Hoi damens.. Ik heb het moeilijk hoor.. ga zo mn laatste cambridge shake maken voor vandaag ..nog even tv kijken en dan mn bedje in.. Geen verleidingen hopelijk...
lijkt me ook heel moeilijk alleen maar shakes! ik heb een week weight care gedaan maar voelde me heel slap en moe dus gestopt en naar een dietist gegaan en een gezond eet stijl aangeleerd.
Ja.. honger heb ik dus niet hoor.. het is meer de verleiding te willen kauwen.. En als ik echt niet kan dan neem ik ook wat hoor maar om een start te maken wilik met cambridge 15 kg afvallen en dan over op een gezonde eetstijl aanleren..
@Butterfly: Misschien heb je wel gelijk meid, heb heel veel honger en ik kan beter gezonde dingen nemen. @Elsie: Beterschap! @Fatimas: Welkom! Cambridge lijkt me heel zwaar. @Hier: Lange dag gehad, was om 7.00 de duur uit en om 18.30 thuis Vergadering liep uit. Morgen afdelingsuitje, we gaan naar Limburg met overnachting. Heb er helemaal geen zin in. Maar goed, het zal wel gezellig worden...
Goedemorgen.. alleen een zwaai!! Gisteren weer een goede dag gehad... yes!!! De weegschaal vanmorgen 77.5 kilo . Zo Esmee uit bed trommelen, tassen inpakken, en naar school. De kinderen een dagje naar de opvang. Heb weinig zin in hoorcollege's vandaag... meer zin mijn klasgenootjes weer te zien en gezellig bij te kletsen. Maar goed... tussen de bedrijven door kan dat ook wel. Gezond lunch pakketje klaar om mee me nemen, boterhammen, yoghurt en fruit . Komt weer helemaal goed.
goeiemorgen! @butterfly succes vandaag! @femke leuk weekend! hier nog steeds verkouden, weegschaal was -300 gram. dus gewoon maar zo doorgaan, moet wel iets meer bewegen maar door die verkoudheid heb ik wat minder energie. probeer wel elke dag even naar buiten te gaan is ook goed voor sam die ook verkouden is. fijne dag!
menu: O: 2 boterhammen 1xappelstroop, 1xvruchtenhagel, glas melk, kopje thee. T: kopje koffie flesje water 2xmandarijn. L: 2 boterhammen 1xkaas 1x? glas melk, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: denk pizza. T: kopje thee bakje optimel vla.
Femke.. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geweldig nieuws. Lovely.. Heel veel sterkte. Butterfly.. Mooi resultaat hoor! Elsie.. beterschap! Wendy.. Ik zou ook meer en gavarieerder eten. Fatimas.. Welkom! Wanneer ben je begonnen met CB? *** Hier een drukke week gehad, verjaardag, kinderfeestje. Wel erg leuk allemaal. Esmee & ik allebei ziek vandaag. Maakte Esmee wakker vanmorgen, was ze weer in bed gekropen en in slaap gevallen met de lamp nog aan. School gebeld dat ze niet komt. Mezelf ook ziek gemeld. Heb koorts, hoest de longen uit mijn lijf en al weken hik ik er tegen aan. Nu maar goed uitzieken. Werk was alleen minder blij. Ben dit jaar nog niet ziek geweest, dus ze moeten niet zeuren. Ziek is ziek. Weegschaal blijft mooi stabiel rond de 72 kilo.
@mamavesmee beterschap voor jou en esmee!! en ook nog gefeliciteerd met haar verjaardag! hier een lekker binnen middagje, het lokte nou ook niet zo om naar buiten te gaan! vriend moet straks helpen met oud papier ophalen, tis echt koud buiten en het regent hier ook nog eens.
Goedemorgen dames, @MvE: Weer een beetje opgeknapt? @Hier: Druk weekend achter de rug. Had een afdelingsuitje met overnachting en gisteren naar sfam. Wel gezellig. Ook weer veel te veel gegeten, vooral gisteren Heb zo'n honger steeds. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: Panini met kip/kaas/pesto T: Peer A: kipshoarma Fijne dag allemaal!
goeiemorgen! @femke fijn een leuk weekend dus! hier gister naar de mac geweest maar vanmorgen - 1kg heel apart... vandaag weer gezond eten! menu: O: 2 boterhammen met appelstroop, glas melk, kopje thee. T: kopje koffie flesje water 2xmandarijn. L: 2 boterhammen 1xkaas 1x ? glas melk, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: macaroni. T: kopje thee bakje optimel vla
Femke.. Hoe blijft de weegschaal? Als je in de weekenden af en toe kunt genieten en door de weeks goed oplet, moet het goed komen toch? Heb je het al aan anderen verteld? Elsie.. je lijf had het blijkbaar nodig. ..Net menu vandaag! *** Hier het hele weekend ziek geweest. Gisteren toch naar dierenpark Emmen geweest. Hadden we Esmee beloofd. Maar was gesloopt. Pfff. Sinds gisteravond komt de verkoudheid lekker los. Dat lucht wel iets op. Menu vandaag: O: 250 ml optimel yoghurt 2 glazen water T: banaan , 2 perssinasappels uitgeperst en koffie & 2 glazen water L: krentenbol, wasa knackebrod met smeerkaas en tomaat. T: snee ontbijtkoek met boter A: 100 gram aardappels ( gekookt) 200 gram spruitjes, draadjes vlees. T: 250 ml optimel yoghurt. Vanmorgen 73.3 en ongi dus ben blij!
@mamavesmee balen dat je ziek was! hier ook nog verkouden! sam weer van de psz gehaald hij was leuk aan het spelen toen ik binnen kwam, altijd leuk om te zien!
@Elsie: mmh! Mcdonalds! @MvE: Nog steeds niet lekker dus, beterschap! @Hier: Vandaag voor het eerst naar de coach geweest, was intensief, ben nu wel moe. Weinig last van zwangerschapsklachten, behalve minder eetlust en da's niet erg We hebben het nog niemand vertelt, dat doen we ws met Kerst.
goeiemorgen! hier vanmorgen +200 gram... straks ff naar buiten met sam, ben nog steeds verkouden en daardoor steeds moe! dus als sam op bed ligt ook ff lekker op de bank. menu: O:2 beschuitjes met vruchtenhagel, 2 beschuitjes met gestampte muisjes, glas melk, kopje thee. T: kopje koffie, flesje water, 2 mandarijnen. L: 2 boterhammen 1xkaas 1x? glas melk, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: gebakken aardappels, sla, vlees. T: kopje thee bakje optimel vla.
Elsie.. Die 200 gram is er vast snel weer af. Balen dat je zo verkouden bent. Femke.. Leuk, nog even een geheimpje samen. Goede tips van de coache gehad? *** Hier nog steeds ziek. Ondank slikken van ibuprofen toch bijna 39 graden koorts. Bah.. Weegschaal wel lief. Ondanks ongi 72.2 Heb dan ook niet zo'n zin in eten.
@MvE: Werkt ibuprofen ook koorts verlagend dan? Ik dacht dat dat met name paracetamol was. Beterschap iig. @Elsie: Mooi menuutje weer. Nog lekker naar buiten geweest. @Coach: Ze heeft me 3 opdrachten meegegeven: 1. Een doelstelling maken voor deze 9 maanden 2. Eten op 1 plek (thuis). Dus bv aan tafel (zonder laptop oid) en dan niet meer op de bank. 3. Het gebruiken van een bewegingsmonitor, soort stappenteller. Ik heb dus helemaal geen eetadvies gekregen, dat krijg ik volgende week van de dietist, maar de focus ligt niet op eten, maar op gedrag.
Femke.. Goede tips. Maakt je wel heel bewust van wat je doet. Ja, ibu helpt ook koorts verlagend. Slik het naast de naproxen.
@MvE Ja, dat is het met name denk ik. Je bewust worden van je gedrag. Hie voel jij je vandaag? @Hier: Lekker geslapen vannacht, vandaag weer een dag met een lange vergadering. We gaan ons jaarplan maken, dus dat zal pittig worden. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: Panini met kip/kaas/pesto T: Peer A: Stamppot rauwe andijvie met spekjes.
goeiemorgen! @mamavesmee balen dat je zo ziek bent! beterschap. gebruik nu sinds gister kaloba voor de verkoudheid, zei mijn schoonvader en had het nog in huis dus gelijk maar genomen. ben benieuwd. sam zo weer naar de psz, hij is precies 2.5 jaar vandaag! vanavond gaan we met vrienden gourmetten. fijne dag!