@butterfly wat balen zeg! toen ik nog medicijnen gebruikte ging het afvallen ook eigenlijk niet, bleef gelukkig wel stabiel. nu vind ik het best wel weer moeilijk om voldoende te bewegen, hoop eigenlijk dat het vanmiddag droog blijft dan kan ik even wandelen met sam.
Mve: Ja het is karig, maar moet echt even een paar dagen streng! Ik durf niet eens op de weegschaal te staan zo ben ik mezelf te buiten gegaan. Kom denk ik vandaag op ongeveer 950kcl uit. Mooi menu heb je! Butterfly: Meid wat balen! Maar geef de moed niet op hoor. Elsie: Hoop met je mee dat het droog blijft! Wil ook even met de kids erop uit!
Ik blijf ook wel moed houden hoor.... maar het wordt zo wel moeilijk. Vooral omdat het eerder wel makkelijker ging. Ik heb vandaag al 1 liter water op en een paar koppen groene thee, dit probeer ik dus maar vol te houden zo tot volgende week. Kijken of te weinig drinken de oorzaak is hiervan. Inmiddels Esmee naar de peuterspeelzaal, Maureen naar de kinderopvang, heb nog even een halfuurtje voor mezelf . Zometeen op naar het werk. We vieren vanavond sinterklaas op het werk . Dus wel een leuke dienst denk ik. Mijn menu vandaag: O: 2 boterhammen, 1x jam, 1x appelstroop, groene thee. T: crackers met jam, groene thee. L: 2 boterhammen, 1x rookvlees, 1x rosbief, water. T: beker yoghurt, banaan, water. A: 100 gram penne, 200 gram broccoli, 100 gram tartaar, knokflook bieslook sausje en een kiwi. T: kopen chinese tomatensoep en een kale boterham. Nou dames... tot later maar weer!!
@MvE: Ik bedoel dat ik zelf steeds smoesje verzin. Ik vind het juist superknap dat jij al zo lang op gewicht blijft!
hoi meiden, even een tijdje niet geweest ivm tijdgebrek. Ik pas nu bijna echt in dit clubje. Nog even en dan hoef ik nog maar 10 kilo! Ik kan niet alles terug gaan lezen maar ik probeer om hier weer in te haken.
Goedemorgen! Shirley: afvallen gaat dus nog steeds goed? Kids net naar school gebracht en nu met koffie op de bank. Straks even boodschapjes doen en dan is het alweer tijd om ze te halen. Heb verder geen plannen, oudste krijgt een vriendje te spelen daarna gaan we Sinterklaas vieren. Menu: O: wc reep, kop koffie T: bakje komkommer en wortels L: wc reep, glas melk T: 2 droge crackers A: courgette gevuld met couscous en geitenkaas T: ?
Heb alweer even stil gestaan. 2 weken lang bijna op 73 kilo. Maar ik heb een keer flink gezondigd en daarna weer aan mijn dieet en dat heeft geholpen.
en veel plezier met sinterklaas vanavond. Dit wordt de eerste sinterklaas die we echt vieren en ik voel me weer kind! Ik vind het weer net zo spannend als vroeger. Gewoon om de reactie van mijn zoontje!
Shirley.. Mooi dat het nog steeds zo goed gaat!! Lovely.. Was het zo erg?! Hopenlijk werpt een paar dagen super streng zijn vruchten af. Veel plezier vanmiddag/avond. Butterfly.. Wat balen zeg! Elsie.. Weer ziet er goed uit!! *** Vanmorgen weer 200 gram lichter. Gaat lekker zo. 72.2 Menu vandaag: O: 1 boterham met jam en koffie T: flesje water, koffie en peer. L: boterham met smeerkaas, 250 gram kwark & 20 gram muesli, kop thee. T: 2 mandarijnen, glas karnemelk. A: 125 gram aardappelpuree, 100 gram vis, 200 gram sperzieboontjes. A: 250 gram kwark Planning is om vanavond 5 km hard te lopen. Ga even uitrekenen hoeveel calorieen ik uit kom.
goeiemorgen! sam is op de psz en sinterklaas zou komen ben erg benieuwd hoe sam het heeft! ik heb de laatste cadeautjes ingepakt voor vrijdag menu: O: 1 boterham met appelstroop,2x beschuit met vruchtenhagel, glas melk, kopje thee. T: kopje koffie, glas water halve appel, mandarijn. L: 2 boterhammen 1xkaas 1xgeen idee nog, glas melk, kopje thee. T: kopje thee, glas water fruit. A: gebakken aardappels, sla, kip. T: kopje thee bakje optimel vla.
spannend hoor! maar jullie vieren het vrijdag? De kinders liggen in bed en ik heb vast snel alles klaargezet. Zie anders de mogelijkheid niet meer haha.
Goedmorgen! @Shirley: Jij gaat echt als een speer. @Lovely: Leuke Sinterklaas gehad? Kinders goed verwend? @MvE: Net menuutje en fijn die schaal! @Elsie: Net menuutje, gaan de kilootjes er nog af? @Hier: Lekker geslapen, maar een beetje kort. Nog 1 dag en dan is het alweer weekend. Morgen naar de dietist, vind het wel een beetje spannend. Ben niet meer afgevallen denk ik en durf ook niet op de schaal te gaan staan, dus ik ben benieuwd. Voel me helemaal opgeblazen. Ik ben vorige week in Turkije ziek geweest (voedselvergiftiging?) en sindsdien doe m'n darmen vervelend. Of, het is toch wat anders... Menuutje vandaag: O; Kwark met muesli T: Appel L: Broodje brie, broodje filet T: Peer A: Boerenkool met rookworst
ik zie dat je nod er bijna aankomt. Ook dan word je altijd zwaarder een paar dagen van tevoren. En krijg je ook een beetje een opgeblazen buik. Heb ik ook elke keer. En het is heel frustrerend. Kan goed zijn dat je over een week ineens 1 of 1,5 kilo minder bent
Femke.. Al hopen we natuurlijk op een zwangerschap! Succes bij de dieetiste! Shirley.. Leuke sinterklaas gehad? *** Gisteravond nog een handje Japanse zoutjes gehad. Vanmorgen - 500 gram. 71.7 Vanmorgen druk geweest. Moest voor mijn werk ( opening nieuwe locatie) 40 cupcakes maken. Ze staan in de koeling te wachten. Worden morgenvroeg opgehaald. Verbaasde me dat het zo vlot ging. Toch altijd weer spannend of alles wil zoals het hoort. Vanmiddag ter controle met de hond naar de dierenarts. Heeft een bacterie in het oog. Is gelukkig aan de helende kant. Bah wat naar. Menu vandaag: O: schaaltje optimel yoghurt ( 250 ml) & koffie T: flesje water/ koffie 1/2 cakeje en een appel. L: 2 boterhammen, heel dun pindakaas en smeerkaas 20+ T: peer en 2 flesjes water. A: rijst met roergebakken groenten en kipfilet. Zit dan op zo'n 1100 calorieen.
Een snelle zwaai... ik ben vandaag leker thuis gebleven van school, vorige week ook al.. mag dus niet meer missen maar vandaag is het onmacht. Ik durfde het niet aan en waarom zou je dan een risico nemen? Vanmorgen wel gewoon de kids naar de opvang gebracht en ben lekker boodschappen gaan doen en heb de trilogie vijftig tinten gekocht.. had nog een bon over. Hoor zoveel mensen die de boeken lezen. Veel collega's praten erover dus ja... dan ga ik ook maar eens meelezen. Schijnt nogal hitsig te zijn haha, leuk voor de kerst!! Ben vanmorgen na het boodschappen doen naar de sportschool gewandeld en heb een uurtje cardio gedaan.. weer naar huis gewandeld... gelunched... toen naar de kinderopvang gefietst waar ik Esmee heb opgehaald om naar de peuterspeelzaal te brengen, straks haal ik haar weer op en gaan we Maureen ophalen en thuis de kerstboom optuigen. Leuke middag dus. Na het eten even naar de beppe van manlief.. in 91 geworden. Al is Esmee wel heel erg moe. Kan ook zijn dat ik lekker met de kinderen thuis blijf. Weegschaal lijkt lief gelukkig... dus veel water drinken werkt wel echt Ik ga aan de studie!!!
heb een hele leuke sinterklaas gehad. Dank je. De rest ook hoop ik? De vijftig tinten wil ik ook graag lezen. Hoor er inderdaad veel over!
hey meiden de 50 tinten alle drie al uit !! veel plezier haha butterfly lekker dagje ! |MvE wat een pech weer met je hond .. was het ok ? shirley sjees wat val jij goed af joh !! femke hoe was het bij de dieetist ?? nog tips ? elsie fijne sint !! veel plezier !! Hier vandaag ook vrij !! wat een weer pfff maar ben zoals gepland naar de kapper gegaan en ben gaan shoppen maar vond het niet zo veel de mode op dit moment moet ook wennen aan mijn "nieuwe" lichaam... zo de kids weer ophalen bij opa en oma !
Sorry dames heb het druk gehad deze week, daarnaast gisteren gehoord dat mijn opa niet lang meer te leven heeft . Lijnen gaag goed, heb nog niet op de weegschaal gestaan maar zie direct in mijn gezicht dat er wat af gaat.