10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo schilderwerk zit er bijna op. Morgen nog één muur oversausen en dan komt vrijdag als het goed is de vloer.
    Levi en Elin hebben het weer goed gehad op het kdv. Levi had lekker gespeeld,mocht weer naar de coole kikkers maar wilde terug naar zijn eigen groep. Als Elin verschoond wordt klimt hij mee omhoog haha. Houdt zijn zusje dus goed in de gaten.
    Elin heeft weer heerlijk liggen lachen naar de leidsters. ze is de enige baby daar ( op ma en wo iig ) en wordt echt als een prinsesje behandeld haha

Femke, fijn dat het kolven weer beter gaat

Melanie,zou idd je enkel even een paar dagen rust geven.moet nog langer mee als vandaag he

MVE, tweede kapsel wel gelukt ?/

Ons kleintje.Netjes.
    Zou zelf die banaan inplannen als middagtussendoortje en dan bv savonds een bakje magere yoghurt

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

@kaatje, je hebt gelijk ik moet het wat meer plannen. Nu doe ik eigenlijk steeds maar gewoon wat.
    ik vind het zo knap dat veel van jullie zo ontzettend veel zijn afgevallen!!

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Oh wat fijn dat het beter gaat.
    doet het kolven ook pijn?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Weer een prima nacht gehad. Wel opgestaan met knallende koppijn.
    Vandaag gaat Levi en Elin naar smoeder, kunnen wij de laatste muur schilderen en waarschijnlijk de vloer er uit trekken.

Ons kleintje, komt goed ! Voor ik zwanger werd van Elin ben ik 12 kg kwijt geraakt. Nu kan ik de motivatie nog niet echt vinden omdat ik door de bv zo'n trek blijf houden, nog geen werk heb ( dus ook geen ritme etc )

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Ikke: Mooi dat je bijna onder de 100 zit, dat is toch een belangrijke grens!

@Onskleintje: Brinta? Myrthe kan het zoveel gaan als ze wil, maar mama gaat dat echt niet mee-eten, blegh. Kolven doet gelukkig geen zeer, dat moet toch ook niet?

@Kaatje: Klus ze!

@Hier: Myrthe heeft lekker geslapen van 22.30 tot 6.30. Nu ligt ze samen met papa nog lekker te slapen:) Geeft mij de tijd om eens een normaal ontbijt te hebben. Weegschaal was weer redelijk OK vanochtend, gaat weer de goede kant op. Zal vwb lijnen blij zijn als ik weer aan het werk ben, dan komt er weer wat meer ritme in eten. Vind het zo moeilijk om niet te snoepen.:)

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden weegschaal was lief maar ik heb weinig tijd om uitgebreid te schrijven Nina heeft last van haar tandjes en ik ben uren bezig om ze in slaap te krijgen (gelukkig slaapt ze s nachts heel erg goed!)

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier ook goed geslapen, sam om 6.15 naast me gelegd en toen verder geslapen tot 8.20!

menu:
    O: bakje yoghurt met museli glas water kopje thee.
    T: kopje thee flesje water cracker met kipfilet.
    L: 3 boterhammen 2x appelstroop 1xkaas 30+ kopje thee.
    T: kopje thee flesje water appel.
    A: macaroni.
    T: kopje thee kiwi.

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Arme nina. Heeft ze al veel tandjes of is dit de eerste?

@Elsie: Net menuutje.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Fijn dat je schoonouders je zo goed helpen!! :) Ja, 2e kapsel staat nu gevuld ( met bonbonbloc creme en viervruchtenjam) en afgesmeerd met hazelnotenbotercrème in de koelkast.:D

Kleintje.. Mooi menu hoor!

Zustertje.. Nina is vroeg met tandjes..Of Esmee was laat met 1 jaar..:D Fijn dat de weegschaal lief was.

femke.. LAstig he? NIet snoepen, en je hormonen zorgen er ook voor dat je soms wat emtioneel bent en als je dan een emoeter bent. ;)

Melanie.. je bent i.d. zo 100,00 kwijt aan spulletjes.:)

Weegschaal was lief!! 71.1:D

Menu vandaag:

O: 3 knackebrodjes met kaas, hagelslag en appelstroop en koffie.
    T: water en fruit?
    L:(
    T?
    A: gebakken aardappeltjes, roergebakkengroenten ( courgette, wortel, champignons, sperzieboontjes, ui) en een kippenpoot.

Vanavond na het ete hardlopen & wil beginnen met de taart bekleden.

Oja.. Vanmorgen zou ik met mijn zusje en Esmee/neefje gaan winkelen, maar het weer is prut. Dus we gaan lekker naar intratuin!:D

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Nou, ik snap niets van mijn weegschaal. Gisterochtend was ik -500 gram omdat ik dinsdag zo ziek was. Gisteren ook over de hele dag nog niet eens 600 calorien naar binnen gehad en was vanochtend + 600 gram.....van nog geen 600 calorien???

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, dat klinkt lekker !
    Nou vooral smoeder.Svader slaapt alleen maar.

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Precies, ik ben een echte emoeter. Die taart klinkt trouwens heerlijk.

@Wendy: Misschien ben je veel vocht verloren door de buikgriep, je lichaam vult dat snel weer aan en dan ben je ineens weer zwaarder.

13. MamavEsmee

Taart is heerlijK!! Jummie zeg..

Heb er een hello Kitty taart van gemaakt, nu even genoeg geoefend. Heb voor volgende week zondag een bestelling voor een de vriendin van een neef van mij. Als het maar met BLOND is.. Ga dus maar eens bedenken hoe of wat.

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Kom even zwaaien, druk druk druk hier met de meiden.
    In huis wat gedaan, zo 4 uurtjes werken en als ik thuis ben mijn assesment voor morgen voorbereiden. Dus heb nog een lange dag ;). De uurtjes op het werk is relaxt, er is een stagiaire op de groep dus ik ga de uren gebruiken voor mijn administratie.

Ik ga dus weer aan de slag!!!!

De weegschaal lief, weer - 300 gram. In 4 dagen al 900 gram foetsie:)

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai!
    Ben ontzettend druk geweest, maar nu heerlijk weekend!
    MVE: Ben je aan het bakken geslagen :D?

Mijn menu vandaag:
    O: yoghurt met fruit
    T: appel, koffie
    L: 2bb met hagelslag
    T: flesje water
    A: geb.aard, kipnuggets, salade
    T: thee, flesje water

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Fijn dat Levi en Elin het zo goed doen op het kinderdagverblijf. Schiet al op bij jullie in huis.

@ Femke: Fijn dat Myrthe zo goed geslapen heeft. Lijnen makkelijker als je weer aan het werk bent. Typisch. Bij mijn is het juist andersom ;)

@ Zustertje: Vervelend dat Nina zo’n last heeft van haar tandjes. Fijn dat ze ’s nachts wel goed slaapt. Gaat goed met de weegschaal he?

@ MamavEsmee: Mmm… bonbonblokcreme klinkt wel heel lekker :D Nog wat leuks gekocht bij Intratuin? Leuk dat je een bestelling voor een taart hebt volgende week. :D

@ Butterfly: Druk met school dus. Fijn dat de weegschaal zo lekker meewerkt.

Hier vandaag wel lekker gewerkt. Alle huisartsenpraktijken waren gesloten ivm een landelijke actie, dus het was ontzettend rustig bij ons. Daardoor lekker wat achterstallige dingen kunnen bijwerken.

Qua menu is het ook weer goed gegaan.

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    25 gram cruesli balans

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen
    2 met 1 plak 20+ kaas
    1 met dun kip-kerriesalade
    1 peer

T: niks

A: 250 gram stamppot andijvie
    1 lepel magere jus
    100 gram appelmoes
    80 gram runderrookworst

Liefs

17. MamavEsmee

Butterfly.. Werkse! Succes met je assesment morgen! En bijna een kilo in 4 dagen is super.

Lovely.. Is het allemaal nog een beetje te doen? En ja, ben aan het bakken geslagen!:D

Femke.. Hoe is het vandaag gegaan met snoepen? ;)

Melanie.. Fijn af en toe zo'n dagje om met achterstallig spul bezig te gaan. Mis die tijd af en toe echt op het werk.. Mooi menu heb je vandaag!:) Las dat je pijn hebt aan je pootje? Evt koelen aan het eind van de dag en verstevigende oefeningen doen.. ( op 1 been staan en balansen;))

Beetje vreemd menu vandaag:

T: niets.
    L: thee , 2 broodjes met mager beleg en een appel.
    T: stukje zelf gemaakte taart.:D
    A: Roergebakken groenten ( 300 gram) wat gebakken aardappeltjes en de kippenpoot was niet lekker.. brrrrrr..

Net een halfuurtje wezen hardlopen, had een hele iritante steek die van de ene zij naar de andere hopte.. Dus na 20 minuten kon ik amper meer rechtop lopen. Even 2 minuten gewandeld en toen nog 8 minuten naar huis hardgelopen. Was lekker!:)

Nu douchen, de was ophangen en de vaatwasser uitpakken.

Erwin is een nieuwe tv kopen..:D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    idd beetje jammer van de huisartsen. wilde mezelf vandaag eindelijk naar de ha schoppen,zijn ze dicht haha.nou ja volgende week weer een poging

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Melanie: mooi menu hoor!
    Mve: Lekker hoor! Zag op hyves al wat foto's voorbij komen ze zien er goed uit! Ik hou het allemaal prima vol hoor, in januari heb ik examen, en heb nog veel opdrachten te doen heb nu alles zo ingepland dat ik in december klaar ben met de opdrachten, kan ik van de kerstvakantie genieten en met een rustig gevoel de examens in ;).

Hier zijn man en kids even naar de kapper, heerlijk die rust in huis!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Elin kwam om 07.10 voor het eerst :)
    Krijg straks een vriendin ( sept. mama ) op de koffie met haar kids. gezellig. zo dus even chocoladecakejes bakken
    Weegschaal was vanochtend trouwens -600gr :)

Deel Deze Pagina