk op de psz! over een tijdje misschien 3 ochtenden, we zien wel:)

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé verdorie...hele tekst getypt en weg.

Hier zit er na een zondagse visite bij mijn opa en oma (is altijd een vreetfestijn) er weer wat aan wat ik er niet af krijg. Misschien helpt het als ik een menu plaats, dan kan ik me er misschien aan houden.

O: cracotte met appelstroop, thee met honing
    T: koude cappucino light
    L: 1 bb gekookt ei met marmite, glas magere melk
    T: appel, liga
    A: spaghettie bolognese met tomaten, courgette, paprika, champignons
    T: thee met honing

8. MamavEsmee

Veel plezier vanavond wendy!! :D

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Je bedoelt mijn banner zeker hahah :p. We hebben gisteravond al plezier gehad ;) Dat was volgens mijn banner de meest vruchtbare dag.

10. MamavEsmee

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wel weer spannend hoor. Lijkt wel eeuwen geleden haha....

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Hoe vond het Esmee het op de gym?

@Wendy: Spannend, op het wachtbankje!

@Lovely: Gaat supergoed met Myrthe, vrolijk meisje:) Kun jij de combi werken/studeren volhouden?

@Elsie: Ik heb ook last van snaaibuien, moeilijk is dat.

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Wat een rot nacht zeg, Myrthe was steeds wakker en aan het dromen en de kippen waren ook heel erg onrustig, waren aan het tokken. Ws bezoek van de marter/bunzing, maar we sluiten ze tegenwoordig 's nachts altijd op zodat ze veilig zitten. Goed om te weten dat het beest er weer is.

Vandaag laatste dag werken en dan weer weekend. Heerlijk, ben lekker druk op het werk en heb voor het weekend leuke dingen gepland.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: Salade geitenkaas met broodje
    T: Peer
    A: Kip met kersen in croissantdeeg (niet zo slank;))

Fijne dag allemaal!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke balen van de slechte nacht! sam was ook 2x wakker, maar daarna wel uitgeslapen tot bijna 8.30.

vandaag een rustig dagje samen met sam.

menu:
    O: 2 boterhammen met appelstroop, glas melk kopje thee.
    T: kopje koffie glas water 2xmandarijn.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xrookvlees glas melk kopje thee.
    T:kopje thee glas water fruit.
    A: gebakken aardappels, sla slavink.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi!
    Femke: oehh vervelend onrustig nachtje, gelukkig is het nu weekend! Ik werk sinds deze week niet meer, zou de komende 3 maande hooguit invalwerk doen dus dan is de studie prima te doen.
    Elsie:Mooi menu hoor! Genoten van je rustig dagje?

Vandaag drukke dag gehad. Maar heeft zijn vruchten afgeworpen heb namelijk een 8 op mijn presentatie voor sociologie gehaald!
    Morgen eindelijk genieten van de rust! :D

Vandaag niet echt een menu, door de drukte vandaag heel slecht gegeten.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Hier 2 zieke kinderen. Vandaag dus niks op de planning.

Mijn menu:
    O: 2 beschuitjes met 30+ kaas
    T: 2 glazen water, appel
    L: 2 vb met vruchtenhagelslag
    T: 2 glazen water, kop thee, eierkoek
    A: 225gr surinaamse bami
    T: glaasje wijn, klein bakje chips

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Elsie: Lekker rustige dag gehad?

@Lovely: Da's wel lekker, heb je de tijd om te studeren.

@Hier: Myrthe wederom wakker vannacht, wat dat toch is? Zo meteen op koffie bij een zwangere vriendin, gezellig!

Menuutje vandaag:
    O: KWark met muesli
    T: - ivm laat ontbijt
    L: 2 BB met kaas en jam
    T: 2 Mandarijntjes
    A: Zelfgemaakte pizza

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@lovely beterschap!

@femke balen dat myrthe weer wakker was, hier ook zo'n periode gehad, heel vermoeiend maar het ging vanzelf weer over.

gister lekker rustig dagje gehad, wel even naar buiten geweest hoor met sam.

zou gaan zwemmen met sam maar licht van mijn auto doet het niet en door het slechte weer is het best donker dus durfde het niet aan. we waren wel al 6.45 beneden dus lekkere lange ochtend haha. heb de wasmachine al aan, vaatwasser aan, wasgevauwen! sam is lekker aan het spelen en tv kijken.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    mag ik hier mee schrijven? heb een tijdje mee gedaan in andere topics.. maar ik val vrij lastig af. ik probeer mezelf te hervatten. heb maanden gedaan om ongeveer 6,5 kilo af te vallen en inmiddels er weer bijna 3 bij :( wil er dus echt voor gaan om ze er weer af te hebben maar wel mijn old fashion way. veel sporten. en zo min mogelijk snoepen. ik heb shakes gedaan en nog wat dingen. maar ben helemaal gestopt omdat het bijna fout ging. ik at zo weinig. ik denk dit gaat niet goed. ik moet toch gewoon mijn avondprakje kunnen eten en ook gewoon fruit en groenten en brood ook wel een keer. (niet altijd want ik ben er niet zo gek op) maar zeker wel mijn cracker met kaas bijv.

ik heb af en toe hier gespiekt en hoop dat jullie het leuk vinden als ik hier ook motivatie weg mag halen ;)

vandaag igg tot 300 cal op de crosstrainer weggesport. ik wil proberen om iig 3x pw flink op de crosstrainer te sporten zodat ik met het voorjaar over kan op hardlopen.
    maar dan ben ik redelijk in gewerkt ;)

20. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Heel veel succes... hoeveel wil je in totaal kwijt?

Deel Deze Pagina