10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zwaai ff. t gaat niet zo lekker hier.. moet even moed vinden. sporten lukt nog wel btw. nu de rest nog.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Fijne dag vandaag! Bijzonder hoor!

Butterfly.. Knap dat je weer gaat beginnen!! Beterschap.

MommyLove.. Voor de variatie zou ik ook brood, kwark met muesli oid eten. Dit bevorderd de verbranding. Verder vind ik het netjes hoor!

Kom even mijn menuutje droppen.

O: 2 boterhammen met 1 x jam en koffie
    T: voor het hardlopen een banaan en glas water.
    T: na het hardlopen en mandarijn en flesje water
    L: 250 ml yoghurt met 2 eetlepels muesli en een mandarijntje
    T: plakje ontbijtkoek en koffie/ flesje water
    A: 2 kleine burrito's ,met 100 gram gehakt ( mager runder) 100 gram boontjes en 100 gram champignons.

Ga zo even berekenen hoeveel het is.

Vanmorgen eerst de honden naar de trimsalon gebracht, daarna 45 minuten wezen hardlopen. 7 km en 495 calorieen verbrand!:D

Daarna thuis bezig, Esmee van school, honden van de trim. Broodje gegeten bij mijn schoonouders ( esmee dan ;)) Esmee naar school en daarna ik gelunched.

Eten voor vanavond staat klaar, straks nog even een wasje doen en vaatwasser uitpakken. Dan alweer naar school. Vlieg van hot naar her. ;)

3. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Lekker geslapen allemaal? Hier vanaf 4u klaarwakker, wou rond 7u terugslapen maar de kids werden helaas wakker. En een middagdutje zit er ook niet in helaas, te druk!

@Elsie, in gezelschap wandelen is altijd leuk. Gaat het afvallen nu een beetje?

@Butterfly, beterschap meid en succes met je school en het oppakken van je afvalprogramma. U can do it!

@Lovely, gezellig en idd een koopje. Hoe gaat die met je sm, beetje uitgerust van d'r vlucht? Kids helemaal blij zeker met oma?

@MvE, het hardlopen gaat goed hè? Houden zo! Wil je er later ook wat mee doen? Voel je dat je strakker wordt?

@Cherie, fijn dat het sporten iig nog wel goed gaat. Hoe komt het dat het lijnen niet wil?

@Mommylove, welkom en succes met afvallen. Ik sluit me aan bij MvE, denk ook dat je mama beetje bezorgd is om haar dochter.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    @moedertjuh. ik heb weinig discipline op t moment en t vrij druk waardoor er wat sneller makkelijk gegeten wordt....
    t schiet niet op zo. sporten lukt me helaas geen 4x pw maar wel min 2x dus dat is iig iets.
    ook boel ik me niet helemaal lekker wat zijn weerslag heeft op wat ik eet....
    nu probeer ik wel weer goed vol te houden. maar ook niet te wegen. dus dan heb je ook even weinig aan me.

@mommylove. ziet er niet slecht uit hoor.

5. MamavEsmee

Drukke dag gehad, me goed aan mijn menu gehouden. Vanavond uitje van het werk. Kom morgen weer kletsen :)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi meiden,

Het gaat redelijk hoor! Eet weer veel fruit en doe me best om verstandige keuzes te maken. Morgen verjaardag vieren van stiefdochter dus dan ongezond maar daarna pak ik het weer op!

Fijne dag.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Sorry, hier even eeb paar drukke dagen!

8. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Cherie, 2x p/w is beter dan niks. Probeer waar mogelijk is gezond te eten en hopelijk komt de discipline vanzelf weer terug. Iig succes!

MvE en Lovely, drukjes zo te lezen. Take it easy.

Elsie, super dat het proberen weer de goede kant op gaat.

Hier zojuist gegeten, nu ff bankhangen-time. Vanmiddag m'n laatste behandeling gehad bij de tandarts gelukkig, heb nu wel napijn.

9. MamavEsmee

Moedertjuh.. Brrrr tandarts, praat me er niet van. Wat moest je laten doen?

Elsie.. Fijne verjaardag gehad? En je kunt ook genieten, maar maak wel bewuste keuzes.

Lovely.. Zal wel flink druk zijn nu. Hoe vinden de kids het?

Butterfly.. Het weekend goed gegaan?

Cherie.. Maar juist van sporten en gezond eten knap je op!;)

Druk weekend gehad, gisteren taart gemaakt en s' middags de slaapdienst in. Moest tot 12.00 werken. Vanmiddag even naar de winterfair geweest in het dorp en s'middags nog visite, die zijn net weg.

Menuutje vandaag:

O: 2 beschuitjes, 1x hagelslag en 1 x klein plakje kaas en een gekookt ei.
    T: flesje water en koffie ( druk op het werk)
    L: 2 boterhammen, 1x kipfilet en 1x jam, appel en kop thee
    T: 2 mandarijnen, 2 thee en 2 glazen christal clear.
    A: bakje frietjes met mayo/saté ( geen snack genomen, :D)

Kom uit op 1250 calorieen.

Had vandaag nog willen hardlopen, maar visite kwam onverwachts en bleef eten. Net pas de boel weer opgeruimd en Esmee gedouched en in bed. Nu geen puf meer.

Wil nu morgenvroeg als Esmee op school is een rondje lopen. Morgenavond knutselen voor Sinterklaas op school, dus komt het er ook niet van. ;)

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hoi dames,

Hoe is het met jullie?

Ik probeer er ook weer voor te gaan. Zit niet zo lekker in mijn vel op het moment. Merk dat ik weer té bezig ben met het bannertje dus misschien heb ik hier weer een goede afleiding. Ik zit ondertussen te kijken of er nog ergens een weight care actie is. Ik zal me morgen weer eens wegen.

11. MamavEsmee

Wendy.. Niet zo gek dat je er zo mee bezig bent, wel! Jullie willen het tenslotte zo graag!

Werd erg blij van de weegschaal vanmorgen. Ben in 8 dagen Sonja, 2,5 kg afgevallen. :D Zat vanmorgen op 72.4.

Nog 1,5 kg en ik ben tevreden. Wist niet dat 2,5 kg zo goed te zien was. Mijn buik/ taille is zienbaar slanker. :)

Menu vandaag:

O: 2 crackers ( wasa) met jam en koffie
    T: flesje water en 2 mandarijntjes.
    L: 1 krentenbol en 250 ml yoghurt.
    T: plak ontbijtkoek
    A: aardappels, brocolli & tartaartje met gebakken uitjes.
    T: appel.

Even kijken hoeveel het is. Anders even wat aanvullen.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@mamavesmee wat erg gezellig de verjaardag.

gistermorgen nog naar vriend zijn opa geweest die helaas niet meer bij ons kan komen, dat is te druk voor hem. en s'middags verjaardag. dus na een slecht weekend qwa eten ben ik er weer!

menu:
    O: 1 boterham met appelstroop, plakje ontbijtkoek, glas melk, kopje thee.
    T: kopje koffie, glas water druiven.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xham, glas melk, kopje thee.
    T: kopje thee glas water fruit.
    A: zuurkool.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

Ik lees nog steeds mee!

@Lovely: Hoe is het met je schoonmoeder over?

@Elsie: Net menuutje hoor!

@MvE: Hé, je schrijft ook weer mee, gezellig hoor! Het lijnen gaat weer goed zie ik!

@Wendy: Logisch dat je er veel mee bezig bent, als je eenmaal die keuze gemaakt hebt, wil je meteen weer zwanger zijn.

@Hier: Ben superdruk. Ik ben nu op mijn 1e echte grote reis voor mijn werk, ben nu in Turkije en kom van Griekenland af. Lange drukke dagen, met vandaag gelukkig een beetje vrije tijd.
    Met lijnen is het dieptriest, dus ik heb een afspraak gemaakt bij een dietiste die samenwerkt met een coach. Het gaat bij nl niet zo zeer om het voedingsadvies, maar veel meer om de verandering te maken naar een andere voedingstijl. 7 december ga ik er naar toe.

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    MvE: wow 2.5 kilo in 8 dagen is echt super. Misschien moet ik ook maar weer eens een Sonja boek uit te kast trekken, heb er 3.

Elsie: er ook weer tegenaan? Jij had de laatste tijd ook niet echt de motivatie meer he?

Femke: Zo hé, Griekenland en Turkije is niet mis. Heb je dan ook nog tijd om er een beetje van te genieten? En klopt wat je zegt, als eenmaal de knop om is voor een 2e dan wil je het net zo graag als bij de 1e. Al ben ik sneller uit mijn ongi dip als ik het snoetje van mijn zoontje zie hihi. Ben alleen bang dat het weer zo lang gaat duren. Ik zie dat jullie ook nog bezig zijn. Maar dat wordt deze maand niet makkelijk als jij weg bent, of heb je je ei ervoor gehad?

Hier: Vanochtend stond de weegschaal op 62.2 en die was voor mijn trouwen in augustus 60.4. Dat is ook ongeveer het laagste geweest hoor. Maar ik wil zo graag eens in die 5!

Menu (niet heel netjes want ik had echt een rotdag op mijn werk):
    O: 2 cracottes met hagelslag en vruchtenhagel, thee met honing
    T: wiener melange, 1 liga
    L: 1 liga (was chaos dus had geen tijd)
    T: wiener melange, banaan, toen ik thuis kwam kleine handje choconootjes *schaam*
    A: gekookte aardappels, spruiten, kipfile
    T: thee met honing

15. MamavEsmee

Elsie..Net menu hoor!!

Femke.. Ja, heb de smaak weer te pakken. Wat vind je moeilijk, terug afvallen of je voedingpatroon veranderen. Wat vind je dan zo moeilijk? Mis je je meisje niet ontzettend?

Wendy.. Succes met het werken naar de 5 ;) Ik ben bezig in de 2e week van bereik je ideale gewicht. Het eerste boek is me echt te karig qua menu. Het avondeten bepaal ik zelf. Maar is wel 5 dagen in de week verantwoord.:)

Gisteravond weer lekker wezen hardlopen na het eten. Loop s'avonds veel beter. 45 minuten ging moeiteloos. JAmmer dat ik niet langer kon, moest s'avonds nog weg. ;)

De suprise voor Esmee haar cadeautje op school is gemaakt. :D

Vandaag niet zo veel in de planning. Vanavond naar het autisme café, info avond over agressie bij kinderen met autisme. Altijd goed toepasbaar in mijn werk. En intressant natuurlijk.

Menu:

O: 250 gram optimel yoghurt met 20gram muesli en koffie.

De rest bekijk ik straks. :)

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@wendy de motivatie was gewoon weg! probeer er nu weer in te komen en gezond te eten.

gister wel wat chocola gegeten:) vind het veels te lekker al die pepernoten en chocolade letters hihi.

vandaag sam en ik allebei niet lekker, dus blijven lekker binnen.

menu:
    O:2 boterhammen met appelstroop, glas melk, kopje thee.
    T: kopje koffie, glas water appel.
    L: 2 boterhammen met mager beleg, glas melk, kopje thee.
    T: kopje thee glas water fruit.
    A: gebakken aardappels, wortels/doperweten, biefstuk.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Is er eventueel nog plek voor iemand in jullie afvalclubje??

18. MamavEsmee

Blike.. Welkom hoor!!

Ga even uitrekenen hoeveel ik nu zit.

19. MamavEsmee

O; optimel yoghurt met 20 gram muesli
    T: stukje gevuld speculaas
    L: 1 krentenbol en appel ( 2e broodje weggelaten ivm de speculaas)
    T: 2 mandarijntjes
    A: 100 gram aardappels, 200 gram wortels en 75 gram gehaktbal.

Zit nu op 999 calorieen.

Vanavond een thema avond autisme, maar neem nog wel wat mee ( ontbijtkoek denk ik)

20. MamavEsmee

Goede morgen meiden!! Sinds een half jaar zit ik weer onder de 72 kg. Ben zo blij!! Woog 71.8 vanmorgen.

Gisteren een best lastige dag gehad. We vieren zaterdag met mijn familie bij ons Sinterklaas. Dus heb gevuld speculaas etc in huis. Heb er mee in de handen gestaan. Maar ben nu heeeeel blij dat ik het niet heb gedaan.

Menu vandaag:

O: 2 beschuitjes met jam en koffie.
    T: 2 mandarijntjes en thee.
    L: tosti ham/kaas ( zijn bij ballorig)
    T: Glas optimel
    A: Spagetti met ham, 200 gram groenten en 100 gram rode saus.
    T: 250 gram kwark.

Deel Deze Pagina