10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een rust hier!!

hoe is het met allemaal?

voel me eigenlijk weer beter! niet echt super verkouden meer, zouden die druppels dan echt helpen?

vanmorgen lekker ff gefietst, ruim driekwartier denk ik! moest ff wat luiers en andere dingen halen en het regende niet dus lekker ff fietsen.

menu:
    O: 2 boterhammen met appelstroop, glas melk, kopje thee.
    T: kopje koffie flesje water 2xmandarijn.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 1xsalami, glas melk, kopje thee.
    T: kopje thee, flesje water bakje aardbeien.
    A: gourmetten.
    T: kopje thee

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Ben benieuwd naar je proces hierin. De dag doorgekomen?

Elsie.. Net menu, en 45 minuten fietsen, lekker zeg! 2,5 jaar precies. Bijzonder! FIjne avond..

Vannacht echt super goed geslapen, werd aardig fit wakker. Maar na een uur was de pret al weer over. De dokter gebeld. Daar kon ik vanmiddag terecht. Conclusie, griep Goh echt?!;)

Heb oorontsteking, de amandelen ontstoken en de longen klonken niet helemaal lekker. Als het vrijdag niet beter is, dan weer komen. Voor nu geen kuurtje. Je zou ze toch wat. Ben zo beroerd als een hond, nu ook weer dikke 39 graden koorts. Wil zo echt de feestdagen niet in. En met, ik moet vanaf vrijdag 5 dagen werken. Mijn werk ziet me aankomen.;)

3. MamavEsmee

Menu is niet zo heel gezond..:)

O; 2 rijstewafels met smeerkaas en koffie, glas water
    T: sinasappel en 3 bakken thee
    L; 2 sneetjes donker oer brood, 1x gerookte zalm en 1x ham en tomaat. Gekookt eitje en wat stukjes ananas ( vers) en een glas verse jus. ( kerst lunch)
    T: 4 kerst kransjes..;) koffie en flesje water
    A: half bordje spagetti met veel groenten en hamblokjes, rode saus.
    T; 2 kale vitaleu crackers en een kop thee.

Woog vanmorgen 71,7 :D Is het nog ergens goed voor haha..

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai! Spiek af en toe nog wel hoor meiden.
    Opa is er nog steeds, en de bezoekjes naar hem hebben al mijn energie opgemaakt ik zit er momenteel dus emotioneel en lichamelijk helemaal doorheen. En dan komt manlief ook pas zondag thuis :(. Het is vreselijk om iemand met de dag een beetje te zien sterven. Gelukkig heb ik 2 hele lieve kids die ontzettend lief voor me zijn.

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Lekker, gourmetten! Gaan wij oudejaarsavond doen.

@MvE: Jeej, balen dat de ha je geen kuurtje geeft, vooral niet omdat je al die klachten/ontstekingen hebt.
    Ik ben zelf ook heel benieuwd hoe het proces loopt. Tot nu toe kan ik het goed volhouden, maar heb ook geen dieet ofzo.

@Lovely: Dikke knuff meid.

6. MamavEsmee

Femke.. Ze zeggen dat het het beste is als je het zelf uitziekt. Ben bang voor een longontsteking. Heb ik toen ik 14 was ook eens gehad.

Lovely.. Ik denk aan je. Heel veel sterkte.

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Dat is ook zo, maar antibiotica is er niet voor niets;)

@Hier: Zo, nog 1 dag werken en dan heb ik vakantie! Heerlijk, ga echt 2 weken alleen maar lekker met Myrthe spelen en een beetje klungelen in huis.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: Broodje gezond, broodje kipkerrie
    T: Peer
    A: Chicken tonight? Weet het nog niet

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@lovely heel veel sterkte!!
    @mamavesmee jeetje 39 graden koorts! snap niet dat ze geen kuur geven...

was gisteravond gezellig, lekker gegeten. vandaag maar ff bewegen. maar zo eerst maar de keuken opruimen en schoonmaken! vanmiddag met sam naar de kapper. morgen heeft ie kerstfeest op de psz van 10 tot 13.00 zal ie daarna wel bekaf zijn, want normaal gaat ie om 12.00 uur naar bed tot 14.00/14.30.

fijne dag!

9. MamavEsmee

Femke.. Klopt maar ze zijn er niet happig op om uit te schrijven. Zullen ze provisie krijgen als ze dat niet doen? Werkse vandaag en dan lekker genieten!!

Elsie.. Ja, gourmetten geeft altijd wel een heel gesmeer in huis. Bah!!

Vanmorgen weer iets zwaarder. 72.0

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen met jam en ham, 1glas verse jus en koffie
    T: flesje water , koffie/thee
    L: sinasappel en 2 boterhammen met hagelslag & thee
    T: sneetje koek met boter
    A: pasta met rode saus en veel groenten. Restje van gisteren.

Verder veel thee en water drinken!

Esmee vandaag ook ziek thuis. Vanmorgen dikke 39 graden koort. Knapte 2 uur na pcm wel weer goed op. AL hangt ze wel veel op de bank met de duim in de mond.

Zit nog steeds in dubio over morgen ( werken) Maar de dokter zei dat het nog wel een week zo kon zijn. Pffffff ga echt niet nog een week thuis zitten.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee beterschap voor jullie beide! maar met 39 graden koorts kan je toch niet gaan werken?

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Leuk Kerstfeest gehad?

@MvE: Voel je je al iets beter? Ga je morgen terug naar de ha?

@Hier: Zo misselijk dat ik bijna niet eet:) De weegschaal was ook lief, 93,7, 1kg eraf sinds vorige week. Dit was de vorige zwangerschap ook zo.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hi meiden!
    Mve: Beterschap!
    Femke: misselijkheid begonnen?

Wat zijn jullie plannen met kerst?
    Gisteravond is opa overleden, ben blij dat hij nu eindelijk zijn rust heeft.

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Dikke knuff! Moeilijk hoor!

@Hier: Misselijkheid is idd begonnen, blegh, kan bijna niet eten, maar niet eten zorgt er ook niet voor dat ik me beter voel;) Toxh af en toe maar wel gezonde dingen oppikken en hopen dat het weer snel over is.
    Vanochtend niet op de schaal gestaan, ik probeer er niet meer elke dag op te staan, daar wordt ik onrustig van, omdat ik eigenlijk niet af mag vallen, maar het wel gebeurd...

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Appel
    L: Iets in de stad
    T: -
    A: ?

14. MamavEsmee

Gistermiddag gebeld om een afspraak voor vanmorgen te maken. Gezien mijn klachten moest ik direct komen. Longen klinken niet verontrustend. Maar lijkt verdomd veel op de longontsteking die ik jaren terug heb gehad. Vanmorgen om 8.00 wezen bloedprikken. Krijg vandaag nog de uitslag of er ontstekingswaarden in mijn bloed zitten. Is dat zo, dan krijg ik alsnog een kuur.

Heb gistermiddag werk gebeld. Nog amused. Maar mocht onder geen beding werken van de HA. Ben benieuwd.

Lovely.. Gecondoleerd meid. :(

Femke.. Balen van de misselijkheid. Lijkt me vreselijk..

Plannen kerst.. Hoop dat ik weer iets op de been ben. Anders 1ste kerstdag werken en naar schoonouders. 2e kerstdag nog geen plannen.

Hier weer brak op de bank.;)

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mve: wat vervelend dat je nog niet beter bent, jammer dan voor op je werk maar ziek is ziek daar kan jij niks aan doen!
    Femke: inderdaad wel af en toe wat eten hoor!

Vandaag geen menu eten heb ik momenteel weinig behoefte aan.
    Straks kinderen halen en dan boodschappen doen.

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Lovley gecondoleerd ... gelukkig heeft opa nu rust maar maakt het verlies en verdriet er niet minder om.. sterkte

MvE sjeeee kijk jij wel uit .. rustig aan doen hoor .. en dan heeft werk maar pech hoor !!! beterschap !!!

femke balen dat je niet lekker bent .. mss dat fruit wat beter valt ! hoop dat het snel weer wegtrekt.. en hoe vervelend ook .. goed teken betekend dat je hormoontjes goed stijgen he ..

hier ook echt niet lekker pff gister overgeven .. ben nu thuis werken was niks
    kids hebben kinkhoest .. al een tijd het zeehondeffect maar zijn er nu achter dat kind het in de klas heeft en hier wordt het ook steeds erger .. krijgen ze niks voor !
    dus ff langs kruidvat geweest zo ver kan alles ingeslagen om te verzachten ..
    ik kruip mijn bed in .. hopelijk nog uurtje slapen

17. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    lovely gecondoleerd en heel veel sterkte!

18. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    oh ja... ik ben inmiddels over de 30 kilo grens heen ;)

19. MamavEsmee

Shirley.. Wat goed, al - 30 kg!

Emma.. Voor jullie ook beterschap! En niets voor kinkhoest? Is toch best gevaarlijk?

Lovely.. Wanneer wordt je opa begraven/ gecremeerd? Heel veel sterkte gewenst.

De dokter belde om half 4. Toch ontstekingswaardes in het bloed. Dus Erwin heeft vanmiddag een kuur opgehaald. Hoop dat ik nu snel opknap!

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Shirley wat een super resultaat!
    Mve hij heeft zijn lichaam afgestaan aan de wetenshap dus geen crematie of begrafenis. Wanneer manlief thuis is gaan we met de kids een ballon oplaten als afscheid.

Ik zit heerlijk op de bank met een wijntje, even lekker ontspannen!

Deel Deze Pagina