10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan ik me zeker in vinden, hihi nou laat haar maar inslaan dan. Dank je!
    Je angst is ook gegrond maar wie weet gaat het juist dit x wel goed? Ik zou zeggen neem je tijd meid, het komt wanneer het komt. Ja een 3e zou van harte zijn maar het verstand spreekt nog wijs toe haha.

2. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Stroopwafels....zo lekker! Wij waren voor m'n man zijn werk in China en alle Nederlandse collega's hadden deze okk meegenomen daar naar toe, o ook zakken met drop haha. Ik was toen zwanger van onze zoon, ik snakte dagelijks naar drop hahaha en kaas! Maar Chinese kaas is echt niet lekker wist ik al, dus had een kilo vers vd markt in laten sealen hier in nl en die meegenomen.. Alleen 3 weken later was hij op en toen moesten we nog eens 3 weken...

Hebben jullie plannen vandaag? Ik ga zo zoontje wegbrengen naar m'n schoonouders en dan gelijk door naar mijn werk om even een bakkie te gaan doen, zal een uurtje zijn dat ik volhoud denk ik..maar dat mag de pret niet drukken :) vanmiddag weer even nar de fysio, die gaat alles weer flink los Msseren en kraken en ga even vragen of ik daar op de crosstrainer wat conditie mag op gaan bouwen.. EN dan weet ik of ik er eventueel zelf al een aan kan schaffen of dat het nog te vroeg is voor m'n lichaam..

Nou allemaal weer succes vandaag, zet m op!
    Liefs van mij

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Brademarie: er gaat niks boven NL kaas! Succes bij de fysio.

Hier een dag voor mezelf. Kids zijn naar school en daarna naar de bso .
    Ga lekker in huis bezig, wil alles goed geboent hebben voordat mijn schoonmoeder de 17de komt. Denk dat ik vandaag de keuken ga doen. Verder nog een opdracht voor college vanavond maken.

Menu:
    O: brinta, kop koffie
    T: water, 2mandarijnen
    L:volkorentriangel met dun laagje houmous en rauwkost.
    T: water, eierkoek
    A: 250gr lasange
    T: bakje yoghurt

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!

@lovely succes vandaag!

nou maar weer proberen of ik de motivatie weer terug krijg met de menu's!

menu;
    O: 2 crackers met appelstroop, 1 boterham met pindakaas, glas melk, kopje thee.
    T: kopje koffie, glas water banaan.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xsalami glas melk kopje thee.
    T: kopje thee glas water fruit.
    A: gebakken aardappels, sla, vlees.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

5. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Brademarie, lekker gekoffieleut? Hoe was het bij de fysio? Nlse kaas heerlijk! Vond veel eten in China tegenvallen, wij hadden niks meegenomen vanuit NL (we verbleven ook maar 2 weken).

Lovely, en lekker gepoetst? Succes met je opdracht. Mooi menu, hier vandaag ook lasagne op het menu met salade en drumsticks uit de oven.

Elsie, succes meid hopelijk lukt het je weer (je kan het iig wel!)

Hier, nog geen fatsoenlijke menu's om te plaatsen en ook de motivatie is nog zoek dus niks bijzonders in te brengen.

6. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moedertjuh. Leuk ook in China geweest?! Waar zijn jullie geweest?
    Het eerste jaar ging ik ook 2 weken, en de laatste keer dus 6weken mee voor manlief z'n werk.. Ik heb juist heel veel lekkere gerechten gegeten.. Ligt ook aan de streek, zo heeft elke regio een bepaalde keuken natuurlijk.

@lovely. Leuk dat je schoonmoeder komt, is het gelukt met soppen?

Fysio was goed, was zeer tevreden over m'n spierspanning momenteel..had ik zelf ook al gemerkt ook omdat m'n hoofdpijn de laatste 3 daagjes goed te handelen is..
    Koffieleuten was ook gezellig, had voor de cliënten en collega's lekkere verse slagroom smoesjes meegenomen..en nee heb er zelf niks van op!

Morgen lekker dagje samen met mijn zoon in het vooruitzicht..aangezien het de afgelopen dagen beter met me gaat, heb ik besloten om lekker zelf samen te vertoeven, heerlijk!

Vanavond heerlijk buritos gegeten, zaaaaalig!

Fijne avond dames!

7. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slagroom smoesjes :D:p:)

8. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Brademarie, fijn dat het wat beter met je gaat. Veel plezier met je zoontje morgen. Hmmm lekker slagroomsmoesjes :p, er ligt een bosschebol hier in de koelkast te roepen naar me welk ik negeer (manstout gehaald voor me).
    We zijn naar Bejing, Shanghai, Guenzo (of hoe je het ook schrijft), Shenzen en toen door naar Hongkong.
    De kids hier met moeite wakker kunnen houden tot 18u en toen ze er maar ingelegd, daarna onder de douche gesprongen en toen gegeten (lasagne).
    Burittos lekker!

9. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hoor, hong kong ben ik ook geweest echter alleen voor de overstap hihi en na 6 uur wachten was ik wel klaar daar opde luchthaven .. Sta je dan in je upper, blond haar, lang en al die Chinezen maar foto's blijven maken.. Zeker toen ik zwanger was, voelde ik me de top attractie.. Wij zaten dan ter hoogte van Taiwan in China. Weinig toeristen!

Bossche bol... Inderdaad vriendstout haha... Gewoon straks met liefde aan hem presenteren..en zelf daarna supertrots zijn op jezelf!

M'n fysio vond het trouwens niet zo slim van me om af te gaan vallen omdat ik lichamelijk nog aan het revalideren ben.. Ik snap het wel maar ik voel me geestelijk beter als ik dit doe..wat uiteindelijk ook weer positief op m. Lichaam uit zal werken denk ik dan... Ff vrijdag afwachten wat de neurochirurgie te vertellen heeft over de eventuele operaties.. Mocht het geen operatie worden dan kan ik me gaan inschrijven bij de sportschool anders heeft het weinig zin voorlopig...

Dus we gaan gewoon lekker verder... Vind t fijn om hier in elk geval mee te lezen en tikken..is toch motiverender dan het in je Uppie te moeten doen!,

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Brademarie: anders niet direct te extreem gaan lijnen? Veel plezier met je zoon bandaag!
    Moedertjuh: de bosche bol kunnen weerstaan? :p
    Elsie: hoe ging je dag gisteren? Menu vol kunnen houden?

Ik ben gisteren in het ziekenhuis beland (topic lounge). Had door een ongeluk met het gasfornuis teveel gas binnen gekregen. Gelukkig gaat alles weer goed

Vandaag weer verder met de keuken moet de kastjes nog doen.
    En er staat een wasmand was welke opgevouwen moet worden.
    Als de kids vanmiddag thuis zijn gaan we knutselen voor sinterklaas.

Menu vandaag
    O: yoghurt, kop koffie
    T: water, plakje ontbijtkoek
    L: volkoren pistolet met houmous en rauwkost
    T: water, 3 mandarijnen
    A: lasange ( gisteren niet van gekomen)
    T: ? Heb college

11. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    heb me al een tijdje niet gemeld hier.

Ben nu inmiddels 25,5 kwijt, maar ben er helaas nog niet helemaal. nog 16,2 te gaan :(

12. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo een hele tekst getypt wil ik hem plaatsen zegt die je bent niet ingelogd pff :moe:

Hai dames,

Hier weer thuis, was lunchen met een vriendin en de meiden bij La Place. Lekker en gezellig, nu ff bijkomen op de bank. Kids zijn hangerig en huilerig en voelen zich niet lekker vooral de jongste (wil alleen opgetild worden).

@Brademarie, ja geloof ik best na 6u wachten op een vliegveld (heb dat al na 3 uurtjes!). Hahah atractie, je die chinezen hoeven maar iemand te zien die ietjes anders is en je valt al op.
    Misschien een middenweg vinden wat goed is voor je lichaam en het afvallen? Iig naar je lichaam luisteren!

@Lovely, ja ja heb een appeltje genomen ipv bosschebol en ben daarna gaan slapen. Hopelijk is het poetsen vandaag wel vlekkenloos gegaan? Ontbijt is magertjes! Succes op school vanavond.

@Shirely, netjes meid 25.5kg afgevallen knap gedaan! Je kan het ook zo bekijken, je bent al over de helft heen! op naar de rest, had ik maar zo een discipline als jij dan was ik allang op m'n streef!

Vandaag:
    O: 2x bb met worst, kop groene thee
    T: appel en een banaan
    L: broodje gerookte zalm, latte macchiato
    T: kop thee, noten/appelgebakje
    A: lasagne, drumsticks en salade
    T: pot groene thee

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Shirley: maar je bent al ver over de helft!
    Moedertjuh: ik ben niet zo'n grote ontbijter. Probeer wel altijd oets met granen te eten, maar vandaag echt geen zin. Poetsen ging vandaag goed :D! Jummie jouw lunch klinkt heerlijk! Kindjes nog steeds wat ziekjes?

Niet naar college geweest moet van manlief nog een dag rust houden.

14. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovely: Wat heftig zeg, zo in het ziekenhuis. Gelukkig gaat het nu goed met je!

Shirly: Wow wat goed van je! Daar mag je trots op zijn. Zulke verhalen motiveren mij erg!

Moedertje: Beterschap met de kinderen.

Menu van vandaag:
    O: 200 ml magere yoghurt, glas water, glas karnemelk, vitaminepil
    T: flesje water, kop thee, mandarijn,
    L: glas water, 2 volkoren boterhammen met 1x slanki smeerkaas en 1x rauwe ham
    T: Flesje water, kop thee, mandarijn.
    A: Volkoren penne, restje pastasaus met groente uit de vriezer, 40 gr geitenkaas.
    T: Mueslireep

Morgen ben ik heerlijk een dag vrij en komt mijn moeder gezellig lunchen. Iemand nog een lekkere/gezonde lunch idee?

15. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    dank jullie wel. mensen als jullie motiveren me om door te gaan. Ben wel helemaal trots dat ik onder de 75 kilo zit nu...

16. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    En trots mag je zijn ook! Iedereen die ooit afgevallen is/aan het afvallen is weet hoe moeilijk het is. En jij hebt er toch maar even zelf die kilo's afgewerkt. Je bent er nog niet, maar je gaat de goede weg op!

17. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Hier net m'n ontbijt achter de kiezen, nu omkleden om naar de tandarts te gaan -_-'

@Lovely, aah ok dan is het je vergeven hihi. Goed dat je naar je manneke hebt geluisterd! Ja de dametjes zijn nog niet helemaal lekker, ze slapen nu nog en hun paps ook.

@moi89, dank je. Vind je ontbijt ook magertjes, verder mooi menu! Gezellig lunchen met je ma, veel plezier! Gezonde belegde broodjes met verse jus/koffie/thee? Of een soepje met tosti oid?

@Shirely, sluit me helemaal aan bij Moi89! Je hebt het op eigen houtje gedaan dus TROTS mag je zeker zijn en zijn wij ook op je!

O: Kop groene thee, banaan, 2x vb met kaas

Ga hierna zeker een hele dag niet kunnen eten door verdoving etc.

18. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moedertje: Succes bij de tandarts. Zijn nooit de leukste bezoekjes.
    Mijn ontbijt is inderdaad erg magertjes. Het probleem is dat ik mijzelf altijd moet dwingen om te eten 's morgens omdat ik niets naar binnen krijg. Vandaar dat ik nu standaard magere yoghurt en een glas karnemelk op mijn menu heb staan elke ochtend. Krijg ik toch nog weggewerkt en geeft me ook een vol gevoel de rest van de morgen.

19. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik had ook nooit gedacht dat ik het op eigen houtje zou kunnen. Ik was al bij de ha geweest voor een verwijsbrief. Ik wilde een maagoperatie ondergaan. Maar volgens haar kwam ik daar niet voor in aanmerking.

Maar nu heb ik aan mezelf laten zien dat ik wel dingen kan, als ik er maar helemaal voor ga

20. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai dames,

Lovely wat een schrik met dat gasgebeuren..men! Maar goed dat je nog in staat was om te bellen..pfff.. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen..

Shirley super knap hoor dit resultaat!
    Petje af!

Moedertje hoe is het bij de tandarts gegaan, wat moest er gebeuren? Sterkte!

Mooi, je zou bijvoorbeeld wat cruesli doorheen kunnen doen, of wat vers fruit? Dan heb je een goed begin van je dag, met wat energie erdoor..
    Maar ik be het met je eens, dit is al heel goed, omdat je geen ochtend eter bent.. Je hebt in elk geval een basisje..

Vanmorgen bij de neurochirurgie geweest, volgende week maandag word ik geopereerd, aan mijn rechterhand eerst, en die andere komt dan wel later ook nog aan de beurt... Ik zie er tegenop..maar wat moet, dat moet! Kan ik straks weer ff helemaal niks, dat is zo frustrerend! Maar ja.. Dus geen sportschool nog voor mij voorlopig.. Dus op m'n voeding blijven letten en wat meer wandelen/fietsen tot die tijd.. Kan straks natuurlijk ook geen auto rijden, poeh!
    En dan hier tikken denk ik maar!?!? Hihi .. Na regen komt zonneschijn!

Hebben jullie nog plannen dit weekend?
    Fijne dag!

Deel Deze Pagina