@Lovely: Dikke knuff meid! @MvE: Net menuutje. Hoe is het met de hond? @Shirley: Ik ben juist lichter net voor mijn ongi. @Emma: Ik vind de mode deze winter ook niet zo leuk. @Dietist: Was een goed gesprek. Het traject duurt 9 maanden en is gericht op het veranderen van je eetgedrag en niet op alleen dieet advies. Heb er hoge verwachtingen van. Verder is het ook spannend, nog steeds geen ongi te bekennen en wel steeds misselijk en een vol gevoel. Als ik morgen nog niet ongi ben ga ik testen. Ik heb ook nog even op de schaal gestaan 95,2. Pff, dat viel wel even tegen. Ik ben gewoon weer 3kg aangekomen.
ohhhh femke duim duim duim duim duim !!!! Lovley wat erg voor je opa en voor jullie .. sterkte hoor ... Hier net uit eten geweest nu lekker uitbuiken op de bank met de open haard aan !!!
Goedemorgen! Het is raak! Wij zijn weer in verwachting! Had het eigenlijk niet meer verwacht, heel slecht gevoel over, maar het streepje stond er duidelijk en ruim binnen de tijd!
Hier wil het lijnen maar niet lukken. Van de week echt heel netjes gedaan en maar 3 ons afgevallen. En gisteravond wat kaas/worst en garnalenhapjes op en hup, weer zwaarder dan toen ik begon pppfff. Vanaf morgen maar eens het hele strenge uitproberen.
Femke van harte !!!!!! wat een geweldig nieuws !!!!! wendy wat balen van je aankomen .. maar is er morgen mss zo weer af !!
hoi meiden @femke gefeliciteerd!!! hier vanaf morgen echt weer streng!! ga ook weer meer bewegen. fijne avond nog.
Hier vandaag een slechte dag gehad. Zit emotioneel even enorm in de knoop. Heb het erg moeilijk met het idee mijn opa straks te moeten missen. Ga elke dag bij hem op visite en wanneer hij thuis is zal ik helpen met de verzorging. Maar ik weet niet of hij thuis nog wel zal halen, vandaag was hij er zo slecht aan toe. Morgen maar weer streng!
@Lovely: Heftig hoor meid. Dikke knuff voor jou! @Elsie: Meer bewegen is altijd goed, wat ga doen? @Hier: Zit nu wel een beetje met mijn dietiste traject in de maag. Ga die dames vandaag mailen om te vragen wat nu handig is om te doen. Het is nl best duur en het is jammer als ze me niet willen helpen nu. Aan de andere kant, tijdens een zwangerschap is het gewoon allemaal al best heftig. Ik wil wel weer goed opletten wat ik eet en weinig aankomen, dan ben ik misschien weer onder mijn startgewicht, net zoals de vorige keer. Menuutje vandaag: O: BB met halvajam en halvarine T: Roggebrood met kaas + appel L: Panini met kip/kaas/pesto T: Peer A: Hutspot met mager rookworst
Goedemorgen! Femke: Ik zou inderdaad even met de diëtist overleggen wat nu het beste is.Mooi menu heb je . Kids zijn naar school en manlief is net thuis uit de nachtdienst. Even samen een kop koffie doen en dan gaat hij in bed en ik aan de studie. Moet een verslag voor sociologie maken. En wil dat voor woensdag af hebben. Als de kids thuis zijn gaan we even met ze naar de bieb en daarna langs mn opa. Menu: O: klein kommetje brinta, kop koffie T: 2 koppen thee, bakje komkommer L: wc reep T: 2 koppen thee, plakje ontbijtkoek A: stampot rauwe andijvie met een gehaktbal T: 2 koppen thee
goeiemorgen! @femke idd even overleggen. ik wil meer buiten weer gaan wandelen als het weer het toe laat, en heb een dvd liggen om lekker binnen te kunnen bewegen. sam weer op de psz, hij is erg verkouden, vannacht lag ie erg te hoesten en vanmorgen waren zijn ogen helemaal dicht geplakt. hij kreeg ze niet open echt zielig hij moest ook erg huilen. gelukkig met een washandje met warm water lukte het ze open te krijgen. menu: O: 2 boterhammen met appelstroop, glas melk, kopje thee. T: kopje koffie flesje water banaan. L: 2 boterhammen 1xkaas 1xsalami, glas melk, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: hutspot. T: kopje thee bakje optimel vla.
Elsie: mooi menu! Ohh arme Sam, gaat ook erg rond! Ik heb mijn avond eten veranderd naar witte rijst met groentecurry in kokos/kerriesaus.
Hier een druk weekeinde gehad....gewerkt, had twee dagdiensten. Vanmorgen even de boel opgeruimd, badkamer en toiletten schoon gemaakt, eten gekookt voor vanavond want heb slaapdienst. Afvallen gaat goed. Zoals ik weeg moet ik nu na al dat water drinken echt wel twee kilo zijn afgevallen. Weekeinden vind ik heel zwaar maar heb me aan mijn menu kunnen houden ,wel een plakje cake extra genomen maar die doet het hem dan ook niet. Zaterdag aten de kinderen en Harrold patat en ik mocht macaroni, wortelen en vis.... hmmm.... maar goed!! Is voor een goed doel denk ik maar zo. Woensdag wegen dus komende dagen lekker nog even afvallen . Menu vandaag: O: twee boterhammen met jam, groene thee. T: kiwi en een kommetje yoghurt, groene thee en water. L: 2 boterhammen met 20+ kaas en ham, den een kopje soep erbij. T: coktailvruchtjes en een kommetje yoghurt. A: zilvervliesrijst, sperzieboontjes, tartaartje met kaassaus. T: boterham met jam en een kiwi. Ik ga lunchen met de kids, dan Maureen op bed brengen, vanmiddag dus werken maar heb mijn functioneringsgesprek eerst nog dus begin een uurtje eerder.
@butterfly succes met het gesprek! hier gaat het vandaag goed! vanmiddag even lekker wat bewogen toen sam op bed lag en vanmorgen gefietst en boodschappen gedaan was gevauwen en opgeruimt in huis. blijf nu lekker in huis met sam want hij is niet helemaal fit. morgen ochtend weer even naar de winkel voor brood enz.
Hi Dames, @Lovely: Lekker menuutje vandaag. @Elsie: Naar buiten is het lekkerst als het weer meewerkt. Arme Sam, dat is zo zielig als de oogjes helemaal dicht zitten. @Butterfly: Hoe ging je gesprek? @Hier: Moe. Best een drukke dag op het werk. Ik heb me goed aan mijn menu gehouden, totdat ik op de bank terecht kwam. We hebben nog Sinterklaas spul liggen, dus ik ben vreselijk aan het snaaien
@femke hier ook nog wat pepernoten liggen, maar ben klaar met het gesnaai haha. zag met tanden poetsen ook wat wits achter in zijn keel, misschien morgen even de huisarts bellen, ookal heeft hij geen koorts of verhoging en is hij gewoon vrolijk... ik twijfel...