@lovely beterschap! ben nog niet helemaal fit alleen verkouden nog en sam ook. vanmorgen al driekwartier gefietst en straks weer op de fiets sam halen, ben ik nog een half uur aan het fietsen totaal dus lekker beweging vandaag.
Jammer hoor! Ik let echt weer op gezond eten! Drinken kan wel wat meer voor mijn gevoel. Menu: O: bakje magere yoghurt met museli, kopje thee. T: kopje koffie banaan. L: 2 boterhammen 1xkaas 1xleverkaas, glas melk, kopje thee. T: kopje thee 3 glazen water appel. À: gebakken aardappels, sla snitzel, 2 glazen crystal clear. T: kopje thee ?
Hi dames, Het is idd rustig hier! Kan niet zeggen dat dat in het echte leven ook zo is Erg druk met van alles. Myrthe is gelukkig weer een beetje opgeknapt, maar nu krijg ik zelf last van het slaapgebrek, ik ben echt doodmoe. Hopelijk een paar nachten goed slapen en dan is het over. Vanochtend de intake gehad bij de vk. Alles goed, lekker lage bloeddruk (125/60). Had ik bij Myrthe ook. Nog geprobeerd hartje te luisteren, maar was helaas nog niet te horen. Ook afgesproken dat ik naar een academisch zh mag voor een GUO ipv een SEO. Dan kunnen ze het toch beter zien hoop ik. Met eten gaat het best goed, ik snoep niet heel veel en mijn gewicht daalt een klein beetje. Ik heb wel moeite met gezond avondeten, want dan ben ik heel misselijk. Ach, de rest van de dag eet ik wel gezond, dus het zal wel goed komen.
Elsie: Mooi menu! Femke: Gelukkig is myrthe weer wat opgeknapt.Ik hoop voor je dat de misselijkheid toch wel over gaat.
Goedemorgen! Hier best een goede nacht gehad, Myrthe wel wakker omdat ze zo moet hoesten, maar na wat te drinken is ze weer lekker verder gaan slapen. Menuutje vandaag: O: KWark met muesli T: STukje ontbijtkoek en appel L: Salade met een broodje T: Peer A: ? Ik eet bij mijn moeder T: ?
Goeiemorgen! Sam was ook heel even wakker vannacht rond half 3, maar ff slokje water en hij sliep weer gelukkig. Vanmorgen hem wakker moeten maken dat lukte eerst niet dus dus ben ik eerst maar zijn broodje klaar gaan zetten. Straks weer naar de Psz, vanaf 1 februari mag hij hier om de hoek. Straks even vragen hoe het zit met afscheid nemen. Weegschaal doet het niet meer hier, moet denk ik andere batterij in. Menu: O: 2 boterhammen met vruchtenhagel, kopje thee glas melk. T:kopje koffie, glas water, fruit. L: 2 boterhammen 1xkaas 1x? Glas melk kopje thee. T: kopje thee glas water fruit. À: aardappels spruitjes gehaktbal. T: kopje thee bakje yoghurt.
Hai dames, Hier sinds gisteren lekker bezig met gezond eten (maandag het sporten opgepakt), even geen smoesjes meer maar hard aan de slag! Lovely, je kids weer beter? Zo zo 4kg zwaarder door verstopping, wel fijn om dat te zien op de weegschaal als je ontstopt bent hihi. Femke, misschien s'avonds alleen bij een soepje houden? Valt minder zwaar op de maag. Hoop dat je bij hebt kunnen slapen? Elsie, lekker hoor 2kg lichter. Gaat het fietsen wel met dit weer? Spannend joh Sam naar een nieuwe psz, hoop dat die het naar z'n zin zal hebben. Gisteren: O: 2x cbb met kaas, mok groene thee T: appel L: magere kwark met creusli, mok groene thee T: appel A: gekookte aardappel, eitje, tomaatsoepje, roerbakgroenten, bakje salade T: grote pot groene thee
Goeiemorgen! @moedertjuh fietsen ging gister prima, was niet glad. Gistermiddag mijn telefoon laten maken, hele tijd geleden was die gevallen en was het scherm gebarsten maar deed het nog prima maar nu afgelopen zondag deed ie niks meer dus nu nieuw scherm en nieuwe software en hij is als nieuw Fijne dag.
Goedemorgen! Moedertjuh: Mooi menu! Hoe bevalt het weer te sporten? Geen spierpijn? Elsie: Jij ook fijne dag! Hier de kids weer beter en naar school, even weer heerlijk het rijk voor me alleen. Lekker opruimen! Menu vandaag O 3beschuitjes met honing, kop koffie T mango, kop thee L volkoren pistolet met houmous en rauwkost T ontbijtkoek, kop thee A maaltijdsalade T thee, sinasappel
Elsie, fijn een telefoon als nieuw! Welke heb je? Lovely, jaaaa de volgende dag had ik me toch een spierpijn kon niet eens normaal lopen joh! Morgen (over paar uur al) weer gaan sporten als het weer het toelaat want vind het zo sneu voor die kleintjes om de kou in te gaan. Jij ook mooi menu!
Goeiemorgen! @moedertjuh heb een iPhone! Zo vandaag weer beginnen aan hopelijk een goede week zonder gesnaai haha, ben ongesteld en gister veel snoepjes gegeten en s'ochtends taart omdat mijn oma vandaag 95 is! Fijne dag
Goedemorgen! Elsie: Gefeliciteerd met je oma! Moedertjuh: Kan me voorstellen dat je spierpijn had , al over uit of je vandaag gaat sporten? Hier net een uur door de sneeuw gelopen om de kids weg te brengen, word nog wat vandaag aangezien de jongste tussen de middag thuis eet! Denk dat ik maar een broodje meeneem en in het winkelcentrum ga zitten, scheelt heen en weer lopen. Menu vandaag: O: yoghurt, kop koffie T: sinasappel, kop thee L: 2vb met appelstroop T: eierkoek, kop thee A: 125gr aardappelen, 75gr gehaktbal, 200gram witlof met kleine juslepel magere kaassaus. T: kop thee, fruit
goeiemorgen! jammer dat er bijna niemand meer schrijft hier!! gister me in kunnen houden te gaan snaaien! hoop dat het vandaag weer lukt. gistermiddag samen met sam en vriend in de sneeuw met de slee fijne dag!
Ook ik ben hier even niet meer geweest. Wilde hier even kijken hoe het met iedereen gaat maar is maar rustig hier. Hier gaat het best goed. Ik heb inmiddels geen overgewicht meer en heb nu een bmi van onder de 25! Ik ben er nog steeds niet helemaal want ik wil toch graag aar de 22.
goeiemorgen! idd echt rustig hier! jammer hoor. heb net boodschappen gedaan en sam is op de psz, donderdag gaan we kijken op de nieuwe psz en dan mag hij daar volgende week dinsdag heen, lekker om de hoek, 1 minuut lopen. fijne dag!
Heel erg rustig Lijnen gaat hier goed, vandaag niet op de weegschaal gestaan aangezien we afgelopen weekend uit eten zijn geweest. Elsie: wat heerlijk zeg dat hij naar een psz om de hoek gaat!
@lovely dat is zeker fijn! Gelukkig doet mijn auto het weer, accu was kapot. Menu: O: 1 boterham met appelstroop, 2 plakjes ontbijtkoek, glas melk, kopje thee. T:kopje koffie glas water banaan. L: 2 boterhammen 1x kaas 1xpalingworst, glas melk, kopje thee. T: kopje thee glas water appel. À: aardappels, bloemkool gehaktbal. T: kopje thee bakje yoghurt op optimel vla.