Hier inmiddels weer terug en wat is het koud vandaag buiten brrr. Ben afgelopen donderdag terug gekomen maar een ritme kan ik nog niet vinden. Wel ben ik vandaag begonnen met CB, makkelijk is het niet maar ja m'n lichaam moet wennen. Ik kom laters ff op laptop reageren, nu aan het koken.
Goedemorgen dames! Vanaf vandaag weer streng. Menu: O: wc shake en kop koffie T: appel, flesje water L: wc reep, glas melk T: bakje komkommer en wortel, flesje water A: stampot broccoli met blokjes kaas T: kop thee
Goed bezig Lovely! Hier gisteren de mist in gegaan met friet, kreeg meteen erg buikpijn en werd misselijk. CB valt me vies tegen , heb er ook meer hoofdpijn door gekregen.
Moedertjuh: Misschien proberen door te zetten? Wie weet moet je er even doorheen! ( zegt iemand die vanmiddag een broodje heeft genomen ipv de reep, waar overigens een goede reden voor was dochtelief had hem namelijk al opgesmikkelt en ik had niet meer bij me).
Ja zou idd kunnen, even aankijken want zit niet zo met de trek maar met hevige hoofdpijn en buikpijn het meest. Broodje met? N. heeft smaak hihi.
Moedertjuh anders wat extra tussendoor nemen? Wie weet helpt dat wat voor de hoofdpijn? Krijg je wel genoeg vocht binnen? Ik heb heel gezond een bruine pistolet met rauwkost gehad. Madam eet altijd stiekem de repen op, zolang het maar naar chocola smaakt denkt zij het op te mogen eten.
Hi Dames, Iedereen een beetje moeite om er in te komen na de feestdagen? Hier wel iig. Vandaag tot nu toe wel netjes gegeten, maar nu al megahonger, dus ik ben bang dat ik nog ga snaaien. Vind het heel moeilijk om niet te snoepen. Voel me gelukkig heel goed vandaag, nauwelijks misselijk. Hele huis gepoetst en alles weer aan kant, heerlijk!
Mag ik meeschrijven? Ik ga weer weight watcheren. Ik eet nu havermoutpap als ontbijt, maar qua punten is dat niet zo slim. Brood krijg ik 's ochtends niet weg. Wat zou ik wel kunnen eten?
Goede morgen dames, Lovely, bij CB mag je naast de shakes alleen water, thee (waar geen e320 in zit), en koffie (zonder melk). Cherie, maar of ik ermee doorga is de vraag. Heb erg hoofdpijn (ben er zowiezo gevoelig voor) en buikpijn. Femke, fijn dat je je goed voelt meid. Als je wil snaaien neem dan een glas water of een bakje fruit. Lionne, welkom meid en succes met ww! Havermout is voor zover ik weet gezond dus waarom niet? Of bak kwark/yoghurt met fruit? Krijg je gestoastd brood ook niet weg?
Goedemorgen! Femke: Hopelijk blijft de misselijkheid weg! Lionne: Welkom Moedertjuh: Hoe gaat het vandaag met CB? Hier is er 400gr af! Ik kon vannochtend geen shake nemen, kon geen melk meer vinden! Heel vervelend want heb altijd genoeg op voorraad! Mijn menu: O: bb met vruchtenhagelslag, kop koffie T: water, appel L: WC shake T: water, bakje komkommer en worteltjes A: noodles met veel verse groentes, kippedijtjes beetje ketjap T: thee
Moedertjuh het lijkt mij verstandig als die hoofdpijn te lang aan houd en je drinkt genoeg water dat je idd of iets er bij gaat nemen of stopt. ik weet van iemand die vorig jaar met dat camebridge bezig was ook een paar keer zo'n last had en uiteindelijk compleet uitgeschakeld (al zei ze nooit wat nu precies de klachten waren) maar iig het is erg heftig. misschien kan je kijken of je met een xtra shake minder klachten hebt? maar het is natuurlijk niet echt gezond nee... Lionne goed zo! goede deal. havermoutpap zelf is super gezond en super als goed ontbijt. lovely lekker hoor 400 gram er af!
hoi!! dat is al even terug dat ik geschreven heb! wij zijn afgelopen vrijdag verhuist! dus was even druk! nu nog steeds bezig met dozen uitpakken enzo. met kerst wel veel te veel gegeten maar nu door het verhuizen wel veel in beweging dus afvallen gaat nu weer wat beter, eet gewoon nu weer lekker gezond
Denk dat je mij bedoelde? "Sorry dat ik even inbreek" ik deed cambridge, en ging na de vlakte, kreeg hartkloppingen, werd raar in me hoofd, hield een droge mond terwijl ik wel bijna 4 liter water dronk, mijn lichaam reageerd er heel heftig op. Mijn suiker reageerde er op, terwijl dat eigenlijk niet kan met cb maar goed, mijn lichaam pakte het dus heel heftig, de artsen hebben toen tegen mij gezegd dat ik per direct moest stoppen anders zou het echt verkeerd gaan, en dat was wel het laatste wat ik wou. De kilo's gingen er idd snel af, daar was ik ook blij mee, maar mijn leven er voor geven no way!!! Maar goed dat is hoe ik er op reageerde, een ander kan er weer heel goed op reageren. Je moet alleen wel heel goed na je lichaam luisteren. "breekt weer uit hihi...."
Een collega van mij reageerde ook ontzettend hefrig op cb. Die heeft er ziek van in bed gelegen! Ik had allang opgegeven maar zij zette door en is er uiteindelijk over de 40kilo mee afgevallen. Hier bagger dag! Niet aan het menu kunnen houden! Dus morgen denk ik weer de 400gr eraan. Baal van mezelf! Snap gewoon niet waarom het me niet lukt door te zetten! Manlief had het erover om samen aan de sonja bakker te gaan zodat hij me kan motiveren.
Jeetje wat een verhalen allemaal zeg, ik ben er ivm m'n gezondheid maar mee gestopt. Beter voorkomen dan genezen. Op naar gezond eten en weer gaan sporten dan maar. Lovely, wist niet dat jij ook CB hebt gedaan. Wel fijn dat je man ook SB wil doen, samen sta je toch sterker. Elsie, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje. Ben je groter gaan wonen? En wat goed dat het lijnen lekker gaat. Troelala21, jeetje heftig meid. Goed dat je er meteen mee bent gestopt, ik ben er ook meegekapt. Zijn die afgevallen kilo's ook weg gebleven? Het is ook nog eens een dure grap, 50 euro p/w.