10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stilletjes hier, genieten van laatste dag kerstvakantie?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier een druk weekend gehad, met de kids heerlijk wezen zwemmen en mijn tante geholpen met spullen van mijn opa op te ruimen.

Lijnen gaat wel goed, wil heel graag het boek van sonja bakker die bij de Lidl te koop is. Maar helaas is deze momenteel uitverkocht. Deze is gericht op het hele gezin, lijkt me wel fijn.

Heb niet op de weegschaal gestaan, zit al een paar dagen verstopt. Zo erg dat ik me er ziek van voel. Als het goed is kan ik straks medicijnen ervoor halen.

Vandaag bezig met de studie, nu weer tijd voor! Afgelopen 2/3 weken niet echt wat aan gedaan.

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@CB: Sorry, maar dat lijkt mij echt een heel moeilijk dieet, en ook niet zo gezond als je de 500 kcal variant doet. Misschien niet erg voor even, maar voor langer tijd? Nee dat is niet voor mij.

@Lovely: Ik zag het in het Lidl krantje staan idd, de linessa producten van de Lidl zijn altijd wel goed vindt ik.

@Hier: Veel misselijk geweest en daardoor slecht gegeten, maar er komt niets bij op de schaal dus dat is OK.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: - ivm laat ontbijt
    L: 2 BB met kaas en smeerkaas
    T: Fruit
    A: Gebakken aardappels, rundervink, groente
    T: Stukje ontbijtkoek

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,
    Femke: Was je bij Myrthe ook veel misselijk? Wanneer heb je de eerste echo?

Vandaag weer een druk dagje met de studie bezig, ondertussen wat in huis doen.

Menu:
    O: klein bakje yoghurt met muesli, kop koffie
    T: thee, banaan
    L: volkorenpistolet met houmous en rouwkost
    T: thee, eierkoek
    A: verse tortelini, rode saus met veel groentes en tonijn
    T: thee, sinasappel

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier op het moment griep, zaterdagavond voelde ik het al, zondag overal spierpijn en het beroerd, nu gaat het langzaam beter, net even snel naar de winkel geweest maar dan ben ik gelijk weer bekaf. Heb ook totaal geen honger dus ben nu al 1 kg kwijt. Probeer wel gezond te eten. Gister heeft mijn moeder lekker fruit mee genomen:) Sam was ook ziek, gister ook niet naar de Psz geweest en vriend is ook ziek maar die is met paracetmol aan het werk...

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Ik ben nu misselijker als bij Myrthe, morgen de eerste echo:). Lekker menuutje heb jij vandaag.

@Elsie: Beterschap.

@Hier: Best een goede dag gehad en niet gesnoept. Wel heel weinig avond eten op, dus ik zal straks wel honger hebben.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Femke: succes vandaag met de echo!
    Elsie: beterschap!

Alweer een paar uur erop zitten, kids naar school gebracht, langs de action geweest en nu even rustig aan de koffie. Zometeen tas in pakken en dan ga ik een uurtje zwemmen. Ik moet bewegen! Hardlopen word hem momenteel niet, heb al een tijd last van mijn gewrichten en fitness vind ik echt vreselijk!

Mijn menu:
    O: bb met vruchtenhagelslag, kop koffie
    T: koffie, eierkoek
    L: volkorenpistolet met kaas en rauwkost.
    T: thee, bakje komkommer met worteltjes
    A: stampot broccoli met vega burger
    T: sinaasappel, thee

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Nog de allerbeste wensen (mag het nog? hihi). Ik ben ondertussen weer een jaartje ouder en met de feestdagen erg ziek geweest dus weer een goede motivatie om er weer tegenaan te gaan.

Gister Zumba binnengekregen en een korte les samen met mijn moeder gedaan, die kan er nog wat van hoor haha. Straks weer een lesje doen en daarna in bad en aan de poets.

O: thee met honing, 2 matzers met likje boter en beetje rietsuiker
    T: wiener melange
    L: bruine pistolet met avocado, glas magere melk
    T: druiven, liga, glas cola light
    A: spaghetti met rode saus, gehakt, champignons, paprika, knoflook en courgette
    T: thee met honing

Tussendoor moet ik me dwingen om meer water te drinken.

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Fitness is ook vreselijk! Al die spiegels ook in een sportschool, blegh.

@Wendy: Zumba is leuk! Ik heb het voor op de Wii, nog wel weinig gespeeld, want ik vind het best moeilijk.

@Hier: De echo was goed! Mooi beebje van 8w5d te zien. Volgende week intake en 1 feb de termijnecho alweer.
    Weegschaal is nog steeds stabiel.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: Broodje met kaas en kipkerrie
    L: Broodje met pindakaas
    A: Nasi
    T: Plakje ontbijtkoek

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Wendy: Zumba is erg leuk! Mooi menu had je gisteren :)
    Femke: Wat super dat je een mooie echo had! Inderdaad die spiegels in de sportschool! Je moet gewoon haast verplicht na jezelf kijken. Zwemmen was echt heerlijk...gemiddelde leeftijd was 65+ maar dat vond ik alleen maar gezellig.

Ik ben vannochtend even aan de knutsel geweest, heb op pinterest allemaal leuke dingen gevonden om voor ons nieuwe huis te maken. Maak er vanmiddag als het droog is even een foto van.

Zometeen Nana weer van school halen voor lunch en daarna op visite bij een vriendin. Als kids vrij zijn even naar de stad een jurkje ruilen en langs hoofdkantoor kinderopvang. Hun regelen altijd de KOT, maar nu kwamen we er maandag achter dat we helemaal geen KOT voor de maand augustus hadden ontvangen.
    Dit moeten ze dus nog even aanvragen.

Weegschaal was niet lief, denk omdat ik nog steeds verstopt zit :(.

Menu:
    O: mueslibol, kop koffie
    T: kop koffie, sinasappel
    L: volkorenpistolet, houmous, rauwkost, glas water
    T: kop thee, eierkoek
    A: bami
    T; kop thee

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames.. ik leef nog hoor... alleen erg druk.
    Ben ook een tijdje niet echt actief op het forum geweest.
    Wel aan het lijnen, zit in de 7e week van mijn schema, het gaat heel langzaam dit keer. Mede ook door de prednison. Toch sta ik nu op 77 kilo... ben in die weken dat ik bezig ben.. inclusief kerst en oud en nieuw ertussen 3 kilo afgevallen en veel cm omtrek kwijt geraakt. In de cm omtrek ben ik meer kwijt dan de weegschaal.

Ik ga nu de kinderen naar de opvang brengen en even drie uurtjes studeren. Daarna eve werken van 16.00 tot 20.00 en dan weer gauw naar huis om wat boodschappen te halen, moet een salade bij mijn moeder halen, moet morgen mee naar school. We hebben Symposium en als 1e en 2e jaars studenten moeten we voor de lunch zorgen. Die salade moet ik nog even opmaken vanavond.

Ik ben dus weer weg!!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi meiden,

Gelukkig weer wat aan het opknappen!

@femke fijn een goede echo!!

Ben door het ziek zijn ruim 2 kilo kwijt, merk dat ik iets meer eetlust krijg dus gezond eten!

Fijne dag.

13. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Femke, fijn dat de echo goed was. Hopelijk niet veel klachten nog over, geniet van je zw! Al een Tummy, foto misschien?

Lovely, balen dat je verstopt zit! Drogen pruimen al geprobeerd? Beterschap ermee! Ben benieuwd wat je aan het knutselen bent.

Wendy, lekker weer aan de slag goedzo! Leuk jij gaat ook voor een bruusje zie ik!

Butterfly, super dat heel wat cm's kwijt bent! Altijd leuker om het aan je kleren te merken.

Hier niks nieuws, afvallen heeft weer een dip doordat ik me niet geheel lekker voel. Baal heel erg omdat ik een emo-eter ben pfff!

14. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elsie, wat goed -2kg (niet op een leuke manier maar het is eraf!). Succes verder!

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen,
    Butterfly: Toppie dat er 3 kilo af is!
    Elsie: Hopelijk ben je snel weer beter.
    Moedertjuh: Knuffel voor jou! Zou vanmiddag nog even op je bericht op fb reageren. (heulemaal vergeten oeps!)

Het is weer heerlijk vrijdag, bijna weekend :)
    Voor vandaag geen plannen, als het goed is nemen beide kids iemand mee naar huis te spelen.

Menu vandaag
    O: 2bb met honing, kop koffie
    T: sinasappel, glas water
    L: 2bb 1x kaas, 1x gekookt eitje
    T: bakje komkommer en wortels, glas water
    A: patatjes en kroket
    T: eierkoek, kop thee

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen:

@Elsie: Lekker hoor, 2 kg eraf. Hopelijk ben je snel weer beter.

@moedertjuh: Nog geen buikfoto's, mijn buik is wel dikker, maar door mijn gewicht ziet het er niet mooi uit. Ik zal de echo foto's even in scannen, kan er daar wel 1 van plaatsen:)

@Lovely: Heerlijk, zo'n dagje niets.

@Hier: Myrthe is ziek, dus we hebben een slechte nacht achter de rug. Ze heeft buikgriep, dus da's heel lastig voor een mama die daar echt niet tegen kan.:) Gelukkig is ml ook thuis.
    Weegschaal was lief vanochtend, 94,2. Het lijkt erop dat mijn gewicht stabiel blijft, met een licht trend naar beneden.

Menuutje vandaag:
    O: Kwark met meusli
    T: - ivm laat ontbijt
    L: 2 broodje met kaas/kipkerriesalade
    A: Frietjes

17. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier naar de kapper vandaag, voel me weer herboren.

Femke, ben benieuwd naar de echo foto.

Lovely, take ur time!

18. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, zo maar eens opstaan en de kids eruit halen om te ontbijten. Daarna richting de sportschool na weken niet te zijn geweest, gaat pittig worden!

Leuke weekend gehad allemaal?

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier was ik al vroeg wakker, telefoon is stuk dus moest wakker worden toen vriend er uit ging, Sam werd 6.45 wakker. Mooi op tijd moet nu namelijk een kwartier fietsen naar de Psz van hem. Volgende maand gaat hij hier om de hoek. Vandaag dus veel fietsen want accu van mijn auto is leeg en moet een nieuwe in.

Voor kerst stond de weegschaal op 69.3 en nu 67.3, bijna niks aan gedaan komt door het ziek zijn, nu weer normaal gezond eten. Met een beetje variatie van Sonja bakker.

Fijne dag!

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Femke: hoe is het nu met myrthe?
    Moedertjuh: sportse!
    Elsie: jij ook fijne dag! We weer helemaal fit nu?

Hier werken de medicijnen voor mn buik eindelijk! Ik was gewoon vier kilo zwaarder door de verstopping, kan een mens daar ziek van worden.

Ik ben vandaag spullen in de woonkamer aan het uitzoeken en inpakken. Heerlijk werk, gooi gewoon zoveel mogelijk weg.`
    Kids liggen beide ziek op de bank, zijn ontzettend verkouden hebben last van hun keel en koortsig dus die blijven heerlijk onder de warme deken thuis.

Menu vandaag:
    O: Brinta, kop koffie
    T: eierkoek, kop thee
    L: 3beschuitjes met honing
    T: fruit, glas water
    A: couscous met stoof van kip,courgette,wortel,uien en zoete aardapel.
    T: fruit, kop thee

Deel Deze Pagina