10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

straks voor de laatste keer naar de dietist! ben niet zoveel afgevallen vergeleken met een half jaar terug maar ging ook een tijdje minder met afvallen helaas, nu wel weer de draad opgepakt.

fijne dag!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Elsie: succes bij de diëtist!

Hier een rustig dagje Nana ligt al sinds gisteren met hoge koorts op bed. Kan ik een beetje met school bezig. Moet eigenlijk wel even naar de universitaire bibliotheek boeken terug brengen en een nieuwe lenen, maar even kijken of ze straks zin heeft om mee te gaan. Is gelukkig maar 5minuutjes van ons huis af.

Voor mij geen menu vandaag, ben als sinds gisteren zenuwachtig.
    Aankomende donderdag word ik geopereerd, en vind het nu toch best eng worden. Krijg geen hap erdoor.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lovely beterschap!

Waaraan moet je geopereerd worden?

4. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Lang niet geweest weer *shame*, maar leef nog hoor!

Lovely, waaraan geopereerd meid? Sterkte ermee, hopelijk verloopt alles goed. Begrijpelijk dat je daardoor niks kan eten. Beterschap met je meissie!

Elsie, hoe was je laatste afspraak bij de diëtiste? Fijn dat je auto het weer doet.

Femke, hoe gaat het met je zwangerschap en meissie?

Butterfly, je studie verloopt op rolletjes? Hoe gaat het met de meiden? Je oudste alweer bijna naar school, spannend!

Wendy, lang niet meer gelezen hier. Hoe verlopen je cyclussen? En hoe gaat het met je kreeftje?

Melanie, de draad weer kunnen oppakken meid? Hoe is je woonkamer geworden nu?

Shirely, echt knap van je en mooie presentatie meid! Ik benijd je!

MvE, nog een leuke uitdagende bak-opdracht gekregen? Hoe gaat het hardlopen en het afvallen?

Rest, hoe gaat het verder met jullie?

Hier vandaag weer de touwtjes aangespand, afgelopen weekend veel gegeten ivm wedding. Ben begonnen met het nieuwe boek van SB (voor het hele gezin), ik ga ervoor!
    Wou vandaag gaan sporten maar ben nog moe van het weekend *smoes*, morgenochtend mezelf een schop geven naar de sportschool.

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé dames,

Hier ook weer een berichtje. Ben vanaf vandaag weer een weekje aan het shaken maar dan wel avond eten normaal.

Moedertjuh: Jij gaat er ook weer voor? Mijn cyclussen gaan vrij netjes en ik heb iedere maand knallers van ovulatietesten. Nu maar hopen dat er eens een zaadje verliefd wordt op mijn eitje haha.

6. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wendy, weight care shake? Mooi dat je cyclussen netjes zijn, die van mij laat me in de steek helaas. Hahaha moet goed komen met zo een lieve meid als jij!

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ahhh dat is lief van je! *smak*. Hoe zit het dan met jouw cyclus? Ik zie wel 113 staan, dat is toch niet wat ik denk dat het is. Ik heb qua shakes nu een goedkopere versie van kruidvat, en 2 repen als ik echt iets de kauwen wil.

Menu vandaag:
    O: thee met honing (had manlief al gezet, hij was vergeten dat ik aan de shakes ben hihi), shake
    T: koude latte macchiaco light (dit of wiener melange is mijn enige verslaving 1 per dag)
    L: shake
    T: niks, maar mocht ik echt trek hebben dan heb ik komkommer, tomaten, radijsjes of fruit
    A: gekookte aardappels, spruiten, tartaar

8. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Heel erg bedankt.

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    moedertje, het is gewoon een kwestie van de knop weer om. Ik ben afgelopen week ook niet geweest *schaam me diep*

10. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wendy, uhmm wat denk je dan :p? Ik heb pcos, dus je raadt het al. Over 3 maanden heb ik weer afspraak bij de gyn om te kijken hoe en wat mocht ik nog niet zw zijn.
    Honing is beter dan suiker iig. Zou ts na lunch wel nemen zo voorkom je dat je weer teveel neemt met avondeten en onze lichaam heeft 3 maaltijden en 3 ts nodig.

Shirely, pfff i now maar die knop is zoek hier op de een of andere manier *vermoeiend*. Benijd ook diegene die alles eten wat los en vast zit en niks aankomen. Maar goed met volle moed weer verder gaan!

Avondeten staat op hier, over een uurtje aanschuiven en na 18u niks meer eten behalve groene thee drinken.

100gr gekookte aardappelen, 125gr wortels, 100gr biefstuk, rauwkostsalade. En magere yoghurt als toetje.

Gisteren Obese gekeken, heb wat traantjes moeten wegpinken joh, echt superknap van die mensen! Wie kijkt hem ook?

11. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Het is ook niet erg als het even niet gaat natuurlijk. Je vindt de moed echt wel weer om door te gaan

Maar ik heb het inderdaad ook gezien. Echt knap joh! Wat hij in 8 weken heeft gehaald, daar heb ik 6 maanden over gedaan!

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!!

wat een rust nog hier!

hier gaat het wel lekker hoor, ben blij als de zon lekker schijnt zoals vandaag hier!

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hello lady´s,

Hier maandag begonnen met ´s ochtend en ´s middags een shake/reep en avondeten normaal (en tussendoor tomaatje, radijsje, of cup a soup etc). Gister -400 gram en vanochtend -300 gram...joepie! Maandagochtend 62.7 en vanochtend dus 62.0.

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ik lees nog steeds trouw mee hoor! Hier gaat het lijnen/niet aankomen prima, ik ben nu al sinds de 7e week op hetzelfde gewicht. Hopelijk kan ik dat nog lang vasthouden.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai!
    Hier alles ook goed hoor :)

Femke hoe gaat het nu met de misselijkheid?

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Goed! Ik voel me eigenlijk supergoed, heel anders dan bij Myrthe gelukkig:)

17. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    een jongen dus deze keer?

heb je een foto van de echo met ongeveer 12 weken?

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Femke: Dat is fijn! Zo zie je maar dat elke zwangerschap zo anders is. Heb je het al op je werk verteld?

Hier deze week aan de weightcareshakes gegaan en resultaat was vannochtend -2 kilo! Twijfel of ik er nog een week achteraan plak of met Sonja verder ga.

19. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Hoe gaat die? Mooie resultaten zag ik voorbij komen, ga zo door dames! Hier sinds een week aan het SB-en en er is 1kg af en 1cm, me is happy!

Femke, fijn dat het goed gaat met je zw. Misschien een jongen?

Wendy, is je avondeten dan ook mager of eet je ook gerust een frietje?

Shirely, gisteren weer gekeken en zo herkenbaar die vreetbuien pff maar blijf ze bewonderen. Heb je een before/after pica nu je zoveel bent afgevallen?

Elsie, ik word daar ook altijd zo vrolijk van het zonnetje. Hier grauw en koud weer.

Lovely, misschien nog een weekje wc-en en daarna verder met sb? Ik met ook nog naar Etos (hebben 2e gratis) en wat weightcare repen/drinken inslaan, afwisselen mmet SB soms.

Hoe gaat het met de hardloopsters?

20. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afgelopen woensdag werd m'n meissie opgenomen voor verder onderzoek, ze kreeg ook MRI (uitslag overmorgen). Spannend dus...

Wou vandaag sporten maar had een gebroken nacht door m'n meissie, ze heeft van slijmvastzittende hoest tot aan overgeven toe. Morgen poging nummer 2.

Deel Deze Pagina