10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he femke dikke knuffel !!! natuurljk leef je mee... het is het ergste wat je kan overkomen het verlies van je kindje..
    en kan me voorstellen dat je dan even niet bezig bent met lijnen

Cherie en vandaag nog getraind ?
    ik heb ook een cross trainer !! is steeds leuker ! maar ik train 3x per week anders wordt het te zwaar voor mijn lichaam hoor .. ik train tot de 500c nu .. gaat steeds beter !

elsie fijne vakantie ! hier zit hij er al weer op .. en nog van harte met je verjaardag

hier weegschaal zoooooo niet lief .. zat gewoon 2 kilo aan ja doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii moet volgensmij ongi zijn ( heb prikpil en toch merk je dat) heb mega boobs en sjaggie
    heb gister ook getraind ben ik ook altijd wat zwaarder
    meer vind het niet ok !

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke sterkte met je moeder. wat is er met je vriendin gebeurd? heb ik even gemist denk ik:)

vandaag weer gezond eten! vanmorgen boodschappen gedaan met sam, daarna was gedaan en opgeruimd.

menu:
    O: 1 boterham met appelstroop, 2x beschuit met gestampte muisjes, glas melk, kopje thee.
    T: kopje koffie, glas water, 2x mandarijn.
    L: 2 x boterham met? glas melk kopje thee.
    T: kopje thee glas water fruit.
    A: aardappels, spruitjes, vlees.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    @emma. lekker he dat gevoel na het trainen. ik ga nu. ff de jongste op bed mikken en dan sporten. voor ik de rest weer moet halen van school. ik probeer 3 a 4 k pw. en alles wat xtra is is mooi meegenomen. ik kom op dit moment tot 400c en ik wil idd naar de 500c. dus ik ga maar gauw ;)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai!
    Hier gaat alles goed, heb nog steeds enorm last van mn maag dus lijn niet echt heb namelijk helemaal geen eetlust, wat overigens wel weer goed voor de lijn is :p.

Kids hebben vakantie dus allemaal leuke dingen in de planning.
    Kom straks even bij lezen :) gaan nu eerst een eind wandelen.

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    fijne vakantie Lovely.

Zoo weer 400 call lichter! ben trots op mezelf. ff weer fatsoeneren en de kids halen.

6. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hier al vanaf vorige week aan het snaaien...
    Vrijdagavond gebakje op verjaardag, zaterdag gebakje, chips en 's avonds uit eten geweest, zondag visite, chips en patat gegeten...
    Vandaag ook aan het snoepen geweest...
    Moet volgens mij ongi worden (heb ik altijd van die snaaibuien :().

Vanaf morgen weer goed bezig. Moet ook gewoon aan het werk, dus kan niet thuis de kasten langs ;). Mijn man is 's avonds thuis, dus wil ook het hardlopen oppakken.

Mijn menu morgen:
    O: magere yoghurt met cruesli en vitaminebruistablet.
    T: appel.
    L: 2 boterhammen met slankie smeerkaas.
    T: 2 rijstewafels.
    D: gebakken aardappeltjes met worteljes/doperwten, schnitzel en appelmoes en als toetje Optimel vla.

7. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ben ik weer...

Even korte update.. Werk bevalt niet ivm een storemanager die niet tegen stress kan, en vervolgens al haar personeel afbekt. Daarbij heb ik een andere functie dan verkoop, en moet ik nog steeds in geleerd worden. Dit is inmiddels (werk er nu 3 weken) nog steeds niet gebeurd, ivm zieken en openingen in andere steden.
    Daarbij maak ik giga lange dagen ivm schoonmaken en ben ik iedere avond rond 19.30 uur pas thuis, terwijl de winkel sluit om 18.00 uur.

Geen zin en tijd meer om te sporten daarna, en daar word ik ook shagrijnig van.
    Gister door mijn rug gegaan, en nu dus ziek thuis. :(

Ben gelukkig niks meer aangekomen, maar afvallen doe ik ook niet.
    Hoop dat ik het sporten en geregeld eten weer op kan pakken.

Liefs

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    @Femke. misschien een andere GO? snap dat het vervelend voor hun is. maar opvang waar je niet op kan vertrouwen is ook niks

@kimmetje. klinkt ook erg gezellig.. krijg je wel al die uren betaald? beterschap met je rug.

hier gaat t goed. toch gewogen. en 200 gram lichter dan vorige week (ondanks weekje vakantie! maar dat komt omdat ik wel heel streng heb gedaan de afgelopen dagen ;))

hier menu

O: 2 crackers met filet en koffie.
    T: banaan
    L: Yoghurt drink en roerei met 1 snee brood (of 2 crackers)
    T: mogelijk stukje taart :D
    A: salade

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke he bah dat is niet leuk van je vriendin! ook balen van de go zeg! maarja dat haar zoon geopereert moet worden is ook niet leuk, maar wel irritant dat je weer iets anders moet verzinnen.

ik vind het echt moeilijk om niet te gaan snaaien! gisteravond ook weer chocola gegeten:)

menu:
    O: 2 boterhammen 1xsmeerkaas 1xsmeerworst, glas melk, kopje thee.
    T: kopje koffie, glas water, mandarijn.
    L: 2x boterham 1xkaas 1xsalami, glas melk, kopje thee.
    T: kopje thee, glas water, peer.
    A: chicken tonaigt.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

10. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hi, mag ik me hier ook aansluiten? Ik ben bezig om 10 kilo af te vallen in 6 maanden, tot nu toe ruim een maand onderweg en bijna 3 kilo kwijt. Ik volg geen bepaald dieet, ik eet gewoon minder, maak andere keuzes en fiets 4 keer pw naar mijn werk (1 uur fietsen)

Ik vind het best zwaar eerlijk gezegd, heb vooralsnog veel honger ..

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    3 kilo in 1 maand is super netjes Juud! het is ook zwaar :( maar even volhouden! je bent er zo in de helft van de tijd als je zo doorgaat! :O

hier gaat het tot zover prima. net banaantje op. ik moet ook zeggen dat honger niet mijn grootste vijand is. ik heb namelijk niet erg snel echt honger. hooguit hoofdhonger. dat is wel iets waar ik last van heb. maar als ik er goed in zit valt dat ook wel weer mee.

12. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Mijn grootste vijand is wijn! Ik vind het echt moeilijk om in het weekend niet lekker een paar wijntjes te drinken, maar ik denk maar steeds "weer 80 cal, weer 80 cal" dat helpt wel. Net zoals ik eigenlijk best lui ben en niet van sport houd, met dat fietsen en dan zeker met tegenwind roep ik maar een beetje inwendig van dat ik het moet verwelkomen ofzo, haha. Of ik denk "burn motherf*cker, burn" (dat vet dus :)

Het punt is dat ik al zoveel pogingen heb gedaan, en dan val ik in het begin wel af, maar op een gegeven moment stagneert het, verslap ik en kom weer aan.

Ik ben niet superdik, maar toch wel maat 42/44, bmi van 26 en wil echt graag weer een soort van slank zijn. Bovendien krijg ik van mijn vriend een iPad als het lukt.

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahaha we zitten een btje in dezelfde situatie! hahaha.
    (alleen dan zonder de wijn! maar je kan je zelf toch bijv zaterdag en zondag 1 wijntje toezeggen?)

Ik sport dus op de crosstrainer (die ik zelf heb) en dan zie ik hoeveel moeite ik moet doen voor 100cal! dat is gewoon 10 min ploeteren! (burn MF die moet ik onthouden :p)
    dan wordt je wel voorzichtiger met wat je dan eet ja:D hahahah

dit is ook mijn tigste poging. zit in maat 40 met een bmi van 26 ook. maar 3 kilo maakt bij mij nu al heeel veel uit. wil er idd 10 af hebben. dan voel ik me lekkerder.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Femke: Wat vervelend! Kan het gastouderbureau niet voor een oplossing zorgen? Of anders eens kijken of een kdv in de buurt plek heeft voor een korte tijd?
    Kimmetje: Kan me voorstellen dat je van je werk baalt!
    Cherie: Super! 200 gram lichter!
    Juud: Welkom, 3 kilo in een maand is super netjes! Erg herkenbaar met wijn, ik lust er ook graag wel 1 of meer :p in het weekend. Ik mag er vrijdagavond 1 en zaterdagavond 1 tot nu toe lukt dit me aardig,behalve vorige week ik was voor een feestje in een café genaamd "bubbles" kwam :D...overal stonden flessen heerlijke bubbels met als klap op de vuurpijl een hele grote koelkast met allemaal moëts uit verschillende jaartallen.

Werd vannochtend wakker gezongen door Nana zoo schattig.
    Kinderen zijn een hut aan het bouwen. Vanmiddag met ze naar het Groninger museum even wat kennis over kunst bijbrengen.

Menu:
    O: brinta, kop koffie
    T: peer, glas water
    L: 2bb met vegetarische smeerworst
    T: eierkoek, kop thee
    A: ?
    T: bakje yoghurt met stuk fruit

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden

hier weer 500c weg op de cross trainer !
    moet zo extra gaan werken tot 8 uur .. en al veel gedaan ..

ook ik ben een echt liefhebber van wijn ! drink er op zaterdag 2 en soms op vrijdagavond een maar vaak niet meer omdat ik op vrijdagavond ook op de cross trainer sta en het dan zo zonde vind van het net zweten haha

zo .. ik ga maar eens douchen want ik zweet me rot .. ff hartslag naar beneden

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    gister onverwacht friet gegeten. dus salade naar vandaag verzet... wat zouden jullie doen. ik wil eigenlijk wel op de crosstrainer maar ben enorm verkouden. (echt schrale keel en geen stem. Ook btje kortademig) wel of niet doen?

Emma jouw bericht motiveert me meer naar wel dan naar niet:D

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

vandaag gaat het eigenlijk wel goed gelukkig, gisteravond at sam niks van het avondeten, wat ie steeds weer slecht doet dus nu besloten hem geen koekjes en snoepjes te geven dus dan kan je zelf ook niks gaan pakken! werkt goed haha.

vanmorgen lekker gezwommen samen met sam:)

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Fijn dat het goed gaat Elsie! en werkt het? eet Sam beter.
    Doordat ik zelf weinig snoep vergeet ik het eigenlijk ook vaak bij mijn kids. En het ritme loop vaak zo dat er geen tijd is om te snoepen. de jongste 2 gaan vaak tussen de lunch en het avond eten slapen. dus dat tussendoortje missen ze al. dus soms om 10 uur wat. maar dan probeer ik vaak fruit of ontbijtkoek of zoiets.

Hier ook weer 400c minder! en vandaag een goede dag.

O: 2 crackers met filet
    T: volgens mij had ik nog een cracker gepakt. (weet ik niet zeker meer. was druk)
    L: 2 sneden brood 1 kaas 1pindakaas en 2 crackers
    T: niks
    A: salade met gamba's en gerookte kip (jummie!)

nu water en koffie! ;)

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    cherie ... en nog getraind ??
    ik vind het moeilijk om soms op te starten maar moet zeggen ben nu wat verslaafd .. lekker je uitleven op dat ding !
    maar als je het benauwd hebt ... kan je wel de bacillen eruit zweten

elsie en heeft hij vanavond goed gegeten ??
    mss wat groente of fruit geven tussendoor !

hier weer terug van werk .. we hadden chinees ..
    mijn collega's lachte me uit omdat mijn broek zo groot was en die is pas 1.5 mnd oud .. ook al gaat gewicht minder mijn lijf valt dus goed af !!
    idd .. spieren wegen meer dan vet haha

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja emma! nog getraind. ging goed eigenlijk! ben trots op mezelf. en t voelt zo idd heerlijk.

Deel Deze Pagina