Elsie.. Lekker druk dagje voor je gisteren! Prima menu hoor.. Weeg je je eten nog steeds af? MamavSimone, welkom!! Melanie..Prima menu toch? **** Esmee is op het moment weer lekker aan het spoken s'nachts, ben dus een beetje gaar nu. Vanmorgen een beetje soppen in huis, wil alvast wat sint cadeautjes kopen en dan esmee al weer ophalen van de psz. Vanmiddag even naar mijn moeder heen met mijn zusje. Weegschaal was lief..71.2 Menu: O: 1 mini stolletje met koffie T: fruit L: 3 broodjes met mager beleg. T: fruit en stukje taart A: gekookte aardappels, bietjes en slavinkje. Vanavond hardlopen.
goed ik heb een menu ( heb me aangemeld bij de weight watchers!) O: special K met halvolle melk en een plakje ontbijtkoek T: appel en thee L 3 boterhammen, 1 met achterham en komkommer, 1 met 30+ kaas en komkommer en 1 met pindakaas light. T: 2 snack a jack wafels A: Aardappels met erwtjes en een gehaktbal T: 2 koffieleutjes met een glas melk. Vind het echt veel, wat vinden jullie hiervan?
goeiemorgen! @mamavesmee ik weeg het idd nog steeds hoor! het gaat prima zo! weegschaal zei gister 68 kg. gaat dus wel de goede kant op. straks gaan we weer lekker zwemmen en daarna naar mijn zusje toe die is jarig vandaag, het gaat alleen niet zo goed met haar
Goedemorgen Elin was gisteravond nog 2x wakker voor een voeding en kwam vannacht om 04.15 voor het eerst. Lijkt dus of ze weer een beetje in haar oude ritme komt te zitten Vanochtend vergeten te wegen.Morgen maar weer ff doen. mamvansimone, welkom en succes MVE, vervelend zulke nachten Wendy,ziet er uit als een prima menu hoor Doordat je met je ontbijt en de lunch wat extra eet, red je het wel op je magere tussendoortjes. Als je in de ochtend genoeg hebt aan je special K kan je je ontbijtkoek ook bij je appel nemen
@kaatje, bedankt voor je advies, dat is inderdaad ook een goed idee, ja met de tussendoortjes zal ik toch wel wat spelen hoor. maar een appel, man voordat ik dat op heb zit ik wel flink vol.. mve, lijkt me slopend die nachten. mijn zus heeft het nu ook met dr dochtertje, zoontje wordt s nachts wakker, de buurvrouw heeft een baby liggen die aan dezelfde muur slaapt als mijn nichtje en de bovenbuurvrouw heeft ook een kindje.... Het sloopt je op een gegeven moment he Hoeveel km loop je hard?
Goedemorgen dames! De weegschaal was lief vanochtend. Gisterochtend zat ik op 89.8 en vanochtend op 89.4 kg. En dat alleen door overdag water te drinken en op mijn porties te letten (en s avonds de koek te laten voor wat het is). Best trots! En dit motiveert weer om door te gaan. Hopelijk vandaag weer zo'n top dagje! Groetjes!
Goedemorgen dames, @MvS: Welkom, welke methode ga je volgen? @MvE: Gebroken nachten zijn niet te doen, sterkte vandaag. @W&R: Je menu ziet er best goed uit, heb je de kcal geteld? Je kunt best veel eten, als het maar magere producten zijn. @Hier: Gisteren heel drukke dag gehad, eerst gewerkt en 's avonds nagym van de zwangerschapsgym. Was heerlijk om weer te werken, zit er zo weer in. Toen ik naar huis reed dacht zelfs: morgen even dit doen. Toen bedacht me ineens dat ik vandaag alweer vrij heb. Weegschaal was ook superlief, -800 sinds vrijdag. In een ritme lukt het me gewoon beter om af te vallen. Nu het ritme vasthouden.
Goedemorgen dames, Hehe eindelijk een rustig dagje. Weegschaal is ook weer wat liever 62.3. Verder zit de verkoudheid er nog steeds. Vooral veel slijm op mijn longen, oh wat doet hoesten zeer. Ik zal eens kijken wat mijn menu vandaag wordt....
W & R.. Prima menu hoor! Ik loop zo'n 5-6 km hard. Ben het een beetje aan het opbouwen! Die nachten zijn wel lastig. Esmee kan er ook niets aan doen ( vermoet dat ze droomt).. Maar het is wel vermoeiend. Elsie.. Fijn dat het zo goed gaat.. Veel plezier vanmiddag. En sterkte met je zusje. Lijkt me lastig om je zusje in zo'n moeilijke tijd te zien. Kaatje.. Fijn dat het vannacht weer iets beter ging! Sitalita. Mooi resultaat zeg! Dat motiveerd i.d.!! Femke.. FIjn dat het werk je weer goed bevalt.. Hoe vond je zusje het oppassen? En wow al 800 gram er af in een halve week! Wendy.. Beterschap!! ******* Zo.. Hier het huishouden weer aan kant, eten voor vanavond staat al klaar. Heb vroeger op de spw de serie, kinderen van de hondsberg gezien en nu hebben ze die kinderen (inmiddels jongeren) weer opgezocht.. Erg leuk om te zien!! ( gaat over kinderen met een beperking die in een onderzoekscentrum zitten..)
Femke, weer werken bevalt dus wel. lieve weegschaal ! Ik ga mezelf zo eens in beweging schoppen.kijken of de wii shape het nog doet
ik hou vaste eettijden aan.. half 8, 10 uur T, 12 -12.30 L, T half 3-3 uur en dan on 6 uur eten we pas. Toch merk ik dat ik het een paar minuten voor 12 wel lastig heb, trekjes en ben dus nu alweer bezig aan mijn 2e boterhammetje... nog maar 1 te gaan... hoe doen jullie dat?
Mijn moeilijkste moment is altijd voor het avondeten. Wij eten altijd pas rond 19.00-19.15 uur omdat mijn vriend dan pas thuis is van zijn werk.
Menu vandaag: O: cruesli met magere melk T: halve kop wiener melange (was koud geworden) L: 1 tosti met plak kaas en plak ham, kamillethee T: liga, banaan A: pasta met saus van zalm, verse groenten, boursin cuisin
@mamavesmee het is idd lastig om te zien zo, maar gelukkig is ze ook nog veel vrolijk hoor! vanmorgen lekker gezwommen, daar nog thee gedronken en toen een vriendin naar huis gebracht en daarna naar mijn ouders&zusje gereden, sam bijna driekwartier geslapen in de auto dus hier aangekomen wilde ie niet gelijk slapen eerst gegeten en nog wat dingen gehaald in de winkel en nu ligt ie er net in, maar wel te huilen, hoop dat ie wel gaat slapen nog.
@Mamavesmee, ik heb op school twee weken geleden die serie ook gezien van 'kinderen van de hondsberg'. 1 aflevering denk ik, is er een hele serie van? @nieuwe mensen.... welkom. Lees veel nieuwe mensen, omdat ik zelf minder actief ben merk ik dat we een nieuw groepje hebben . Gezellig. Hier een drukke dienst gehad, vanuit de dienst nog even het centrum in geweest en langs Unive geweest. Pfffff de polissen blijken van geen kant te deugen. Namen staan er verkeerd op etc. En die kerel heeft er 4x 270 euro mee verdiend en ons in de stront laten vallen. Ik haal aan de deur nooit meer wat aan! Was er altijd huiverig voor en ging nergens in mee, laat me nu 1x in de verleiding komen ik word meteen besodemietert. Aan de deur is niemand betrouwbaar, ech niemand :x. Gelukkig was ik net op tijd en is alles nog terug te draaien, maar de opbouw is weg . Esmee weer een boze bui, kreeg haar zin niet dus ik negeerde haar en was boos. Ze wilde ineens graag op bed... prima!!! Zo nu en dan een slaapje heeft ze wel nodig hoor. Als ze nu slaapt, kan ze na het eten mooi mee boodschapjes doen. Ben ik vanavond ook niet zo laat . Ik ben heeeeeeel stom geweest. Na de regelen van de verzekeringen ben ik naar de bakker gegaan, broodjes gehaald maar omdat ik moest pinnen er nog een speculaastaartje bij gedaan . Hij zit nog in de verpakking hoor . Maar voor hoe lang.... ik MOET me inhouden pffffff!! Vanavond bij de koffie mag ik pas een stukje........ oef!!!!!
Butterfly, echt kut van die verzekering opbouw o speculaastaartje, dat klinkt lekker ! Hier 306 calorieën verbrand met de wii shape. mijn conditie is echt belabberd
@Kaatje, ik kan er heel lang boos om blijven, maar dat is het niet waard. Hopen dat de schade verder mee valt en we zijn mooi van Yarden af, Unive gaat een klacht indienen over deze manier van werken. Dus het mannetje komt nog wel aan zijn 'straf' wat dat ook mag zijn. Ja, dat taartje ziet er ook verukkelijk uit, heb het in de kast gedaan en nog niet aangezeten . Maureen smikkelt van een spekkie, vindt ze zoooo lekker . Esmee slaapt nog, heb wat op internet gesurft. Bekeek het laatste nieuws even omtrent de eurocrisis . Bah, als je het nieuws leest.... word je niet vrolijk hoor. Een en al ellende in de wereld, overal!!! Hoe moet dat toh. Het kan me erg bezig houden, wat moet de toekomst onze kinderen bieden??? Houdt het jullue ook zo bezig, of ben ik er teveel mee bezig???
Ik ben opgehouden met het kijken naar het journaal. Zie je een baby van twee weken onder een ingestort gebouw vandaan komen, helemaal uitgedroogd. bah. En de eurocrisis verdiep ik me al helemaal niet in want wordt er vast niet vrolijker van. Heb de motivatie weer een beetje te pakken menu van vandaag O: 2x bruin brood met gestampte muisjes, bekertje melk T: ontbijtkoekje, koffie L: 1 tosti, mandarijntje, beker melk T: 2 crackers fricandeu, stuk komkommer A: aardappelen, bloemkool, duits biefstukje S: Kom magere yoghurt Beweging : 30 min. Wii Shape ( 306 calorieën )
Daarom kijk ik zelden nieuws, ik volg ook niet alles. Nu wilde ik wel even kijken gezien de eurocrisis, maar je gaat je alleen maar druk maken. Bah!!!! Net dagje heb je
Mijn dag: O: 2 boterhammen met 30+ kaas, glas melk. T: 2 liga milkbreak, water. L: 2 volkoren pistoletjes met pittige kip salade, rundlvleessoep. T: banaan, senseo. A: rijst, kip, paprika en zoetzure saus. T: Senseo en een stukje speculaastaart. Heb nergens aangezeten vanmiddag, alleen een banaan genomen.