10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Ik zou het nog even aan kijken als hij niet ziek is.

@Hier: Lekker geslapen, beetje kort. Myrthe weer wakker (uiteraard). Zucht, dat wordt nog wat met een tweede erbij. Gisteravond me uiteindelijk nog best in kunnen houden met snoepen en vanochtend was de schaal lief:) 94,3. Ik ga natuurlijk niet bewust afvallen, maar wel gezond eten en ik hoop daarmee, net als de vorige keer lichter uit mijn zwangerschap te komen dan ik er in ging.

Menu:
    O: BB met halvajam & halva margarine
    T: Appel + roggebrood met kaas
    L: Panini met brie/jam/ananas
    T: Peer
    A: Boerenkool

Fijne dag allemaal!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke ik kijk het idd nog even aan hoor, hij heeft goed geslapen en is vrolijk en net ook goed gegeten.

hier -300 gram op de weegschaal, heb wel gisteravond de laatste pepernoten gegeten:) nu zijn ze op gelukkig!

menu:
    O: 2x beschuit met gestampte muisjes, 1 boterham met pindakaas, glas melk, kopje thee.
    T: kopje thee flesje water mango.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1x? glas melk kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: tortilla's.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

3. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    femke van harte!!

dan was je misschien daarom juist wel zwaarder deze keer.

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames....

Weer uit de slaap gekomen vandaag, een goed gesprek gehad hoor.
    Vanmorgen met de meiden even langs mijn moeder geweest.
    Esmee is naar school, die haal ik zo weer op en Maureen slaapt nog.
    Ben even met school bezig bezig geweest... pfff, volgende week tentamens en kom de boeken gewoon niet door ondanks het erg leuk is maar tijd.... daar ontbreek het hem gewoon aan.

Lijnen gaat goed.....:D.
    De weegschaal zegt nu op de middag 78 kilo.... Morgen de definitieve weging in de sportschool :). Komt goed.
    Vanavond wil ik sporten... en weer aan de studie :cool:. Als ik deze komende twee dagen even veel doe hoef ik het weekeinde niet zoveel.. dus moet me er even toe zetten.

@Femke, gefeliciteerd meis!! Dat had ik nog niet gezegd ;).
    En ja... een tweede erbij maakt het allemaal niet makkelijker hoor :p. Maar het is het waard.... echt!!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier vanmiddag taai taai gegeten:) daarna niks meer alleen een flesje water! morgen weer lekker bewegen.

vriendin waarmee ik aquarbic doe is zwanger al 23 weken maar voelt zich niet goed genoeg meer om mee te gaan helaas. moet wat anders bedenken wat moet ook een half uur rijden en daar hou ik ook niet zo van als het s'avonds glad kan zijn. vanmorgen wel lekker gewandeld een half uurtje.

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Lekker taai taai en ook niet super ongezond. Hoe is het met Sam?

@Butterfly: Red je het allemaal wel? Druk gezin, drukke baan en pittige opleiding.

@Hier: Lekker geslapen, zo lekker dat ik Myrthe niet eens gehoord heb:) Gelukkig mannetje wel.
    Vandaag weer een drukke dag op het werk, alle inkopers zijn binnen dus dan hebben we veel meetings. Druk, maar ook heel gezellig:)

Menuutje vandaag:
    O: BB met halvajam
    T: Appel
    L: Panini met geitenkaas, honing, walnoten
    A: Vis, puree, sla.

En verder ga ik proberen niet te snoepen:p

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke hij is nog steeds verkouden met snotogen... maar ze zitten s'ochtends niet meer echt dicht geplakt.

zelf ook verkouden keelpijn bah!

sam is lekker op de psz dus ff rust en ga ff wat dingen in huis doen.

menu:
    O: 2 crackers met appelstroop, 1 boterham met pindakaas, glas melk kopje thee.
    T: kopje koffie, flesje water fruit.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1x'? glas melk kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: gebakken aardappels, sla, vlees.

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Femke: Hoe voel je je?

Met lijnen gaat het niet vlot. Afgelopen zondag was ik 2 ons zwaarder dan toen ik vorige week begon. Maar deze week gaat het beter dan vorige week want vanochtend na 3 dagen -700. Ik sta nu op 61.7.

Menu:
    O: 2 cracottes met appelstroop, beetje chocopasta, thee met honing
    T: wiener melange
    L: 1 keizerbroodje gekookt ei me marmite, glas magere melk
    T: verse jus 'd orange, 1 liga
    A: gekookte aardappel, bloemkool, kipfile, magere melk

Tussendoor water.

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

@Wendy.. kan het zijn dat je gewoon te weinig eet? Ik vind namelijk, als ik jou menu's vergelijk met de mijne, ik eet veel meer dan jij en val daar goed mee af. Als je nou eens twee boterhammen op de ochtend eet met hetzelde beleg en het broodje wat je straks eet vervangt voor twee boterhammen, en tussendoor fruit erbij gaat eten gaat het misschien sneller. Ik drink momenteel mega veel water en groene thee, daarmee gaat het erg snel moet ik zeggen. Het zijn maar tips hoor... je moet natuurlijk zelf weten wat je ermee wilt doen.

@Elsie, beterschap voor jullie beide.. niets aan he? Maar goed, het weer is daar ook wel weer voor.

@Femke, manlief kan je ook best eens lekker door laten slapen toch ;). Heb je nu ook wel nodig meis. En druk op het werk, is altijd fijner dan niets te doen hebben.

Weegschaal... wow, het resultaat na een week veeeel water drinken en veeel groene thee is zeer verassend. De weegschaal gaf nu net aan 77.6 kilo. Vanavond wegen, als het een beetje mee zit.. ben ik bijna 2 kilo afgevallen deze week :D. Na ruim twee weken stil staan mag dit ook wel eens hoor. Ik merk het echt al aan mezelf, wordt weer strakker.. kleding zit weer mooier. Moet goed komen.

Menu vandaag:
    O: 2 boterhammen, 1x jam, 1x smeerkaas 20+, groene thee.
    T: mocht een boterham maar yoghurt genomen, groene thee en water.
    L: 2 boterhammen, 1x rookvlees, 1x kaas,groene thee en water.
    T: boterham met smeerkaas, water en groene thee.
    A: aardappelen, spitskool, tartaar en groentesaus, mandarijn.
    T: appel en yoghurt.

Het was even wennen weer, dit is de laatste week van de 3e week. Morgen begin ik in week 4. Dus nog 7 weekjes... oef!!! Ga mooi met mijn streefgewicht de zomer in.. woehoe... als de zomerkleding de kast uit moet komen moet ik shoppen :).

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly dat gaat de goede kant op!

ik heb gewoon de hele tijd een vol gevoel neus zit dicht keelpijn bah! daardoor ook minder energie.

op de psz zei de juf dat sam zijn ogen wel wat onstoken lijken dus morgen denk ik toch even de huisarts bellen.

11. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Als ik het zo bekijk gaat het bij iedereen weer best goed met de weegschaal. Goed om te zien.

Ook hier gaat hij weer langzaam aan naar beneden.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi Meiden,

Kom vanavond even bij lezen. Hier alles rustig, opa is thuis en zoals hij zegt "klaar om te sterven". Ben er vrij rustig onder, ga elke dag op visite en merk dat dit me goed doet.
    Manlief is vandaag naar Kuala Lumpur vertrokken, ik en de kids zouden volgende week gaan, maar heb de reis gecancelt. Ik kan in deze situatie gewoon niet weg. Manlief komt dus volgende week weer thuis. Hij wou zelf ook niet, maar zijn familie rekent op hem.

Volgens mij zie ik zo vluchtig dat iedereen wel goed gaat qua lijnen.
    Elsie beterschap voor jou en de kleine!
    Femke: hoe voel jij je?
    Wendy: Misschien zoals butterfly zegt wat meer eten?
    Butterfly: Nog kunnen leren voor je tentamens?

Hier is er overigens 1,8 kilo af in ongeveer 2 weken!
    Ik ga zo eten en dan naar college :).

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lovely oh dat lijkt me heel moeilijk om je opa zo te zien! sterkte!

hier echt niet lekker:( keelpijn, koud dan warm...

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: Bij jou is het wachten weer begonnen... Spannend.

@Elsie: Beterschap meid.

@Butterfly: Heerlijk zeg, 2 kg eraf! Loon naar werken.

@Shirley: Netjes hoor, je zult al wel heel slank zijn!

@Lovely: Logisch dat je nu niet naar Kuala Lumpur gaat. Nu nog genieten van de momenten die je bij je opa kunt zijn.

@Hier: Voel me goed, dank voor julllie belangstelling. Ben nauwelijks misselijk en voel me verder goed. Ben wel moe, maar nog niet extreem. Heb alleen moeite met opletten met eten. Heb de heel dag honger.:)

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Hier een heerlijk nachtje gehad, kleine meid heeft ook lekker geslapen.
    Vandaag een druk programma op het werk. Veel vergaderingen en het zal wel laat worden. Ik heb niet zo zin om te gaan:) ben toe aan vakantie, nog 1 weekje gelukkig en dan heb ik bijna 2 weken vrij!

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel + roggebrood met kaas
    L: Panini met kip/kaas/pesto
    A: Wraps met kip/paprika/mais/ananas/salsa

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke lekker vakantie!

hier wakker geworden met keelpijn en nog oorpijn die gisteravond begon, bij het ontbijt paracetemol genomen en oscillococinum, begint al wel te werken gelukkig. weegschaal staat stil:( terwijl ik wel weer echt op mijn eten let.

straks even naar de winkel lopen, en voor de rest maar even uitzieken:(

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Even snel... zo lunchen met de kinderen en dan de kinderen naar mijn zusje brengen, moet werken. Heb een kantoordienst en moet koken op een groep. Dus een lekker dienstje waarin ik hopelijk veeeel kan doen.

Weegschaal lief... 1.5 kilo kwijt, plus de 600 gram van de eerste weken dus in totaal 2 kilo kwijt nu. Het is echt goed zichtbaar, komt door het sporten ook. Buikomtrek is -1 cm, 2% vetperecentage kwijt. Gezond BMI is 25 en ik zit op 26.5 dus het gaat heel goed eigenlijk.

Nu op naar week 4 dus.... heb het water drinken ook goed te pakken en drink veeel groene thee munt.. lekker!!!

@Lovely, ik snap dat je nu niet weg wilt gaan. Je schoonfamilie woont daar? Sterkte met je opa meis!! Fijn dat je nu met regelmaat naar hem toe kunt gaan en dat het goed voelt. Gaat het goed met de studie?

@Femke, ik denk dat je ook best meer gezonde dingen nu mag eten dan je eet hoor. Misschien kun je bij je peer nog kwark eten? Geeft je even een voller gevoel tot het avond eten. Je kunt je beter vol eten met gezonde dingen dan ongezonde dingen. Dat voorkomt dat je nog trek hebt in lekkere dingen. Bij mij dan ;).

Ik ga nog even aan de slag hier.... tot later dames en succes!!

18. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik doe mee .. kan het nog?? ben deze week begonnen met het cambridge dieet om een snelle start te maken en ga daarna door op gezond eten ..

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Fatimas.. tuurlijk mag je meedoen, je kunt altijd mee doen. Zit geen begin of eind tijd aan. Succes meis!!!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

fatimas welkom!

hier ging het weer goed vandaag.

menu:
    O: 4x beschuit 2xvruchtenhagel 2xgestampte muisjes, glas melk kopje thee.
    T: kopje thee glas water banaan.
    L:2 boterhammen 1xkaas 1xsalami, glas melk 2 kopjes thee.
    T: 2 kopjes thee, 1 liga evergreen, mandarijn.
    A: gebakken aardappels, sla, klein stukje vlees.

Deel Deze Pagina