10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ook ik lees trouw mee maar op iedereen reageren is er ff geen puf. Vorige week is man onverwacht geopereerd het is al een paar weken gekkenhuis hier
    maar na twee weken niet echt met lijnen bezig zijn gaat het deze week weer als normaal en ben ik ook nog steeds op mijn lichtst dus gelukkig geen jojo gedoe !!

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: Mijn ei was ws de woensdag voor ik vertrok, dus ik heb een beetje hoop.

@MvE; Ik het moeilijk om mijn eetpatroon voor altijd te wijzigen, voor een paar maanden gaat goed, maar daarna vind ik het echt heel moeilijk. Ik hoop dat de coach me daar mee kan helpen.
    Jij gaat weer als een speer met lijnen! Super.

@Reis: Ik heb Myrthe wel gemist, maar niet heel erg, er gaat een knop om en ik ben heel erg druk. We hebben 1 dag vrij gehad in Athene en 1 dag in Instanbul, dus we hebben er ook echt van kunnen genieten.

@Blike: Welkom!

@Hier: Door de zakenreis, de hele week niet zo heel gezond gegeten. Mmh het eten in Turkije is aan te bevelen, heerlijk! Geen idee wat mijn gewicht is, maar ik ga wel weer boven de 95 vrees ik. Wel ook nog 2x hardgelopen daar, dus dat compenseert een beetje gelukkig.
    Vandaag nog 1x ongezond en dan ga ik er weer voor!

3. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Hoe gaat die? Iedereen druk zo te lezen, lijnen ups en downs zag ik voorbij komen. Volhouden (dat is de clou i know) en we komen er wel. Hier de groeten uit Moshi, uhmm lijnen wat is dat :p? Per 1 januari start ik met CB, dus nu even genieten nog (uiteraard met mate!).

Femke, Wendy, Rianne en Emma jullie zijn er nog leuk!

Juud, wat goed joh op naar de rest!

Emma, beterschap met je man meid.

All, zwaai!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

zo even snel voor ik sam zo naar de psz breng!

menu:
    O: 2 crackers met appelstroop glas melk kopje thee.
    T: kopje koffie glas water fruit.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xham glas melk kopje thee.
    T: kopje thee glas water fruit.
    A: aardappels, spinazie, snitzel.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Ik ben er ook weer. Schoonmoeder is net met manlief vertrokken dus weer heerlijk rust in huis. Ben er blij om ook! Ben toch wat meer op mn privacy gesteld dan ik dacht.

Vandaag weer streng! 2 shakes pd en een avondmaaltijd van max 400kcl.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heb al weer lekker gesport vanmorgen al heb ik het wel zwaar op het moment om goed te trainen .. merk dat ik wat meer moe ben dan normaal !
    ga nu lekker ff in bad ..

elsy kijk je uit onderweg het is behoorlijk glad !

Lovley kan me voorstellen dat je eigen echt het lekkerste is .. paar dagen is geen probleem maar blijft toch je eigen huissie met iemand erbij he !

MvE jij vroeg tijdje geleden om een foto ... tadaaaaaaaa

femke weer terug van de zakenreis dus !
    en kan me voorstellen dat het dan niet mee valt om te lijnen

moedertjuh haha kan jij nog lekker ff genieten tot 1 jan ! en man is weer werken .. gaat weer ok !

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Emma: je ziet er super uit!!

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wow Emma! Super! Mooie benen ook, viel me op hihi!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@emma dat ziet er goed uit!!

hier natte scneeuw, blijf lekker binnen vandaag, sam weer opgehaald.

vanmorgen ff speelgoed uitgezocht en wat op zolder gezet en de lego duplo er af gehaald. had sam best veel voor zijn verjaardag gekregen maar hij keek er niet echt naar om, ben nu benieuwd! van sinterklaas krijgt hij een lego duplo trein.

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Even een zwaai... druk sint weekeinde gehad.
    De meiden zijn schandalig verwend.
    Een poppenhuis, verf, klei, hello kitty duplo, spelletjes, puzzels, pyjama, noem maar op.

Lijnen gaat goed. Ik heb een zwaar weekeinde gehad, dat wel.
    Het voedingsschema en het idee dat ik vanavond moet wegen sleepte me door het weekeinde en heeft me niet doen snaaien.
    Vrijdag ook, de tafel vol lekkere dingen. Ik heb wel wat gegeten hoor, beetje pepernoten, beetje chocolade, speculaas... we hebben chinees gegeten. Ik heb heel bewust mijn eten opgeschept en ook geen ijs gegeten. Oh wat was dat moeilijk. Zaterdag hebben we film gekeken, en daar zit je weer met je kiwi en yoghurt. Maar ik heb mijn gedachten maar uitgeschakeld. Ik moet vanavond wegen.
    Ik ben trots op mezelf.... het wegen komt vast goed.
    Was vorige week maar 0.5 kilo kwijt... snap er nog steeds weinig van. Denk dat het de prednison is die me heel erg laat schommelen in gewicht. De weegschaal is wel erg lief nu dus er moet toch wel een dikke kilo af zijn.

Ik ga Maureen wakker maken, kopje thee zetten, fruit eten.
    Was lekker vrij vandaag. Had vanmorgen alleen een gesprek met ouders van een client en een collega en de leidinggevende. Ontevreden ouders is nooit leuk.... gelukkig goed gesprek gehad.

Zopas nog even zitten studeren.
    Vanavond maar weer verder. Nu eerst de kinderen, even toiletten schoon maken, eten voorbereiden voor vanavond.
    Time flies...... wil een beetje op tijd eten eigenlijk.

@Emma.. wow meis... goed gedaan!! Je mag trots zijn op jezelf.

@Femke, wow je hebt een tijd zonder je meisje gemoeten. Ik zou dat dus echt niet kunnen. Maar wat je zegt over een knop om begrijp ik wel. Ik heb dat op mijn werk ook. Als ik slaapdienst heb en ik breng de kinderen weg is het altijd even slikken. Ben zo graag bij ze maar als ik eenmaal op het werk ben ga ik bezig en 'vergeet' ik even dat ik kinderen heb. Ben gewoon dan niet bezig met de meiden omdat je met andere dingen bezig bent. Elke dienst bel ik wel naar huis hoor.... :).

Hier vieze natte sneeuw!!
    Daar hou ik dus niet zo van.

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wow Emma wat een verschil zeg!! ;) Topper!

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Emma: Super meid! Je ziet er heel goed uit.

@Lovely: Logisch, ze is er best even geweest, lekker toch om weer met je gezin te zijn.

@Butterfly: Lekker dat het lijnen weer goed gaat, december is een moeilijke maand.
    Ik heb voor deze baan gekozen en wist dat het reizen erbij hoorde, dat maakt het makkelijker denk ik.

@Hier: Druk op het werk, moet alles van de dienstreis verwerken (rapporten schrijven) en kreeg vanochtend meteen 10 nieuwe acties. Pff, dat wordt flink doorwerken deze week.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: -
    L: Salade geitenkaas
    T: Peer
    A: Soep met brood en heksenkaas.

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Kan Sam goed wennen aan zijn nieuwe bedje. Mooie menu's zag ik voorbij komen. Werkt de weegschaal ook een beetje mee?;)

Lovely.. Schoonmams weer naar huis? Wel genoten van de tijd met elkaar. Mooie foto van N. op FB. Echt een plaatje!

Wendy.. Gaat het lekker met afvallen?

Butterfly.. Hoe ging het weegmoment?

Femke..Ik heb duidelijke afspraken met mezelf. Als ik boven een bepaald gewicht kom gaat het alarm. Dat is bij mij op 75 kilo. 3kg boven mijn streef. Maar meestal gaat het goed en blijf ik netjes rond de 72 kilo. ;) Hoop dat de coach je handvatten kan geven.

MamaRianne.. Gaat je zusje trouwen?;)

Moedertjuh.. Geniet er nog lekker van. Zal wel afzien worden met CB.

Het weekend met mate genoten. Gisteravond me misselijk gegeten in een chocoladeletter. Ben dus voorlopig weer genezen.;) Nu de knop weer om en knallen. Bewust niet gewogen vanmorgen.

Menu vandaag:

O; 250 optimel yoghurt met 20 gram muesli en koffie
    T: flesje water/ koffie.
    L: kop thee, 2 boterhammen, muisjes en light salami, peer en mandarijn
    T: flesje water en koffie
    A: wortels 200 gram, aardappels 100 gram, tartaartje
    T: 250 gram optimel yoghurt en een eierkoek.

Na het eten 8,674 km hardgelopen, 600 calorieen verbrand.:D

Ga even kijken hoeveel calorieen ik zit vandaag. En dan lekker lezen!:)

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Omdat ik nog zoveel moet afvallen werkt dat helaas nog niet. Ik merk dat ik weer steeds smoesjes verzin waarom het lijnen niet lukt, terwijl als ik het echt wil, het me echt wel lukt. Ik zit mezelf te frustreren.
    Hardlopen gaat echt superlekker hé?

@Hier: Pff, Myrthe weer wakker vannacht. Ging een week goed en nu is het weer raak. Kan er niet tegen, ben nogal lichtgeraakt op het moment. Dat wordt nog wat als er idd een 2de beeb komt... Zal wel weer erg wennen zijn 's nachts.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: Salade geitenkaas
    T: Peer
    A: Chicken tonight

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@mamavesmee sam slaapt gelukkig heel goed in zijn nieuwe bedje!

@femke oei s'nachts eruit, ik kan daar ook slecht tegen!

sam was om 6.15 al wakker.... en maar huilen heb hem nog even bij mij gelegd en om 7 uur eruit gegaan. straks even boodschappen doen samen.

menu:
    O: 2 boterhammen met appelstroop, glas melk, kopje thee.
    T: kopje koffie, glas water fruit.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xvruchtenhagel, glas melk, kopje thee.
    T: kopje thee glas water fruit.
    A: burrito's.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Butterfly: hoe was het wegen gisteren gegaan?
    Mve: We hebben het heel leuk gehad met haar! Veel leuke dingen ondernomen. Gaat lekker met hardlopen he?
    Femke: Mooi menu vandaag! Was Myrthe vannacht onrustig?
    Elsie: mooi menu!

Hier slecht geslapen, man is nog in Parijs met zijn moeder en ik vind het vreselijk om alleen in bed te liggen.
    Voor vandaag geen bijzondere plannen, beetje met de studie bezig en wat in huis doen.

Menu:
    O: wc reep, kop koffie
    T: water, worteltjes
    L: wc reep
    T: water, komkommer
    A: volkorenpasta met tonijn en groentes
    T: kop thee

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. JE ziet er super goed uit zeg!!!

@ hardlopen, ja gaat echt super lekker. :)

Elsie.. Net menu!

Lovely.. Karig menuutje, of is het wel vol te houden?

Femke.. KAn ook slecht tegen weinig nachtrust. Wie niet ;) SMoesjes? Niet herkenbaar hoor!:)

Weegschaal gaf vanmorgen 72.4 aan. Ben ik tevreden mee!

Vandaag weer streng.

O: 2 rijstewafels met jam en smeerkaas. Koffie
    T: flesje water, koffie en peer
    L: boterham met kipfilet, plakje ontbijtkoek, beker melk & appel
    T: 2 mandarijntjes, flesje water
    A: Maak een broodje gezond, neem dat mee naar het werk. 2 snee bruin met ham/kaas, reeptjes paprika, komkommer en ei.

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier zwaar gefrustreerd....
    Gister gewogen en er moest gewoon wat vanaf zijn.
    Maar 1 ons..... het kan gewoon niet.
    Thuis op de weegschaal ben ik echt lichter.
    Ik heb ook gezegd dat hun weegschaal misschien niet deugt.
    Gewicht werd 3x hetzelfde aangegeven dus zeiden ze ook dat de weegschaal het echt aangeeft. Ik heb zo mijn best gedaan, zoveel laten staan met sinterklaas. Zo goed aan het menu gehouden.
    Dit werkt echt demotiverend.

Ook in cm niets kwijt :(, ik snap het niet.
    Ik sport een keer extra, ik drink meer water dan voorheen....
    Ik slik prednison en dat gaan ze verder uitzoeken.
    Daarnaast ook een botontkalker dus dit met elkaar kan de oorzaak zijn dat het gewoon heel moeilijk gaat. Toen ik voorheen 13 kilo afviel slikte ik ook prednison maar 5 mg minder.

Ook zeggen ze dat wanneer je al veel bent afgevallen je lichaam ook kan zeggen stop!! Hm.. tsja, maar dan accepteer ik niet.

Ik kom toch nog lang niet aan 2 liter water per dag, ben een slechte drinker wat dat betreft. Ik heb dan nu de litermaat erbij gepakt en weeg mijn water af en zorg dat ik voldoende water drink.

We gaan gewoon weer een weekje verder!! Hopelijk dan beter resultaat.

Deel Deze Pagina