Mve dant houd in dat ze het gaan gebruiken voor medisch/wetenschappelijk onderwijs of onderzoek. Hij heeft daarvoor gekozen omdat hij geen gedonder in de familie wou hebben rondom zijn lichaam en een begrafenis of crematie.
Goedemorgen! @Lovely: Hebben jullie nog wel iets van een afscheid dan? Wel mooi dat hij daarvoor gekozen heeft. @MvE: Hoe gaat het daar? @Emma: Jeej, kinkhoest. Ik vroeg me ook af of dat niet gevaarlijk is? @Shirley: Goed zeg, al 30 kilo eraf! @Hier: Toch op de schaal gestaan, 94,4. Ben gister niet naar de wc geweest. Zal morgen wel wat lager zijn als ik wel heb kunnen gaan. Ook nog steeds ontzettend misselijk, erger dan bij Myrthe, valt even tegen moet ik zeggen.
Hai dames, hier ff een zwaai vanuit de Malediven. Het is lekker weer (soms regen), over een paar dagen weer terug naar huis. Vandaag ongie geworden na 4 maanden, erg fijn alleen tijdstip wat minder maar goed. Ben gelukkig ook niks aangekomen tot nu toe (ondanks dat ik alles eet wat ik wil) dus wel heerlijk, na terugkomst de boel aanspannen en lekker afvallen. Hoe gaat het hier met jullie?
Zie net Femke zwanger is, van harte gefeliciteerd meis! Geniet ervan en hopelijk een gezonde zwangerschap. Wanneer heb je de echo? Heb ik nog wat gemist?
Hi Moedertjuh, Heerlijk zeg vakantie! Lekker genieten met jullie gezin. Dank je voor de felicitatie, ik heb de 9e jan de 1e echo, en de week erna intake bij de vk. @Hier: Hele dag misselijk geweest, nu gaat het eindelijk wat beter! Wel kunnen eten gelukkig.
Genieten doen we volop! Geen dank, spannend! Veel succes ermee. Fijn dat de beginnende vervelende kwaaltjes voorbij zijn, geniet ervan!
Moedertjuh.. Oh wat lekker. Naar de malediven! Fijn dat het met jullie goed gaat. Femke.. Hoe gaat het vandaag? Lovely.. Heb je mooi afscheid genomen van je opa? **** Hier langzaam aan het opknappen. Merk dat de kuur aanslaat. De griep is zo goed als over. Wel erg benauwd & kortademig. Wat is dat lastig. Kan normaal 8 km hardlopen zonder buiten adem te zijn. En nu is de trap op al lastig. Pfffff.. Weegschaal blijft mooi onder de 72 kilo. Moet wel zeggen dat ik niet heel goed heb gegeten de afgelopen week. Voornamenlijk brood en fruit. ( had geen puf om gezond te koken voor mezelf )
Goedemorgen, @MvE: Hoe is het nu meid? Wordt de benauwdheid al minder? @Hier: Zo, de misselijkheid is weer wat minder, gelukkig zeg. Kan nu ook weer een beetje normaal eten. Gisteren een relaxte dag gehad, beetje aan geklungelt rondom huis en lekker wezen hardlopen. Ging hartstikke goed! Ik kon zowaar 30 minuten achtereen lopen, wel een langzaam tempo, maar hield het wel vol! Ben zo trots op mezelf. 't was ook echt lekker weer om te lopen. Weegschaal was OK, 94,9. Ik kan nog steeds heel erg moeilijk naar de wc, drink nu 2x per dag roosvicee laxo, en het gaat wel beter, maar poe hé, het is elke keer een marteling Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel L: 2 BB met roomkaas en ham T: 2 mandarijntjes A: Lasagne T: Wat toastjes met lekkere dingen. Vanavond komt mijn moeder en gaan we haar vertellen dat ze voor de 2e x oma wordt!
Femke.. Knap hoor. Toch wezen hardlopen! Ben jaloers. Fijne avond met je mams. Hier gaat het steeds ietje beter. Al valt het me echt tegen. Vanmorgen bij de kapper gezeten. Vanmiddag boodschapjes gedaan en even een legging voor Esmee gekocht. Was blij dat ik weer zat. Pff.. *** Weegschaal 71.6 Menu: O: 2 crackers met kaas. T: koffie en klein koekje L: 2 boterhammen met appelstroop en thee. T: kerst kransje en 3 glazen light cranberry sap A: glas verse jus, aardappeltjes, doperwten/wortel/ champignons en een biefstukje. eten begint me weer een beetje te smaken gelukkig! Mijn nieuwe coupe, van half lang naar bob.
Mve: leuk hoor! Afscheid nemen doen we naar de kerst, zijn lichaam was dezelfde nacht al opgehaald. De kinderen willen een ballon voor hem oplaten en we gaan een altaar maken met foto en kaarsjes. Femke: poeh knap hoor dat je bent gaan harlopen! Hier alles rustig, manlief is gelukkig weer thuis! Zijn zonet naar de gezinsmis geweest, vonden het prachtig! Nu lekker niks, man moet straks de nachtdienst in.
@MvE: Leuk je nieuwe haar! Nog niet echt opgeknapt dus. @Lovely: Voor kids ook belangrijk om afscheid te nemen. @Hier: Vanavond mijn moeder ingelicht, die is helemaal happy! Verder niet teveel gegeten vandaag, dus tevreden. Morgen op pad naar Limburg naar de sfamilie, heb er nog niet veel zin in.
MvE, thnx. Mooie kapsel staat je leuk! Femke, knap hoor! En wat leuk dat je mama het nu ook weet. Lovely, is je sm er nog? Zo donderdag terug naar NL, moest me voorbereiden op de kou? Ga een weershock krijgen denk ik haha. Van 30/31 graden naar -?
Moedertjug: nee ze is inmiddels weer naar huis! Kou valt hier mee, manlief is zondag terug gekomen uit maleisie en vond het "lekker weer" hier.
@Moedertjuh: Het valt hier heel erg mee met de kou. @MvE: Hoe is het nu met je? @Hier: Gisteren een OK dag gehad bij sfamilie, het begon helemaal verkeerd met zwager die op z'n tablet zat te spelen en de rest TV te kijken, maar later werd het nog gezellig. We hebben het overigens niet vertelt, mijn sma kan haar mond toch niet houden dus hebben besloten het haar als 1 van de laatste te vertellen. Ik heb in jan nog een beoordelingsgesprek en ik wil niet dat mijn leidinggevende het dan al weet Vandaag naar mijn mams om Kerst te vieren
Femke: Groot gelijk dat je het dan nog even voor je houd, je wilt ook niet dat zoiets invloed heeft op je beoordeling. Gisteren uit eten geweest met fam. onder het genot van een circus voorstelling. Kids hebben enorm genoten! Vandaag geen plannen, wie weet naar de bios oid. kijken wel, manlief is eerst nog even lekker aan het slapen die heeft nachtdienst gehad.
Goedemorgen, Iedereen een fijne Kerst gehad? Hier was het gisteren heel gezellig. Lekker gegeten en gezellig gekletst met mijn ooms & tantes. Vandaag weer in het gewone eetritme komen. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Appel + plakje roggebrood met kaas + Glaasje laxo L: Plakje Kerstbrood, BB met kaas T: 2 Kiwi's A: Boerenkool met worst T: Glaasje Laxo + Cracker Iets meer tussendoor als normaal ivm de misselijkheid.
Femke:Hoe gaat het met de misselijkheid? Hier heerlijke dagen gehad, lekker rustig. Gisteren met manlief en vrienden naar een concert van snoop dogg geweest. Was erg leuk! Vandaag beetje aanrommelen in huis. Menu: O; Brinta T: kop koffie, banaan L: tosti kaas, glas water T: glas water, kop thee, oliebol A: stampot broccoli met kaas T: ?
@Lovely: Wanneer ga je het afscheid van je opa organiseren? @Hier: Nog steeds supermisselijk, dus eten is een beetje pet. Gelukkig kan ik wel weer naar de wc, dus da's 1 zorg minder. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Stukje nougat &laxo L: 2 Plakjes Kerstbrood T: BB met ananaskaas A: Frietjes T: Glaasje Laxo + ? Ben naar de dietist geweest en moest iets meer tussendoor eten, zodat ik niet ga snaaien. In de basis was mijn dagmenu prima.